1. Ginowine's Avatar
    Wat voor telefoon neem je dan na de PRIV?
    Geen idee. Ik wacht rustig gewoon af op een beter moment wanneer er nieuwere telefoon toestellen zijn gelanceerd. Het liefste wil ik wel bij BlackBerry-Google blijven maar dan wel een upgrade slider telefoon toestel.

    Posted via CB10
    09-11-17 05:42 AM
  2. Erik_1991's Avatar
    Ik koos voor de PRIV zodat ik wel gebruik kon maken van het toestel om media goed te bekijken (youtube/netflix/amazon prime) en de combi met meer apps als Signal. Nova als Launcher om hem beter te maken en het iconische toetsenbord voor een goeie feedback. EN dat BlackBerry beloofd dat met de komst van Nougat het toestel dezelfde security/privacy status zou hebben als BlackBerry 10... dit komt niet. Dan valt bij mij een groot deel af, ik denk dat Android nooit veilig zal zijn, en dat je zelf een groot deel in de hand kan houden.. de keyone is voor mij niet geschikt, heb ook een telefoon nodig om m'n DJI Drone te vliegen en op de keyone word dat niet zo veel.. jammer maar ze hebben van mij genoeg kansen gehad. ((niet dat hun dat uitmaakt))
    09-11-17 05:54 AM
  3. itsyaboy's Avatar
    Geen idee. Ik wacht rustig gewoon af op een beter moment wanneer er nieuwere telefoon toestellen zijn gelanceerd. Het liefste wil ik wel bij BlackBerry-Google blijven maar dan wel een upgrade slider telefoon toestel.

    Posted via CB10
    Hmm oke, naja hopelijk komt er nog een slider aan dan. Anders heb je dus altijd een suboptimale keuze...
    09-11-17 11:13 AM
  4. itsyaboy's Avatar
    Ik koos voor de PRIV zodat ik wel gebruik kon maken van het toestel om media goed te bekijken (youtube/netflix/amazon prime) en de combi met meer apps als Signal. Nova als Launcher om hem beter te maken en het iconische toetsenbord voor een goeie feedback. EN dat BlackBerry beloofd dat met de komst van Nougat het toestel dezelfde security/privacy status zou hebben als BlackBerry 10... dit komt niet. Dan valt bij mij een groot deel af, ik denk dat Android nooit veilig zal zijn, en dat je zelf een groot deel in de hand kan houden.. de keyone is voor mij niet geschikt, heb ook een telefoon nodig om m'n DJI Drone te vliegen en op de keyone word dat niet zo veel.. jammer maar ze hebben van mij genoeg kansen gehad. ((niet dat hun dat uitmaakt))
    Maar werd Nougat echt beloofd voor de PRIV? Zo heb ik het niet onthouden. Ik snap de teleurstelling ergens wel...
    09-11-17 11:14 AM
  5. Ginowine's Avatar
    Hmm oke, naja hopelijk komt er nog een slider aan dan. Anders heb je dus altijd een suboptimale keuze...
    Klopt. Zolang BlackBerry (RIM) de BlackBerry Priv toestellen blijft ondersteunen voor beveiligings updates, dan vind ik het goed zo.

    Posted via CB10
    09-11-17 11:31 AM
  6. BBestNL's Avatar
    Weet iemand of de Keyone in Nederland al de september update heeft gekregen (ben van plan een Keyone aan te schaffen, ik zit bij Vodafone NL) ik begreep dat de push notificatie bug verholpen is in deze update voor de Keyone.

    Alvast bedankt.
    09-11-17 11:31 AM
  7. Ginowine's Avatar
    Daarnaast heb ik op dit moment nu niet de belangstelling om over te stappen naar een ander toestel helaas. Alleen vanwege de Android OS Nougat of Oreo.

    Posted via CB10
    09-11-17 11:35 AM
  8. ruben1975's Avatar
    heb de priv nog geen jaar (nov) na de swipe weer een prima toestel. security updates komen altijd vlot. en de os update? ach ja, voor de één een must de ander vindt het prima zo. ik weet zo niet of BlackBerry het beloofd heeft. maar gezien de reacties op het bericht is het weer een typische BlackBerry actie en doet velen nu echt overstappen naar een ander merk. jammer hoe het de afgelopen jaren gegaan is. en typisch.
    heb nougat op de Samsung S 6 van de vrouw gezien. mis ik nu iets? geen idee. met oreo straks? geen idee. overigens duurt een os update ook heeeeel lang. N was ook al heel lang uit voordat het eindelijk uit kwam in Nederland.
    ik hou het nog wel een jaar vol met de priv en zie het dan wel. een 2e slider zal er vast niet komen. ben benieuwd naar de nieuwe all touch die binnenkort uit komt . en wat er wellicht volgende jaar komt.
    09-11-17 01:09 PM
  9. Erik_1991's Avatar
    September security update binnen
    BlackBerry PRIV 6.0.1
    09-15-17 03:05 AM
  10. ruben1975's Avatar
    yup ook binnen en 2 App updates
    09-15-17 04:04 AM
  11. Ginowine's Avatar
















    BlackBerry Priv - STV-100-4 - BlackBerry-Google Fusie Smartphone. Vandaag OS besturingsysteem software update van September 2017 ontvangen.
    09-15-17 05:02 PM
  12. itsyaboy's Avatar
    Nice. Hier nog steeds op juli update, weliswaar een Engelse KEYone
    09-16-17 03:02 AM
  13. tubularbell's Avatar
    heb de priv nog geen jaar (nov) na de swipe weer een prima toestel. security updates komen altijd vlot. en de os update? ach ja, voor de één een must de ander vindt het prima zo. ik weet zo niet of BlackBerry het beloofd heeft. maar gezien de reacties op het bericht is het weer een typische BlackBerry actie en doet velen nu echt overstappen naar een ander merk. jammer hoe het de afgelopen jaren gegaan is. en typisch.
    heb nougat op de Samsung S 6 van de vrouw gezien. mis ik nu iets? geen idee. met oreo straks? geen idee. overigens duurt een os update ook heeeeel lang. N was ook al heel lang uit voordat het eindelijk uit kwam in Nederland.
    ik hou het nog wel een jaar vol met de priv en zie het dan wel. een 2e slider zal er vast niet komen. ben benieuwd naar de nieuwe all touch die binnenkort uit komt . en wat er wellicht volgende jaar komt.
    Het achterwege blijven van de OS update kan je danig voor de voeten lopen. Om voor mijn werk mijn mail (en andere dingen) te kunnen doen op mijn smartphone hebben ze de minimumeisen inmiddels op Android 6.0 staan. Mijn DTEK60 draait op 6.0.1.
    Ik vermoed dat binnen nu en 6 maanden de minimum eis wel eens scherper gesteld kan worden.
    Dan is mijn nu 10 maanden oude DTEK60 dan max 16 maanden oud. En eigenlijk voor mij op dat moment persoonlijk onbruikbaar. Ik heb recht op een fiscale tegemoetkoming, maar dat is maar eens in de 24 maanden. Gezien de bedragen en het feit dat ik voor het privé gebruik (veel foto's en apps) ook een high end device wil met top specs wil loop ik dan tegen financiële grenzen aan.
    Het Bring Your Own Device concept van mijn werk in combinatie met de harde werkelijkheid van pegulantjes maakt dat ik daarom eigenlijk om BlackBerry achter me te laten moet.
    Gezien de huidige manier van klantbediening door BlackBerry (Mobile) vind ik het misschien niet eens heel erg.
    09-16-17 04:10 AM
  14. ruben1975's Avatar
    Het achterwege blijven van de OS update kan je danig voor de voeten lopen. Om voor mijn werk mijn mail (en andere dingen) te kunnen doen op mijn smartphone hebben ze de minimumeisen inmiddels op Android 6.0 staan. Mijn DTEK60 draait op 6.0.1.
    Ik vermoed dat binnen nu en 6 maanden de minimum eis wel eens scherper gesteld kan worden.
    Dan is mijn nu 10 maanden oude DTEK60 dan max 16 maanden oud. En eigenlijk voor mij op dat moment persoonlijk onbruikbaar. Ik heb recht op een fiscale tegemoetkoming, maar dat is maar eens in de 24 maanden. Gezien de bedragen en het feit dat ik voor het privé gebruik (veel foto's en apps) ook een high end device wil met top specs wil loop ik dan tegen financiële grenzen aan.
    Het Bring Your Own Device concept van mijn werk in combinatie met de harde werkelijkheid van pegulantjes maakt dat ik daarom eigenlijk om BlackBerry achter me te laten moet.
    Gezien de huidige manier van klantbediening door BlackBerry (Mobile) vind ik het misschien niet eens heel erg.
    Tja dan word je op die manier wel gedwongen. Maar de nieuwe all touch die er aan komt zal wel nougat N hebben en geschikt zijn voor Oreo?
    09-16-17 06:44 AM
  15. BBestNL's Avatar
    Zijn er K1 eigenaren die de september update al binnen hebben (Vodafone)

    Hebben / hadden jullie last van de notificatie / push bug? En is deze nu verholpen?
    09-16-17 02:36 PM
  16. BBestNL's Avatar
    Zijn er K1 eigenaren die de september update al binnen hebben (Vodafone)

    Hebben / hadden jullie last van de notificatie / push bug? En is deze nu verholpen?
    09-29-17 06:18 PM
  17. ruben1975's Avatar
    heb geen K1 dus kan je helaas niet helpen
    09-30-17 01:25 AM
  18. ruben1975's Avatar
    nou wie is er geïnteresseerd in the Motion?
    blijkbaar binnenkort via belsimpel te krijgen...
    10-09-17 05:09 PM
  19. pineapple2607's Avatar
    ik heb nu de Nexus 5x in gebruik, omdat mijn Priv terug is voor garantie. Maar de 5x heeft zelfde specs als de Priv, maar wordt stuk minder heet en draait veel sneller. Dus ik denk dat ik voorlopig de 5x blijf gebruiken. Ik heb het virtuele toetsenbord van BlackBerry geïnstalleerd en dat werkt best goed.
    10-10-17 12:07 AM
  20. tubularbell's Avatar
    nou wie is er geïnteresseerd in the Motion?
    blijkbaar binnenkort via belsimpel te krijgen...
    Geïnteresseerd wel, maar overtuigd niet. Ik heb nu een DTEK60 en sta in dubio ten aanzien van mijn volgende stap. Ik geloof zeker dat ik het minpunt van de batterij met de Motion zal tackelen. Op andere vlakken zoals processor dub ik nog. Mijn DTEK60 wordt na een paar dagen zonder opnieuw opstarten wat traag en schokkerig. Ik ben wel benieuwd of dat bij de KEYone beter was, en daarmee waarschijnlijk ook bij de Motion...
    Belangrijker nog: ik heb behoorlijk moeite met het feit dat BlackBerry nogal moeite heeft om de security updates op tijd uit te rollen. Dat de DTEK60 niet eens Nougat krijgt (laat staan Oreo) is ook een doorn in het oog.
    De Motion komt met Nougat terwijl Oreo al live is, dus ik houd mijn hart vast hoe ze er bij de Motion mee om zullen gaan qua updates.
    Maar een Pixel (2) is me eigenlijk veel te duur.
    10-10-17 12:21 AM
  21. ruben1975's Avatar
    Geïnteresseerd wel, maar overtuigd niet. Ik heb nu een DTEK60 en sta in dubio ten aanzien van mijn volgende stap. Ik geloof zeker dat ik het minpunt van de batterij met de Motion zal tackelen. Op andere vlakken zoals processor dub ik nog. Mijn DTEK60 wordt na een paar dagen zonder opnieuw opstarten wat traag en schokkerig. Ik ben wel benieuwd of dat bij de KEYone beter was, en daarmee waarschijnlijk ook bij de Motion...
    Belangrijker nog: ik heb behoorlijk moeite met het feit dat BlackBerry nogal moeite heeft om de security updates op tijd uit te rollen. Dat de DTEK60 niet eens Nougat krijgt (laat staan Oreo) is ook een doorn in het oog.
    De Motion komt met Nougat terwijl Oreo al live is, dus ik houd mijn hart vast hoe ze er bij de Motion mee om zullen gaan qua updates.
    Maar een Pixel (2) is me eigenlijk veel te duur.
    Snap ik. Het geheugen en processor is voor mij nu een belangrijk punt. Nu bepaalt dat niet alleen hoe snel (of traag) je telefoon is, komt ook door de apps die je installeert en gebruikt maar toch. Mijn Priv werkt niet vlekkeloos, haperen, traag. Heb al diverse apps verwijderd.
    Ik moet nog een jaar met mijn abonnement. En toevallig van mijn werk ook. Dus ga goed kijken wat ik ga doen. Doordat Hub services+ via play store te krijgen zijn ben je niet afhankelijk van een BlackBerry hardware toestel dus dat maakt overstap naar een ander merk wel makkelijker.

    Ik moet zeggen dat security updates vlot binnen komen. Carrier afhankelijk misschien?
    10-10-17 01:48 AM
  22. cyberadje's Avatar
    Ik ben zeker geïnteresseerd in de Motion, alhoewel ik een echte keyboardlover ben twijfel ik toch tussen de KEYone en de Motion. De specs van de Motion zijn hier een redelijk overtuigend duwtje in de rug. Prijs lijkt me ook goed. Maar de tijd zal het leren.

    Posted via CB10
    10-10-17 12:34 PM
  23. Ginowine's Avatar
    Op den duur maakt het allemaal niet meer uit. Ook al haal je een nieuw toestel met nog betere up-to-date tech specs. Zodra je de nieuwe toestel in gebruik bent, ben je na verloop van tijd weer uitgekeken en stap je over naar een nog nieuwere toestel omdat de huidige nieuw toestel vanaf dat al oud is geworden.

    Posted via CB10
    10-10-17 02:21 PM
  24. ruben1975's Avatar
    Nou de vrouw krijgt op haar Z10 een software update naar 10.3.3!!!
    Mijn Z30 helaas niet.....


    Posted via CB10
    10-25-17 02:34 PM
  25. cyberadje's Avatar
    Zijn er nog BlackBerry gebruikers OS 10 die de nieuwste autolader of Saschi hebben geprobeerd? Ik ben recentelijk overgestapt op Vodafone en kreeg een update naar 10.3.3.2133 aangeboden.

    Posted via CB10
    10-26-17 10:53 AM
3,299 ... 124125126127128 ...

Similar Threads

  1. I lost my BlackBerry earphones
    By anishchowdary in forum BlackBerry Z10
    Replies: 18
    Last Post: 01-16-15, 11:31 PM
  2. Blackberry Classic Pre Order spotted (Don't get excited)
    By Matty in forum BlackBerry Classic
    Replies: 4
    Last Post: 11-08-14, 06:43 PM
  3. Replies: 1
    Last Post: 11-08-14, 05:56 AM
  4. Replies: 0
    Last Post: 11-08-14, 05:26 AM
  5. Angry Birds Transformers - get it for free on your BlackBerry 10 smartphone
    By CrackBerry News in forum CrackBerry.com News Discussion & Contests
    Replies: 0
    Last Post: 11-08-14, 04:51 AM
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD