04-03-09 11:09 AM
305 ... 23456 ...
tools
  1. abraham's Avatar
    i can't stand meaningless threads
    03-18-09 03:52 PM
  2. Username0223's Avatar
    LOL then y did u post abraham?
    Last edited by ItsJustShelli; 03-18-09 at 04:14 PM.
    03-18-09 03:59 PM
  3. Milamber's Avatar
    I cannot believe i have been dating my missus for two months >_<
    03-18-09 04:21 PM
  4. Username0223's Avatar
    I cannot believe i have been dating my missus for two months >_<
    good for you! but i cant believe ive been married for 16 years!!!(with 5 kids to boot)
    03-18-09 04:25 PM
  5. Username00089's Avatar
    I can't believe getting married
    03-18-09 04:27 PM
  6. Milamber's Avatar
    good for you! but i cant believe ive been married for 16 years!!!(with 5 kids to boot)
    No not good for me i liked being single more.
    03-18-09 04:28 PM
  7. Username0223's Avatar
    No not good for me i liked being single more.
    then i cant believe your not doing wat you would like to do - to be happy! (im not encouraging a split)
    03-18-09 04:31 PM
  8. thinkamp's Avatar
    I cannot leave CB yet.
    djh;ksjghasg'dlkj
    03-18-09 07:27 PM
  9. skullgame45's Avatar
    I cannot leave CB yet.
    djh;ksjghasg'dlkj
    I can't believe you're planning on leaving us!

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    03-18-09 07:35 PM
  10. BigBadWulf's Avatar
    I cannot leave CB yet.
    djh;ksjghasg'dlkj
    I cannot for the life of me figure out that cryptic message, but then maybe I shouldn't. Don't leave us think, we need people like you around to pick on
    03-18-09 07:37 PM
  11. thinkamp's Avatar
    I can't believe you're planning on leaving us!

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    i'm not going to leave leave...ill just be and ex bb user, but ppl stop fronting i'm not leaving yall until july or august.
    03-18-09 07:37 PM
  12. BigBadWulf's Avatar
    i'm not going to leave leave...ill just be and ex bb user, but ppl stop fronting i'm not leaving yall until july or august.
    I don't want to front you think, I want to PIITB!
    03-18-09 07:39 PM
  13. thinkamp's Avatar
    I don't want to front you think, I want to PIITB!
    lmfaoooooooo!!! no you cannot do that you sicko!
    03-18-09 07:40 PM
  14. skullgame45's Avatar
    i'm not going to leave leave...ill just be and ex bb user, but ppl stop fronting i'm not leaving yall until july or august.
    I hope you know you're gonna be getting a lot of sh!t for switching to an IPhoney!

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    03-18-09 07:41 PM
  15. thinkamp's Avatar
    I hope you know you're gonna be getting a lot of sh!t for switching to an IPhoney!

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    yes i know this but if you all like "hate" me as much as you all say then you will still be my buddy. POE is still my friend.
    03-18-09 07:43 PM
  16. skullgame45's Avatar
    yes i know this but if you all like "hate" me as much as you all say then you will still be my buddy. POE is still my friend.
    I will still be here for ya!

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    03-18-09 07:47 PM
  17. Username00089's Avatar
    POE is still my friend.
    Always Ambz. Always
    03-18-09 07:55 PM
  18. Username0223's Avatar
    yes i know this but if you all like "hate" me as much as you all say then you will still be my buddy. POE is still my friend.
    ok-so like me saying hello and waving to u in the a.m. doesnt count huh?! ok its all good.......LOL
    03-18-09 07:56 PM
  19. Username0223's Avatar
    I want to PIITB!
    WAT?!?!?!!???
    03-18-09 07:58 PM
  20. SevereDeceit's Avatar
    I cannot believe that i've already drank 5 of the 6 Corona's i bought tonight. Good thing i always have a few lurking in the fridge, hahaha...
    03-18-09 07:58 PM
  21. Username0223's Avatar
    I cannot belive that i've drank 5 of the 6 pack of Corona's i bought tonight. Good thing i always have a few lurking in the fridge, hahaha...
    SD I cant believe you didnt share any of those with me......and dont forget the dam lime!!!
    03-18-09 07:59 PM
  22. SevereDeceit's Avatar
    I don't like lime either, just gimme a bottle of ice cold Corona and i'm all to the good baby...
    03-18-09 08:01 PM
  23. skullgame45's Avatar
    Don't fruit the beer! Makes it taste nastier!

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    03-18-09 08:02 PM
  24. pltaylor's Avatar
    I can't lick my elbow.
    03-18-09 08:02 PM
  25. Username0223's Avatar
    I can't lick my elbow.
    i cant believe ive never tried!!
    03-18-09 08:03 PM
305 ... 23456 ...
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD