06-19-14 03:18 AM
44 12
tools
  1. rajbir01's Avatar
    Just shut up and take my money!!!!

    Posted via CB10
    05-11-14 09:54 PM
  2. sid89's Avatar
    Awesome phone!!!! All isheep fan boys deserve one

    Posted via CB10
    05-12-14 04:19 AM
  3. tonyblaze's Avatar
    Rotfl!!

    "Battery Monitor v2.0"... headless, graphs, alerts, csv export!!!
    05-12-14 04:20 AM
  4. TheoRadu's Avatar
    WTF is going on here? Why are moderators editing perfectly good titles? How is this funny if we already know it's a joke before opening it???

    Posted via CB10
    05-12-14 04:43 AM
  5. rajarizal's Avatar
    Errkkkk

    Via my Z30&Q10
    05-12-14 04:46 AM
  6. jevinzac's Avatar
    I feel the mods just ruined the surprise that people were supposed to get, from opening this thread. Now u just spoiled the fun!

    Posted via CB10
    05-12-14 04:48 AM
  7. crazigee's Avatar
    Love it. That's great.



    Posted using my Z10 via CB10
    05-13-14 11:35 AM
  8. Sheaner19's Avatar
    Ooooooo I want it!! I think it has BlackBerry 10.5 Pre shipped with it LOL

    Posted via CB10
    05-13-14 12:07 PM
  9. crazigee's Avatar
    Ooooooo I want it!! I think it has BlackBerry 10.5 Pre shipped with it LOL

    Posted via CB10
    With such a high end looking device, I would think it's BB11.

    Posted using my Z10 via CB10
    05-13-14 01:34 PM
  10. Atentozedten's Avatar
    Code name "Beijing" this one is what I like to call a Legit Knockoff.

    Posted via CB10
    jevinzac likes this.
    05-13-14 01:37 PM
  11. crazigee's Avatar
    It's kinda like the 8700 Curve stress balls that BlackBerry made for employees back in the day. Looked exactly like the curve. The number of pranks that we played using that stress ball was awesome.

    Posted using my Z10 via CB10
    05-13-14 01:51 PM
  12. BergerKing's Avatar
    WTF is going on here? Why are moderators editing perfectly good titles? How is this funny if we already know it's a joke before opening it???

    Posted via CB10
    I saw your point, and re-edited to make it a surprise.
    05-13-14 04:52 PM
  13. Sudden_Berry's Avatar
    OMG! I will do ANYTHING to have this device...lol!

    You know, they say mimicry is the highest form of flattery.

    Posted via CB10
    05-17-14 11:06 AM
  14. AthenaSmith's Avatar
    Omg hahahaha

    That's the phone that will take down iPhone and Samsung.

    Posted via CB10
    05-17-14 11:17 AM
  15. Bobert_123's Avatar
    F*cking Chinese blueberry knockoffs
    Lmfao
    Posted via CB10
    05-17-14 07:56 PM
  16. Prem WatsApp's Avatar
    This is not for real, ROTFL

    Sure comes with the latest leak,....

    "No Q10?" -> "Buy from Chen... "
    05-22-14 05:53 PM
  17. Prem WatsApp's Avatar
    Just shut up and take my money!!!!

    Posted via CB10
    No, I'm first!

    "No Q10?" -> "Buy from Chen... "
    05-22-14 05:55 PM
  18. vagos2006's Avatar
    This is joke, right?

    Posted via CB10
    05-22-14 06:01 PM
  19. Ragbert's Avatar
    From BBC Tech News: eBay pulls sales of Chinese 'spyware phones'

    BBC News - eBay pulls sales of Chinese 'spyware phones'
    06-19-14 03:18 AM
44 12

Similar Threads

  1. Regarding "Windermere" device...
    By lordyermo3100 in forum BlackBerry Passport
    Replies: 69
    Last Post: 05-30-14, 07:31 AM
  2. Did we lose instant preview customization on 10.3 leak?
    By rgarza8 in forum BB10 Leaked/Beta OS
    Replies: 11
    Last Post: 05-14-14, 10:17 PM
  3. 10.3 official updates or leaks please.
    By Prince Onos in forum General BlackBerry Discussion
    Replies: 2
    Last Post: 05-13-14, 03:02 PM
  4. Need Links of 10.3 For All Devices With BAR Files To Make Hybrid
    By engindgn in forum BB10 Leaked/Beta OS
    Replies: 1
    Last Post: 05-13-14, 12:14 PM
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD