1. BergerKing's Avatar
    Nah, don't worry, I look dumb in curls
    Meaning that you have actually experienced said curls.
    02-09-13 09:34 PM
  2. bungaboy's Avatar
    He!!, why fly, I can just send you one, we have AT & T here too... lol
    I never knew that.
    02-09-13 09:35 PM
  3. kbz1960's Avatar
    **** the duck.:-)
    Not the poor duck
    02-09-13 09:35 PM
  4. Lendo's Avatar
    **** the duck.:-)
    I don't know where you're from, but we don't do that sort of thing around here
    02-09-13 09:36 PM
  5. TEMPURmental's Avatar
    I never knew that.
    Oh Oh, Before I lay down I have to correct myself, lol, sputz just let me know that we don't have AT&T here, sorry about that guys, for some reason I thought we did, Must have been one of my Duhhhhh. moments. lol God Night now... tee hee.
    02-09-13 09:37 PM
  6. BergerKing's Avatar
    I'm just a mutt. Mixture of many things
    Yes, and if he learned from a proper French influence, I know lesson one.













    Lesson one: How to breathe through your ears.
    02-09-13 09:37 PM
  7. bungaboy's Avatar
    But the last time I was in Canada I got busted at the border with under 2.5 grams of mary jane
    Entering Canada or returning to USA?

    We could exchange notes. LoL :-)
    02-09-13 09:38 PM
  8. TEMPURmental's Avatar
    Not the poor duck
    Yeah, Lendo wants to cook it, in oranges if you can imagine,
    02-09-13 09:39 PM
  9. Lendo's Avatar
    Oh Oh, Before I lay down I have to correct myself, lol, sputz just let me know that we don't have AT&T here, sorry about that guys, for some reason I thought we did, Must have been one of my Duhhhhh. moments. lol God Night now... tee hee.
    We have AT&T, they just don't provide Cellular services. AT&T
    02-09-13 09:40 PM
  10. TEMPURmental's Avatar
    Entering Canada or returning to USA?

    We could exchange notes. LoL :-)
    Naughty boys., Tsk Tsk Tsk. ``giggle`` ``giggle``
    02-09-13 09:40 PM
  11. Lendo's Avatar
    So technically, no correction was needed
    02-09-13 09:41 PM
  12. sputneek's Avatar
    Should leave it in there for weight
    Yeah, rides nice, less bounce but bad on gas, got enough grip, I'm still runnin' mah summer tires and was driving in this stuff today lol, ya don't wanna stop to often in the side streets though 'cause they weren't plowed yet hehe, Goodyear radial t/a's, love 'em
    02-09-13 09:41 PM
  13. bungaboy's Avatar
    See you should have just had Mary, or Jane but not both. tee hee....
    Shoulda smoked it or ate it. :-)
    02-09-13 09:42 PM
  14. TEMPURmental's Avatar
    Shoulda smoked it or ate it. :-)
    Or both. Ahhhhhhhhhhhh, Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.........
    02-09-13 09:44 PM
  15. kbz1960's Avatar
    Entering Canada or returning to USA?

    We could exchange notes. LoL :-)
    Well I took it into Canada with me and it was what was left on our way back.
    02-09-13 09:47 PM
  16. TEMPURmental's Avatar
    Okay, Good night all you postwhores, I gotta go now, stop drawing me back into this insanity. lol, See you all tomorrow. Have sweet pantless dreams.
    02-09-13 09:48 PM
  17. sputneek's Avatar
    I was 18 and the only thing on my mind beside women was PARTY
    Aahh you're bringing back some vague and distant memories, scaaaaaaary lol
    02-09-13 09:48 PM
  18. bungaboy's Avatar
    And good night to the rest of you, I will leave you with Sputz to deal with for a bit now as I lay back and take a long nice nap into dream land. See you all tomorrow.
    Good night. Pleasant dreams.
    02-09-13 09:49 PM
  19. kbz1960's Avatar
    Well I took it into Canada with me and it was what was left on our way back.
    Wasn't much of any search or anything going in but coming back they picked us out to pull over and they tore the car apart.
    02-09-13 09:49 PM
  20. bungaboy's Avatar
    I don't know where you're from, but we don't do that sort of thing around here
    You sure are missing out on something special. :-)
    02-09-13 09:51 PM
  21. sputneek's Avatar
    My first post using the CrackBerry C10 app.

    Yippie.

    Posted using CrackBerry App on BB10
    Yaye yo yaye yay!!
    02-09-13 09:52 PM
  22. BergerKing's Avatar
    Wasn't much of any search or anything going in but coming back they picked us out to pull over and they tore the car apart.
    I hate it when that happens.
    02-09-13 09:52 PM
  23. BergerKing's Avatar
    02-09-13 09:53 PM
  24. sputneek's Avatar
    I've been thinking, WTF are magic taters?
    Shhhh, it's secret...
    02-09-13 09:53 PM
  25. bungaboy's Avatar
    Well I took it into Canada with me and it was what was left on our way back.
    Mine was the exact opposite. :-)
    02-09-13 09:53 PM
606,797 ... 24302431243224332434 ...

Similar Threads

  1. Is it possible to personalize the Motion?
    By Hydrantboy in forum BlackBerry Motion
    Replies: 14
    Last Post: 04-30-19, 07:28 AM
  2. Replies: 2
    Last Post: 04-18-19, 07:10 AM
  3. Replies: 1
    Last Post: 04-17-19, 05:49 PM
  4. KEY2 and KEY2 LE screen protectors the same?
    By tahna_los in forum BlackBerry KEY2
    Replies: 5
    Last Post: 04-17-19, 05:47 PM
  5. New Google Hangouts Chat in the Hub?
    By saescott in forum BlackBerry HUB+ Suite
    Replies: 3
    Last Post: 04-17-19, 09:31 AM

Tags for this Thread

LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD