1. pkcable's Avatar
    FTR I did NOT ban him, we resolved our issues amicably via PM. He did SOMETHING else, and we really should not be talking about another member's banning it's really not our business.
    06-07-09 03:24 PM
  2. Username0223's Avatar
    ya know wat--il be back later-im gonna go chill on the couch in the a/c.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    06-07-09 03:25 PM
  3. BergerKing's Avatar
    Hello Shelli!, I'm having a little fun setting up names and colors for everyone with AutoText. Sounds like you can use some time.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    Last edited by BergerKing; 06-07-09 at 03:29 PM.
    06-07-09 03:26 PM
  4. Username0223's Avatar
    ok BK! I prob will do something like that soon too---i still can't get the font and text size---too tired to try now! Another day when I can think straight I will tho I'll see you guys later

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    06-07-09 03:30 PM
  5. chelseytx's Avatar
    Hey lsg!!! How's going?


    Snaps to sg gettin banned

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    06-07-09 03:35 PM
  6. LazyStarGazer's Avatar
    Hey lsg!!! How's going?


    Snaps to sg gettin banned

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    It goes good chelsea. Sunday is one of my 2 favorite days!

    How 'bout yourself?
    06-07-09 03:58 PM
  7. crs7088's Avatar
    chaa chaa chia pet! Clap on! Clap off! Waynes world waynes world lmao

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    06-07-09 04:02 PM
  8. cnorton's Avatar
    Sham wow, you'll say wow every time.
    06-07-09 04:05 PM
  9. crs7088's Avatar
    WOW!!

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    06-07-09 04:09 PM
  10. LazyStarGazer's Avatar
    Side effects may include, but may not be limited to, any one or a combination of the following symptoms:

    Amnesia, constipation, bubonic plague, headbanging, spirit quest visions, hearing voices, speaking in tongues, poker face syndrome, death.
    06-07-09 04:12 PM
  11. crs7088's Avatar
    Side effects may include, but may not be limited to, any one or a combination of the following symptoms:

    Amnesia, constipation, bubonic plague, headbanging, spirit quest visions, hearing voices, speaking in tongues, poker face syndrome, death.
    hahahahhaahhahaahahaahhhhh!!! Lmao haha

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    06-07-09 04:13 PM
  12. CousinAvi's Avatar
    You guys are crazy with all these colors! Didn't think it would blow up into such a huge expirement! Lol

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    06-07-09 04:22 PM
  13. StrwBerryBlond's Avatar
    Hey gang
    So I talked to SkullGame & he's not banned permanently. No need to have a memorial service for him


    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    06-07-09 04:26 PM
  14. chelseytx's Avatar
    It goes good chelsea. Sunday is one of my 2 favorite days!

    How 'bout yourself?
    Going good... Just trying to unpack lol not going real well

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    06-07-09 04:27 PM
  15. crs7088's Avatar
    Im. lovin it!

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    Last edited by crs7088; 06-07-09 at 04:29 PM.
    06-07-09 04:27 PM
  16. StrwBerryBlond's Avatar
    Hi Avi how are youuuu?

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    06-07-09 04:27 PM
  17. LazyStarGazer's Avatar
    Hey gang
    So I talked to SkullGame & he's not banned permanently. No need to have a memorial service for him


    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    Hey sbb! I like that avatar!
    06-07-09 04:28 PM
  18. chelseytx's Avatar
    Sham wow, you'll say wow every time.
    Those are actually really cool I have to of the tiny pnes that I got from walmart for like 5 bucks.... I want the bigger ones, but **** no am I paying the price they want.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    06-07-09 04:29 PM
  19. LazyStarGazer's Avatar
    Imlovin it!

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    ba-da-pa-pa-pahImlovin it!
    06-07-09 04:29 PM
  20. CousinAvi's Avatar
    I'm doing good SBB! And yourself?

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    06-07-09 04:30 PM
  21. chelseytx's Avatar
    Hey gang
    So I talked to SkullGame & he's not banned permanently. No need to have a memorial service for him


    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    Lol good. Didthe ijit say what he did??? Give him my pin am have him message me lol. pin:302ce029

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    06-07-09 04:30 PM
  22. StrwBerryBlond's Avatar
    Hey sbb! I like that avatar!
    Thanks LSG! Where you been lately bud-dy?

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    06-07-09 04:32 PM
  23. exelant's Avatar
    I'm back! What an adventure! Drove through a huge hailstorm, and saw a tornado when I stopped at the equestrian center at Arapaho race track. I'm sure it'll be on CNN - it flipped some cars at a mall.


    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    06-07-09 04:37 PM
  24. StrwBerryBlond's Avatar
    Lol good. Didthe ijit say what he did??? Give him my pin am have him message me lol. pin:302ce029

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    Oh idk Chels he went completely crazy. Lost his mind.
    sike yea I'll make sure he gets it


    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    06-07-09 04:37 PM
  25. chelseytx's Avatar
    Oh idk Chels he went completely crazy. Lost his mind.
    sike yea I'll make sure he gets it


    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    Lol yeah, I am pretty sure he will.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    06-07-09 04:39 PM
86,726 ... 749750751752753 ...

Similar Threads

  1. Phone is Literally DEAD, NO Red Light, NO PC CONNECTION, No Nothing
    By Ca-1 in forum BlackBerry Bold 9930/9900
    Replies: 59
    Last Post: 12-26-13, 04:45 PM
  2. Contacts Dark to Light Theme
    By wasalph in forum BlackBerry Z10
    Replies: 8
    Last Post: 12-01-13, 02:13 PM
  3. New Blackberry is here (maybe)
    By smart548 in forum General BlackBerry Discussion
    Replies: 8
    Last Post: 11-18-13, 02:06 PM
  4. BBM reportedly coming to Wi-Fi only ipad "within 24 hours"
    By xcler82xs in forum General BBM Chat
    Replies: 6
    Last Post: 11-18-13, 08:51 AM
  5. Replies: 8
    Last Post: 11-14-13, 11:53 PM

Tags for this Thread

LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD