05-28-08 12:46 PM
321 123 ...
tools
  1. Myself's Avatar
    Just curious what my fellow Crackberry addicts are driving at the moment. Right now I have a 2007 Mustang convertible for fun (Redfire with black top and parchment interior, manual, a few bits added on for fun) and a 1996 Jeep Cherokee (dark blue with dark grey interior) as the daily driver.

    So let's hear it. What's your ride?
    04-04-08 10:12 AM
  2. Riley2521's Avatar
    2008 Scion TC...black. Love her.
    04-04-08 10:13 AM
  3. s.f.clk02's Avatar
    Ahaa not another scion I'm pretty sure riley isn't a d-bag lol

    Ohh man car thread I was driving a 2002 clk benz until I wrecked it and sold it it was blacked out with 19' wheels lowered exhaust and everything

    soo now I'm driving my parents 2004 ml benz which dam near chugs the gas it is also black on black

    and also drive around my old honda civic when I have 2 gives goood gas mileage

    I'm waiting on purchasing a new car its gonna be a beast literally a beast watch out son. Oh yea and its gonna be black son

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    04-04-08 10:20 AM
  4. Jay588's Avatar
    I drive NIKES
    04-04-08 10:23 AM
  5. BabyBear's Avatar
    Right now, I drive a PT Cruiser. Public Transportation! Me and my 40 limo goes everywhere and we pick up everyone.
    04-04-08 10:25 AM
  6. Riley2521's Avatar
    I'm def. not a d-bag, you can't classify all Scion drivers that way!

    I used to drive a Civic.
    04-04-08 10:27 AM
  7. hal737's Avatar
    Mazda Protege mom car....except im no where near being a mom. which is why i call her Staceys mom
    04-04-08 10:31 AM
  8. s.f.clk02's Avatar
    Lol riley I'm just messing with u scion drivers lol sorry but the guys who drive em are u know usually D bizzags

    Yea long live civic I have a 98 civic dam that thing is going strongg it has like 140,000 and I can still smoke scion drivers in it lol

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    04-04-08 10:33 AM
  9. yostef's Avatar
    I drive a cavalier. Its just about time to trade her in for something newer. I love her she's gotten me though a lot but the time is nearing for us to depart.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    04-04-08 10:35 AM
  10. Riley2521's Avatar
    When I handed in my Civ she had 160,000 on her and still kickin! She was a 99. Awesome car.
    04-04-08 10:38 AM
  11. janenebu's Avatar
    Bright Red 2007 Impala GT to match my red 8830.
    04-04-08 10:41 AM
  12. Dr. Newport's Avatar
    Hector.
    She's a '66 with a .350.

    my dream car.
    FUHHHHHHHHHHHHHHH.
    04-04-08 11:07 AM
  13. s.f.clk02's Avatar
    thats a clean mustang MUPHUKKA dam u got a nice exhaust on that thing or what?
    04-04-08 11:41 AM
  14. Dr. Newport's Avatar
    Yeah..she hums. Flowmaster knockoffs at this point. I got the real ones coming in here in the next little bit. Also, I picked up a lot of trim so I can make it look more stock. I've got original side mirrirs on it now.

    Smoked a Scion on my way to work BTW. It was a dude, so you know I hadda boil it up for him.
    04-04-08 11:49 AM
  15. weirdlilberry's Avatar
    Red 2000 Honda CR-V. It matches my red Curve.
    04-04-08 11:53 AM
  16. s.f.clk02's Avatar
    ahahaa lol yea man FLOWS would sound sick on a 350. my teacher had a mustang convertible like your it was cleann he thought he was real cool lol. yea man i bet theres hella scions in SC cause of the colleges
    04-04-08 11:55 AM
  17. jackie treehorn's Avatar
    hmm a thread i can really enjoy. first my truck is a 07 gmc sierra 4 door 3500 long wheel base 6.6 litre duramax 4x4, 6spd, 8 in slat cut stack behind the passenger side. blacked out with a 6 in lift, and 36 bfg mud terrains and 20 in american racing rims and a bunch interior goodies. second is my pride and joy i just bought her before i left town she's a brand new black z06 vette and mmmm she looks good in the sun so i havent had anytime to fix her up but i will start when i get back
    04-04-08 01:29 PM
  18. JohnC's Avatar

    ____________________
    JohnC - Kechi, KS
    04-04-08 03:08 PM
  19. broomhilda's Avatar
    I drive a pos 2000 ford focus. Its paid off and gets 30 MPg. Money in the bank for my new ride-I am shopping for a soccer mom car before my baby is born. Either an expedition/navigator or a subaru outback. I want four wheel or all wheel drive, heated leather and mirrors, the works. For camping.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    04-04-08 03:21 PM
  20. msnicolina's Avatar
    I drive a pos 2002 Hyundai accent.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    04-04-08 03:25 PM
  21. chaz_cb's Avatar
    My econobox (well, one just like it)

    04-04-08 03:28 PM
  22. jerzey904's Avatar
    Red 2000 mercury cougar coupe which I lovingly call Scarlett.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    04-04-08 03:29 PM
  23. mzshey2x's Avatar
    I don't drive a lot during the week since I live & work in the city but I drive a lot on the weekends. My baby's an '06 Mazda Rx8.. I love her! She rocks cherry red leather on the interior - yup, total chic car.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    04-04-08 04:21 PM
  24. s.f.clk02's Avatar
    woow wusup with everybody driving mazdas is that like wat bb people prefer now days??
    04-04-08 04:38 PM
  25. mkelly0003's Avatar
    2008 Yamaha R1 Raven

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    04-04-08 04:49 PM
321 123 ...
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD