1. bx2md's Avatar
    I know wulf...
    Nothin bx just seeing how you were...






    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    im ok just been busy as helllllll
    and tryn to keep sane ..well as sane as i can be
    08-09-09 08:08 PM
  2. crs7088's Avatar
    im ok just been busy as helllllll
    and tryn to keep sane ..well as sane as i can be
    sounds like you need a vacay.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    08-09-09 08:15 PM
  3. bx2md's Avatar
    sounds like you need a vacay.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    yea i might go to Hershey park then idk were else
    08-09-09 08:16 PM
  4. Username0223's Avatar
    aww see now, if you would have answered two minutes ago, I could have done that for ya! But now, I don't knooowwwwww!!!! Lmao

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    fine, dont ship it to me....i'll just wittle away to nothing, starving........



    lmao!
    08-09-09 08:17 PM
  5. KasiCatastrophe's Avatar
    yea i might go to Hershey park then idk were else
    I wanna go there again. The only time I've been there my family kept comparing it to Dorney Park and kind of ruined it.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    08-09-09 08:20 PM
  6. crs7088's Avatar
    yea i might go to Hershey park then idk were else
    mmmm chocolate well have fun

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    08-09-09 08:20 PM
  7. BigBadWulf's Avatar
    fine, dont ship it to me....i'll just wittle away to nothing, starving........



    lmao!
    Whatever you do Mom, don't fall prey to the "You can have a bite of my buritto" line.


    My goodness Sheli, the code, the code!






    The Keeper of the Queen Beak


    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    08-09-09 08:21 PM
  8. bx2md's Avatar
    mmmm chocolate well have fun

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    i hope so ....
    i wish they had a choco- pool i will so swimm in it
    08-09-09 08:23 PM
  9. bx2md's Avatar
    I wanna go there again. The only time I've been there my family kept comparing it to Dorney Park and kind of ruined it.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    ive never been ....
    08-09-09 08:23 PM
  10. BigBadWulf's Avatar
    Last time I was by Hershey, they were building an amazing wood rollercoaster. Howd it turn out?



    The Keeper of the Queen Beak


    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    08-09-09 08:23 PM
  11. Username0223's Avatar
    Whatever you do Mom, don't fall prey to the "You can have a bite of my buritto" line.


    My goodness Sheli, the code, the code!





    The Keeper of the Queen Beak

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    ok, i wont share anyones burrito... :::takes out notepad and writes that down:::

    the code?? ya lost me there......please splain! lol
    08-09-09 08:26 PM
  12. BigBadWulf's Avatar
    ok, i wont share anyones burrito... :::takes out notepad and writes that down:::

    the code?? ya lost me there......please splain! lol
    When I quoted you, there were more and than I think I've ever seen in one post.




    The Keeper of the Queen Beak


    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    08-09-09 08:31 PM
  13. KasiCatastrophe's Avatar
    ive never been ....
    Aw. You should go there. Its a lot of fun.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    08-09-09 08:34 PM
  14. crs7088's Avatar
    that would be cool if they had a choc pool..

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    08-09-09 08:40 PM
  15. bx2md's Avatar
    Aw. You should go there. Its a lot of fun.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    ima deff go and i wish i could go park hopping
    08-09-09 08:41 PM
  16. KasiCatastrophe's Avatar
    Last time I was by Hershey, they were building an amazing wood rollercoaster. Howd it turn out?



    The Keeper of the Queen Beak


    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    When was that? They have a bunch of steel ones now.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    08-09-09 08:42 PM
  17. skullgame45's Avatar
    Whatever you do Mom, don't fall prey to the "You can have a bite of my buritto" line.


    My goodness Sheli, the code, the code!



    The Keeper of the Queen Beak


    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    Bwahaha, anyone wanna taste my burrito? Lmao

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    08-09-09 08:42 PM
  18. Username0223's Avatar
    When I quoted you, there were more and than I think I've ever seen in one post.




    The Keeper of the Queen Beak


    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    oh! Yea well, one for the smiley, one for the color, one for the bold font...blah blah blah! Lmao



    Ok folks I'm waving the white flag and calling it a night! Catch ya on the flip side! Peace out cub scouts & panda scout!


    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    08-09-09 08:43 PM
  19. crs7088's Avatar
    night shelli

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    08-09-09 08:45 PM
  20. Username0223's Avatar
    Bwahaha, anyone wanna taste my burrito? Lmao

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    .:: yells ::. Stranger danger! Stranger danger! Pop warned about people like you!




    lmao!


    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    08-09-09 08:45 PM
  21. skullgame45's Avatar
    oh! Yea well, one for the smiley, one for the color, one for the bold font...blah blah blah! Lmao



    Ok folks I'm waving the white flag and calling it a night! Catch ya on the flip side! Peace out cub scouts & panda scout!


    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    Lol, I'll bet $5 on two more posts!

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    08-09-09 08:46 PM
  22. crs7088's Avatar
    OMFG shelli I just busted out laughin at you sayin stranger danger lmao

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    08-09-09 08:47 PM
  23. KasiCatastrophe's Avatar
    ima deff go and i wish i could go park hopping
    That would be a fun day.

    My favorite amusement park is in Ohio though. I'd endure the long ride just to spend a day there.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    08-09-09 08:48 PM
  24. BigBadWulf's Avatar
    When was that? They have a bunch of steel ones now.
    That was at least 10 years ago, they were building the worlds largest, at the time, right at the front. They did have a lot of metal ones too back then.


    Mom, goodnight. And bull crap!




    The Keeper of the Queen Beak


    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    08-09-09 08:50 PM
  25. bx2md's Avatar
    .:: yells ::. Stranger danger! Stranger danger! Pop warned about people like you!




    lmao!


    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    hahahahahahaha
    08-09-09 08:50 PM
86,726 ... 16331634163516361637 ...

Similar Threads

  1. Phone is Literally DEAD, NO Red Light, NO PC CONNECTION, No Nothing
    By Ca-1 in forum BlackBerry Bold 9930/9900
    Replies: 59
    Last Post: 12-26-13, 04:45 PM
  2. Contacts Dark to Light Theme
    By wasalph in forum BlackBerry Z10
    Replies: 8
    Last Post: 12-01-13, 02:13 PM
  3. New Blackberry is here (maybe)
    By smart548 in forum General BlackBerry Discussion
    Replies: 8
    Last Post: 11-18-13, 02:06 PM
  4. BBM reportedly coming to Wi-Fi only ipad "within 24 hours"
    By xcler82xs in forum General BBM Chat
    Replies: 6
    Last Post: 11-18-13, 08:51 AM
  5. Replies: 8
    Last Post: 11-14-13, 11:53 PM

Tags for this Thread

LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD