1. ruben1975's Avatar
    Nee. Ik wacht op de update ota....
    Geen simkaart trouwens. Weet niet of dat wat uitmaakt

    Posted via CB10
    10-26-17 02:07 PM
  2. ruben1975's Avatar
    iemand al de oktober update binnen?
    11-05-17 03:20 PM
  3. BBestNL's Avatar
    Ja afgelopen vrijdag voor de BB100-2 KEYone op VodafoneNL.
    11-06-17 03:22 AM
  4. Erik_1991's Avatar
    Net binnen.. Okt of Nov... Zal oktober wel wezen, ga het zo laten weten!
    Attached Thumbnails Any Dutch BlackBerry users here?-190292.jpg  
    11-06-17 02:05 PM
  5. Ginowine's Avatar






























    BlackBerry Priv - STV-100-4 - BlackBerry-Google Fusie Smartphone. Vandaag OS besturingsysteem software update van Oktober 2017 ontvangen.
    11-06-17 02:28 PM
  6. ruben1975's Avatar
    kijk dan zal hollands nieuwe een dezer dagen wel komen
    11-06-17 03:24 PM
  7. BBestNL's Avatar
    2e update in November via VodafoneNL. Nu 17.3MB. Weet iemand wat er nieuw is?
    11-10-17 10:26 PM
  8. ruben1975's Avatar
    geen idee. heb net de oktober update gehad, kleine update
    11-11-17 06:45 AM
  9. ruben1975's Avatar
    iemand toevallig ook last van de simkaart error? heb dit nu een dikke maand en ben er nu klaar mee. voorheen nooit last van. opsturen voor reparatie een dezer dagen.

    Ben aan het oriënteren voor een ander toestel. de Motion wordt m niet. denk dat ik klaar met met een BlackBerry toestel..
    12-04-17 03:37 PM
  10. Erik_1991's Avatar
    mweh wel gehad op de PRIV, maar dat kwam voornamelijk omdat ik zonodig er een glas Liqoure 43 eroverheen moest gooien :P... nu nagenoeg nooit meer. maybe x schoonmaken? verzameld wel eens stof in die slots, wat lucht erop (een flesje voor je PC, niet de compressor) kan wellicht helpen?

    iemand btw al de november patch? word wel jammerlijk dat het zo laat is steeds
    12-04-17 03:43 PM
  11. ruben1975's Avatar
    ja die tip had ik ook al gelezen. zal eens proberen. zo'n gedoe om op te sturen, telefoon resetten.....

    nee nog geen november patch. het wordt idd steeds later met de updates. dat was niet zo.
    12-05-17 12:58 AM
  12. jelle_57's Avatar
    Ik heb de november update ook nog niet helaas. KEYone Black Edition op KPN netwerk
    12-12-17 04:50 PM
  13. ruben1975's Avatar
    Daarom dus geen update van november. BlackBerry stopt dus met de security update voor de Priv.
    Ben er wel klaar mee.

    Posted via CB10
    12-15-17 04:15 AM
  14. Erik_1991's Avatar
    wel benieuwd naar dat trade-in program, maar zullen we vast weinig aan hebben in Nederland / België
    12-15-17 04:39 AM
  15. pineapple2607's Avatar
    Daarom dus geen update van november. BlackBerry stopt dus met de security update voor de Priv.
    Ben er wel klaar mee.

    Posted via CB10
    Ik heb mijn Priv paar maanden terug al weg gedaan. Gebruik nu tijdelijk de Nexus 5x.
    12-15-17 05:35 AM
  16. ruben1975's Avatar
    Ik heb mijn Priv paar maanden terug al weg gedaan. Gebruik nu tijdelijk de Nexus 5x.
    Moet helaas nog een jaar....
    Ik vond het een prima toestel maar te laggy, ligt nu ook bij de reparateur, geen security updates meer een geen os updates.....

    Posted via CB10
    12-15-17 05:44 AM
  17. Ginowine's Avatar
    Na de Priv verlaat ik ook BlackBerry tenzij er bij TCL / BlackBerry Mobile een nieuw, verbeterde fusie slider toestel met flinke upgrade komt in de toekomst.

    En anders niet. Intussen tijd gebruik ik tot op heden de Priv.

    Keyone is niet voor mij meer weggelegd voor alleen het toetsenbord en Motion ook niet alleen voor full touch online toetsenbord.






    Posted via CB10
    Last edited by Ginowine; 12-15-17 at 08:31 AM.
    12-15-17 08:02 AM
  18. Erik_1991's Avatar
    Ik moet sws nog tot Juli '18.. maar hoop dat we dan wel nieuws hebben over een 'KeyTwo' .. toestel spreekt me wel aan. ( de huidige KeyONE
    12-15-17 11:23 AM
  19. ruben1975's Avatar
    Motion is niks voor mij. Dikke onder bezel en een home button. Welk leuk dat het toch sensitief is.
    Wil nu wel eens goede specs hebben.
    Zien of TCL met een mooi goed toestel komt volgend jaar. Anders wordt het lastig. Ondanks Android bevalt de BlackBerry versie mij wel. Geen poespas en toch een beetje het BlackBerry gevoel

    Posted via CB10
    12-15-17 04:27 PM
  20. johnsliderbb's Avatar
    Vraag. Iemand die npo.nl kan kijken op een Classic of Passport? Zo ja, hoe dan?

    BlackBerry Browser doet het bij mij iig niet. Net zo min als Firefox, Jumpgo en nog een paar Android Browsers die ik geprobeerd heb.



    Posted via CB10
    Last edited by johnsliderbb; 12-20-17 at 04:17 PM.
    12-16-17 04:52 PM
  21. jelle_57's Avatar
    Vraag. Iemand die npo.nl kan kijken op een Classic of Passport? Zo ja, hoe dan?

    BlackBerry Browser doet het bij mij iig niet. Net zo min als Firefox, Jumpgo en nog een par Android Browser die ik geprobeerd heb.



    Posted via CB10
    Je kunt het proberen via de volgende site: https://apps.evozi.com/apk-downloader/

    Geef vervolgens onderstaande link in:
    https://play.google.com/store/apps/d...tzendinggemist

    Create apk, download deze en installeer het op je toestel. Hiervoor moet je bij instellingen geloof ik wel een optie inschakelen dat je apps kunt installeren buiten de appstore om. Succes!
    12-17-17 11:28 AM
  22. jelle_57's Avatar
    Ik moet zeggen dat toen de Key1 gepresenteerd werd ik een beetje sceptisch was. Maar nu ik 'm in gebruik heb.. wauw. Dit is de beste BlackBerry die ik ooit gehad heb. De snelheid, de gebruikservaring, de batterijduur, de bouwkwaliteit, eigenlijk het hele pakket doet me denken aan BlackBerry OS7 en BB10. Ook totaal niet te vergelijken met de Priv, die ik hiervoor had. Veel sneller, wordt niet warm, geen lag, niets. De Priv was dan ook in mijn ogen een aardige miskleun. Bij een typische dag (9.00 uur 's ochtends van de lader), veel WhatsApp, social media, youtube, mailen en internetten, zit ik 's avonds rond middernacht nog steeds op 40%, met een screen on-time van 6 uur. Ook de 3:2 beeldschermverhouding blijkt in de praktijk ideaal, tenzij je leven afhangt van Netflixen of gamen op je telefoon . Zoals velen vermelden is de camera ook van prima kwaliteit en dan met name de back camera. Enige minpuntje is dat deze geen optische beeldstabilisatie heeft, in tegenstelling tot de Priv. Ook de front camera is een hele verbetering. Het toestel is in mijn ogen echt een dikke aanrader voor iedere BlackBerry liefhebber!
    Last edited by jelle_57; 12-18-17 at 06:20 AM.
    Erik_1991 likes this.
    12-17-17 11:38 AM
  23. johnsliderbb's Avatar
    Dank je jelle_57.

    Op zich klopt het wat je zegt. Ware het niet dat de meest recente versie van de npo app google play services vereisen. Die melding krijg je ook als je de app opstart.

    Ik gok dat via de google play services de Digital Rights Management is geimplementeerd.

    Op de pc wordt Widevine (ook al een google product) gebruikt als plugin in de browser zodat npo.nl (het vroegere uitzendinggemist.nl) het ook doet.

    BlackBerry browser maar bijv ook Firefox en andere Android browsers kennen Widevine niet als aparte plugin. Daarom doet npo.nl het niet in die browsers (ook niet in safari op mijn iphone6 trouwens)

    Google play services is via de Cobalt hack wel te krijgen, maar voordat ik dat erop zet hoopte ik dat iemand een browser had gevonden die wel werkte.

    Merci en veel plezier met de Keyone!

    Posted via CB10
    12-17-17 01:23 PM
  24. ruben1975's Avatar
    Ik moet zeggen dat toen de Key1 gepresenteerd werd ik een beetje sceptisch was. Maar nu ik 'm in gebruik heb.. wauw. Dit is de beste BlackBerry die ik ooit gehad heb. De snelheid, de gebruikservaring, de batterijduur, de bouwkwaliteit, eigenlijk het hele pakket doet me denken aan BlackBerry OS7 en BB10. Ook totaal niet te vergelijken met de Priv, die ik hiervoor had. Veel sneller, wordt niet warm, geen lag, niets. De Priv was dan ook in mijn ogen een aardige miskleun. Bij een typische dag (9.00 uur 's ochtends van de lader), veel WhatsApp, social media, youtube, mailen en internetten, zit ik 's avonds rond middernacht nog steeds op 40%, met een screen on-time van 6 uur. Ook de 3:2 beeldschermverhouding blijkt in de praktijk ideaal, tenzij je leven afhangt van Netflixen of gamen op je telefoon . Zoals velen vermelden is de camera ook van prima kwaliteit en dan met name de frontcamera. Enige minpuntje is dat deze geen optische beeldstabilisatie heeft, in tegenstelling tot de Priv. Het toestel is in mijn ogen echt een dikke aanrader voor iedere BlackBerry liefhebber!
    Klinkt goed, mooi om te horen dat je zo tevreden bent. Hoewel de Priv een mooi en degelijk toestel is , deel ik jouw mening wel. Voor een high end toestel teveel minpunten.

    Posted via CB10
    12-18-17 01:44 AM
  25. jelle_57's Avatar
    Dank je jelle_57.

    Op zich klopt het wat je zegt. Ware het niet dat de meest recente versie van de npo app google play services vereisen. Die melding krijg je ook als je de app opstart.

    Ik gok dat via de google play services de Digital Rights Management is geimplementeerd.

    Op de pc wordt Widevine (ook al een google product) gebruikt als plugin in de browser zodat npo.nl (het vroegere uitzendinggemist.nl) het ook doet.

    BlackBerry browser maar bijv ook Firefox en andere Android browsers kennen Widevine niet als aparte plugin. Daarom doet npo.nl het niet in die browsers (ook niet in safari op mijn iphone6 trouwens)

    Google play services is via de Cobalt hack wel te krijgen, maar voordat ik dat erop zet hoopte ik dat iemand een browser had gevonden die wel werkte.

    Merci en veel plezier met de Keyone!

    Posted via CB10
    Heb nog voor je gekeken of de oude apk van npo werkt op mijn passport, maar functioneert helaas niet meer. Wellicht kun je Google play Services i.c.m. Google Play Store op je passport installeren, via onderstaande tutorial:



    Of probeer het anders eens via 1mobilemarket:

    https://m.crackberry.com/how-downloa...-blackberry-10

    Wellicht dat daar nog een apk staat die wel werkt. Succes!
    12-18-17 05:03 AM
3,299 ... 125126127128129 ...

Similar Threads

  1. I lost my BlackBerry earphones
    By anishchowdary in forum BlackBerry Z10
    Replies: 18
    Last Post: 01-16-15, 11:31 PM
  2. Blackberry Classic Pre Order spotted (Don't get excited)
    By Matty in forum BlackBerry Classic
    Replies: 4
    Last Post: 11-08-14, 06:43 PM
  3. Replies: 1
    Last Post: 11-08-14, 05:56 AM
  4. Replies: 0
    Last Post: 11-08-14, 05:26 AM
  5. Angry Birds Transformers - get it for free on your BlackBerry 10 smartphone
    By CrackBerry News in forum CrackBerry.com News Discussion & Contests
    Replies: 0
    Last Post: 11-08-14, 04:51 AM
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD