1. sputneek's Avatar
    Needs a slight upgrade on tires...those don't seem proportional.
    Yeah, I got a set of them on my bike!
    01-16-13 11:25 AM
  2. qbnkelt's Avatar


    O M G

    I'd need my rapelling gear to get myself up there....
    01-16-13 11:25 AM
  3. bungaboy's Avatar
    Then I'd be over knee high to most of ya.....

    Sent from my SEXY HOT RED SGIII using Tapatalk 2
    Would that be vertical or horrizontal? LOL
    01-16-13 11:25 AM
  4. qbnkelt's Avatar
    So if smart for 2 made a truck that would be yours
    hehehehehehehe..... I'm good...
    01-16-13 11:26 AM
  5. qbnkelt's Avatar
    Would that be vertical or horrizontal? LOL
    Only if you'll slap me....
    01-16-13 11:26 AM
  6. Captian4Phones's Avatar


    O M G

    I'd need my rapelling gear to get myself up there....
    Or parcore skills from the gods.

    Maybe jump off the roof of a building into the bed and climb in the back glass.
    01-16-13 11:27 AM
  7. SixStringMadness's Avatar
    Yeah, I got a set of them on my bike! http://www.freesmileys.org/smileys/s...milies-010.gif

    funny you say that, I just upgraded to Mavic Kysrium Elite on my bike....
    01-16-13 11:27 AM
  8. bungaboy's Avatar
    I hated having a truck. Everyone either wants you to haul something or borrow it to haul something.
    That's why I don't have friends. Told them to "twuck off" when they asked. LoL
    01-16-13 11:28 AM
  9. sputneek's Avatar
    I hated having a truck. Everyone either wants you to haul something or borrow it to haul something.
    Well, at least you had friends, then...
    01-16-13 11:28 AM
  10. SixStringMadness's Avatar


    O M G

    I'd need my rapelling gear to get myself up there....

    no, just a running start
    01-16-13 11:28 AM
  11. SixStringMadness's Avatar
    Only if you'll slap me....

    where should I start?
    01-16-13 11:30 AM
  12. sputneek's Avatar
    How can it get warm if it's not running? Lol
    Be runnin' shortly...Mah dear
    01-16-13 11:30 AM
  13. TEMPURmental's Avatar
    Well signing off now quick lunch real busy at work. Congratulations to the pantless poster who gets 49k today as by the time I get back on you will be the winner
    01-16-13 11:31 AM
  14. drjay868's Avatar
    I hated having a truck. Everyone either wants you to haul something or borrow it to haul something.
    True, but I love driving around during a blizzard pulling people out of ditches.

    http://www.hark.com/clips/nzspyskpqz-grunt
    01-16-13 11:31 AM
  15. sputneek's Avatar
    Would that be vertical or horrizontal? LOL
    01-16-13 11:32 AM
  16. kbz1960's Avatar
    That's why I don't have friends. Told them to "twuck off" when they asked. LoL
    Damn and I kept the family and friends and got rid of the truck.
    01-16-13 11:32 AM
  17. SixStringMadness's Avatar
    True, but I love driving around during a blizzard pulling people out of ditches.

    Grunt Sound Clip and Quote - Hark

    I'm a fan of that as well
    01-16-13 11:34 AM
  18. bungaboy's Avatar
    I like turtles
    01-16-13 11:34 AM
  19. kbz1960's Avatar
    Well, at least you had friends, then...http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-taunt002.gif
    You said that before I did.
    01-16-13 11:34 AM
  20. bambinoitaliano's Avatar
    Are we there yet?!!
    01-16-13 11:34 AM
  21. SixStringMadness's Avatar
    Damn and I kept the family and friends and got rid of the truck.

    say it ain't so....
    01-16-13 11:34 AM
  22. SixStringMadness's Avatar
    Are we there yet?!!

    Nope
    01-16-13 11:35 AM
  23. bambinoitaliano's Avatar
    Sweet mother of Mary! I'm trapped!! Get me out of here!! Hello? Anyone hear me?!! Help!!
    01-16-13 11:35 AM
  24. SixStringMadness's Avatar
    Sweet mother of Mary! I'm trapped!! Get me out of here!! Hello? Anyone hear me?!! Help!!

    easy greazy, this is a fun zone......
    01-16-13 11:36 AM
  25. bungaboy's Avatar
    Liking it even

    Sent from my SEXY HOT RED SGIII using Tapatalk 2
    How odd . . . . . :-)
    01-16-13 11:36 AM
607,310 ... 19431944194519461947 ...

Similar Threads

  1. Is it possible to personalize the Motion?
    By Hydrantboy in forum BlackBerry Motion
    Replies: 14
    Last Post: 04-30-19, 07:28 AM
  2. Replies: 2
    Last Post: 04-18-19, 07:10 AM
  3. Replies: 1
    Last Post: 04-17-19, 05:49 PM
  4. KEY2 and KEY2 LE screen protectors the same?
    By tahna_los in forum BlackBerry KEY2
    Replies: 5
    Last Post: 04-17-19, 05:47 PM
  5. New Google Hangouts Chat in the Hub?
    By saescott in forum BlackBerry HUB+ Suite
    Replies: 3
    Last Post: 04-17-19, 09:31 AM

Tags for this Thread

LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD