1. jaydee5799's Avatar
    i have some planning to do.....i want to take a trip this summer...need to find out here i wanna go and when
    anon(3732391), Carjackd and TGIS like this.
    05-30-16 02:26 PM
  2. jaydee5799's Avatar
    Tomorrow is my dad's birthday....he wants to go to a local ice cream drive in for his birthday so i am taking him and my mom and my brother is coming along. We will probably have burgers and ice cream sodas. yummmy,

    bad day to start a diet i guess.....haha
    Carjackd and TGIS like this.
    05-30-16 02:27 PM
  3. jaydee5799's Avatar
    I'm cold inside. And hot outdoors. I guess I need to shut off the ac for a while.
    Carjackd and TGIS like this.
    05-30-16 03:21 PM
  4. jaydee5799's Avatar
    And I have work tomorrow. Yippee!!!! The faster we get through this month of June, the faster I get to summer vacation!!!!
    Carjackd and TGIS like this.
    05-30-16 03:22 PM
  5. jaydee5799's Avatar
    Lining up some work to do over the summer. Fun things like old pictures. Scanning. Sorting. Getting things given away. My mom wants it all done soon.
    Carjackd, anon(3732391) and TGIS like this.
    05-30-16 03:23 PM
  6. jaydee5799's Avatar
    And I said I would devote some time to getting it done
    Carjackd and TGIS like this.
    05-30-16 03:23 PM
  7. MB64's Avatar
    To all my fellow brothers and sisters......
    The CB 1M post Challenge!-img_20160530_165149.png

    Posted via CB10 with Z30
    anon(3732391), Carjackd and TGIS like this.
    05-30-16 03:53 PM
  8. anon(3732391)'s Avatar
    good. glad to see someone else is getting old and not just me.....
    Yeah... But it doesn't show on me!!!! (*runs to underground bomb and shiping Car Shelter for protection)
    Carjackd and TGIS like this.
    05-30-16 04:16 PM
  9. hamsterwheel's Avatar
    HammyWheelster!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Boy do I miss you around here. You're ALWAYS so much fun!

    As for your health issues..... Ain't it great getting old???? (Believe me, I know!!!)


    http://bestanimations.com/Cartoons/H...lk-04-june.gif
    Man does it ever suck. I hate it. Oh well. Not running on that wheel for awhile lol
    anon(3732391), Carjackd and TGIS like this.
    05-30-16 04:28 PM
  10. hamsterwheel's Avatar
    good. glad to see someone else is getting old and not just me.....
    Ugh I'm with you lol
    anon(3732391), Carjackd and TGIS like this.
    05-30-16 04:28 PM
  11. hamsterwheel's Avatar
    Tomorrow is my dad's birthday....he wants to go to a local ice cream drive in for his birthday so i am taking him and my mom and my brother is coming along. We will probably have burgers and ice cream sodas. yummmy,

    bad day to start a diet i guess.....haha
    Oh sounds like fun and yummydoodles
    Carjackd and TGIS like this.
    05-30-16 04:29 PM
  12. anon(3732391)'s Avatar
    Ugh I'm with you lol
    I assume by your language "Ugh" that you are Indian. What tribe are you from.
    I'm from a small tribe of Native American descent Called the Fagarwe. We're unique in that we are also nomads by nature.
    Carjackd and TGIS like this.
    05-30-16 04:41 PM
  13. anon(3732391)'s Avatar
    i have some planning to do.....i want to take a trip this summer...need to find out here i wanna go and when

    If you really wanna stay "here" just pack up the car and drive around the block once and enter through the FRONT door.
    And you can stay as long as you want. I know the owners!!
    Carjackd and TGIS like this.
    05-30-16 04:44 PM
  14. Carjackd's Avatar
    went over to see my mom for a couple hours. she was happy to have the company!
    I'm sure!
    anon(3732391) and TGIS like this.
    05-30-16 04:47 PM
  15. Carjackd's Avatar
    it's very hot today again and i bet we have some thunderstorms later!
    Nuffin until Thursday here
    TGIS likes this.
    05-30-16 04:48 PM
  16. Carjackd's Avatar
    So they named it Android N.
    Tell us something we don't know!!
    They should name it Nuffin!
    anon(3732391) and TGIS like this.
    05-30-16 04:48 PM
  17. anon(3732391)'s Avatar
    Get that out of the way
    YOU put it there. YOU get that out of the way!

    We don't need any bossy slacker type prima-doofuses around here.
    Carjackd and TGIS like this.
    05-30-16 04:49 PM
  18. anon(3732391)'s Avatar
    They should name it Nuffin!

    Hummm. Hey! You just may be on to NuffiN, there !!
    TGIS likes this.
    05-30-16 04:51 PM
  19. anon(3732391)'s Avatar
    That's good. We got so much rain....even the window screens are not dried yet cause its so muggy!
    You got muggied while it was raining???
    I hope you they didn't get anything of value !

    But, ya know, I think you get muggied on purpose. An excuse to buy something.




    HUh??? Muggy??? Oh! Never mind!!
    Carjackd and TGIS like this.
    05-30-16 04:56 PM
  20. Carjackd's Avatar
    Lol, always count on you haha
    Back to that consistency thingy
    TGIS likes this.
    05-30-16 04:58 PM
  21. Carjackd's Avatar
    HammyWheelster!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Boy do I miss you around here. You're ALWAYS so much fun!

    As for your health issues..... Ain't it great getting old???? (Believe me, I know!!!)


    http://bestanimations.com/Cartoons/H...lk-04-june.gif
    And all the time I thought Aliens were ageless
    TGIS and anon(3732391) like this.
    05-30-16 04:59 PM
  22. Carjackd's Avatar
    then take a dip
    When I dip you did we dip
    anon(3732391) and TGIS like this.
    05-30-16 04:59 PM
  23. Carjackd's Avatar
    i have some planning to do.....i want to take a trip this summer...need to find out here i wanna go and when
    Watch your step
    TGIS and anon(3732391) like this.
    05-30-16 05:00 PM
  24. Carjackd's Avatar
    Tomorrow is my dad's birthday....he wants to go to a local ice cream drive in for his birthday so i am taking him and my mom and my brother is coming along. We will probably have burgers and ice cream sodas. yummmy,

    bad day to start a diet i guess.....haha
    And Listeria
    anon(3732391) and TGIS like this.
    05-30-16 05:00 PM
  25. anon(3732391)'s Avatar
    Originally Posted by jaydee5799
    went over to see my mom for a couple hours. she was desperate to have the company!

    I'm sure!

    FIFY, JayDee

    DIdn't need to fix yours, Jackd. It's funny just the way it is!
    Carjackd and TGIS like this.
    05-30-16 05:00 PM
598,154 ... 2042120422204232042420425 ...

Similar Threads

  1. Is it possible to personalize the Motion?
    By Hydrantboy in forum BlackBerry Motion
    Replies: 14
    Last Post: 04-30-19, 07:28 AM
  2. Replies: 2
    Last Post: 04-18-19, 07:10 AM
  3. Replies: 1
    Last Post: 04-17-19, 05:49 PM
  4. KEY2 and KEY2 LE screen protectors the same?
    By tahna_los in forum BlackBerry KEY2
    Replies: 5
    Last Post: 04-17-19, 05:47 PM
  5. New Google Hangouts Chat in the Hub?
    By saescott in forum BlackBerry HUB+ Suite
    Replies: 3
    Last Post: 04-17-19, 09:31 AM

Tags for this Thread

LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD