1. LazyStarGazer's Avatar
    True testament to the quality of the meat contained within. I'm guessing WTF? is your WiFi Brian.

    I hear ya on the battery Death. Killing me too.
    Nope. It's a jailbreak app I have that let's you change the banner.

    'WTF' is where the time would normally be displayed.

    'Monkeys' is where it would normally say Telus.
    11-11-10 09:32 PM
  2. ShiPanda's Avatar
    I keep the time on mine. I have hearts where the AT&T is suppose to be. Lol

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    11-12-10 12:09 AM
  3. BigBadWulf's Avatar
    Morning TBLers! I'm off the sofa today.
    11-12-10 04:58 AM
  4. ShiPanda's Avatar
    Look who showed up for attendance.

    Morning...
    Again

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    11-12-10 04:59 AM
  5. ShiPanda's Avatar
    Guess nobody showed up for attendance. You are in trouble misters!!!

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    11-12-10 05:46 AM
  6. ShiPanda's Avatar
    Annnnnnd no one shows up. Welp bout to leave for the 7+ Hour drive. See y'all on the other side of the margaritas.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    11-12-10 06:24 AM
  7. LazyStarGazer's Avatar
    Have a good time Shi. Double down, Panda!

    Yes, I'm late but I have a note from my mom.
    11-12-10 07:09 AM
  8. BigBadWulf's Avatar
    Morning Brian! Woot for momma notes.

    Mmmmmmmmargaritaville panda.
    11-12-10 08:03 AM
  9. BergerKing's Avatar
    Just getting ready to head for the house, myself. Been out long enough, but shorter than usual.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    11-12-10 09:21 AM
  10. BigBadWulf's Avatar
    bro. Got a chance to have a night by yourselves I take it.
    11-12-10 10:29 AM
  11. BergerKing's Avatar
    Nah, everyone was aboard. She'd brought the boys.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    11-12-10 11:31 AM
  12. BigBadWulf's Avatar
    Boooo! They could have driven home themselves
    11-12-10 01:28 PM
  13. cate's Avatar
    Hey friends!
    11-12-10 02:50 PM
  14. ShiPanda's Avatar
    I made it alive! I slept all but an hour of the drive

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    11-12-10 06:55 PM
  15. BigBadWulf's Avatar
    Yay! No rainbow puke. glad your safe and sound panda, now have a good time.
    11-12-10 07:10 PM
  16. ShiPanda's Avatar
    I will! Just watching tv right now. Meet the fockers!

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    11-12-10 07:18 PM
  17. BergerKing's Avatar
    Well now they are getting ready to release the Little Fockers movie. Ya'll wanna see a fun movie, go check out Red. That was quite a fun ride.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    11-12-10 09:20 PM
  18. LazyStarGazer's Avatar
    If they're doing a sequel, why not bring in Jim Carrey and Jeff Daniels as cousins or something.
    They could call it 'Dumb Fockers'.
    11-12-10 09:29 PM
  19. BigBadWulf's Avatar
    Hi Cate! Dang, how'd I miss ya?

    Morning TBL. Time to go to workypoo
    11-13-10 05:14 AM
  20. LazyStarGazer's Avatar
    Hi Cate! Dang, how'd I miss ya?

    Morning TBL. Time to go to workypoo
    That's odd. I missed her post last night as well. ???
    11-13-10 09:02 AM
  21. ShiPanda's Avatar
    Good mornin you beautiful people

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    11-13-10 10:05 AM
  22. LazyStarGazer's Avatar
    Good mornin you beautiful people

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    Ga moanin! Having a good time I hope?

    I am delaying getting my lazy **** in gear to clean up the yard before winter comes.
    11-13-10 10:50 AM
  23. ShiPanda's Avatar
    Yeppers ate homeade biscuits gravy an bacon an eggs earlier! Being lazy before the horses races start later! Get yo boohind outside an do work son! Lol

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    11-13-10 11:17 AM
  24. BergerKing's Avatar
    I didn't roll out 'til about 1130 this morning. I was wiped out after all the fun.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    11-13-10 12:03 PM
  25. cate's Avatar
    You guys hate me THAT'S how you pissed my post. >

    Also, someone buy this from me: http://forums.crackberry.com/f14/wts...x-case-549424/

    KTHX. Lol
    11-13-10 04:01 PM
86,726 ... 31733174317531763177 ...

Similar Threads

  1. Phone is Literally DEAD, NO Red Light, NO PC CONNECTION, No Nothing
    By Ca-1 in forum BlackBerry Bold 9930/9900
    Replies: 59
    Last Post: 12-26-13, 04:45 PM
  2. Contacts Dark to Light Theme
    By wasalph in forum BlackBerry Z10
    Replies: 8
    Last Post: 12-01-13, 02:13 PM
  3. New Blackberry is here (maybe)
    By smart548 in forum General BlackBerry Discussion
    Replies: 8
    Last Post: 11-18-13, 02:06 PM
  4. BBM reportedly coming to Wi-Fi only ipad "within 24 hours"
    By xcler82xs in forum General BBM Chat
    Replies: 6
    Last Post: 11-18-13, 08:51 AM
  5. Replies: 8
    Last Post: 11-14-13, 11:53 PM

Tags for this Thread

LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD