08-13-08 06:33 AM
31 12
tools
  1. bduschel's Avatar
    Ive seen a few floating around. AG has a rather nice one. Anyone willing to whip up one for me?
    08-12-08 06:47 AM
  2. Kronk's Avatar
    Get ready for it...
    08-12-08 06:51 AM
  3. bmcclure937's Avatar
    Get ready for it...
    Oh, God...

    I am sure one of our 'friends' will chirp up on this one...
    08-12-08 07:08 AM
  4. Lovewalk218's Avatar
    lolol yep, everybody has great looking avatars now!
    08-12-08 07:10 AM
  5. detman101's Avatar
    What started as a whimsical thread will become the key to uniting us all....



    Dm
    08-12-08 08:39 AM
  6. Kronk's Avatar
    What started as a whimsical thread will become the key to uniting us all....



    Dm
    That, or sending us spiraling into a pit of destruction. The jury is still out...
    08-12-08 08:58 AM
  7. sam123gil's Avatar
    i had a CB user make 1 for me. it's the same 1 i'm using now.
    08-12-08 08:58 AM
  8. bmcclure937's Avatar
    That, or sending us spiraling into a pit of destruction. The jury is still out...
    Yeah... once this thread falls into the "wrong hands"... then all will be said and done
    08-12-08 09:07 AM
  9. amazinglygraceless's Avatar
    Kronk and Bmc you guy's owe me a soda and a box of
    Kleenex
    08-12-08 09:23 AM
  10. jenaywins's Avatar
    Ok, where is he? You know "that guy" is gonna be all over this thread in 5, 4, 3, 2.........
    08-12-08 09:25 AM
  11. bmcclure937's Avatar
    Kronk and Bmc you guy's owe me a soda and a box of
    Kleenex
    LMAO!

    Ok, where is he? You know "that guy" is gonna be all over this thread in 5, 4, 3, 2.........
    Jenay... you should know by now... "he" is still asleep
    08-12-08 09:29 AM
  12. kstoutdog's Avatar
    I happen to like "that guy". He may not be as helpful as some of you guys, but he has found a niche here and in his own mind he feels that he is helping contribute to other CB members. His attitude and willingness to help is the spirit that drives this site.
    08-12-08 09:31 AM
  13. cutdacheck2003's Avatar
    Ok, where is he? You know "that guy" is gonna be all over this thread in 5, 4, 3, 2.........
    Are you talking about the Branden guy? I figured he would be all over this thread. LMAO
    08-12-08 09:31 AM
  14. jenaywins's Avatar
    Are you talking about the Branden guy? I figured he would be all over this thread. LMAO
    Dude. Give it time, give it time......

    I happen to like "that guy". He may not be as helpful as some of you guys, but he has found a niche here and in his own mind he feels that he is helping contribute to other CB members. His attitude and willingness to help is the spirit that drives this site.
    Um. I really have nothing to say to this, honestly. Enjoy your avatar.

    LMAO!



    Jenay... you should know by now... "he" is still asleep
    Who has two thumbs and creates avatars? This guy!
    08-12-08 09:37 AM
  15. Kronk's Avatar
    AG, put it on my tab.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    08-12-08 09:47 AM
  16. mk1976's Avatar
    Sooo yeah I'd like a avatar to . /gets on knees and begs.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    08-12-08 09:54 AM
  17. kstoutdog's Avatar
    Sooo yeah I'd like a avatar to . /gets on knees and begs.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    contact branden3112
    he can help
    08-12-08 10:15 AM
  18. bduschel's Avatar
    lol, just thought I'd ask. Didnt know this would be the rise/downfall of the CB.com community?
    08-12-08 12:07 PM
  19. 49ways's Avatar
    Ive seen a few floating around. AG has a rather nice one. Anyone willing to whip up one for me?
    Dangit, bduschel! Why? Why? Just do your own thing!
    08-12-08 12:15 PM
  20. mk1976's Avatar
    Thanks Kst I'll do that

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    08-12-08 01:00 PM
  21. exelant's Avatar
    Dangit, bduschel! Why? Why? Just do your own thing!
    I tried to do my own. I'm not too happy with it (smudged and blurry), and will have to try again.
    08-12-08 01:20 PM
  22. jenaywins's Avatar
    I tried to do my own. I'm not too happy with it (smudged and blurry), and will have to try again.
    Blurry or not, I love that avatar.
    08-12-08 01:24 PM
  23. exelant's Avatar
    Blurry or not, I love that avatar.
    Thank you, .
    08-12-08 01:29 PM
  24. bmcclure937's Avatar
    Blurry or not, I love that avatar.
    Same!!

    Just try to use higher quality images. You can do minor and simple edits using IrfanView (free). Other things may need some better apps.
    08-12-08 01:29 PM
  25. r1ckynutz's Avatar
    ms paint ftw!
    08-12-08 02:09 PM
31 12
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD