1. Cyber-Com's Avatar
    Hey... I'm lurking here to ya know...

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    08-13-09 09:19 AM
  2. crs7088's Avatar
    well hello! I don't believe I know you.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    08-13-09 09:21 AM
  3. chad177's Avatar
    shi, he is friends with corrupt and BS
    08-13-09 09:46 AM
  4. crs7088's Avatar
    uh oh I smell trouble. With both of them? Oh dear! Lol

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    08-13-09 09:47 AM
  5. blkmz3's Avatar
    Morning guys.. I could sure go for a long island right now.. Just wanna chill.. Bartender!
    08-13-09 10:07 AM
  6. Back-space's Avatar
    *Hands blk a.... Long island...* What's up guys? Yeah, we know Cyber... I wouldn't really call him a friend though

    What's going on losers?
    08-13-09 10:20 AM
  7. TwistedTJ's Avatar
    *Hands blk a.... Long island...* What's up guys? Yeah, we know Cyber... I wouldn't really call him a friend though

    What's going on losers?


    Oh, its just you. .


    What's up everyone?

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    08-13-09 10:27 AM
  8. Back-space's Avatar
    Oh, its just you. .


    What's up everyone?

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    Hey buddy! Not a whole lot. Sitting around home
    08-13-09 10:30 AM
  9. KasiCatastrophe's Avatar
    Good morning everyone!


    What's up?


    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    08-13-09 10:34 AM
  10. blkmz3's Avatar
    Whats up guys. Sitting at home?? I'd still be asleep if I was home, no work for you?
    08-13-09 10:35 AM
  11. Back-space's Avatar
    Good morning everyone!


    What's up?


    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    Hey Kasi Not much. How about you?

    Whats up guys. Sitting at home?? I'd still be asleep if I was home, no work for you?
    Lol, nope No work today or tommorrow either. Might be going up to Toronto tommorrow though I'm going to murder that LazyStarGazer guy
    08-13-09 10:38 AM
  12. TwistedTJ's Avatar
    Morning Kasi.

    Dang, I'm going to murder this phone.....

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    08-13-09 10:42 AM
  13. crs7088's Avatar
    morning everyone else

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    08-13-09 10:43 AM
  14. KasiCatastrophe's Avatar
    Hey Kasi Not much. How about you?
    Not much. I was suppose to go apply for a job today but Steve ended up having to work. I just finished talking to a T-Mobile rep to get my Pearl unlocked.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    Last edited by KasiCatastrophe; 08-13-09 at 10:48 AM.
    08-13-09 10:46 AM
  15. Back-space's Avatar
    Why's your phone acting up Twisted?

    Hey Shi

    Where were you applying to Kasi?
    08-13-09 10:51 AM
  16. blkmz3's Avatar
    whats with all the murder plots.. have a drink!!

    Bartender, another round!
    08-13-09 10:54 AM
  17. TwistedTJ's Avatar
    Why's your phone acting up Twisted?

    Darn warranty replacements are junk. Went in yesterday cause that one would loose signal and required battery pull to get it back. This one the keys work most of the time, but not others. Space bar is the worse. I'll be typing and look at what I've typed and have a bunch of words all ran together.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    08-13-09 10:58 AM
  18. crs7088's Avatar
    hey fat lady b-s lol

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    08-13-09 10:59 AM
  19. Back-space's Avatar
    whats with all the murder plots.. have a drink!!

    Bartender, another round!
    Help yourself I don't get paid for this... And there's always murder plots

    Darn warranty replacements are junk. Went in yesterday cause that one would loose signal and required battery pull to get it back. This one the keys work most of the time, but not others. Space bar is the worse. I'll be typing and look at what I've typed and have a bunch of words all ran together.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    Holy crap, you've got alot of problems with that thing. Mine was so reliable... Other than BBM. If I was talking too fast or had several convos going it would shut off. Why don't you ask them for a new phone altogether?
    08-13-09 11:01 AM
  20. Back-space's Avatar
    hey fat lady b-s lol

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    Aww, thanks Shi You're so sweet
    08-13-09 11:01 AM
  21. TwistedTJ's Avatar
    Holy crap, you've got alot of problems with that thing. Mine was so reliable... Other than BBM. If I was talking too fast or had several convos going it would shut off. Why don't you ask them for a new phone altogether?

    Going back in a little while. I'll get it taken care of. Just f*'n annoying in the meantime.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    08-13-09 11:04 AM
  22. Back-space's Avatar
    Going back in a little while. I'll get it taken care of. Just f*'n annoying in the meantime.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    Yeah, no doubt.
    08-13-09 11:08 AM
  23. crs7088's Avatar
    lol I know I'm shopping and they don't have a change for $100 wtf dumb people!

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    08-13-09 11:10 AM
  24. KasiCatastrophe's Avatar
    Why's your phone acting up Twisted?

    Hey Shi

    Where were you applying to Kasi?
    A company called Capture Resource. They handle the transactions for a pay-day loan service. They're hiring people for the call center to verify customer information after they get approved for a loan.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    08-13-09 11:17 AM
  25. Back-space's Avatar
    lol I know I'm shopping and they don't have a change for $100 wtf dumb people!

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    Geez... big spender Places around here don't even take $100 bills.
    08-13-09 11:17 AM
86,726 ... 16651666166716681669 ...

Similar Threads

  1. Phone is Literally DEAD, NO Red Light, NO PC CONNECTION, No Nothing
    By Ca-1 in forum BlackBerry Bold 9930/9900
    Replies: 59
    Last Post: 12-26-13, 04:45 PM
  2. Contacts Dark to Light Theme
    By wasalph in forum BlackBerry Z10
    Replies: 8
    Last Post: 12-01-13, 02:13 PM
  3. New Blackberry is here (maybe)
    By smart548 in forum General BlackBerry Discussion
    Replies: 8
    Last Post: 11-18-13, 02:06 PM
  4. BBM reportedly coming to Wi-Fi only ipad "within 24 hours"
    By xcler82xs in forum General BBM Chat
    Replies: 6
    Last Post: 11-18-13, 08:51 AM
  5. Replies: 8
    Last Post: 11-14-13, 11:53 PM

Tags for this Thread

LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD