1. Back-space's Avatar
    Older men think the same thing. They just don't say it, and start smiling for no apparent reason.Then people start thinking they're going senile.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    We talk to an old guy on Mondays when we go to the mall to catch movies. He seems to remember us, but he repeats everything he says 6 or 7 times while we're there. Sad really
    07-25-09 01:49 PM
  2. Back-space's Avatar
    Oh, I forgot, Storm troopers have 'micro' mini-mes. Have to have a bigger screen to reduce eye strain.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    I shouldve killed you while you were in Detroit... I messed up
    07-25-09 01:50 PM
  3. LazyStarGazer's Avatar
    Hahaha, "BS, I am a man" You're 24 are you? I'm more mature than everyone I work with, and most of them are nearing there 30's
    This conversation is a great example of our maturity.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    07-25-09 01:50 PM
  4. Back-space's Avatar
    This conversation is a great example of our maturity.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    Shutup you!
    07-25-09 01:51 PM
  5. crs7088's Avatar
    yall are somethin else ::rolls eyes::

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    07-25-09 01:54 PM
  6. Back-space's Avatar
    yall are somethin else ::rolls eyes::

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    Yup You fit right in
    07-25-09 01:55 PM
  7. crs7088's Avatar
    lol somewhat yes

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    07-25-09 01:57 PM
  8. LazyStarGazer's Avatar
    Yes, but the Depends kept you from spreading it around.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    Isn't that why people buy them?

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    07-25-09 01:58 PM
  9. BergerKing's Avatar
    I shouldve killed you while you were in Detroit... I messed up
    Yes, but the Depends kept you from spreading it around.

    Nice how that helps you, maybe you'll join NASA.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    07-25-09 01:58 PM
  10. Back-space's Avatar
    Lol, and if you don't come in crazy, you'll definately leave crazy Even the moderators that come in here go nuts
    07-25-09 01:59 PM
  11. Back-space's Avatar
    Yes, but the Depends kept you from spreading it around.

    Nice how that helps you, maybe you'll join NASA.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    Well if I'm going to Mexico anyway, I'll just work at MASA
    07-25-09 02:00 PM
  12. chad177's Avatar
    wtf is MASA?
    07-25-09 02:02 PM
  13. KasiCatastrophe's Avatar
    Lol, and if you don't come in crazy, you'll definately leave crazy Even the moderators that come in here go nuts
    I haven't gone crazy yet. But, I'm getting there.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    07-25-09 02:02 PM
  14. Back-space's Avatar
    wtf is MASA?
    It's Mexico's Nasa Southpark

    I haven't gone crazy yet. But, I'm getting there.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    Lol. You'll get there
    07-25-09 02:03 PM
  15. BergerKing's Avatar
    The MASA program is a a major dud, they keep drinkin' their rocket fuel. Their Olympics team hasn't fared well, either.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    Last edited by BergerKing; 07-25-09 at 02:08 PM.
    07-25-09 02:05 PM
  16. KasiCatastrophe's Avatar

    Lol. You'll get there
    I know I will. The question is, when?

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    07-25-09 02:06 PM
  17. chad177's Avatar
    hahah thats funny right
    07-25-09 02:07 PM
  18. Back-space's Avatar
    The MASA program is a a major dud, they keep drinkin' their rocket fuel.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    Well they did manage to get a killer whale to the moon

    I know I will. The question is, when?

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    When you hear the voices That's how I first found out.
    07-25-09 02:08 PM
  19. Back-space's Avatar
    hahah thats funny right
    See Chad here... He's well on his way
    07-25-09 02:09 PM
  20. KasiCatastrophe's Avatar
    When you hear the voices That's how I first found out.
    Lol. I'll be sure to listen for them.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    07-25-09 02:10 PM
  21. LazyStarGazer's Avatar
    Well they did manage to get a killer whale to the moon



    When you hear the voices That's how I first found out.
    Oddly enough, there were 'voices' in that episode.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    07-25-09 02:12 PM
  22. Back-space's Avatar
    Oddly enough, there were 'voices' in that episode.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    Hahaha Yes there were

    That whale talked to you too! Yeah, he said my dad would beat me up when I got home I think that was Clyde
    07-25-09 02:15 PM
  23. Back-space's Avatar
    Anyhow, I'm heading out for a bit I'll catch you losers later
    07-25-09 02:17 PM
  24. KasiCatastrophe's Avatar
    See ya later BS.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    07-25-09 02:19 PM
  25. crs7088's Avatar
    later tub of lard

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    07-25-09 02:20 PM
86,726 ... 14281429143014311432 ...

Similar Threads

  1. Phone is Literally DEAD, NO Red Light, NO PC CONNECTION, No Nothing
    By Ca-1 in forum BlackBerry Bold 9930/9900
    Replies: 59
    Last Post: 12-26-13, 04:45 PM
  2. Contacts Dark to Light Theme
    By wasalph in forum BlackBerry Z10
    Replies: 8
    Last Post: 12-01-13, 02:13 PM
  3. New Blackberry is here (maybe)
    By smart548 in forum General BlackBerry Discussion
    Replies: 8
    Last Post: 11-18-13, 02:06 PM
  4. BBM reportedly coming to Wi-Fi only ipad "within 24 hours"
    By xcler82xs in forum General BBM Chat
    Replies: 6
    Last Post: 11-18-13, 08:51 AM
  5. Replies: 8
    Last Post: 11-14-13, 11:53 PM

Tags for this Thread

LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD