1. richdb's Avatar
    Ze ondersteunen BlackBerry 10 nog prima. Enkel geen nieuwe features, maar het OS draait prima. Enkel heb je nauwelijks apps die je kan gebruiken, daar kan BlackBerry (nu) niets meer aan doen.

    Vind BlackBerry 10 nogsteeds superieur aan Android maar toch ben ik blij met m'n PRIV en hopelijk binnenkort de KeyONE. Het blijft Android maar mbv Nova Launcher kan ik het toestel beter maken dan de stock BlackBerry Launcher (imho) en werkt alles naar behoren. Enkele jammere is dat ik de HUB nooit meer gebruik om de simpele reden dat dit voor geen meter werkt op Android tov BlackBerry 10
    Dat het nog ondersteund wordt weet ik wel, maar ik bedoel dus que apps bijna dood. Blackberry zelf vernieuwd geen apps en er zijn nog maar een aantal ontwikkelaars. En klopt, BB10 is nog steeds superieur aan Android, en daarom is het ook eeuwig zonde. Maar qua Android toestellen zijn er betere alternatieven (daarom ook geen Blackberry toestel meer). De HUB probeer ik te gebruiken, en werkt op zich wel een beetje, alleen snap ik niet dat ze het niet in de launcher hebben verweven. Zoiets als de Google Now launcher heeft, dus een swipe naar rechts en je ziet de HUB (net als BB10). Moet volgens mij helemaal niet moeilijk zijn, en zo krijg je een beetje het oude BB10 gevoel terug.
    Ik zal eens naar de Nova Launcher kijken.
    05-10-17 09:00 AM
  2. Erik_1991's Avatar
    Ja precies, ik heb een aantal apps waaronder mijn Alarm App (Alarmy) en bijvoorbeeld Orbot die gewoon altijd aanstaan. Je ziet ze niet in je lijst met active apps als je op het vierkantje rechts onderin drukt maar als je ze opent is er 0ms laadtijd. Dit moet toch ook kunnen met de HUB.. En er moet meer integratie zijn, zoals Signal, ProtonMail, Cypher etc
    05-10-17 09:05 AM
  3. Ginowine's Avatar
    Het gaat prima met mijn Priv. Nooit meer klachten mee gehad. Weliswaar effe wennen en verkennen in het begin en sindsdien vierliep het lekker soepel.

    Ik heb de Keyone (Mercury) ook gevolgd een tijdje.. het schijnt ook een zeer fijne toestel te zijn, maar voor mij persoonlijk heb ik hem niet per se nodig.

    Ook heb ik nog steeds mijn OG Passport in beschikking en gehouden voor gebruik. Het unieke ding van de Passport is de headless ondersteuning o.a. MP3 muziek bestanden en MP4 video bestanden afspelen op de achtergrond via muziek-/video speler. Daarnaast kan ik hem nog aan koppelen met losse mini speaker boxjes (luidsprekers met inspraak functie) via Bluetooth verbinding of mira casten.

    De volume en pauze/mute knoppen zijn ook nog uniek bij de Passport.

    Posted via CB10
    05-10-17 11:08 AM
  4. ruben1975's Avatar
    Ze ondersteunen BlackBerry 10 nog prima. Enkel geen nieuwe features, maar het OS draait prima. Enkel heb je nauwelijks apps die je kan gebruiken, daar kan BlackBerry (nu) niets meer aan doen.

    Vind BlackBerry 10 nogsteeds superieur aan Android maar toch ben ik blij met m'n PRIV en hopelijk binnenkort de KeyONE. Het blijft Android maar mbv Nova Launcher kan ik het toestel beter maken dan de stock BlackBerry Launcher (imho) en werkt alles naar behoren. Enkele jammere is dat ik de HUB nooit meer gebruik om de simpele reden dat dit voor geen meter werkt op Android tov BlackBerry 10
    Heb onlangs weer een z30 gekocht als 2e toestel, gewoon om bb10. Misschien een niet zo'n handige vraag maar hoe zit het met 10.3.3? Chen zei een hele tijd geleden dat er 2 updates zouden komen 10.3.3 en 10.3.4.
    05-10-17 03:59 PM
  5. Erik_1991's Avatar
    Goeie vraag niet zo druk meer met BlackBerry 10, dus niet echt op de hoogte. Het is gereleased na mijn weten 10.3.3 dan iig.. Maar of Nederlandse carriers (of Belgische) hem pushen is een grote vraag. Ik heb een tijdje terug mijn beide passports geüpdatet via een autoloader. Vind het zelf vaak niet z'n probleem om fresh te beginnen. Autoloader zijn evt te vinden in de forums
    05-10-17 04:03 PM
  6. ruben1975's Avatar
    Goeie vraag niet zo druk meer met BlackBerry 10, dus niet echt op de hoogte. Het is gereleased na mijn weten 10.3.3 dan iig.. Maar of Nederlandse carriers (of Belgische) hem pushen is een grote vraag. Ik heb een tijdje terug mijn beide passports geüpdatet via een autoloader. Vind het zelf vaak niet z'n probleem om fresh te beginnen. Autoloader zijn evt te vinden in de forums
    Oh ok. Vroeg mij gewoon af.
    Ach, die nougat update van android schiet ook niet op. Dus wat dat betreft ;-)

    Posted via CB10
    05-10-17 04:32 PM
  7. ruben1975's Avatar
    Hm de vrouw heeft nougat update binnen gekregen voor haar Samsung s6. Uitrol is gestart in NL. Nu wachten voor de Priv......
    05-11-17 10:27 AM
  8. Erik_1991's Avatar
    Update voor de PRIV (193mb dus de Mei Security Update)
    05-16-17 12:20 PM
  9. johnsliderbb's Avatar
    05-16-17 04:50 PM
  10. Ginowine's Avatar
    Toppie.

    Posted via CB10
    05-16-17 05:39 PM
  11. Ginowine's Avatar






    BlackBerry Priv - STV-100-4 - BlackBerry-Google Fusie Smartphone. Vandaag OS besturingsysteem software update van Mei 2017 ontvangen.
    05-16-17 05:52 PM
  12. ruben1975's Avatar
    Hollands nieuwe, altijd ietsje later met update. Nog ff geduld
    05-17-17 01:13 AM
  13. johnsliderbb's Avatar
    Net geinstalleerd. Had gehoopt op de pointer mode die sommige versies in de VS vorige maand gekregen hebben. Helaas.
    05-17-17 05:06 AM
  14. richdb's Avatar
    Toch weer terug naar de Passport. Ook al installeer ik alle BlackBerry apps, het werkt gewoon niet zo lekker als BB10 (en zal het waarschijnlijk wel nooit worden). Dus weer helemaal happy met mijn Passport, en alle dingen die ik gebruik werken gewoon lekker. Zelfs de paar Android apps ;-).

    Wat ik wel zou willen zien is een review van de Passport vs Keyone. Dus dan de hub, standaard apps, etc in beeld zien hoe het werkt en de verschillen qua gebruiksgemak, etc. Nog niet kunnen vinden op Youtube.
    05-19-17 09:40 AM
  15. Erik_1991's Avatar
    Nou Hz4N regel een date :P KeyOne VS Passport (Android VS BlackBerry 10)
    05-19-17 10:30 AM
  16. ruben1975's Avatar
    Toch weer terug naar de Passport. Ook al installeer ik alle BlackBerry apps, het werkt gewoon niet zo lekker als BB10 (en zal het waarschijnlijk wel nooit worden). Dus weer helemaal happy met mijn Passport, en alle dingen die ik gebruik werken gewoon lekker. Zelfs de paar Android apps ;-).

    Wat ik wel zou willen zien is een review van de Passport vs Keyone. Dus dan de hub, standaard apps, etc in beeld zien hoe het werkt en de verschillen qua gebruiksgemak, etc. Nog niet kunnen vinden op Youtube.
    Gefeliciteerd ;-)
    Tja snap het wel. BB10 ervaring is niet hetzelfde als BlackBerry powered by android. Hub blijft ongeëvenaard op BB10. Mis mijn Passport af en toe. Heb zelf weer een z30 gekocht om bb10. Maar ben bewust van in mijn Passport overgestapt naar de Priv vanwege de apps. Valt niet tegen maar tja, BB10...... Je weet wel...;-)
    05-22-17 01:07 PM
  17. johnsliderbb's Avatar
    Ach ja de apps. Ben weer terug op een Classic na de Priv. Ben eigenlijk nog niets tegengekomen dat niet werkt. Zolang Flitsmeister het doet geloof ik het wel:-)

    Toetsenbord van de Classic is echt zoveel beter dan de Priv. Nooit begrepen dat die nooit op de Priv geplakt is. Ruimte zat.

    Posted via CB10
    05-23-17 03:16 AM
  18. ruben1975's Avatar
    Ach ja de apps. Ben weer terug op een Classic na de Priv. Ben eigenlijk nog niets tegengekomen dat niet werkt. Zolang Flitsmeister het doet geloof ik het wel:-)

    Toetsenbord van de Classic is echt zoveel beter dan de Priv. Nooit begrepen dat die nooit op de Priv geplakt is. Ruimte zat.

    Posted via CB10
    Helaas werkte het op mijn Passport steeds minder vandaag toch de overstap. Toetsenbord op de Priv valt mij mee maar natuurlijk lang niet zo goed als op een Passport of Bold 9900 of idd Classic.

    Ach het blijft ook allemaal persoonlijk


    Posted via CB10
    05-24-17 03:06 AM
  19. ruben1975's Avatar
    https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...c7bb7ae0f3.jpg


    https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...4806f7fb77.jpg


    BlackBerry Priv - STV-100-4 - BlackBerry-Google Fusie Smartphone. Vandaag OS besturingsysteem software update van Mei 2017 ontvangen.
    Update ook binnen gekregen

    Overigens, de nougat update hoor ik alleen maar negatieve verhalen over om mij heen. Wel wat anders dan marshmallows.

    Posted via CB10
    05-24-17 04:14 AM
  20. Ginowine's Avatar
    Update ook binnen gekregen

    Overigens, de nougat update hoor ik alleen maar negatieve verhalen over om mij heen. Wel wat anders dan marshmallows.

    Posted via CB10
    Toppie.

    Over die Nougat verhaal.. maak ik mezelf daar niet druk over vanwege de geruchten.. ik ben tevreden met Marshmallow. Het gaat mij meer om de stabiliteit qua de beveiliging en apps als hoofdzaken.

    Nieuwe functies en OS'es als toevoegingen zijn slechts bijzaken.



    Posted via CB10
    Last edited by Ginowine; 05-24-17 at 05:25 AM.
    05-24-17 05:08 AM
  21. Ginowine's Avatar




    Ik heb Keyboard Browser gedownload via Play Store.

    Hij werkt zeer uitstekend voor alle draagbare gefuseerde BlackBerry-Google toestellen.

    Daarnaast ontvang je de BB10 gevoel weer terug.
    05-24-17 05:17 AM
  22. Ginowine's Avatar


    Active Peak ga ik binnenkort ook downloaden via de Play Store.

    Zeer geschikt ook voor alle draagbare gefuseerde BlackBerry-Google toestellen.

    BB10 gevoel springen weer bovenop.
    05-24-17 05:21 AM
  23. ruben1975's Avatar
    https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...59d7176270.jpg

    Active Peak ga ik binnenkort ook downloaden via de Play Store.

    Zeer geschikt ook voor alle draagbare gefuseerde BlackBerry-Google toestellen.

    BB10 gevoel springen weer bovenop.
    Active peak heb ik gekocht maar de werking snap ik nog niet helemaal. Misschien verwachtte ik een BB10 ervaring met de active frame scherm....

    Posted via CB10
    05-24-17 05:24 AM
  24. ruben1975's Avatar
    Toppie.

    Over die Nougat verhaal.. maak ik mezelf daar niet druk over vanwege de geruchten.. ik ben tevreden met Marshmallow. Het gaat mij meer om de stabiliteit qua de beveiliging en apps als hoofdzaken.

    Nieuwe functies en OS'es als toevoegingen zijn slechts bijzaken.



    Posted via CB10
    Ja dat is waar. Dacht deel de info voorals de Priv wel een update krijgt ;-)

    Posted via CB10
    05-24-17 05:26 AM
  25. Ginowine's Avatar
    Ja dat is waar. Dacht deel de info voorals de Priv wel een update krijgt ;-)

    Posted via CB10
    Vast wel en het is Android van besturingssysteem.





    Posted via CB10
    05-24-17 05:37 AM
3,299 ... 120121122123124 ...

Similar Threads

  1. I lost my BlackBerry earphones
    By anishchowdary in forum BlackBerry Z10
    Replies: 18
    Last Post: 01-16-15, 11:31 PM
  2. Blackberry Classic Pre Order spotted (Don't get excited)
    By Matty in forum BlackBerry Classic
    Replies: 4
    Last Post: 11-08-14, 06:43 PM
  3. Replies: 1
    Last Post: 11-08-14, 05:56 AM
  4. Replies: 0
    Last Post: 11-08-14, 05:26 AM
  5. Angry Birds Transformers - get it for free on your BlackBerry 10 smartphone
    By CrackBerry News in forum CrackBerry.com News Discussion & Contests
    Replies: 0
    Last Post: 11-08-14, 04:51 AM
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD