1. LazyStarGazer's Avatar
    Walks into trick shot frisbee 'cause he wasn't paying attention.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    09-26-09 08:03 PM
  2. the_sandman_454's Avatar
    I am extremely anti-semantic.
    The holo-comma never happened.

    Well just had dinner, agreed to watch the little ones newest movie with her.
    Tinkerbell
    Good thing I had wine with dinner.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    Oy!

    I'd need something stronger with dinner for that sort of movie. Like the bourbon I'm pondering having a rocks glass of...

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    09-26-09 08:03 PM
  3. Username0223's Avatar
    **gets first aid kit for Lsg who walked in Sandman trick throw of the frisbee**

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    09-26-09 08:16 PM
  4. the_sandman_454's Avatar
    **gets first aid kit for Lsg who walked in Sandman trick throw of the frisbee**

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    *says "hey I didn't throw it that hard... Besides, its a plastic frisbee, not like it was a discus."*

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    09-26-09 08:25 PM
  5. Username0223's Avatar
    lmao! its all good and fine. We put a Hello Kitty band-aid on Lsg's boo-boo, he'll be fine!

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    09-26-09 08:32 PM
  6. chad177's Avatar
    did someone need medical help? im supposed to off...dang it! no more throwing frisbee's inside!
    09-26-09 08:33 PM
  7. Username0223's Avatar
    lmao! Hi chad! Yea I took care of it no prob!

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    09-26-09 08:35 PM
  8. LazyStarGazer's Avatar
    lmao! its all good and fine. We put a Hello Kitty band-aid on Lsg's boo-boo, he'll be fine!

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    .
    Awwwhhhh. But I wanted a transformers band aid.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    09-26-09 08:36 PM
  9. chad177's Avatar
    lsg hello kitty is cute tho!
    09-26-09 08:37 PM
  10. Username0223's Avatar
    fine, next time you can get a Transformers band-aid then....sheesh! Kids!

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    09-26-09 08:37 PM
  11. Username0223's Avatar
    lsg hello kitty is cute tho!
    ::: whispers to chad 'I don't think its a good idea for you to say HK is cute' ::: lmao!

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    09-26-09 08:39 PM
  12. chad177's Avatar
    *whispers back "sorry"
    09-26-09 08:40 PM
  13. LazyStarGazer's Avatar
    Can I have a megatron one? You gave one to Wulf yesterday. Why can't I have one?

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    09-26-09 08:41 PM
  14. Username0223's Avatar
    ::: hands megatron band aid to Lsg::: here ya go sweetie! Ok? All good now?

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    09-26-09 08:45 PM
  15. KasiCatastrophe's Avatar
    Did you plan that sentence like that, cause it strikes me as funny.



    Yep, sorry didn't mean to hit you all with frisbees in the dark. Manufacturer's defect. That's my story, can start a class action lawsuit. . Oh. Acme brand. Should've taken Wile E Coyote's advice about them...

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    Yeah, you probably should have listened to him. He knows what's up when it comes to Acme brand.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    09-26-09 08:45 PM
  16. the_sandman_454's Avatar
    Yeah, you probably should have listened to him. He knows what's up when it comes to Acme brand.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    Yeah, but I got a really good deal.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    09-26-09 08:54 PM
  17. chad177's Avatar
    cant pass up a good deal
    09-26-09 08:56 PM
  18. Username0223's Avatar
    lmao! Acme! Flying frisbees! Good deals! Wille E Coyote

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    09-26-09 09:01 PM
  19. chad177's Avatar
    well im going to bed...good night everyone
    09-26-09 09:03 PM
  20. the_sandman_454's Avatar
    lmao! Acme! Flying frisbees! Good deals! Wille E Coyote

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    That's probably a pretty good summary. . I'm usually funnier but not getting enough strategic coordinated support.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    09-26-09 09:03 PM
  21. the_sandman_454's Avatar
    well im going to bed...good night everyone
    As the official spokesman for everyone, I shall then tell you "goodnight".

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    09-26-09 09:04 PM
  22. Username0223's Avatar
    good night chad! Bite the bed bugs



    I'm hittin the hay myself! Nightey night


    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    09-26-09 09:22 PM
  23. the_sandman_454's Avatar
    good night chad! Bite the bed bugs



    I'm hittin the hay myself! Nightey night


    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    Aww why doesn't everyone just leave me all alone? Lmao. Have good nite Shells.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    09-26-09 09:26 PM
  24. LazyStarGazer's Avatar
    That's probably a pretty good summary. . I'm usually funnier but not getting enough strategic coordinated support.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    .
    *lsg calls in an air strike for sandman*
    .
    Re-enacts scene from Apocolypse Now, with 'Flight of the Valkeries' blasting from the speakers:
    .
    I love the smell of febreeze in the morning!
    It smells like...my moms couch.
    .

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    Last edited by LazyStarGazer; 09-26-09 at 09:31 PM.
    09-26-09 09:27 PM
  25. LazyStarGazer's Avatar
    Goodnight Shelli, goodnight Chad.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    09-26-09 09:29 PM
86,726 ... 20992100210121022103 ...

Similar Threads

  1. Phone is Literally DEAD, NO Red Light, NO PC CONNECTION, No Nothing
    By Ca-1 in forum BlackBerry Bold 9930/9900
    Replies: 59
    Last Post: 12-26-13, 04:45 PM
  2. Contacts Dark to Light Theme
    By wasalph in forum BlackBerry Z10
    Replies: 8
    Last Post: 12-01-13, 02:13 PM
  3. New Blackberry is here (maybe)
    By smart548 in forum General BlackBerry Discussion
    Replies: 8
    Last Post: 11-18-13, 02:06 PM
  4. BBM reportedly coming to Wi-Fi only ipad "within 24 hours"
    By xcler82xs in forum General BBM Chat
    Replies: 6
    Last Post: 11-18-13, 08:51 AM
  5. Replies: 8
    Last Post: 11-14-13, 11:53 PM

Tags for this Thread

LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD