1. KasiCatastrophe's Avatar
    Kasi she does look pretty loveable

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    She can be. She's the only one of the three that let's you hold her but as soon as she wants down or you do something she doesn't want you to do she'll sink her teeth into you. Her name is Holly but she has earned the nickname Brat.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    06-01-09 11:00 PM
  2. StrwBerryBlond's Avatar
    I want to be the one drunk. Just to tick her off even more. Oh, she will be that way when she see my sons hair anyway. I used a 1 guard on the trimmers. There is nothing there. He had a half a hawk for school today.
    Hellyea! You are 1 cool Momma!

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    06-01-09 11:01 PM
  3. Back-space's Avatar
    Nort & BS listen to the lady cuz the cooking thing is definitely a winner!

    SNort I went to a killer festival at Nelson Ledges a few years ago. There were some old hippies there from Michigan. Drove their old hippie bus we had an awesome time! Everyone I met there was super cool. BS you would have liked it too. Every tent you go in to someone passes you a pipe or a vaporizer. Good times

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    That does sound like fun And nothing wrong with a girl who smokes. As long as it's not all the time... Go down to the falls with a joint and some food... Call home in an hour or so needing to be bailed out. Super fun
    06-01-09 11:02 PM
  4. lil pistol's Avatar
    Hellyea! You are 1 cool Momma!

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    They have warped me that way.
    06-01-09 11:03 PM
  5. Back-space's Avatar

    Here's Hoochie He's such a good dog. He stole the chip wrapper and when you try to take it off of him he tries to bite you
    06-01-09 11:03 PM
  6. lil pistol's Avatar
    Hellyea! You are 1 cool Momma!

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    That does sound like fun And nothing wrong with a girl who smokes. As long as it's not all the time... Go down to the falls with a joint and some food... Call home in an hour or so needing to be bailed out. Super fun
    I was waiting on those telephone calls from my oldes daughter.
    06-01-09 11:04 PM
  7. StrwBerryBlond's Avatar
    Well BS you're just adding to your expenses if you get a girl who smokes your stash. Lol!

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    06-01-09 11:05 PM
  8. Back-space's Avatar


    Hahaha, still had this one on there Put my hat and glasses on him. If you tell him to leave it on he actually does
    06-01-09 11:05 PM
  9. lil pistol's Avatar
    Your dog is beautiful, BS.
    06-01-09 11:06 PM
  10. Back-space's Avatar
    I was waiting on those telephone calls from my oldes daughter.
    Well BS you're just adding to your expenses if you get a girl who smokes your stash. Lol!

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    Smokes as in weed ofcourse. I've never been cought, but we've been close a few times. Exam days... Yeah... And I can get weed pretty cheap Lucky me I made some good college friends
    06-01-09 11:07 PM
  11. cnorton's Avatar
    Well the second picture makes him look much more friendly, well I'm peacing out, till the morrow which it already is here. Goodbye all
    06-01-09 11:07 PM
  12. Back-space's Avatar
    Your dog is beautiful, BS.
    Yeah, he's all gangster
    06-01-09 11:08 PM
  13. StrwBerryBlond's Avatar
    BS those are some really cute pics. I love him in his hat!

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    06-01-09 11:08 PM
  14. lil pistol's Avatar
    By, Norton. Talk to you later.
    06-01-09 11:08 PM
  15. KasiCatastrophe's Avatar
    Is he a German Shepard BS?

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    06-01-09 11:09 PM
  16. Back-space's Avatar
    Well the second picture makes him look much more friendly, well I'm peacing out, till the morrow which it already is here. Goodbye all
    Later Nort Remember to check in in the morning
    06-01-09 11:09 PM
  17. StrwBerryBlond's Avatar
    Goodnight Snort I'm right behind you

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    06-01-09 11:09 PM
  18. lil pistol's Avatar
    By, Sberry. Chit chat when I can.
    06-01-09 11:10 PM
  19. Back-space's Avatar
    Is he a German Shepard BS?

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    Yeah, mixed with about 10 other things I dunno. He was $20 bucks with his shots and a bag of dog food We got him after our last dog died cuz our dad was having a hard time dealing with it. We went there just to look, my dad picked him up and Hoover started licking him So we took him home that day
    06-01-09 11:11 PM
  20. Back-space's Avatar
    Goodnight Snort I'm right behind you

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    Later Blondie
    06-01-09 11:11 PM
  21. StrwBerryBlond's Avatar
    I'm with Snort. Well not literally lol.
    My eyes keep going all fuzzy on me & I need some zzzzz's.
    Goodnight everyone. BK & LP good luck tomorrow & congratulations to you both!

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    06-01-09 11:11 PM
  22. lil pistol's Avatar
    Thanks. I think Im hitting the sack myself. Catch you all later. Bk, I'll give you a call. Keep the line open.
    06-01-09 11:13 PM
  23. Back-space's Avatar
    Oh comeon! Lol, one person bails on us then everyone starts following... When's the rest of the night shift start, I still got too much energy to head to bed
    06-01-09 11:14 PM
  24. KasiCatastrophe's Avatar
    Yeah, mixed with about 10 other things I dunno. He was $20 bucks with his shots and a bag of dog food We got him after our last dog died cuz our dad was having a hard time dealing with it. We went there just to look, my dad picked him up and Hoover started licking him So we took him home that day
    Ah. Well you can see the GS in him, that's for sure.

    Aww. Losing a pet is always hard to deal with.


    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    06-01-09 11:14 PM
  25. Back-space's Avatar
    Ah. Well you can see the GS in him, that's for sure.

    Aww. Losing a pet is always hard to deal with.


    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    Yeah. It was harder on him than anyone because of how much time he spent with the dog. He works midnights so he's the only one home with him through the day. Thinking about getting another dog soon, but I don't know how Hoover would like that I almost want to buy a complete dump of a house just so I can get my own pets Only need the place to store my crap and sleep in anyhow
    06-01-09 11:17 PM
86,726 ... 639640641642643 ...

Similar Threads

  1. Phone is Literally DEAD, NO Red Light, NO PC CONNECTION, No Nothing
    By Ca-1 in forum BlackBerry Bold 9930/9900
    Replies: 59
    Last Post: 12-26-13, 04:45 PM
  2. Contacts Dark to Light Theme
    By wasalph in forum BlackBerry Z10
    Replies: 8
    Last Post: 12-01-13, 02:13 PM
  3. New Blackberry is here (maybe)
    By smart548 in forum General BlackBerry Discussion
    Replies: 8
    Last Post: 11-18-13, 02:06 PM
  4. BBM reportedly coming to Wi-Fi only ipad "within 24 hours"
    By xcler82xs in forum General BBM Chat
    Replies: 6
    Last Post: 11-18-13, 08:51 AM
  5. Replies: 8
    Last Post: 11-14-13, 11:53 PM

Tags for this Thread

LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD