1. johnsliderbb's Avatar
    Heb nog voor je gekeken of de oude apk van npo werkt op mijn passport, maar functioneert helaas niet meer.
    Oude apk doet het ook niet meer? Jammer, hebben ze de boel goed dichtgegooid. Merci voor het checken.

    https://github.com/yeriomin/YalpStore

    Je kende deze al? Direct apk's van google play store halen maar dan zonder google account.


    Posted via CB10
    12-18-17 05:24 AM
  2. jelle_57's Avatar
    Klinkt goed, mooi om te horen dat je zo tevreden bent. Hoewel de Priv een mooi en degelijk toestel is , deel ik jouw mening wel. Voor een high end toestel teveel minpunten.

    Posted via CB10
    Inderdaad! Ik kan echt met volle overtuiging zeggen dat de k1 op elk vlak veel meer high-end, om niet te zeggen zelfs bijna premium, aanvoelt t.o.v. de PRIV.

    Wat betreft hardware voelt het eigenlijk een beetje als een mix van de passport en classic. Hij ligt net zo lekker in de hand als de classic en heeft de bouwkwaliteit van de passport.

    Wat interne hardware betreft zeggen specs op papier van met name de processor mij helemaal niets meer en blijkt vooral de combinatie het totale pakket (een energiezuinige processor die soepel om kan gaan met de beveiligde BlackBerry Android software en het interne geheugen van 4gb) belangrijk voor het efficiënt draaien van de k1.

    Een vriend van mij heeft bijvoorbeeld een Samsung galaxy S8 en qua openen van Apps en dagelijks gebruik van apps die ik eerder noemde, doet de k1 niet onder voor de s8 en is soms zelfs snappier. Enige waar de s8 simpelweg beter mee omgaat zijn zwaardere apps zoals bijvoorbeeld games..

    Ik ben iig blij dat ik, hoewel ik dus eerst sceptisch was, nu de k1 heb. Anders had ik BlackBerry wellicht ook verlaten, na mijn ervaring met de PRIV.
    12-18-17 05:25 AM
  3. jelle_57's Avatar
    Oude apk doet het ook niet meer? Jammer, hebben ze de boel goed dichtgegooid. Merci voor het checken.

    https://github.com/yeriomin/YalpStore

    Je kende deze al? Direct apk's van google play store halen maar dan zonder google account.


    Posted via CB10
    Nee die kende ik nog niet, thanks!
    Last edited by jelle_57; 12-18-17 at 06:21 AM.
    12-18-17 05:28 AM
  4. ruben1975's Avatar
    nou PRIV terug van reparatie. het is een nieuwe PRIV geworden. niet dat ik daar blij van wordt. het scherm veert behoorlijk bij het gebruikt van het touchscreen, het tikt dus.
    en ik kan geen software update installeren (oktober patch denk ik) een verificatie fout. iemand daar bekend mee? kan er zo niks over vinden
    12-19-17 06:50 AM
  5. johnsliderbb's Avatar
    Ding weer terug sturen een optie?

    Posted via CB10
    12-19-17 02:53 PM
  6. jelle_57's Avatar
    Heb je de update geprobeerd op te halen voor of na het invoeren van je simkaart?
    12-19-17 05:48 PM
  7. ruben1975's Avatar
    Ding weer terug sturen een optie?

    Posted via CB10
    Tja maar wat een gedoe. Weer de telefoon een week kwijt...
    12-20-17 03:07 AM
  8. ruben1975's Avatar
    Heb je de update geprobeerd op te halen voor of na het invoeren van je simkaart?
    Na het invoeren. Normaliter is dat geen probleem.
    12-20-17 03:08 AM
  9. jelle_57's Avatar
    Na het invoeren. Normaliter is dat geen probleem.
    Toevallig al een keer opnieuw opgestart ook?
    12-20-17 02:11 PM
  10. ruben1975's Avatar
    Toevallig al een keer opnieuw opgestart ook?
    Ja dat ook
    Ga denk ik weer resetten en dan zonder sim eerst installeren. Vind het wel vreemd.
    12-20-17 02:27 PM
  11. johnsliderbb's Avatar
    Ja dat ook
    Ga denk ik weer resetten en dan zonder sim eerst installeren. Vind het wel vreemd.
    Och, als het werkt... Ben al een tijd geleden opgehouden proberen de logica in update procedures te begrijpen.

    Posted via CB10
    jelle_57 likes this.
    12-20-17 04:16 PM
  12. ruben1975's Avatar
    zo, via het werk een Samsung S8 besteld. niet eerder in de hand gehad, alleen op internet en advertenties. op internet eea uitgezocht, review en testen. merendeel lovend sommige kritisch. afgelopen donderdag ontvangen. vol verwachting de doos opgehaald. wat een kleine telefoon, smaller dan de priv. plastic achterkant. vorige werk telefoon was een S5. dan is de S8 een groot verschil. geen fysieke homeknop maakt het wel mooier. de S8 aangeslingerd. tja wat kan ik zeggen. mooi scherm, snel snel snel. heeeel veel mogelijkheden. wel gelijk de hub en de BlackBerry keyboard geïnstalleerd want daar kan ik niet zonder. BlackBerry launcher, tja moet zeggen dan touchwiz wel mooier werkt. mis alleen de BlackBerry bliksemschichtjes. edge is een uitgebreide vorm van de BlackBerry productivity tab. tja uitgebreider. bixby nog niet volledig verkent maar wel aardig.
    ik heb jaren BlackBerry gebruikt, maar een S8 is toch wel een andere ervaring. ik weet niet waar BlackBerry mobile volgend jaar mee komt maar een dergelijke high end als de S8 is wel fijn.

    zo ff mijn ervaring delen.

    fijne dagen gewenst!
    12-24-17 04:46 PM
  13. johnsliderbb's Avatar
    Oude apk doet het ook niet meer? Jammer, hebben ze de boel goed dichtgegooid. Merci voor het checken.


    Posted via CB10
    Vond nog een oude apk van mei 2017. Uitzending gemist en dus niet npo start. En tot mijn verbazing doet die het. Yeuh.

    Posted via CB10
    01-25-18 02:47 PM
  14. Ginowine's Avatar
    Ik heb gekozen dat ik voor een nieuw BlackBerry-Google Fusie toestel ga. Vanaf dit jaar ga ik weer beginnen met sparen en werken voor een nieuw losse smartphone toestel genaamd " BlackBerry Uni "

    Zie hieronder het link.

    https://nl.letsgodigital.org/smartph...ni-smartphone/

    Daarnaast zal ik gaaf vinden dat ik later die samen met BlackBerry Priv op zakken loop. Twee " Unieke" slider BlackBerry-Google Fusie smartphones. De ene is van BlackBerry LTD en de ander is van TCL.

    Posted via CB10
    02-15-18 10:14 PM
  15. Erik_1991's Avatar
    Oeh thanks voor de heads-up! Gaaf om te zien dat er waarschijnlijk weer een slider komt! Perfect imho! zo heb je genoeg scherm om je media te bekijken e.g. youtube / Netflix en het fantastische BlackBerry fysieke toetsenbord! ben benieuwd of hij op de MWC einde deze maand / begin volgende maand word gepresenteerd! 17 juli mag ik verlengen, dus hoop dat ie tzt beschikbaar is!
    02-16-18 03:42 AM
  16. Erik_1991's Avatar
    Nogsteeds niets nieuws op de BlackBerry radar.. enkel iets in India, maar daar wonen we niet. Zou toch wel tijd worden dat ze eens wat leaken / aankondigen imho...
    03-22-18 10:58 AM
  17. BBestNL's Avatar
    KEYtwo?

    Snellere processor
    Meer geheugen
    Veel betere ontvangt (de KEYone is de BlackBerry met de slechte 2G,3G&4G ontvangt tot nu toe)
    03-22-18 01:54 PM
  18. pineapple2607's Avatar
    ik kijk nog steeds met een schuin oog naar BlackBerry. ik had gehoopt dat de KEYone al de helft goedkoper zou zijn. Nu gebruik ik nog de Nexus 5x nadat de Priv geen updates meer kreeg.
    03-22-18 03:56 PM
  19. ruben1975's Avatar
    lang niet geweest hier. gisteren zo waar een update op de PRIV. moest wel de work around gebruiken maar gelukt.
    04-05-18 01:23 AM
  20. Erik_1991's Avatar
    Nog niet binnen hier, maar ben ook niet in NL dus wellicht vandaar de vertraging
    04-05-18 10:15 AM
  21. Ginowine's Avatar
    Ook nog niet binnen van de update voor de Priv.

    Posted via CB10
    04-05-18 02:47 PM
  22. Ginowine's Avatar
    Heeft iemand van jullie misschien de workaround voor de Priv geüpdatet?

    Posted via CB10
    04-07-18 07:53 AM
  23. ruben1975's Avatar
    Ja ik zoals ik al zei

    Posted via CB10
    04-08-18 01:44 AM
  24. johnsliderbb's Avatar
    https://www.volkskrant.nl/buitenland...kije~a4591490/

    Toch weer blij met de onkraakbare BB10

    Nou ja, dat hopen we dan maar.

    Posted via CB10
    04-11-18 12:45 AM
  25. Erik_1991's Avatar
    Hoop onzin als je het mij vraagt. Zolang je telefoon up2date is (dus niet de PRIV of BlackBerry10) moet het goed zijn. Als ze echt deze mogelijkheden hebben, zoals beschreven in dit propaganda artikel kun je er toch niets tegen doen. Tis gewoon een goeie gewoonte om nergens in te loggen op een wifi die je niet kent of dit te doen met een betaalde VPN server of een die je zelf host. Gebruik IM's als Signal of Whatsapp want deze hebben echte end2end encryptie en kunnen dus prima worden onderschept maar blijven onleesbaar. encrypt je telefoon om fysieke toegang te voorkomen. gebruik een sterk wachtwoord of vingerafdruk. Bel nooit om belangrijke info uit te wisselen of maak gebruik van een end2end encrypted voip app (Zoals Signal).

    *edit* je hebt geen rechten over je vingerafdruk in veel landen incl Nederland. Je kan dus worden verplicht hiermee je telefoon te ontgrendelen. Een wachtwoord is privé en hoef je nooit af te staan. Voor die reden.. Gebruik een wachtwoord geen vingerafdruk. (Vingerafdruk op de telefoon zelf is uiterst veilig, geen App heeft toegang tot deze gegevens.. Wil dit gerust uitleggen mocht iemand er interesse in hebben)
    04-22-18 03:36 AM
3,299 ... 126127128129130 ...

Similar Threads

  1. I lost my BlackBerry earphones
    By anishchowdary in forum BlackBerry Z10
    Replies: 18
    Last Post: 01-16-15, 11:31 PM
  2. Blackberry Classic Pre Order spotted (Don't get excited)
    By Matty in forum BlackBerry Classic
    Replies: 4
    Last Post: 11-08-14, 06:43 PM
  3. Replies: 1
    Last Post: 11-08-14, 05:56 AM
  4. Replies: 0
    Last Post: 11-08-14, 05:26 AM
  5. Angry Birds Transformers - get it for free on your BlackBerry 10 smartphone
    By CrackBerry News in forum CrackBerry.com News Discussion & Contests
    Replies: 0
    Last Post: 11-08-14, 04:51 AM
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD