1. TomatoPaste's Avatar
    PM and no not that thing women get.
    In order for it to be what women get, you'd have to add S to the PM ha.


    P S Turns out you shouldn't bother with the lotto this week or the other, nobody is gonna win big.

    Posted via CB10
    kbz1960 likes this.
    05-05-15 07:35 PM
  2. kbz1960's Avatar
    In order for it to be what women get, you'd have to add S to the PM ha.


    P S Turns out you shouldn't bother with the lotto this week or the other, nobody is gonna win big.

    Posted via CB10
    I already knew it wouldn't be me. But somebody will.
    anon(9208252) likes this.
    05-05-15 08:14 PM
  3. fishlove73's Avatar
    I consulted a psychic... she said the winning numbers are:

    5 13 21 29 47 32 and 18.


    Good luck!

    Posted via CB10
    anon(9208252) likes this.
    05-06-15 05:05 AM
  4. kbz1960's Avatar
    I consulted a psychic... she said the winning numbers are:

    5 13 21 29 47 32 and 18.


    Good luck!

    Posted via CB10
    Well now everyone that reads this will win and we'll only get a dollar each. WTG
    anon(9208252) likes this.
    05-06-15 07:47 AM
  5. fishlove73's Avatar
    That &@#? Is wrong all the time anyway. Cause if she was right I would own my own private island :-)

    Posted via CB10
    kbz1960 and anon(9208252) like this.
    05-06-15 05:23 PM
  6. misterabrasive's Avatar
    That &@#? Is wrong all the time anyway. Cause if she was right I would own my own private island :-)

    Posted via CB10
    Well, you're always by yourself anyway. What would you do on an island? Or, perhaps, I don't want to know.

    Posted with my Z10 on Verizon 10.2.1.3253
    anon(9208252) likes this.
    05-06-15 06:08 PM
  7. fishlove73's Avatar
    MAB...you can visit the island anytime you wish. You might have to shuffle to get through the sheep and blow up dolls.

    Posted via CB10
    anon(9208252) likes this.
    05-07-15 01:24 AM
  8. kbz1960's Avatar
    MAB...you can visit the island anytime you wish. You might have to shuffle to get through the sheep and blow up dolls.

    Posted via CB10
    anon(9208252) likes this.
    05-07-15 09:57 AM
  9. SirJes's Avatar
    I heard they'll be recruiting after this thread reaches 100,000 posts.

    Posted via CB10
    anon(9208252) and mrfreeze like this.
    05-07-15 02:23 PM
  10. Goldboot02's Avatar
    I heard they'll be recruiting after this thread reaches 100,000 posts.

    Posted via CB10
    Rumors, they're just rumors
    kbz1960 likes this.
    05-07-15 04:03 PM
  11. anon(9208252)'s Avatar
    I heard they'll be recruiting after this thread reaches 100,000 posts.

    Posted via CB10
    I'll recruit after 1 post. Lol

    Posted via CB10
    05-07-15 07:00 PM
  12. mrfreeze's Avatar
    Plz add me. Should I post my pin here to get added? Better yet the guy "with his draws" on the ground plz post your pin.

    Thank you kind sir.

    Good day.

    Freeze

    P.S.
    Plz post your pin, bro.
    05-07-15 08:14 PM
  13. Goldboot02's Avatar
    Plz add me. Should I post my pin here to get added? Better yet the guy "with his draws" on the ground plz post your pin.

    Thank you kind sir.

    Good day.

    Freeze

    P.S.
    Plz post your pin, bro.
    LMAO
    kbz1960 likes this.
    05-07-15 09:11 PM
  14. TomatoPaste's Avatar
    LMAO
    Your mean goldie lol

    Posted via CB10
    05-07-15 09:32 PM
  15. Goldboot02's Avatar
    Your mean goldie lol

    Posted via CB10
    I'm one of the nice guys, lol
    05-07-15 10:09 PM
  16. TomatoPaste's Avatar
    I'm one of the nice guys, lol
    Ain't no nice guy in here. Just a few psychos lol

    Posted via CB10
    05-07-15 10:50 PM
  17. kbz1960's Avatar
    Ain't no nice guy in here. Just a few psychos lol

    Posted via CB10
    Hey!
    05-07-15 10:59 PM
  18. filanto's Avatar
    And we have some psychettes also

    Posted via CB10
    kbz1960 likes this.
    05-07-15 11:00 PM
  19. TomatoPaste's Avatar
    And we have some psychettes also

    Posted via CB10
    Three letters only.......


    Lol

    Ps my ears are humming wth?

    Posted via CB10
    05-07-15 11:04 PM
  20. TomatoPaste's Avatar
    Hey!
    Except you Mr munchkin

    Posted via CB10
    kbz1960 likes this.
    05-07-15 11:04 PM
  21. kbz1960's Avatar
    Except you Mr munchkin

    Posted via CB10
    Do I have you fooled or what.
    05-07-15 11:06 PM
  22. TomatoPaste's Avatar
    Do I have you fooled or what.
    I thought I was the one fooling you ha! : kugs:


    Posted via CB10
    kbz1960 likes this.
    05-07-15 11:10 PM
  23. kbz1960's Avatar
    I thought I was the one fooling you ha! : kugs:


    Posted via CB10
    D'oh
    05-07-15 11:13 PM
  24. Goldboot02's Avatar
    Ain't no nice guy in here. Just a few psychos lol

    Posted via CB10
    Well I guess there's no fooling you, lol
    kbz1960 likes this.
    05-07-15 11:18 PM
  25. TomatoPaste's Avatar
    Well I guess there's no fooling you, lol
    You guessed right lol

    Posted via CB10
    Goldboot02 and kbz1960 like this.
    05-08-15 12:37 PM
11,749 ... 247248249250251 ...

Similar Threads

  1. Replies: 21
    Last Post: 04-15-19, 04:56 PM
  2. Motion support - Vibration no longer working and I need advice!
    By bunnyraider in forum BlackBerry Motion
    Replies: 1
    Last Post: 04-12-19, 10:42 PM
  3. Skype Preview brings screen sharing to Android and iOS
    By CrackBerry News in forum CrackBerry.com News Discussion & Contests
    Replies: 0
    Last Post: 04-12-19, 02:51 PM
  4. ear piece not working during calls
    By Rajusa24 in forum BlackBerry KEYone
    Replies: 1
    Last Post: 04-12-19, 12:48 PM
  5. App that Blocks Apps for Blackberry 10
    By rnj1001 in forum BlackBerry 10 OS
    Replies: 1
    Last Post: 04-12-19, 09:58 AM
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD