1. crs7088's Avatar
    Back to work..... hello yall..
    06-01-09 11:19 PM
  2. Back-space's Avatar
    Back to work..... hello yall..
    There's a happy face How's your ears doing buddy?
    06-01-09 11:19 PM
  3. crs7088's Avatar
    Im gonna go all van goh and cut em off. Wheres that knife??....
    06-01-09 11:22 PM
  4. KasiCatastrophe's Avatar
    Hey Shilah! How are you doing today? Feeling any better?


    I want to get a cat but can't . My fiance's mom hates cats. His little sister was asking if she could have one of the kittens a friend of her's has and her mom said no because "the dog will eat it" but that's not true. The dog has actually been very good with the ferrets and cats are bigger than they are so I don't think we'd have to worry about that.


    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    06-01-09 11:23 PM
  5. Back-space's Avatar
    Im gonna go all van goh and cut em off. Wheres that knife??....
    Now now... That wouldn't fix anything... You'd just be hurting yourself. *Hands crs a knife* Nortons asleep in the next room. Go cut him up. That'll make you feel better

    Hey Shilah! How are you doing today? Feeling any better?


    I want to get a cat but can't . My fiance's mom hates cats. His little sister was asking if she could have one of the kittens a friend of her's has and her mom said no because "the dog will eat it" but that's not true. The dog has actually been very good with the ferrets and cats are bigger than they are so I don't think we'd have to worry about that.


    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    Lol, not a big fan of cats. They're mean. And they sleep all day Dogs are cool, ferrets are sweet, but cats... I dunno...
    06-01-09 11:26 PM
  6. crs7088's Avatar
    Hi kasi! What what did you say? Jk but really cant hear all that well. Im really dreading on going to the doctor just to pay him $$ and him not even fix anything. Think I will call my dad see if he has any meds or knows something if they are still hurting in the morning. Aww that sucks my dad hated cats to but he got some and they stay outside and they dont bother him they just eat the gross mice.
    06-01-09 11:28 PM
  7. crs7088's Avatar
    [QUOTE=Back-space;2707277]Now now... That wouldn't fix anything... You'd just be hurting yourself. *Hands crs a knife* Nortons asleep in the next room. Go cut him up. That'll make you feel better QUOTE]

    Ohhhh nooorrtttt!! haha jk. I really do wanna cut my ear feel alot better than what it does now!
    06-01-09 11:29 PM
  8. Back-space's Avatar
    [QUOTE=crs7088;2707310]
    Now now... That wouldn't fix anything... You'd just be hurting yourself. *Hands crs a knife* Nortons asleep in the next room. Go cut him up. That'll make you feel better QUOTE]

    Ohhhh nooorrtttt!! haha jk. I really do wanna cut my ear feel alot better than what it does now!
    Lol, have you not even taken any medication yet?
    06-01-09 11:32 PM
  9. crs7088's Avatar
    Yep If I take any more ill OD!!
    Last edited by crs7088; 06-01-09 at 11:39 PM.
    06-01-09 11:35 PM
  10. Back-space's Avatar
    [QUOTE=crs7088;2707359]

    Yep If I take any more ill OD!!
    Oh okay
    06-01-09 11:36 PM
  11. KasiCatastrophe's Avatar
    Aw. I know what you mean about doctors. Hopefully your dad will be able to help.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    06-01-09 11:37 PM
  12. crs7088's Avatar
    He usually has more meds than me and I dont feel like buying any if he has some. He has this stuff for ears that he made an it works good so ill jack that and maybe it will work.
    06-01-09 11:40 PM
  13. Back-space's Avatar
    He usually has more meds than me and I dont feel like buying any if he has some. He has this stuff for ears that he made an it works good so ill jack that and maybe it will work.
    Your dad made ear medication??
    Maybe you just need a cloth and some industrial strength cleaners
    06-01-09 11:42 PM
  14. crs7088's Avatar
    Yeah its got all this random stuff in it always works good when I have swimmers ears and usually helps without me going to the doctor. Crap, idk something before I cut off my ear :/
    06-01-09 11:47 PM
  15. Back-space's Avatar
    Yeah that sucks. You're at work right now? They let you play on the forums while you're there?
    06-02-09 12:02 AM
  16. crs7088's Avatar
    HUSH!! They dont know!!
    06-02-09 12:08 AM
  17. Back-space's Avatar
    Lol. Must be nice! You're sitting there online complaining about your ears while you're getting paid I can't do anything at work! I gotta change careers. get into security or something
    06-02-09 12:10 AM
  18. crs7088's Avatar
    LOL. I am actually working just multi-tasking!
    06-02-09 12:13 AM
  19. Back-space's Avatar
    LOL. I am actually working just multi-tasking!
    Ohhhhh..... Right I got ya
    06-02-09 12:16 AM
  20. crs7088's Avatar
    Im on here bbm myspace texting reports and doing my job lol. Keeps me from wanting to go crazy from freaking id*ots calling me.
    06-02-09 12:19 AM
  21. KasiCatastrophe's Avatar
    Oh! Shilah! I got a call back today!

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    06-02-09 12:19 AM
  22. BergerKing's Avatar


    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    06-02-09 12:19 AM
  23. Back-space's Avatar


    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    Pretty sick looking storm rolling in there BK You shaking a bit, or is all the vibrating from the truck?
    06-02-09 12:21 AM
  24. KasiCatastrophe's Avatar
    That looks awesome BK!

    I have a picture of a rainbow that was in the sky a few days ago after it rained but you can't really see it too well


    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    06-02-09 12:21 AM
  25. crs7088's Avatar
    yay!!! which job was it? walmart?
    06-02-09 12:22 AM
86,726 ... 640641642643644 ...

Similar Threads

  1. Phone is Literally DEAD, NO Red Light, NO PC CONNECTION, No Nothing
    By Ca-1 in forum BlackBerry Bold 9930/9900
    Replies: 59
    Last Post: 12-26-13, 04:45 PM
  2. Contacts Dark to Light Theme
    By wasalph in forum BlackBerry Z10
    Replies: 8
    Last Post: 12-01-13, 02:13 PM
  3. New Blackberry is here (maybe)
    By smart548 in forum General BlackBerry Discussion
    Replies: 8
    Last Post: 11-18-13, 02:06 PM
  4. BBM reportedly coming to Wi-Fi only ipad "within 24 hours"
    By xcler82xs in forum General BBM Chat
    Replies: 6
    Last Post: 11-18-13, 08:51 AM
  5. Replies: 8
    Last Post: 11-14-13, 11:53 PM

Tags for this Thread

LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD