1. BergerKing's Avatar
    Well, that was quite a party ya'll didn't get to attend. I'll have to tell ya about it later.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    05-21-10 11:18 PM
  2. BigBadWulf's Avatar
    Got my curiousity peaked bro.



    WAPers do it With A Passion
    If everyone spoke Wulfanese, they wouldn't need to click here for a translation.
    Click Here To Be Banned*
    Drive a PwnCakes Hybrid. It'll keep your Onyx purring.


    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    05-21-10 11:20 PM
  3. ShiPanda's Avatar
    ellloooooo

    im so sleepyyyy

    someone keep me awake

    *falls over*
    05-21-10 11:24 PM
  4. ShiPanda's Avatar
    Morning Sterling! Wrapping up another week as started, or hiding in the bar like Steve?

    Tires silly panda, not tacos.




    WAPers do it With A Passion
    At CrackBerry, I bring good search to life.
    Click Here To Be Banned*If everyone spoke Wulfanese, they wouldn't need to click here for a translation.


    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    DAMN! Well could of used you when I had a nail in my tire lol
    I know cate doesn't come around much anymore because she's been busy with her new job. Plus she moved from Texas to PA & is living with her boyfriend now.



    I almost had a heart attack this morning. Maintenance showed up around 9 to fix our fridge. They said one of the breakers popped. I'm wondering which one because we checked all of them last night & not one was off or popped at the time.
    Yayy for them showing up! and I know just sad. At least you stuck around.
    05-21-10 11:27 PM
  5. BigBadWulf's Avatar
    :::: hands panda a caffeine laced taco in a tire :::: Sorry kiddo, I had to delete that app. It was terrible for BB's. Still on Yahoo though. Unfortunately I need some sleep



    WAPers do it With A Passion
    I'm many people's brother, have several BB daughters and sons,
    but I sure as heck ain't your momma!
    *
    I'm a Survivor Baby!But the dang game fizzled out


    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    05-21-10 11:52 PM
  6. ShiPanda's Avatar
    :::: hands panda a caffeine laced taco in a tire :::: Sorry kiddo, I had to delete that app. It was terrible for BB's. Still on Yahoo though. Unfortunately I need some sleep



    WAPers do it With A Passion
    I'm many people's brother, have several BB daughters and sons,
    but I sure as heck ain't your momma!
    *
    I'm a Survivor Baby!But the dang game fizzled out


    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    I dont need the taco IN the tire. Just the tire and the taco. haha. Caffeine taco?? Should actually make that. I call taste tester! YOU ALREADY DELETED IT! I so sad if people dont talk to me on it I'll delete it in a few days. All these people added me and most havent even talked to me at all?? Grinds my gears,... lol should of known it wouldnt pick up like I hoped it would. Sleep good.
    05-21-10 11:59 PM
  7. Laura Knotek's Avatar
    ===== QUOTE BigBadWulf ====

    :::: hands panda a caffeine laced taco in a tire :::: Sorry kiddo, I had to delete that app. It was terrible for BB's. Still on Yahoo though. Unfortunately I need some sleep



    WAPers do it With A Passion
    I'm many people's brother, have several BB daughters and sons,
    but I sure as heck ain't your momma! *
    I'm a Survivor Baby!But the dang game fizzled out

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com

    ===== /QUOTE ====
    I dont need the taco IN the tire. Just the tire and the taco. haha. Caffeine taco?? Should actually make that. I call taste tester! YOU ALREADY DELETED IT! I so sad if people dont talk to me on it I'll delete it in a few days. All these people added me and most havent even talked to me at all?? Grinds my gears,... lol should of known it wouldnt pick up like I hoped it would. Sleep good.
    What IM app are you referring to? I only use BBM and Yahoo. Is there another one you like but people don't talk on much?

    Posted from my BlackBerry using BerryBlab
    05-22-10 12:04 AM
  8. ShiPanda's Avatar
    What IM app are you referring to? I only use BBM and Yahoo. Is there another one you like but people don't talk on much?

    Posted from my BlackBerry using BerryBlab
    The cnectd app its for all cell phone platforms and no one is using it All my buddies on 11-7 left so now I have no one to talk to at night anymore.
    05-22-10 12:07 AM
  9. Laura Knotek's Avatar
    ===== QUOTE lak611 ====

    What IM app are you referring to? I only use BBM and Yahoo. Is there another one you like but people don't talk on much?

    Posted from my BlackBerry using BerryBlab

    ===== /QUOTE ====

    The cnectd app its for all cell phone platforms and no one is using it All my buddies on 11-7 left so now I have no one to talk to at night anymore.
    I never heard of it. Do you use Yahoo?

    Posted from my BlackBerry using BerryBlab
    05-22-10 12:11 AM
  10. ShiPanda's Avatar
    I never heard of it. Do you use Yahoo?

    Posted from my BlackBerry using BerryBlab
    They did a review of it the other day here on CB its like BBM sorta. Yeah but it drains my battery so if no one is on I dont stay on lol.
    05-22-10 12:17 AM
  11. KasiCatastrophe's Avatar
    I know what you mean Shi. There are a couple people that just sort of disappeared from the forums that I miss talking to.

    Cnectd did catch on, but there is apparently a lot of issues with the BlackBerry app. Cnectd is actually a trending topic on Twitter.. One of today's top 20 & the week's top 10.

    I have to get my rear end in bed now. Working a double tomorrow & I have to get up on ny own in the morning because Steve is heading in to work at 5am.
    05-22-10 12:59 AM
  12. ShiPanda's Avatar
    It is? I dont get on twitter much. More facebook than anything. Sleep good

    Does anyone know if theres anything legal I can do about the lady I got my dog from? She has his AKC papers and shot record and she wont answer my calls. The shot records are okay dont need them now but I would like his papers since I paid alot for him. Hate that people do that.
    05-22-10 01:16 AM
  13. BigBadWulf's Avatar
    Excuse me lady! You have the right to remain silent. Anything you say can and will be used against you in a court of law. You have the right to an attorney. If you cannot afford an attorney, one will be appointed to you. Now, hand over those papers, before I kick you in the crotch.

    Morning widdle panda




    WAPers do it With A Passion
    I'm many people's brother, have several BB daughters and sons,
    but I sure as heck ain't your momma!
    *
    I'm a Survivor Baby!But the dang game fizzled out


    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    05-22-10 06:07 AM
  14. ShiPanda's Avatar
    Excuse me lady! You have the right to remain silent. Anything you say can and will be used against you in a court of law. You have the right to an attorney. If you cannot afford an attorney, one will be appointed to you. Now, hand over those papers, before I kick you in the crotch.

    Morning widdle panda




    WAPers do it With A Passion
    I'm many people's brother, have several BB daughters and sons,
    but I sure as heck ain't your momma!
    *
    I'm a Survivor Baby!But the dang game fizzled out


    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    like kicking her in the crotch would work since shes a GIRL lol morning widdle fluffywuffykins

    been looking at dog stuff all night
    im obessed...
    05-22-10 06:11 AM
  15. BigBadWulf's Avatar
    Ahhhh, nothing like the love between a girl, and her dog



    WAPers do it With A Passion
    If everyone spoke Wulfanese, they wouldn't need to click here for a translation.
    Click Here To Be Banned*
    Drive a PwnCakes Hybrid. It'll keep your Onyx purring.


    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    05-22-10 06:28 AM
  16. ShiPanda's Avatar
    Ahhhh, nothing like the love between a girl, and her dog



    WAPers do it With A Passion
    If everyone spoke Wulfanese, they wouldn't need to click here for a translation.
    Click Here To Be Banned*
    Drive a PwnCakes Hybrid. It'll keep your Onyx purring.


    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    hehe seen some dallas cowboy clothes for him I soo want to get him one. I need to go play bingo so I can win $750 and spend it on him lol.
    05-22-10 06:33 AM
  17. ShiPanda's Avatar
    well gotta get ready to go home. have a good weekend and behave
    05-22-10 06:38 AM
  18. BigBadWulf's Avatar
    Yes ma'am! You have a fantabulous weekend yourself panda.



    WAPers do it With A Passion
    At CrackBerry, I bring good search to life.
    Click Here To Be Banned*If everyone spoke Wulfanese, they wouldn't need to click here for a translation.


    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    05-22-10 07:08 AM
  19. LazyStarGazer's Avatar
    hehe seen some dallas cowboy clothes for him I soo want to get him one. I need to go play bingo so I can win $750 and spend it on him lol.
    Wow. $750.00 for dog clothes?

    First day of a long weekend for me. Monday is a holiday.
    05-22-10 08:44 AM
  20. BigBadWulf's Avatar
    That's what I was thinking Brian. Enjoy the long weekend! Zoo?




    WAPers do it With A Passion
    If everyone spoke Wulfanese, they wouldn't need to click here for a translation.
    Click Here To Be Banned*
    Drive a PwnCakes Hybrid. It'll keep your Onyx purring.


    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    05-22-10 09:30 AM
  21. Laura Knotek's Avatar
    It is? I dont get on twitter much. More facebook than anything. Sleep good

    Does anyone know if theres anything legal I can do about the lady I got my dog from? She has his AKC papers and shot record and she wont answer my calls. The shot records are okay dont need them now but I would like his papers since I paid alot for him. Hate that people do that.
    It sounds like you have a case if you sue her in small claims court.

    Posted from my BlackBerry using BerryBlab
    05-22-10 09:33 AM
  22. BigBadWulf's Avatar
    Morning Laura! If not that, maybe a little coercion.

    "Show me your papers"




    WAPers do it With A Passion
    If everyone spoke Wulfanese, they wouldn't need to click here for a translation.
    Click Here To Be Banned*
    Drive a PwnCakes Hybrid. It'll keep your Onyx purring.


    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    05-22-10 09:50 AM
  23. BigBadWulf's Avatar
    Tastes Like Chicken




    WAPers do it With A Passion
    If everyone spoke Wulfanese, they wouldn't need to click here for a translation.
    Click Here To Be Banned*
    Drive a PwnCakes Hybrid. It'll keep your Onyx purring.


    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    05-22-10 03:08 PM
  24. BergerKing's Avatar
    I guess as long as kitty doesn't taste like BACON!

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    05-22-10 03:40 PM
  25. BigBadWulf's Avatar



    WAPers do it With A Passion
    I'm many people's brother, have several BB daughters and sons,
    but I sure as heck ain't your momma!
    *
    I'm a Survivor Baby!But the dang game fizzled out


    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    05-22-10 03:56 PM
86,726 ... 29622963296429652966 ...

Similar Threads

  1. Phone is Literally DEAD, NO Red Light, NO PC CONNECTION, No Nothing
    By Ca-1 in forum BlackBerry Bold 9930/9900
    Replies: 59
    Last Post: 12-26-13, 04:45 PM
  2. Contacts Dark to Light Theme
    By wasalph in forum BlackBerry Z10
    Replies: 8
    Last Post: 12-01-13, 02:13 PM
  3. New Blackberry is here (maybe)
    By smart548 in forum General BlackBerry Discussion
    Replies: 8
    Last Post: 11-18-13, 02:06 PM
  4. BBM reportedly coming to Wi-Fi only ipad "within 24 hours"
    By xcler82xs in forum General BBM Chat
    Replies: 6
    Last Post: 11-18-13, 08:51 AM
  5. Replies: 8
    Last Post: 11-14-13, 11:53 PM

Tags for this Thread

LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD