1. sputneek's Avatar
    Love George Carlin! And thanks for this Sputts!
    You are quite welcome madam...
    03-09-13 07:37 AM
  2. kbz1960's Avatar
    LOL oh some of these come with a warning about offensive language to some

    03-09-13 07:39 AM
  3. Lendo's Avatar
    G'morning Everyone :P
    kbz1960, BergerKing and louzer like this.
    03-09-13 07:40 AM
  4. TEMPURmental's Avatar
    OK, whoever told me to do a Clear All on my PlayBook to solve my issues -- BROWSING issues -- on the CB forums, ya should have told me to do it twice. I'm wide awake here at this ridiculous hour, so I said what the he11 and cleared all one more time. To my delightful surprise, CB is once again loading and functioning properly on my PlayBook. Maybe even moderately better than before the site upgrade. I am a somewhat happy bear. Now if they will just fix the mobile view on my phone, I'll be a very happy bear.
    Well I am so glad. I like to see it when Daddy Bear is a happy bear.
    03-09-13 07:50 AM
  5. TEMPURmental's Avatar
    Good morning 5k world, And what a beautiful sunny day it is...
    03-09-13 07:50 AM
  6. kbz1960's Avatar
    She is so cute

    03-09-13 07:51 AM
  7. sputneek's Avatar
    How old was George in that one? 14 or 15? I've never seen that before. Very cool!
    As you know, these guys were weaned on early American rock & roll, so not a huge surprise but this one kinda threw me, appreciate you noticing
    03-09-13 07:51 AM
  8. TEMPURmental's Avatar
    Think I'll make some toast

    Oh no, is it valentines day again. lol
    03-09-13 07:52 AM
  9. sputneek's Avatar
    You remember that???
    Yeah sure, was jest last week, eh?
    03-09-13 07:57 AM
  10. kbz1960's Avatar
    G'morning Everyone :P
    Morning lendo hows the conversions going?
    03-09-13 07:59 AM
  11. kbz1960's Avatar
    Oh no, is it valentines day again. lol
    With toast, ya toast
    03-09-13 08:00 AM
  12. sputneek's Avatar
    I just realized I'm to drunkn to post.
    Then, you're not quite drunk enough
    03-09-13 08:01 AM
  13. kbz1960's Avatar
    I knew a couple people like this

    03-09-13 08:03 AM
  14. kbz1960's Avatar
    Gotta love Stuart, he is pantless

    03-09-13 08:06 AM
  15. sputneek's Avatar
    OK, whoever told me to do a Clear All on my PlayBook to solve my issues -- BROWSING issues -- on the CB forums, ya should have told me to do it twice. I'm wide awake here at this ridiculous hour, so I said what the he11 and cleared all one more time. To my delightful surprise, CB is once again loading and functioning properly on my PlayBook. Maybe even moderately better than before the site upgrade. I am a somewhat happy bear. Now if they will just fix the mobile view on my phone, I'll be a very happy bear.
    I REALLY REALLY hadda hard time resisting posting THAT "happy bear" pic again!!

    03-09-13 08:11 AM
  16. middbrew's Avatar
    He probably already has one, she did post one on here.
    Good point. Maybe we need to see one with her in it. A really "good" one.
    03-09-13 08:12 AM
  17. bungaboy's Avatar
    Why do the 3 Android phones say 10:22 for the time, but the BlackBerry says 7:24?
    For the BOLD things . . . . keep moving . . .
    03-09-13 08:14 AM
  18. middbrew's Avatar
    A glitch in the anator software?
    Or maybe on a different mission. Fact finding expedition. We need more information on drinking.
    03-09-13 08:16 AM
  19. middbrew's Avatar
    Then, you're not quite drunk enough http://www.freesmileys.org/smileys/s...atdrink003.gif
    Hmmmm
    03-09-13 08:19 AM
  20. kbz1960's Avatar
    Good point. Maybe we need to see one with her in it. A really "good" one.
    She'll love you for the suggestion
    03-09-13 08:21 AM
  21. kbz1960's Avatar
    Or maybe on a different mission. Fact finding expedition. We need more information on drinking.
    Good callanator
    03-09-13 08:21 AM
  22. sputneek's Avatar
    Sorry about that. I was kidnapped and forced to drink beer. It wasn't really my fault.
    Damn(ed) the luck!
    03-09-13 08:23 AM
  23. sputneek's Avatar
    He probably already has one, she did post one on here.
    Yep, she's already been done Actually he got us BOTH in one shot!! One NEVER learns, hehe
    03-09-13 08:28 AM
  24. sputneek's Avatar
    Gotta love Stuart, he is pantless

    Whahahahahahahahaha... God sputta patcha crazy were you're googoo should be Sounds like BK referring to one of his exes!
    03-09-13 08:39 AM
  25. sputneek's Avatar
    I had a hankerin for cowbell

    I remember seeing that! And ya gotta love Walken too
    03-09-13 08:43 AM
607,308 ... 29232924292529262927 ...

Similar Threads

  1. Is it possible to personalize the Motion?
    By Hydrantboy in forum BlackBerry Motion
    Replies: 14
    Last Post: 04-30-19, 07:28 AM
  2. Replies: 2
    Last Post: 04-18-19, 07:10 AM
  3. Replies: 1
    Last Post: 04-17-19, 05:49 PM
  4. KEY2 and KEY2 LE screen protectors the same?
    By tahna_los in forum BlackBerry KEY2
    Replies: 5
    Last Post: 04-17-19, 05:47 PM
  5. New Google Hangouts Chat in the Hub?
    By saescott in forum BlackBerry HUB+ Suite
    Replies: 3
    Last Post: 04-17-19, 09:31 AM

Tags for this Thread

LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD