1. thinkamp's Avatar
    A one night stand.

    Am I right?
    03-19-10 02:53 PM
  2. Username00089's Avatar
    I can't say it here. But it's just funny. Now that you put a pic back up I nailed it.
    I kept trying to figure out before lol. It's dumb anyway.

    You still blonde?
    03-19-10 02:54 PM
  3. xxtrrublexx's Avatar
    I sure am. I can't go back to brunette. I hate it.

    Are you blonde?
    03-19-10 02:54 PM
  4. thinkamp's Avatar
    Nope dark brown hair.

    Brown eyes?
    03-19-10 02:56 PM
  5. xxtrrublexx's Avatar

    03-19-10 02:58 PM
  6. thinkamp's Avatar
    Yes, they are so dark they look black though.

    Do people ever say that you are full of $hit bc of your eyes?
    03-19-10 02:59 PM
  7. xxtrrublexx's Avatar
    Oh yes. All the time. Haha.

    Would you change your eye colour?
    03-19-10 03:00 PM
  8. Username00089's Avatar
    I would.

    How can I do that? Contacts?
    03-19-10 03:01 PM
  9. thinkamp's Avatar
    If I could yes, blue or gray.

    03-19-10 03:01 PM
  10. xxtrrublexx's Avatar
    Ive had blue ones. But they're a little too expensive for me right now.

    Ever had someone lick your eyeball?
    03-19-10 03:02 PM
  11. thinkamp's Avatar
    No but I have done it to someone.

    Ever eating anything off the ground?
    03-19-10 03:04 PM
  12. xxtrrublexx's Avatar
    Food when I'm drunk. Lol

    Ever fall right on your face?
    03-19-10 03:05 PM
  13. Username00089's Avatar
    Never. Witnessed someone do it though a couple weekends ago.

    Last time you feel right on your face was???
    03-19-10 03:06 PM
  14. xxtrrublexx's Avatar
    The end of December. Bad night.

    Ever knock a christmas tree down?
    03-19-10 03:06 PM
  15. Username00089's Avatar
    Not that I remember.

    Ever push a guy down and he actually fell to the ground? (girl answer this please)
    03-19-10 03:11 PM
  16. xxtrrublexx's Avatar
    Haha! Many times. I'm kinda rough.

    Do girls taller then you intimidate you?
    03-19-10 03:12 PM
  17. Username00089's Avatar
    Not at all.

    Wanna fight? (I'm taller than you)
    03-19-10 03:17 PM
  18. xxtrrublexx's Avatar

    How tall are you?
    03-19-10 03:20 PM
  19. Username00089's Avatar
    5'11 1/2

    Notice how I threw that half in there because I wanna be as close to at least
    six foot as possible?
    03-19-10 03:24 PM
  20. xxtrrublexx's Avatar
    Haha. I round up to 5'8'' cause I'm like 5'7 & 3/4. Something right stupid.

    Are you an organ donor?
    03-19-10 03:27 PM
  21. FTWrath's Avatar
    Yeah, I like to give back.
    Why are you so darn cute?
    03-19-10 03:28 PM
  22. thinkamp's Avatar
    Bc she is awesome.

    Are you?
    03-19-10 03:29 PM
  23. xxtrrublexx's Avatar
    Am I what? I'm a little hungry.

    Are you hungry?
    03-19-10 03:30 PM
  24. thinkamp's Avatar
    Oops I changed my answer and not the question.
    &Yea just a little bit, steak tonight!!

    What do you want to eat?
    03-19-10 03:31 PM
  25. xxtrrublexx's Avatar
    I want chicken fingers and friess. Mmmmm.

    Do you think I should cheat today?
    03-19-10 03:32 PM
13,009 ... 405406407408409 ...