1. thinkamp's Avatar
    wow totally misread that...and no i'm not high.
    just read it a little to fast teeth feet they both have a t and two e's.

    why do your teeth hurt?
    03-19-10 11:51 AM
  2. alexmurphy's Avatar
    my teeth hurt cause im still young enough to have braces, and they put rubber bands in. it sucks chooooooddddddeeeeeeessssssss

    whats the best painkiller medicine...thats legal?
    03-19-10 11:54 AM
  3. thinkamp's Avatar
    idk. you are better to go with some kind of "illegal" painkiller.

    why not just go visit your local drug dealer?
    03-19-10 12:02 PM
  4. alexmurphy's Avatar
    im not in to doing drugs anymore. i got caught when i was 14 aaaand nothing came out of it good

    why is you pin # CH YOURSELF?
    03-19-10 12:14 PM
  5. thinkamp's Avatar
    because it keeps the creeps away.

    well its not really "doing drugs" if you are just trying to subside the pain right?
    03-19-10 12:21 PM
  6. alexmurphy's Avatar
    i dont want to get addicted. and its honestly not that bad of pain

    dude im tired of at&t. what phone service should i get?
    03-19-10 12:23 PM
  7. thinkamp's Avatar
    i thought you were going for VZW!!

    why not choose the best?!
    03-19-10 12:28 PM
  8. xxtrrublexx's Avatar
    I only had two options.

    Why didn't I just stay with USCC?
    03-19-10 12:30 PM
  9. Username00089's Avatar
    Because you were drunk at the time you made the decision to not stick with USCC

    What made you decide to avatar yourself again?
    03-19-10 12:32 PM
  10. thinkamp's Avatar
    because she can! she is BeeBee!!

    did you not get the memo?
    03-19-10 12:33 PM
  11. xxtrrublexx's Avatar
    I hate memos.

    Will you come rub my feet?
    03-19-10 12:33 PM
  12. Username00089's Avatar
    Not at all. I kinda like the darker hair on you though #justmyopinion

    Did you want me to have a problem with that to start a fight?
    03-19-10 12:33 PM
  13. thinkamp's Avatar
    no not really!

    what is up with everyone and #(insterwhateverhere) ?
    03-19-10 12:34 PM
  14. xxtrrublexx's Avatar
    And what? lol
    03-19-10 12:35 PM
  15. Username00089's Avatar
    no not really!

    what is up with everyone and #(insterwhateverhere) ?
    It's a Twitter thing

    Wanna rub my toes?
    03-19-10 12:38 PM
  16. xxtrrublexx's Avatar
    Only if you rub my feet first.

    You really use twitter?
    03-19-10 12:38 PM
  17. thinkamp's Avatar
    eww not thanks.

    would you tickle my feet tho?
    03-19-10 12:39 PM
  18. Username00089's Avatar
    Yeah just got into it and I like it

    How about we rub at the same time?
    03-19-10 12:39 PM
  19. xxtrrublexx's Avatar
    I'm not that flexible.

    Will you rub my back?
    03-19-10 12:40 PM
  20. Username00089's Avatar
    Yeah I'm good at the full body massage thing.

    You wouldn't really have to flex to make that happen you know that right?
    03-19-10 12:42 PM
  21. xxtrrublexx's Avatar
    I know.

    Don't you think that'd be kinda weird though?
    03-19-10 12:44 PM
  22. Username00089's Avatar
    No because I've been in that position quite a few times.

    Do you smell coffee at this moment?
    03-19-10 12:47 PM
  23. thinkamp's Avatar

    Don't you like switching up the postitions?
    03-19-10 12:50 PM
  24. xxtrrublexx's Avatar
    I switch positions all the time.

    WIll you do my laundry?
    03-19-10 12:50 PM
  25. thinkamp's Avatar
    Yes, if you do me some favors...

    Will you?
    03-19-10 12:52 PM
13,009 ... 402403404405406 ...