1. Username0223's Avatar
    ok-ive really gotta get my arse moving! Look out shower! Here I come!

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    09-23-09 08:25 AM
  2. crs7088's Avatar
    yes but if you don't behave on planet shilah or you make me mad I can kill you as ruler of the planet

    Are they any good shelli.. 7-11 food would scare me....prbly grow legs and walk away...


    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    09-23-09 08:25 AM
  3. Username5300's Avatar
    ok, let's all move to PandaVille

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    UMMMM....... I think I will pass. Sorry!!
    09-23-09 08:26 AM
  4. crs7088's Avatar
    sure thing shelli.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    09-23-09 08:27 AM
  5. Username5300's Avatar


    Are they any good shelli.. 7-11 food would scare me....prbly grow legs and walk away...


    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    If it doen't kill you only makes you stronger.
    09-23-09 08:28 AM
  6. crs7088's Avatar
    UMMMM....... I think I will pass. Sorry!!
    your loss newbie.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    09-23-09 08:29 AM
  7. Username0223's Avatar
    there not terrible Shi - it just the nacho chip with cheese on them. I've had them on occassion

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    09-23-09 08:31 AM
  8. Username5300's Avatar
    your loss newbie.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    Newbie........HUH?
    09-23-09 08:33 AM
  9. KasiCatastrophe's Avatar
    well unless your taking half a bottle a day, I think you & your liver will be ok. Lol.


    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    Lol. Nah, I haven't been taking half a bottle a day but I have been taking it almost every day.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    09-23-09 08:35 AM
  10. crs7088's Avatar
    Ooh I see shelli. IDK if any of ours have food we don't have many 7-11 here.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    09-23-09 08:36 AM
  11. KasiCatastrophe's Avatar
    I think I'm gonna have to build more stuff if everyone moves here...lol
    7-11 makes nachos??


    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    7-11 makes pizza too, and chicken nuggets, wings, and soup, and a bunch of other stuff that would surprise you.
    09-23-09 08:38 AM
  12. Username5300's Avatar
    Lol. Nah, I haven't been taking half a bottle a day but I have been taking it almost every day.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    I take 800 mg (sometimes more) of ibprofen twice a day for the last two years, I think you will be fine.
    09-23-09 08:38 AM
  13. BigBadWulf's Avatar
    I'm not sold the ruler of planet Shilah is benevolent.

    I'm with you on the 7/11 food panda that stuff scares me.

    As long as your on OS 131 or higher, it might be the install 35. Which device do you have?





    The Keeper of Useless Knowledge


    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    09-23-09 08:38 AM
  14. Username5300's Avatar



    As long as your on OS 131 or higher, it might be the install 35. Which device do you have?





    The Keeper of Useless Knowledge


    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    I am currently using a bold running 4.6.0.167 and it was working just fine until a couple of days ago.
    09-23-09 08:41 AM
  15. Username5300's Avatar
    Wulf I thought you might get a kick out of this.....a couple of my past devices.



    09-23-09 08:43 AM
  16. crs7088's Avatar
    that's interesting Kasi, didn't know that. Ours don't have crap in them.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    09-23-09 08:46 AM
  17. crs7088's Avatar
    I am the semi evil ruler wulf.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    09-23-09 08:47 AM
  18. BigBadWulf's Avatar
    Semi evil gets me shaking in my paws.


    That's funny 35! A little rough on them eh? I'd still try installing it again, you never know. Click the link on the first page that loads here, and use the English only OTA for your Bold.








    The Keeper of Useless Knowledge


    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    09-23-09 08:55 AM
  19. Username5300's Avatar
    Semi evil gets me shaking in my paws.


    That's funny 35! A little rough on them eh? I'd still try installing it again, you never know. Click the link on the first page that loads here, and use the English only OTA for your Bold.








    The Keeper of Useless Knowledge


    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    Yeah I did that yesterday and no luck
    09-23-09 08:58 AM
  20. crs7088's Avatar
    you should be scared wolf

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    09-23-09 08:59 AM
  21. BigBadWulf's Avatar
    Yay though I walk through the valley of the panda, I shall fear no evil.


    35 I'm guessing you've registered again too then. Man that's fubar! I know some of the 5.0 beta have problems with BBM5, but not a legit OS.






    The Keeper of Useless Knowledge


    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    09-23-09 09:06 AM
  22. KasiCatastrophe's Avatar
    that's interesting Kasi, didn't know that. Ours don't have crap in them.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    Yeah when I found out I couldn't believe it. Not all of them have those foods though. Steve came home one day two weeks ago raving about 7-11 pizza and I thought he was crazy until he told me the one in front of the corporate office in Willow Grove has it. He brought a piece home for me the other day and it was good.
    09-23-09 09:08 AM
  23. Username5300's Avatar
    Well I will keep you posted on that...if I find a fix I will let everyone know. Thanks.
    09-23-09 09:08 AM
  24. Username0223's Avatar
    holy land of bb's 35!

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    09-23-09 09:08 AM
  25. Username5300's Avatar
    holy land of bb's 35!

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    Ha ha yeah I am a bb sl#t

    how about that for old my first!!!
    09-23-09 09:09 AM
86,726 ... 20602061206220632064 ...

Similar Threads

  1. Phone is Literally DEAD, NO Red Light, NO PC CONNECTION, No Nothing
    By Ca-1 in forum BlackBerry Bold 9930/9900
    Replies: 59
    Last Post: 12-26-13, 04:45 PM
  2. Contacts Dark to Light Theme
    By wasalph in forum BlackBerry Z10
    Replies: 8
    Last Post: 12-01-13, 02:13 PM
  3. New Blackberry is here (maybe)
    By smart548 in forum General BlackBerry Discussion
    Replies: 8
    Last Post: 11-18-13, 02:06 PM
  4. BBM reportedly coming to Wi-Fi only ipad "within 24 hours"
    By xcler82xs in forum General BBM Chat
    Replies: 6
    Last Post: 11-18-13, 08:51 AM
  5. Replies: 8
    Last Post: 11-14-13, 11:53 PM

Tags for this Thread

LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD