1. elykmar's Avatar
    Soooo it wa my 25th this weekend and even those i was completely hammered my berry shall never be out of arms reach, check out my lap.

    06-16-08 08:58 PM
  2. J. Esg's Avatar
    Ew lol. I hope that's your own bathroom floor you're sitting on.

    Getting hammered + BB = the madness

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    06-16-08 09:03 PM
  3. harbingerofdoom's Avatar
    haha... nice...

    i dont usually pay attention to any phones at all once i get drunk... but once i did start sending out a bunch of drunk texts...
    06-19-08 01:46 AM
  4. anon(52425)'s Avatar
    LOL. Funny pic. I have taken a few pics of my drunken friends over the years. Good times.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    06-19-08 05:18 PM
  5. daniellemw's Avatar
    That is hilarious! I love it
    06-19-08 05:19 PM
  6. yogi's Avatar
    You look like K-O. Keep going...enjoy your BB. Ha Ha Ha... .
    06-19-08 06:37 PM
  7. JavaRia's Avatar
    Omg. This is the best pic ive seen. Happy bday

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    06-19-08 06:51 PM
  8. cutdacheck2003's Avatar
    WOW! That is too funny
    06-19-08 06:53 PM
  9. Msmari's Avatar
    LMAO... I guess somebody had a very good Birthday... lol
    06-19-08 06:58 PM
  10. S311Girle's Avatar
    Bahahahahahaha!!! Oh wow that is so funny. That's true love for your BB there.
    06-19-08 08:34 PM
  11. locciola17's Avatar
    he never did say if that was his own bathroom?!?!

    i hope his friends managed to get him to a comfy bed with a nice pillow and a blanket! that toliet nose press could NOT be good!!
    06-19-08 08:36 PM
  12. Username5300's Avatar
    great I am sending this to all my buddies. i would have loved to see the messages.
    06-19-08 08:47 PM
  13. Jakeipoo's Avatar
    I got hammered last month off of 3 hunch punchs and three smirnoffs and was wanting to call my mom and grand parents. But I would never take that night back.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    06-19-08 09:26 PM
  14. TheSultan's Avatar
    That is some funny Sh*t!!! This picture is precisely why I don't drink anymore
    06-19-08 09:30 PM
  15. JazzeeJEF's Avatar
    OMG ur face is a little to close tothe toilet...GROSS LOL

    But that is the best way to bring in a BDAY...waking up and not remembering it =]
    06-20-08 01:14 PM
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD