1. BigBadWulf's Avatar
    Anyone else experiencing deja-vu right now?
    The @ and the . made it an email address.
    06-30-09 08:48 PM
  2. Username0223's Avatar
    thanks Nort! I will be ok. I think I'm gonna live. LMAO

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    06-30-09 08:48 PM
  3. Username0223's Avatar
    I don't even know what it does. Opens up some Vista window saying something and the "Allow" "Don't Allow" buttons at the bottom
    LOL! Brad you clicked on it! What if it was some off the wall outer space top secret experiment?!?!

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    06-30-09 08:50 PM
  4. BigBadWulf's Avatar
    I'm sorry. Congratulations kaka!
    06-30-09 08:51 PM
  5. KasiCatastrophe's Avatar
    Congrats on being an addict Kasi

    And you're bad attendance is unexcusable Norton.... Guess we know who's the bar tender tonight

    I don't know how I keep missing posts I notive them 20 minutes later...
    w00t! w00t! Way to go kasi-you little addict you!

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    I'm sorry. Congratulations kaka!
    Thanks guys! I know "Addict" status isn't really a big deal, but I never even thought I'd get over 100 posts that actually counted.

    The @ and the . made it an email address.
    That's what I figured but it didn't do it in the original post.
    Last edited by KasiCatastrophe; 06-30-09 at 08:55 PM.
    06-30-09 08:51 PM
  6. Back-space's Avatar
    LOL! Brad you clicked on it! What if it was some off the wall outer space top secret experiment?!?!

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    Oh well... What's the worst that could happen? I've got a Canadian IP address... They don't even bother me about downloading pirated movies
    06-30-09 08:52 PM
  7. Back-space's Avatar
    Hey, I've got a question for you guys. Without googleing this....

    What's the capital of Canada?
    06-30-09 08:53 PM
  8. cnorton's Avatar
    thanks Nort! I will be ok. I think I'm gonna live. LMAO

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    I'm sure it'll be! I got to drag out of bed tomorrow at 4:40 to go to the LPGA Tournament in town the Jamie Farr and be the representative for us donating things.
    06-30-09 08:56 PM
  9. KasiCatastrophe's Avatar
    Hey, I've got a question for you guys. Without googleing this....

    What's the capital of Canada?
    Quebec?

    LOL. I don't know...

    EDIT:*goes to google* Nope.. I was wrong.
    06-30-09 08:56 PM
  10. cnorton's Avatar
    Hey, I've got a question for you guys. Without googleing this....

    What's the capital of Canada?
    Ottawa?.......
    06-30-09 08:58 PM
  11. Back-space's Avatar
    Quebec?

    LOL. I don't know...

    EDIT:*goes to google* Nope.. I was wrong.
    You sure were

    We were watching some trivia show from the states and the question was that. One said Quebec(like you ), One said Toronto, and one said Alberta
    06-30-09 08:59 PM
  12. BigBadWulf's Avatar
    Hey, I've got a question for you guys. Without googleing this....

    What's the capital of Canada?
    France!
    06-30-09 08:59 PM
  13. Back-space's Avatar
    Ottawa?.......
    You got it
    06-30-09 09:00 PM
  14. Username0223's Avatar
    ontario ....

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    06-30-09 09:00 PM
  15. KasiCatastrophe's Avatar
    Well, I'm starting to fall asleep here. It's bedtime for me! Night guys!!
    06-30-09 09:00 PM
  16. Back-space's Avatar
    France!
    Pfft... You wouldn'tbe laughing if you saw some of the girls from Quebec.... That was a few years ago now, and I still remember every day in that province
    06-30-09 09:01 PM
  17. Username0223's Avatar
    ok guess I was wrong! I had the 'O' part right!

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    06-30-09 09:01 PM
  18. Back-space's Avatar
    ontario ....

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    Nope. It's in Ontario. Ontario is a province.

    Well, I'm starting to fall asleep here. It's bedtime for me! Night guys!!
    Night Kasi
    06-30-09 09:02 PM
  19. Back-space's Avatar
    ok guess I was wrong! I had the 'O' part right!

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    Lol. Yeah... You were pretty close
    06-30-09 09:03 PM
  20. Back-space's Avatar
    I just got my blood donor card AB RH+
    06-30-09 09:05 PM
  21. Username0223's Avatar
    good night Kasi! Sleep well

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    06-30-09 09:09 PM
  22. Username0223's Avatar
    so that means your AB+ brad.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    06-30-09 09:15 PM
  23. BergerKing's Avatar
    Well, the fridge search is progressing. Our local Maytag dealer has some refurbs that are in good shape, most smaller than what we need. Waiting on word about a Kenmore they have and to see what the status on it will be. Making do by using the freezer as a fridge, and the big freezer for frozen stuff. Gonna be fun getting it out, the floor has been tiled up around the unit and may have to knock some tile out to get it out. Oh fun!

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    06-30-09 09:17 PM
  24. Back-space's Avatar
    so that means your AB+ brad.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    Cool I was Kind of hoping for O+ but... Whatever.

    Well, the fridge search is progressing. Our local Maytag dealer has some refurbs that are in good shape, most smaller than what we need. Waiting on word about a Kenmore they have and to see what the status on it will be. Making do by using the freezer as a fridge, and the big freezer for frozen stuff. Gonna be fun getting it out, the floor has been tiled up around the unit and may have to knock some tile out to get it out. Oh fun!

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    Good luck looking for fridges man. They don't come too cheap
    06-30-09 09:20 PM
  25. Username0223's Avatar
    well folks-im hittin the hay also! Have a good night

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    06-30-09 09:20 PM
86,726 ... 10821083108410851086 ...

Similar Threads

  1. Phone is Literally DEAD, NO Red Light, NO PC CONNECTION, No Nothing
    By Ca-1 in forum BlackBerry Bold 9930/9900
    Replies: 59
    Last Post: 12-26-13, 04:45 PM
  2. Contacts Dark to Light Theme
    By wasalph in forum BlackBerry Z10
    Replies: 8
    Last Post: 12-01-13, 02:13 PM
  3. New Blackberry is here (maybe)
    By smart548 in forum General BlackBerry Discussion
    Replies: 8
    Last Post: 11-18-13, 02:06 PM
  4. BBM reportedly coming to Wi-Fi only ipad "within 24 hours"
    By xcler82xs in forum General BBM Chat
    Replies: 6
    Last Post: 11-18-13, 08:51 AM
  5. Replies: 8
    Last Post: 11-14-13, 11:53 PM

Tags for this Thread

LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD