1. Tripster's Avatar
    no comment on liking furry things.... lol
    well dont you have like a bus or something to take so you dont have to walk everywhere? we dont really have buses that run except ones for the elderly/ mentally disabled people. I think we have taxis but there not really taxis just cars that say they are lol.
    Lmfao and yeah we got a city bus that drops people off like 1,000 feet away or so from Target.
    Last edited by Tripster; 01-06-10 at 12:32 AM. Reason: That was weird?
    01-06-10 12:31 AM
  2. ShiPanda's Avatar
    Lmfao and yeah we got a city bus that drops people off like 1,000 feet away or so from Target.
    couldnt you just teleport?
    01-06-10 12:32 AM
  3. ShiPanda's Avatar
    Man its freakin cold in here too! Cold front suppose to be coming in and gonna be cold for today and tmrw at least ugh I really hate being cold!
    01-06-10 12:33 AM
  4. Tripster's Avatar
    couldnt you just teleport?
    Shhh, no one is supposed to know about that. Lol!
    01-06-10 12:33 AM
  5. ShiPanda's Avatar
    Shhh, no one is supposed to know about that. Lol!
    I mean....
    what is this teleport that you speak of?
    01-06-10 12:35 AM
  6. Tripster's Avatar
    Man its freakin cold in here too! Cold front suppose to be coming in and gonna be cold for today and tmrw at least ugh I really hate being cold!
    I'm deadly allergic to cold weather, my body will ache for hours and other issues.
    01-06-10 12:36 AM
  7. ShiPanda's Avatar
    Can someone do my paperwork for me? I'm being really lazy and havent started on any of it. Im dreading it...BLEH.
    01-06-10 12:36 AM
  8. Tripster's Avatar
    I mean....
    what is this teleport that you speak of?
    I dunno?
    01-06-10 12:37 AM
  9. ShiPanda's Avatar
    I'm deadly allergic to cold weather, my body will ache for hours and other issues.
    awwwwe poor trippy
    01-06-10 12:37 AM
  10. ShiPanda's Avatar
    I dunno?
    Me neither. Never heard of it in my life..... lol
    01-06-10 12:38 AM
  11. ShiPanda's Avatar
    ok ill be here but I got to start on that paperwork so I can eat soon cause I is a hungry panduh.
    01-06-10 12:39 AM
  12. Tripster's Avatar
    awwwwe poor trippy
    It really does suck.
    Me neither. Never heard of it in my life..... lol
    Lol, same here. My internet is acting up or my ancient dell is finally taking a crap?
    01-06-10 12:41 AM
  13. ShiPanda's Avatar
    It really does suck.


    Lol, same here. My internet is acting up or my ancient dell is finally taking a crap?
    I bet.
    and its CB.
    01-06-10 12:43 AM
  14. Tripster's Avatar
    I bet.
    and its CB.
    Oh it is?
    01-06-10 12:44 AM
  15. ShiPanda's Avatar
    Oh it is?
    does it every day around this time does it on my comp too
    01-06-10 12:48 AM
  16. Tripster's Avatar
    does it every day around this time does it on my comp too
    Alright, I thought I was going to kick my pc with my steel toed boots again.
    01-06-10 12:54 AM
  17. chad177's Avatar
    im ready to go home and go into a coma
    01-06-10 12:54 AM
  18. ShiPanda's Avatar
    Alright, I thought I was going to kick my pc with my steel toed boots again.
    dont do that!
    im ready to go home and go into a coma
    yep me to
    01-06-10 12:55 AM
  19. Tripster's Avatar
    dont do that!


    yep me to
    I've had to do it several times already cause it was making a weird noise, lol.
    01-06-10 12:59 AM
  20. chad177's Avatar
    its snowing like he** here
    01-06-10 01:00 AM
  21. ShiPanda's Avatar
    I've had to do it several times already cause it was making a weird noise, lol.
    well the answer isnt kicking it geez lol
    its snowing like he** here
    sweeeeeeeeeet
    01-06-10 01:08 AM
  22. Tripster's Avatar
    well the answer isnt kicking it geez lol


    sweeeeeeeeeet
    But...but...but It's how I tell it to work when it has issues. lol!
    01-06-10 01:13 AM
  23. ShiPanda's Avatar
    But...but...but It's how I tell it to work when it has issues. lol!
    yeah sure. lol
    01-06-10 01:26 AM
  24. Tripster's Avatar
    yeah sure. lol
    Maybe I should record myself destroying it and put it on youtube?
    01-06-10 01:30 AM
  25. ShiPanda's Avatar
    Maybe I should record myself destroying it and put it on youtube?
    no no dont do that either
    01-06-10 01:34 AM
86,726 ... 25392540254125422543 ...

Similar Threads

  1. Phone is Literally DEAD, NO Red Light, NO PC CONNECTION, No Nothing
    By Ca-1 in forum BlackBerry Bold 9930/9900
    Replies: 59
    Last Post: 12-26-13, 04:45 PM
  2. Contacts Dark to Light Theme
    By wasalph in forum BlackBerry Z10
    Replies: 8
    Last Post: 12-01-13, 02:13 PM
  3. New Blackberry is here (maybe)
    By smart548 in forum General BlackBerry Discussion
    Replies: 8
    Last Post: 11-18-13, 02:06 PM
  4. BBM reportedly coming to Wi-Fi only ipad "within 24 hours"
    By xcler82xs in forum General BBM Chat
    Replies: 6
    Last Post: 11-18-13, 08:51 AM
  5. Replies: 8
    Last Post: 11-14-13, 11:53 PM

Tags for this Thread

LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD