1. h20work's Avatar
    Damn scrubs... should have been wearing a skirt like all the nice slutty nurses we're gonna be seeing in a few weeks.
    I love Halloween, it's a great excuse for women to dress slutty in public
    10-05-12 08:02 AM
  2. mikeplus1's Avatar
    A funny thing happened on the the way to the new Forum today...


    The CB 1M Challenge-forum_poster.jpg
    10-05-12 08:09 AM
  3. pkcable's Avatar
    Ok so they changed the video tagging WITHOUT converting our old videos!!!!!!!!!!
    louzer, bungaboy, Engire and 4 others like this.
    10-05-12 08:20 AM
  4. Sith_Apprentice's Avatar
    Yeah its a giant pain in the arse. I wonder if that is why the forums are so quiet lol
    10-05-12 08:20 AM
  5. mikeplus1's Avatar
    Ok so they changed the video tagging WITHOUT converting our old videos!!!!!!!!!!
    Yep, one of the first and worst things I noticed.

    That was #8888 by the way for those keeping track at home.
    10-05-12 08:24 AM
  6. pkcable's Avatar
    This is how I feel right now!!!!!!


    10-05-12 08:28 AM
  7. drjay868's Avatar
    Ok so they changed the video tagging WITHOUT converting our old videos!!!!!!!!!!
    Looks like it... We may have to re post them all.
    10-05-12 08:28 AM
  8. pkcable's Avatar
    And this .........

    10-05-12 08:35 AM
  9. pkcable's Avatar
    And this .........


    At first I wanted to find one without the audiance laughs, but then I realized that was the best part!
    10-05-12 08:37 AM
  10. drjay868's Avatar
    And this .........

    LOL... just watched that the other night... by far my favorite scene and one-liner in the movie.

    "Puny god"

    Love it.
    10-05-12 08:38 AM
  11. drjay868's Avatar
    At first I wanted to find one without the audiance laughs, but then I realized that was the best part!
    Agreed. I saw the movie in the theater and almost missed the "Puny god" part because people were laughing so hard and loud.
    10-05-12 08:41 AM
  12. Sith_Apprentice's Avatar
    Ok so they changed the video tagging WITHOUT converting our old videos!!!!!!!!!!
    two things. 1) no ability to 'LIKE' your post. 2) that is a very bad thing. Insufficient testing was done for this 'upgrade'!
    10-05-12 08:46 AM
  13. Sith_Apprentice's Avatar
    LOL... just watched that the other night... by far my favorite scene and one-liner in the movie.

    "Puny god"

    Love it.
    Absolutely the best line. Of course, the single action sequence was when he randomly punched Thor haha
    10-05-12 08:47 AM
  14. Sith_Apprentice's Avatar
    Interesting. I cannot like the last 10 posts on this thread. Previous posts are just fine now.
    10-05-12 08:49 AM
  15. drjay868's Avatar
    Absolutely the best line. Of course, the single action sequence was when he randomly punched Thor haha
    Definitely agree. Couldn't argue with you on that point if I wanted to.
    10-05-12 08:58 AM
  16. pkcable's Avatar
    Hey Michaluk.......

    10-05-12 09:07 AM
  17. mikeplus1's Avatar
    Have yet to be able to log in on my PC

    Sent from my BlackBerry 9930 using Tapatalk
    I was able to login from the frontpage, but not stay logged in when I went to the forums, so I went into settings, logged in again there and now can view forums as "logged in" finally. BTW, this was using Chrome for what its worth, haven't tried other browsers, yet!

    100 Pantless Posts to go for #9000.
    10-05-12 09:08 AM
  18. Sith_Apprentice's Avatar
    Hey Michaluk.......


    I sense a roll-back coming on...


    Also the recent_thanks page is missing hahah


    http://forums.crackberry.com/recent_thanks.php
    10-05-12 09:10 AM
  19. Laura Knotek's Avatar
    Have yet to be able to log in on my PC

    Sent from my BlackBerry 9930 using Tapatalk
    Finally able to log in on PC using Firefox. Had to log in a second time in modify account settings.
    10-05-12 09:18 AM
  20. Laura Knotek's Avatar
    I sense a roll-back coming on...


    Also the recent_thanks page is missing hahah


    http://forums.crackberry.com/recent_thanks.php
    My carrier is my Twitter handle.
    10-05-12 09:19 AM
  21. sleepngbear's Avatar
    Not convinced. Yet. The look is kinda blah, and there's too much white space at the top of the forum pages and in between the forum list links. Embedded video are disabled.

    And the new smileys are fffffffffugly.


    And I STILL can't type worth a sh!t on a touch screen!!!!
    10-05-12 09:20 AM
  22. pkcable's Avatar
    I'm not the only one who is mad!!!!!!!!!

    10-05-12 09:22 AM
  23. drjay868's Avatar
    I was able to login from the frontpage, but not stay logged in when I went to the forums, so I went into settings, logged in again there and now can view forums as "logged in" finally. BTW, this was using Chrome for what its worth, haven't tried other browsers, yet!

    100 Pantless Posts to go for #9000.
    I lucked out there... I was still logged in from yesterday.
    10-05-12 09:26 AM
  24. mikeplus1's Avatar
    I was able to login from the frontpage, but not stay logged in when I went to the forums, so I went into settings, logged in again there and now can view forums as "logged in" finally. BTW, this was using Chrome for what its worth, haven't tried other browsers, yet!

    100 Pantless Posts to go for #9000.
    Can login with IE9, but cannot post in the forums. This post is with FireFox and seems to be working, but same process for all three browsers, login from frontpage works, but when I go to forums, no longer logged in, login again, go into forum settings, login again, then go to forums and it seems to work, but not with IE9, only Chrome and FF. WTF???
    drjay868, louzer, bungaboy and 5 others like this.
    10-05-12 09:32 AM
  25. Laura Knotek's Avatar
    Can login with IE9, but cannot post in the forums. This post is with FireFox and seems to be working, but same process for all three browsers, login from frontpage works, but when I go to forums, no longer logged in, login again, go into forum settings, login again, then go to forums and it seems to work, but not with IE9, only Chrome and FF. WTF???
    Because Linux is superior! Get free of IE and use Linux!
    mikeplus1, louzer, Engire and 4 others like this.
    10-05-12 09:35 AM
563,784 ... 354355356357358 ...

Similar Threads

  1. Can you have the same BBM account on multiple accounts?
    By faithfuluser in forum General BBM Chat
    Replies: 14
    Last Post: 10-09-16, 10:14 PM
  2. who uses the predictive text in their Q10?
    By arlene_t in forum BlackBerry Q10
    Replies: 60
    Last Post: 07-07-14, 08:42 PM
  3. It's 2014 and Z30 is still the best
    By dmsbang in forum BlackBerry Z30
    Replies: 32
    Last Post: 01-02-14, 07:47 PM
  4. Help! Cb nation!
    By AlfieBriggs in forum BlackBerry Z10
    Replies: 20
    Last Post: 12-31-13, 09:24 PM
  5. Will the playbook mini keyboard work on our Z30?
    By silverbullet in forum BlackBerry Z30
    Replies: 4
    Last Post: 12-31-13, 05:28 PM

Tags for this Thread

LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD