1. SCrid2000's Avatar
    Everyone sleeping?
    Sigh... by the time finals are over I'm gonna be about a solid 1k posts behind here. That'll be one helluva long multi-quote
    04-13-11 11:16 PM
  2. ShiPanda's Avatar
    I'm awaaaaake.

    What do you think about me painting the jeep pink? Bf wouldn't go for it but it would be cute. I do want a pink four wheeler tho.

    Sry your sicky poo bri

    When do you start your job fluffy?

    Hiya scrid!

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    04-13-11 11:39 PM
  3. BigBadWulf's Avatar
    Maybe you can beat kaka for the longest multiquote Shane.

    Ewwwwwww panda! Not sure, but I'll find out today. I'm praying for Monday at worst.

    I'm hungry! Where's my damn pancakes? :::: looks for barefoot woman in the kitchen :::: Sigh....there is none
    04-14-11 04:32 AM
  4. ShiPanda's Avatar
    Ewww cause of pink jeep?

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    04-14-11 05:16 AM
  5. hootyhoo's Avatar
    Why yes Brian, yes you did

    Uhhhhh yeah hooty, WTF is that?

    I damn sure hope to make it in here on average at least once a day. Actually I'll be working less hours, and so.....
    It's when Boris said he was invincible in Golden eye.

    Morning everyone.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    BigBadWulf likes this.
    04-14-11 08:29 AM
  6. LazyStarGazer's Avatar
    Stayed home today. Feel like crap.

    I'm awaaaaake.

    What do you think about me painting the jeep pink? Bf wouldn't go for it but it would be cute. I do want a pink four wheeler tho.
    Sure, make it pink. With flowers. Maybe some ladybugs. And butterflies...


    Sry your sicky poo bri
    Thanks Shi.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    04-14-11 08:35 AM
  7. BigBadWulf's Avatar
    Stayed home today. Feel like crap.
    Blah! It's Jef's fault you feel like crap. He should express you some chicken soup, ASAP.

    It's when Boris said he was invincible in Golden eye.

    Morning everyone.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    How is it possible that's your first thanks?

    Ewww cause of pink jeep?

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    04-14-11 12:18 PM
  8. BigBadWulf's Avatar
    No! Hooty you ungrateful SOB, you've never thanked anyone
    04-14-11 12:25 PM
  9. hootyhoo's Avatar
    No! Hooty you ungrateful SOB, you've never thanked anyone
    I'm sorry!!!!!!!

    There's no thanks button on wap. I'll get on the regular site and get busy.

    Thank you everyone for putting up with me.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    LazyStarGazer and BigBadWulf like this.
    04-14-11 01:11 PM
  10. LazyStarGazer's Avatar
    It's when Boris said he was invincible in Golden eye.

    Morning everyone.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    Ahhhh, okay. I've never seen the movie, so it was lost on me.
    04-14-11 01:19 PM
  11. hootyhoo's Avatar
    Ahhhh, okay. I've never seen the movie, so it was lost on me.
    I was just responding to your feeling of invincibility.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    04-14-11 01:23 PM
  12. BigBadWulf's Avatar
    A fine excuse that was hooty, and yet another couple thanks.

    We need a Your Welcome button. That's what we need!

    I never saw that one either. I'm so sheltered.
    04-14-11 04:41 PM
  13. hootyhoo's Avatar
    A fine excuse that was hooty, and yet another couple thanks.

    We need a Your Welcome button. That's what we need!

    I never saw that one either. I'm so sheltered.
    I'm sorry! I'll get on it as soon as I can. (That's what she said )

    As a wap user yourself, surely you can understand. I can't see all that stuff.

    Sorry everyone, I do appreciate the great people on this site. It's what keeps me hanging around.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    04-14-11 04:50 PM
  14. hootyhoo's Avatar
    You can find anything on YouTube.



    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    04-14-11 05:40 PM
  15. the_sandman_454's Avatar
    Down with WAP!
    04-14-11 06:30 PM
  16. hootyhoo's Avatar
    Down with WAP!
    Yeah , but I'm lazy when it comes to posting and wap is sooooo easy.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    04-14-11 06:56 PM
  17. the_sandman_454's Avatar
    Weird, my regular page loads more or less as fast as the WAP page and just use the quick post box...
    04-14-11 06:59 PM
  18. BigBadWulf's Avatar
    I'm sorry! I'll get on it as soon as I can. (That's what she said )

    As a wap user yourself, surely you can understand. I can't see all that stuff.

    Sorry everyone, I do appreciate the great people on this site. It's what keeps me hanging around.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    I fully sympathize, and if you're on anything less than a Essex/Onyx, can't blame you in the least for using the mobile version. I also know you both appreciate, and have contributed greatly.

    You can find anything on YouTube.



    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com


    Down with WAP!
    I'm totally down with WAP.

    Yeah , but I'm lazy when it comes to posting and wap is sooooo easy.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    I'm down with lazy and easy too.

    Weird, my regular page loads more or less as fast as the WAP page and just use the quick post box...
    This latest OS has me rocking pages on default view in less than 10 seconds, even with the modfia extras.
    04-14-11 09:10 PM
  19. ShiPanda's Avatar
    Brian got me sick.
    Sicky panda

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    04-15-11 12:12 AM
  20. the_sandman_454's Avatar
    *declares the are a around the panda to be a quarantine zone*
    04-15-11 12:47 AM
  21. ShiPanda's Avatar
    Throwing up is a need to put me in a bubble by myself?!!! rude!!!

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    04-15-11 02:00 AM
  22. the_sandman_454's Avatar
    *puts on a respirator with hepa filters, and a rain coat* ok, I guess I can enter the quarantine zone to talk now without fear of getting sick...
    04-15-11 02:17 AM
  23. ShiPanda's Avatar
    No I don't wanna talk to you with that stupid suit on!!

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    04-15-11 02:43 AM
  24. the_sandman_454's Avatar
    It isn't stupid, those aren't dots on it, they're rain drops...
    04-15-11 02:58 AM
  25. ShiPanda's Avatar
    It is too stupid. I can't even see in this damn bubble!

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    04-15-11 03:02 AM
86,726 ... 33183319332033213322 ...

Similar Threads

  1. Phone is Literally DEAD, NO Red Light, NO PC CONNECTION, No Nothing
    By Ca-1 in forum BlackBerry Bold 9930/9900
    Replies: 59
    Last Post: 12-26-13, 04:45 PM
  2. Contacts Dark to Light Theme
    By wasalph in forum BlackBerry Z10
    Replies: 8
    Last Post: 12-01-13, 02:13 PM
  3. New Blackberry is here (maybe)
    By smart548 in forum General BlackBerry Discussion
    Replies: 8
    Last Post: 11-18-13, 02:06 PM
  4. BBM reportedly coming to Wi-Fi only ipad "within 24 hours"
    By xcler82xs in forum General BBM Chat
    Replies: 6
    Last Post: 11-18-13, 08:51 AM
  5. Replies: 8
    Last Post: 11-14-13, 11:53 PM

Tags for this Thread

LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD