1. Delil's Avatar
    Hoe zou ik een azerty toestel kunnen bestellen en laten leveren in Belgi� ?

    Posted with my BB Passport
    11-25-16 12:44 AM
  2. pineapple2607's Avatar
    Hoe zou ik een azerty toestel kunnen bestellen en laten leveren in Belgi� ?

    Posted with my BB Passport
    Geen idee, maar ik ben wel heel erg blij met mijn Priv. Mooi toestelletje voor deze prijs
    11-26-16 01:47 PM
  3. dibbis's Avatar
    Ik lees dat berichtje over dat whatsapp support op bb10 in juni 2017 eindigt nu pas!

    Ik heb twee weken geleden een sony xperia x compact gekocht omdat mijn Q10 wat gebreken vertoont.. maar nu begin ik spijt te krijgen van mijn aankoop

    Posted via CB10
    11-27-16 03:46 AM
  4. H4zN's Avatar
    Ik lees dat berichtje over dat whatsapp support op bb10 in juni 2017 eindigt nu pas!

    Ik heb twee weken geleden een sony xperia x compact gekocht omdat mijn Q10 wat gebreken vertoont.. maar nu begin ik spijt te krijgen van mijn aankoop

    Posted via CB10
    Als je 'm in een (online) winkel hebt gekocht kun je 'm wellicht nog terugbrengen?

    Posted via CB10
    11-27-16 03:55 AM
  5. H4zN's Avatar
    Hoe zou ik een azerty toestel kunnen bestellen en laten leveren in Belgi� ?

    Posted with my BB Passport
    Op shopBB staan geen Azerty toestellen. Op tweakers.net heb je die wel, daar zitten zeker ook shops bij die in Belgi� bezorgen.

    Posted via CB10
    11-27-16 03:56 AM
  6. H4zN's Avatar
    Geen idee, maar ik ben wel heel erg blij met mijn Priv. Mooi toestelletje voor deze prijs
    Heb je 'm eerder in je handen gehad? Ik heb 'm ook besteld, maar meer als backup aangezien het erg stil is rond de Mercury. Was ook een koopje xD

    Posted via CB10
    11-27-16 03:57 AM
  7. Delil's Avatar
    Op shopBB staan geen Azerty toestellen. Op tweakers.net heb je die wel, daar zitten zeker ook shops bij die in Belgi� bezorgen.

    Posted via CB10
    Op shop BB Frankrijk staan die wel. Maar ze leveren blijkbaar niet in Belgi�. En de Belgische shops hebben hem niet liggen aan 320�.

    Posted with my BB Passport
    11-27-16 06:49 AM
  8. pineapple2607's Avatar
    Heb je 'm eerder in je handen gehad? Ik heb 'm ook besteld, maar meer als backup aangezien het erg stil is rond de Mercury. Was ook een koopje xD

    Posted via CB10
    Ik had hem nog nooit in mijn handen gehad en ik was inderdaad ook aan het wachten op de Mercury, mijn Passport was twee jaar oud dus vond het tijd voor wat nieuws. En het fysieke toetsenbord op de Priv werkt eigenlijk best goed. Ik kan nu al zeggen dat ik eraan ben gewend. En het blijft zoveel fijner dan het onscreen toetsenbord.
    11-27-16 06:52 AM
  9. H4zN's Avatar
    Any Dutch BlackBerry users here?-1480745204093.jpg

    Daar is ie dan!

    Posted via CB10
    12-05-16 12:36 AM
  10. Erik_1991's Avatar
    #BuyItNow! Leuk toestel, bovenkant ff aan wennen, beetje een samengeperste paspoort SE. Maar de PRIV moest ik ook erg aan wennen toen ie voor het eerst verscheen
    12-05-16 01:23 AM
  11. Ginowine's Avatar
    OS 10.3.3.x voor alle BB10 smartphone toestellen met OS10 versies erop is officieel gelanceerd door BlackBerry (RIM).

    Voor de ge�nteresseerden die nog waarde hebben voor BB10 en de type smartphone toestellen nog gebruiken.

    OS update downloaden is verkrijgbaar via OTA of hier op CrackBerry Forum Site voor hyperlinks met de doorverwezen digitale verpakkingen + handmatig non destruction installatie via Sachesi.


    Enige wijzigingen die tot nu toe gevonden zijn:

    - NIAP certificaat toegevoegd.

    - Bug fixes voor soepel gehele OS en de oude overige bestaande functies.

    - Standaard BlackBerry Browser heeft een nieuwe tweak als toevoeging zoals: Anti Phishing knop.

    - BBVE app (Toestel Controle) is onzichtbaar op het hoofdmenu terwijl die gewoon in je BB10 toestel is ge�nstalleerd.

    Immers was ik allang overgestapt naar mijn BlackBerry Priv. Zoals ik voorheen toen had voorspeld dat BlackBerry 10 qua software en Android apps (die afhankelijk zijn van Google Play Store) en BlackBerry Native apps flink achteruit zal gaan in de toekomst en jammer genoeg wordt BB10 na enkele maanden vanaf het nieuwe jaar 2017 EOL .

    Echt een zware beperking.


    Posted via CB10
    Last edited by Ginowine; 12-08-16 at 06:24 AM.
    12-07-16 11:33 PM
  12. fritsimeel's Avatar
    Na overlijden van mijn Z30 een tijdje een LG G3 gebruikt.
    Deze was 1.5 jaar oud en hevig door mijn zoon gebruikt.
    Na een half jaar begon deze LG probleempjes te krijgen, en wordt ook niet meer geupdated door LG.

    Toch maar een DTEK 60 gekocht.
    1ste indruk:
    Fijn snel toestel.
    Goede bouwkwaliteit.
    Hub werkt goed, iets anders dan onder BB10, maar de meeste functies zitten er in.
    BB toetsenbord aanwezig(virtueel) vind deze persoonlijk beter dan de standaard Google.
    Quick Charge.
    Vingerscanner.
    DTek security werkt goed, getest met homemade crappy app.
    Gaf gelijk aan dat de security "compromised" was

    Kortom, ik ben tevreden.
    Ze wel mogelijkheden voor BB met Android voor de lange termijn.
    Zolang ze zich focussen op security en optimalisatie voor android, en een goede hardwarematige kwaliteit leveren, is BB nog niet dood.
    12-08-16 12:51 AM
  13. cyberadje's Avatar
    Click image for larger version. 

Name:	1480745204093.jpg 
Views:	309 
Size:	47.0 KB 
ID:	413497

    Daar is ie dan!

    Posted via CB10
    Ja hoor ziet er prima uit. Nu maar hopen dat het toestel ook snel. Geleverd kan worden.

    Posted via my awesome Passport OE
    12-08-16 02:21 AM
  14. H4zN's Avatar
    Wordt zeker m'n volgende toestel dit! Heb de Priv 2x uitgeprobeerd, maar ben niet zo fan van sliders. Wil altijd een toetsenbord onder m'n vingers hebben! Als het maar wordt geleverd voordat WhatsApp geschiedenis is op BB10.

    Posted via CB10
    12-08-16 05:03 AM
  15. Ginowine's Avatar
    De DTEK 70 / " Mercury " heeft aardig veel van de BB10 Passport SE.

    Het is een mooi render toestel, alleen ben ik van mening en bang dat bij het afspelen van video streaming qua beeldscherm te vierkant en klein wordt op de normale stand en compact wordt bij uitvergroten van full screen beeldscherm. Daarnaast ook is de kans dat je de twee dikke zwarte balken in de achtergrond ziet wanneer je de beeldscherm instelt op de normale stand net als bij de OG en SE Passports. Aldus zodoende mijn denkwijze.

    Gelukkig is BlackBerry|Google Fusie - BlackBerry Priv mijn allerbeste keus geweest en ik hou wel van slider telefoons met veel meer opties. Twee soorten toetsenborden. Echt perfect.

    Posted via CB10
    Last edited by Ginowine; 12-08-16 at 01:20 PM.
    12-08-16 06:35 AM
  16. Ginowine's Avatar
    De volgende OS update voor BB10 toestellen is gelanceerd.

    OS 10.3.3.2163 Live Links

    Posted via CB10
    12-15-16 09:26 AM
  17. Erik_1991's Avatar
    Is dit OTA? Want dan slinger ik ff m'n passport op de WiFi :P
    12-16-16 03:30 PM
  18. Ginowine's Avatar
    Is dit OTA? Want dan slinger ik ff m'n passport op de WiFi :P
    Volgens mij wel.

    Posted via CB10
    12-16-16 05:02 PM
  19. cyberadje's Avatar
    Is dit OTA? Want dan slinger ik ff m'n passport op de WiFi :P
    Bij mij zegt hij van niet.

    Posted via my awesome Passport OE
    12-17-16 04:16 AM
  20. Ginowine's Avatar
    Installeer BAR-bestanden handmatig via Sachesi. Heb ik ook gedaan en hij werkt correct. 100 %

    Posted via CB10
    12-17-16 07:46 AM
  21. cyberadje's Avatar
    Dames en heren,

    Vraagje. Wie van jullie heeft Ziggo mobiel en heeft de data zonder problemen draaien? Ik heb gek genoeg wel internet. Maar kan mijn BBM niet gebruiken omdat ik dat BlackBerry icoon niet heb. APN instellingen zijn correct. Zodra ik mijn wifi open gooi heb ik wel dat BlackBerry icoon en BBM? Dank alvast. Oh het Is Ziggo zeer ruim. 4.5 gb met internet.ziggo.nl als APN zonderg loggin of wachtwoord.

    Posted via my awesome Passport OE
    12-19-16 05:10 AM
  22. Delil's Avatar
    Hetzelfde doet zich voor bij telenet. Niet toevallig hetzelfde moederbedrijf als Ziggo . Heeft te maken met poorten geloof ik.

    Posted with my BB Passport
    12-20-16 01:48 AM
  23. cyberadje's Avatar
    Ah Delil,

    Dank je wel. Eens kijken wat ik daar mee kan.

    Posted via my awesome Passport OE
    12-20-16 10:35 AM
  24. dibbis's Avatar
    Heb je ze ook gebeld? Misschien kan hun klantenservice je helpen
    12-24-16 03:10 AM
  25. ruben1975's Avatar
    Ja dat kan zeker.

    Je moet eerst een map aanmaken bij je (Internal) SD storage en geef de naam op als Notifications. Plaats dan je geluiden zoals Ringtones en Beltonen in dat map. er is geen optie verkennen zoals bij de geheugenkaart



    Posted via CB10
    hoe maak ik een map aan in de interne opslag? als ik bij instelling op opslag en usb klik en dan op interne opslag dan kan ik alleen maar de app opslag bekijken over gegevens overzetten.
    12-27-16 04:25 AM
3,299 ... 113114115116117 ...

Similar Threads

  1. I lost my BlackBerry earphones
    By anishchowdary in forum BlackBerry Z10
    Replies: 18
    Last Post: 01-16-15, 11:31 PM
  2. Blackberry Classic Pre Order spotted (Don't get excited)
    By Matty in forum BlackBerry Classic
    Replies: 4
    Last Post: 11-08-14, 06:43 PM
  3. Replies: 1
    Last Post: 11-08-14, 05:56 AM
  4. Replies: 0
    Last Post: 11-08-14, 05:26 AM
  5. Angry Birds Transformers - get it for free on your BlackBerry 10 smartphone
    By CrackBerry News in forum CrackBerry.com News Discussion & Contests
    Replies: 0
    Last Post: 11-08-14, 04:51 AM
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD