1. bx2md's Avatar
    Silly kids! Just had to jump in. Goodnight again Cate, Shilah, bx2md and Gluteus Maximus.






    The Keeper of the Restless Emonster


    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    come on stick around a bit
    09-01-09 01:49 AM
  2. Back-space's Avatar
    so just wait till 4:20 am and then you will go to bed
    *Starts crying* Lol, I'm going to bed in 10 minutes. Mythbusters is on

    Silly kids! Just had to jump in. Goodnight again Cate, Shilah, bx2md and Gluteus Maximus.






    The Keeper of the Restless Emonster


    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    Not to worry Wolf, we're all guilty of lurking around Sleep well my stupid friend
    09-01-09 01:50 AM
  3. crs7088's Avatar



    THE 3RD ONE IS FN CUTE!!
    I'm so sorry I tried ....
    it was the puppy that bs put up that had me a bit distracted I am sorry tho
    *looks for a ice pack for your bottom*
    Its ok my bottom is fine
    09-01-09 01:50 AM
  4. bx2md's Avatar



    are these the puppy's your selling on the blackmarket ?
    09-01-09 01:52 AM
  5. bx2md's Avatar
    THE 3RD ONE IS FN CUTE!!


    Its ok my bottom is fine
    ok cool lollol

    you had me worried
    09-01-09 01:53 AM
  6. Back-space's Avatar
    THE 3RD ONE IS FN CUTE!!


    Its ok my bottom is fine
    Lol. I like the first one because it reminds me of our dog He knows when he does something he's not supposed to and he always gives us that look

    are these the puppy's your selling on the blackmarket ?
    The black market? Sure Buy one puppy and get an AK47 assault rifle at half price
    09-01-09 01:57 AM
  7. bx2md's Avatar
    Lol. I like the first one because it reminds me of our dog He knows when he does something he's not supposed to and he always gives us that look



    The black market? Sure Buy one puppy and get an AK47 assault rifle at half price
    sweet ....you always have the great deals
    09-01-09 01:58 AM
  8. crs7088's Avatar
    ok cool lollol

    you had me worried
    no need to worry about me im fine
    Lol. I like the first one because it reminds me of our dog He knows when he does something he's not supposed to and he always gives us that look



    The black market? Sure Buy one puppy and get an AK47 assault rifle at half price
    awwww

    wtf dont hurt the puppies!!
    09-01-09 01:59 AM
  9. bx2md's Avatar
    ok its only us 3 ?
    09-01-09 02:02 AM
  10. Back-space's Avatar
    sweet ....you always have the great deals
    Customer appreciation week

    no need to worry about me im fine


    awwww

    wtf dont hurt the puppies!!
    I've pposted some pics of my dog. I have one on photobucket with him wearing my hat and glasses. I think everyones seen it though

    We're not hurting the puppies. They're your shooting companion Shoot someone and he'll go grab they're wallet for you
    09-01-09 02:03 AM
  11. crs7088's Avatar
    ok its only us 3 ?
    yep i guess im here
    09-01-09 02:03 AM
  12. Back-space's Avatar




    He's such a good dog
    09-01-09 02:04 AM
  13. bx2md's Avatar
    yep i guess im here
    so am I
    09-01-09 02:05 AM
  14. crs7088's Avatar
    Customer appreciation week



    I've pposted some pics of my dog. I have one on photobucket with him wearing my hat and glasses. I think everyones seen it though

    We're not hurting the puppies. They're your shooting companion Shoot someone and he'll go grab they're wallet for you
    I havent seen your puppy
    09-01-09 02:05 AM
  15. Back-space's Avatar
    Anyhow, I gotta get some sleep. You loser take it easy alright? See you guys later
    09-01-09 02:05 AM
  16. BigBadWulf's Avatar
    Here bx2md, this ones a "winner".

    Nope, still 4, but almost down to 3. Well, and Cate, I know your still lurking.









    The Keeper of Useless Knowledge


    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    09-01-09 02:05 AM
  17. bx2md's Avatar




    He's such a good dog
    last pic he looks like hes gana bite ya head off
    09-01-09 02:06 AM
  18. Back-space's Avatar
    I havent seen your puppy
    Just posted the pics. I've got some on my phone I can send to PB real quick. 1 min
    09-01-09 02:06 AM
  19. bx2md's Avatar
    Here bx2md, this ones a "winner".

    Nope, still 4, but almost down to 3. Well, and Cate, I know your still lurking.









    The Keeper of Useless Knowledge


    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    the eyes look to sad for me
    09-01-09 02:07 AM
  20. cate's Avatar
    yes, lurking is the word & i said i would pick the puppy pic so everyone needs to gtfo!
    09-01-09 02:09 AM
  21. crs7088's Avatar




    He's such a good dog
    He's a cutie! Second pic is scary!
    so am I
    I see that
    Anyhow, I gotta get some sleep. You loser take it easy alright? See you guys later
    Night fat lady
    Here bx2md, this ones a "winner".

    Nope, still 4, but almost down to 3. Well, and Cate, I know your still lurking.









    The Keeper of Useless Knowledge


    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    Its way past your bedtime mister!
    last pic he looks like hes gana bite ya head off
    I agree
    Just posted the pics. I've got some on my phone I can send to PB real quick. 1 min
    *waits*
    09-01-09 02:09 AM
  22. Back-space's Avatar
    last pic he looks like hes gana bite ya head off
    He was going to. That dogs such an a-hole. I don't know where he gets it from
    09-01-09 02:09 AM
  23. crs7088's Avatar
    He was going to. That dogs such an a-hole. I don't know where he gets it from
    yeah huh like we dont know
    09-01-09 02:11 AM
  24. Back-space's Avatar


    I took this like 3 days ago. Took Hoover outside town to run around Went to Tim Hortons after aswell because they always give dogs free timbits



    This one he was trying to get into my sisters room to eat the cats food If the door is open he'll come in really slow until he thinks he can get to it, then he'll run over and inhale like 3 cans worth of cat food
    Last edited by Back-space; 09-01-09 at 02:14 AM.
    09-01-09 02:12 AM
  25. BigBadWulf's Avatar
    the eyes look to sad for me
    Dang you're a picky er! How's this one?







    The Keeper of Useless Knowledge


    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    09-01-09 02:12 AM
86,726 ... 18481849185018511852 ...

Similar Threads

  1. Phone is Literally DEAD, NO Red Light, NO PC CONNECTION, No Nothing
    By Ca-1 in forum BlackBerry Bold 9930/9900
    Replies: 59
    Last Post: 12-26-13, 04:45 PM
  2. Contacts Dark to Light Theme
    By wasalph in forum BlackBerry Z10
    Replies: 8
    Last Post: 12-01-13, 02:13 PM
  3. New Blackberry is here (maybe)
    By smart548 in forum General BlackBerry Discussion
    Replies: 8
    Last Post: 11-18-13, 02:06 PM
  4. BBM reportedly coming to Wi-Fi only ipad "within 24 hours"
    By xcler82xs in forum General BBM Chat
    Replies: 6
    Last Post: 11-18-13, 08:51 AM
  5. Replies: 8
    Last Post: 11-14-13, 11:53 PM

Tags for this Thread

LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD