04-21-09 07:47 PM
194 ... 678
tools
  1. Back-space's Avatar
    LOL! I was on your side!!

    Great, now I have a monkey who's after me AND Chris!
    Oh I thought you were insulting Southpark... All is good I guess then

    04-14-09 04:56 PM
  2. cate's Avatar
    Oh I thought you were insulting Southpark... All is good I guess then

    Okay, that just made me gag so you win. You win.
    04-14-09 11:51 PM
  3. Back-space's Avatar
    Damn right I won Atleast you tried.... Now I gotta figure out why my phone just restarted on me
    04-15-09 12:04 AM
  4. Back-space's Avatar
    Victory Lap

    04-15-09 12:04 AM
  5. cate's Avatar
    Your BB restarted because it prefers Family Guy.

    Btw, South Parks sucks just like these guys.
    04-15-09 12:08 AM
  6. naturalbeauty334's Avatar
    Family Guy wins hand down!!!

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    04-15-09 12:09 AM
  7. Back-space's Avatar
    Your BB restarted because it prefers Family Guy.

    Btw, South Parks sucks just like these guys.
    Yeah they do suck.... The new season of Southpark isn't doing that good either. I don't know how they get worse. They had a great season 12... And my phone restarted cuz it couldn't handle all the bbming with 6 people in 1 convo

    And quit saying Family Guy wins hands down. No, no your wrong. Totally wrong. Just turn the computer off untill you're in a better frame of mind
    04-15-09 12:33 AM
  8. Demok's Avatar
    to the OP:

    There is NO comparison. Family guy is the best cartoon TV show currently on the air. Even Simpsons has gone way down hill, though The Simpsons is the best Cartoon sitcom in TV history. Season's 3-13 were all ******* awesome! After that it went down hill though.
    04-15-09 12:36 AM
  9. Back-space's Avatar
    Get your head out of your backside. It's not up to you which show is better... I dunno about you, but I prefer a show that doesn't add filler to make it to the 20 minute marker... Ladies and Gentlemen, Mr. Conway Twitty

    04-15-09 12:45 AM
  10. BluFox's Avatar
    Both are very funny. I've never been a huge South Park fan though so my vote is with Family Guy.
    04-15-09 01:36 AM
  11. cate's Avatar
    Ok ok, both shows are great in their own way. What a lovely compromise.
    04-15-09 12:14 PM
  12. BatterdStarfish's Avatar
    Family Guy all the way.

    The characters actually walk. Not woddle...

    Lol.
    04-15-09 12:15 PM
  13. stankuo's Avatar
    the earlier seasons of family guy. the new seasons suck.
    04-15-09 02:56 PM
  14. Back-space's Avatar
    The new seasons of everything suck... There's not even good commercials on anymore What happened? I spend more time on the computer now. I might watch 30 minutes of tv everyday before going to bed....
    04-15-09 11:32 PM
  15. breezee1287's Avatar
    family guy ftw
    04-16-09 04:55 PM
  16. TheRock420RVD's Avatar
    I actually changed my BBM name to " Baby Fark McGeezax " after South Park last night haha. Been watching South Park longer but I enjoy Family Guy more.
    04-16-09 06:02 PM
  17. Back-space's Avatar
    Oh you watched the new episode! I have to wait untill friday But you're wrong about family guy... I don't blame you, probably raised inproperly...

    Hahaha! I'm such a **** J/k buddy
    04-16-09 06:23 PM
  18. cheawoolfolk's Avatar
    Family guy!

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    04-16-09 07:25 PM
  19. datstudandre's Avatar
    Cleveland "close that door brian u lettin all the stank out"

    Lol gotta love family guy

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    04-21-09 07:47 PM
194 ... 678
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD