1. LazyStarGazer's Avatar
    I'll be eating that.


    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    *Raises an eyebrow*

    Really? And you say I take things to a disturbing level?

    *Shakes his head and mutters*

    hahahahahahahahhahahahahahahahahahaha
    02-19-10 10:15 PM
  2. LazyStarGazer's Avatar
    Goodnight Ed.
    02-19-10 10:16 PM
  3. ShiPanda's Avatar
    UGH can people not stay out of my damn business?!
    02-19-10 11:18 PM
  4. LazyStarGazer's Avatar
    UGH can people not stay out of my damn business?!
    In a perfect world, yes.

    Hope you have fun in ot and your mood improves Shi. I gotta get some rest.
    Goodnight.
    02-19-10 11:24 PM
  5. ShiPanda's Avatar
    In a perfect world, yes.

    Hope you have fun in ot and your mood improves Shi. I gotta get some rest.
    Goodnight.
    Just ppl need to STFO and stay out of my business. But when that person is really elderly not like I can say something. *bangs head against counter*

    Sleep well.

    beware of my llama friends hammer.
    02-19-10 11:31 PM
  6. ramalam's Avatar
    *swings bat* shhh I'm huttin wabbits

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    02-20-10 12:37 AM
  7. ShiPanda's Avatar
    need to hunt down some haters!
    02-20-10 12:38 AM
  8. Back-space's Avatar
    Well hello there losers
    02-20-10 01:16 AM
  9. ShiPanda's Avatar
    its you again.
    02-20-10 01:20 AM
  10. Back-space's Avatar
    its you again.
    Yup Came on just to see you
    02-20-10 01:21 AM
  11. ShiPanda's Avatar
    Yup Came on just to see you
    to harass me?
    02-20-10 01:33 AM
  12. Back-space's Avatar
    to harass me?
    Pretty much.... Btw, you suck
    02-20-10 01:45 AM
  13. ShiPanda's Avatar
    Pretty much.... Btw, you suck
    you suck more and I hate you
    02-20-10 01:46 AM
  14. Back-space's Avatar
    you suck more and I hate you
    That's fine... Alot of people hate me, but not nearly as many people who hate wolf
    02-20-10 01:48 AM
  15. ShiPanda's Avatar
    That's fine... Alot of people hate me, but not nearly as many people who hate wolf
    No everyone hates you, no one hates him.
    02-20-10 01:50 AM
  16. Back-space's Avatar
    No everyone hates you, no one hates him.
    Uhhh.... No... Ofcourse not...
    02-20-10 01:51 AM
  17. ShiPanda's Avatar
    Uhhh.... No... Ofcourse not...
    Yep...........
    02-20-10 01:54 AM
  18. Back-space's Avatar
    Yep...........
    No......

    Anyhow, time for bed. It was.... horrible, as usual Thanks for that

    Night losers.
    02-20-10 01:59 AM
  19. ShiPanda's Avatar
    No......

    Anyhow, time for bed. It was.... horrible, as usual Thanks for that

    Night losers.
    Glad I could help.
    Bye fat little girl.
    02-20-10 02:01 AM
  20. Username5300's Avatar
    I'm up. i just wanted to release a statement saying that He was already unconscious BEFORE I knocked him in the back of the head with my innocent, safe Bat. I did absolutely no damage to him(that you can prove) and the defaming of my character will NOT continue. If it shall, me and my bat will be forced to take justified action.
    That is all.



    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    Rama if you wanna get rid of the evidence the chinese guy down the street from me will take it off your hands!!!!!!!!
    02-20-10 05:28 AM
  21. ShiPanda's Avatar
    Didnt the chinese guy want to kill a kitten?
    02-20-10 06:12 AM
  22. BigBadWulf's Avatar
    Morning panda, rama and drive-by boy.

    panda, if you want a successful bidness, it requires people to come into it.

    Eh, I've got my share of haters. I don't mind. You can't please everyone, but I can for damn sure pleaae myself. Hmmmmm, that doesn't sound right.




    If everyone spoke Wulfanese, they wouldn't need to click here for a translation.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    02-20-10 06:13 AM
  23. BigBadWulf's Avatar
    No no panda, it powk it powk.




    If everyone spoke Wulfanese, they wouldn't need to click here for a translation.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    02-20-10 06:14 AM
  24. ShiPanda's Avatar
    Morning panda, rama and drive-by boy.

    panda, if you want a successful bidness, it requires people to come into it.

    Eh, I've got my share of haters. I don't mind. You can't please everyone, but I can for damn sure pleaae myself. Hmmmmm, that doesn't sound right.




    If everyone spoke Wulfanese, they wouldn't need to click here for a translation.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    im in a business?
    and ewww
    02-20-10 06:14 AM
  25. ShiPanda's Avatar
    No no panda, it powk it powk.




    If everyone spoke Wulfanese, they wouldn't need to click here for a translation.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    you make no sense today lol
    02-20-10 06:16 AM
86,726 ... 26982699270027012702 ...

Similar Threads

  1. Phone is Literally DEAD, NO Red Light, NO PC CONNECTION, No Nothing
    By Ca-1 in forum BlackBerry Bold 9930/9900
    Replies: 59
    Last Post: 12-26-13, 04:45 PM
  2. Contacts Dark to Light Theme
    By wasalph in forum BlackBerry Z10
    Replies: 8
    Last Post: 12-01-13, 02:13 PM
  3. New Blackberry is here (maybe)
    By smart548 in forum General BlackBerry Discussion
    Replies: 8
    Last Post: 11-18-13, 02:06 PM
  4. BBM reportedly coming to Wi-Fi only ipad "within 24 hours"
    By xcler82xs in forum General BBM Chat
    Replies: 6
    Last Post: 11-18-13, 08:51 AM
  5. Replies: 8
    Last Post: 11-14-13, 11:53 PM

Tags for this Thread

LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD