03-04-12 07:13 PM
8,516 ... 1920212223 ...
tools
  1. DubyaEl's Avatar
    hmmm let's see.....
    FSU had a bye week
    Minnesota Golden Gophers lost
    Skins lost
    Vikings lost
    at least UVA and VaTech won....

    Not a good football weekend for me.

    Twins aren't playing .500 ball
    Nationals are even worse

    sheesh!
    09-24-07 06:40 PM
  2. MiniBB's Avatar
    Cardinals lost by 3 points - yea, I know...what do we expect??

    My son has Spider Pig as ringtone! If you want it, let me know.
    09-24-07 07:23 PM
  3. cant live witout my bb's Avatar
    Hi guys, dang I wish I knew something about sports so I could comment; but I don't, so I won't. I miss u guys I've been obscenely busy at work, and its really ticking me off because its cutting into my cb time. I feel so disconnected. I'm gonna head on over to confession & relieve some of this guilt. Holla at ya girl!

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    09-24-07 07:36 PM
  4. MiniBB's Avatar
    I think we all need jobs that require us to be using our BlackBerry's all the time.
    Maybe we could work for RIM - we could do real-time case studies of BlackBerry use.
    09-24-07 08:12 PM
  5. cant live witout my bb's Avatar
    Minibb that's a great idea! I love the healthcare industry, but I love cb.com soooo much more. I could be so much more productive and engaged if my trainees all had bb's. Lol

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    09-24-07 09:21 PM
  6. whymista's Avatar
    I would love my bb even more if I got better service on the first floor of the hospital
    09-25-07 09:05 AM
  7. Macgyver3000's Avatar
    Yo yo yo I posted some of me and RBs vegas pic if ya wanna see I made thread
    09-25-07 02:28 PM
  8. DubyaEl's Avatar
    nice thread Mac3k!! looks like you gals had a blast!!!
    09-25-07 06:58 PM
  9. renegade37918's Avatar
    The vols won. The titans. Won the falcos lost. Have a good day everybody.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    09-26-07 09:25 AM
  10. renegade37918's Avatar
    Question of the day. How often do you give your car a basic inspection. ( Check the lights,wiper blades,horn,fluids,etc)?

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    09-26-07 03:02 PM
  11. MiniBB's Avatar
    My Mini gets the full work-up every 15,000 miles. Thats also when the dealership changes the oil and fluids. I actually have a milage countdown that shows how many miles until my next service. Gotta love the warranty on Mini's.
    However, I seem to get new tires pretty often. I have run-flats and last night I got another flat. 10th one in the 3 years I have had Truman. Discount Tire knows me well.
    09-26-07 04:12 PM
  12. renegade37918's Avatar
    I give my car a basic walk around every 2 wks when i get home to my car. i look at it this way. i dont want to give the police a reason to pull me over.. in knoxville you got 3 departments rollin around the city. county police city police and state troppers... so why take the chance on a licence plate light.
    09-27-07 06:22 PM
  13. renegade37918's Avatar
    question of the day: who makes the best coffee and what is your favorite? for me it's panera's and i love a carmel latte....
    09-27-07 06:24 PM
  14. renegade37918's Avatar
    has anyone talked to gia and pcd havent seen either one on in a while..
    09-27-07 06:26 PM
  15. cant live witout my bb's Avatar
    I luv dunkin donuts hazel nut lite & sweet. Btw, has anyone seen that commercial w/Jermaine Dupree? I don't get it.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    09-27-07 06:28 PM
  16. renegade37918's Avatar
    who is jermaine dupree and dunkin donuts geez you really are from up north. lol
    09-27-07 06:37 PM
  17. renegade37918's Avatar
    dee dee i'm have to take you to panera's and get you a carmel latte.. yum yum
    09-27-07 06:38 PM
  18. Ryan Blundell's Avatar
    I don't drink coffee so I'll have to say hot chocolate. Especially from Tim Hortons!! Well maybe from the Cave back in my hometown... I wonder if it's still open....

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    09-27-07 07:33 PM
  19. yeager4130's Avatar
    I would have to say when i see smoke coming from under the hood.wippers when i cant get the new england salt off the windows,Tires when the blow up.gass as Im pushing it down the road.
    09-27-07 08:46 PM
  20. cant live witout my bb's Avatar
    I missed u yeager! That's hilarious. I'm rofl!

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    09-27-07 08:50 PM
  21. yeager4130's Avatar
    Coffee now your talkin.STARBUCKS whoo hoooo thats some rocket fuel for a brutha.Venti venti lady I sad A Venti whats this tall aka Small crap gonna do for me.
    09-28-07 08:53 AM
  22. tommymerf's Avatar
    so how many eagles fans do we have here? giants are going to catch a beatin this weekend! GO BIRDS!!!
    09-28-07 09:27 AM
  23. DubyaEl's Avatar
    so how many eagles fans do we have here? giants are going to catch a beatin this weekend! GO BIRDS!!!
    yikes, they wore the most GAWD-awful uniforms last weekend!!!!!
    09-28-07 04:47 PM
  24. DubyaEl's Avatar
    RE: car inspections - VA requires annual ones. I try to do a "look-see" every fill-up, which for me is probly every 10-14 days.

    RE: coffee - Starbucks is overpriced in my book. I like the local WaWa coffee. 7-11 is OK in a pinch, too.
    09-28-07 04:49 PM
  25. Ryan Blundell's Avatar
    What's everyone up to this weekend?

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    09-28-07 06:58 PM
8,516 ... 1920212223 ...
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD