1. Erik_1991's Avatar
    Geen idee heb ik uit staan, lock screen notificaties en oplichten

    Posted via BlackBerry Priv 10.3.2
    09-27-16 09:09 AM
  2. ruben1975's Avatar
    Kun je ook bij geluiden kiezen uit tonen die je opgeslagen hebt? Kon bij bb10 wel....

    Posted via the CrackBerry App for Android
    09-27-16 01:44 PM
  3. dibbis's Avatar
    Kun je ook bij geluiden kiezen uit tonen die je opgeslagen hebt? Kon bij bb10 wel....

    Posted via the CrackBerry App for Android
    Jup.. daar begint het al.. niets kan BB10 vervangen..

    Posted via CB10
    09-28-16 01:04 AM
  4. Ginowine's Avatar
    Kun je ook bij geluiden kiezen uit tonen die je opgeslagen hebt? Kon bij bb10 wel....

    Posted via the CrackBerry App for Android
    Ja dat kan zeker.

    Je moet eerst een map aanmaken bij je (Internal) SD storage en geef de naam op als Notifications. Plaats dan je geluiden zoals Ringtones en Beltonen in dat map.



    Posted via CB10
    09-28-16 07:44 AM
  5. Ginowine's Avatar
    Any Dutch BlackBerry users here?-img_20160928_204020.png


    Any Dutch BlackBerry users here?-img_20160928_204034.png

    Posted via CB10
    09-28-16 06:57 PM
  6. Ginowine's Avatar
    De komende software updates OS.10.3.3.xxxx, OS.10.3.4.xxxx en/ OS.10.4.0.xxxx voor BB10 toestellen schijnt een grote grap en hoax te zijn. Kortom: EOL [End Of Life] voor alle BB10 toestellen met OS10 in de toekomst.

    BlackBerry heeft op vooraf intussen vaker gemeld dat zij tot op heden meer op OS software van Android gaan focussen met beveiligen en tweaken op BlackBerry-Android smartphone telefoon toestellen zoals de Priv, DTEK50, DTEK60 met recente versie van OS Android en andere Non BlackBerry-Android smartphone telefoon toestellen zoals de Samsung, HTC, Huawei, LG met recente versie van OS Android etc etc.

    BlackBerry heeft het publieke, offici�le nieuws bekend gemaakt.

    Posted via CB10
    Last edited by Ginowine; 09-28-16 at 07:19 PM.
    09-28-16 07:06 PM
  7. ruben1975's Avatar
    De komende software updates OS.10.3.3.xxxx, OS.10.3.4.xxxx en/ OS.10.4.0.xxxx voor BB10 toestellen schijnt een grote grap en hoax te zijn. Kortom: EOL [End Of Life] voor alle BB10 toestellen met OS10 in de toekomst.

    BlackBerry heeft op vooraf intussen vaker gemeld dat zij tot op heden meer op OS software van Android gaan focussen met beveiligen en tweaken op BlackBerry-Android smartphone telefoon toestellen zoals de Priv, DTEK50, DTEK60 met recente versie van OS Android en andere Non BlackBerry-Android smartphone telefoon toestellen zoals de Samsung, HTC, Huawei, LG met recente versie van OS Android etc etc.

    BlackBerry heeft het publieke, offici�le nieuws bekend gemaakt.

    Posted via CB10
    Zie bericht van Blaze op CB. 10.3.3 komt eraan. Chen heeft zelf gezegd toch dat er 2 updates komen dus geen grap/hoax. En zelfs gezegd dat BB10 ondersteund blijft worden. Vooralsnog...

    Zolang ze e maar wel de updates voor android blijven pushen voor de priv...

    Posted via the CrackBerry App for Android
    09-29-16 04:56 AM
  8. dibbis's Avatar
    Ik ben boos en verdrietig tegelijk.. ik wil niet van de Q10 af (of bb10) maar ben min of meer genoodzaakt doordat bepaalde dingen niet meer goed werken.

    Ik wou gewoon dat er een nieuw bb10 toestel zou komen met betere specs en nieuwste software..

    Posted via CB10
    10-04-16 01:01 AM
  9. Erik_1991's Avatar
    Ik ben boos en verdrietig tegelijk.. ik wil niet van de Q10 af (of bb10) maar ben min of meer genoodzaakt doordat bepaalde dingen niet meer goed werken.

    Ik wou gewoon dat er een nieuw bb10 toestel zou komen met betere specs en nieuwste software..

    Posted via CB10
    Ondanks dat ik de downgrade naar Android heb gedaan (OS technisch gezien althans) ben ik het zeker met je eens.. Had ik met de passport

    Posted via BlackBerry Priv 10.3.2
    10-04-16 03:15 AM
  10. ruben1975's Avatar
    Denk dat dat ook het algehele sentiment is. Heb bijna 2 jaar de Passport gehad en daarvoor Z30 en Z10. Niet voor niets.
    BB10 gaf mij ook steeds meer beperkingen waardoor ik nu ook overgestapt ben naar de Priv. Hoewel het BlackBerry sausje wel wat goed maakt blijft het Android en mis ik de bb10 ervaring zoals de Hub, bestandsbeheer, active frames

    Posted via the CrackBerry App for Android
    10-04-16 10:37 AM
  11. Ginowine's Avatar
    Zie bericht van Blaze op CB. 10.3.3 komt eraan. Chen heeft zelf gezegd toch dat er 2 updates komen dus geen grap/hoax. En zelfs gezegd dat BB10 ondersteund blijft worden. Vooralsnog...

    Zolang ze e maar wel de updates voor android blijven pushen voor de priv...

    Posted via the CrackBerry App for Android
    Dat was eerst toen wel gezegd, maar zolang de Android Runtime (Android Player, Sandboxed) niet wordt geupgrade softwarematig..(Om alle android apps soepeler te draaien) en ook geen nieuwe functies meer voor alle BB10 smartphone, dan heeft het in mijn ogen geen zin meer voor als nog de update te laten komen. Kortom: Geen toegevoegde waarde meer uiteindelijk.

    Laten we eerlijk zijn. In mijn geval en ervaring is als ik vanaf mij BB10 toestel (OG Passport) bijvoorbeeld een productieve, android app opent, tijdens laden van die app, knalt ie eruit en herhaal ik vervolgens opnieuw telkens en eindigt met dezelfde resultaat. Opnieuw dezelfde app herinstalleren en nog steeds dezelfde uitkomst. Er zijn meerdere soort gelijke android apps die dezelfde mankementen hebben. Zo instabiel en onsoepel dit. Wellicht had je dat waarschijnlijk ook gemerkt dat de eisen van alle android apps via updates worden verhoogd en beveiligd qua de vernieuwing.

    BB10 heeft zoveel afnames zoals bijvoorbeeld de Blend weg, de Link weg, Geen overige Service en Support op afstand meer, geen support meer van Native Apps, Native ontwikkelaars weg. Continu bergafwaarts.

    Echt jammer dit en daarom ben ik ook toen overgestapt naar de Priv om die rede voor soepeler en stabieler ondersteunende Android apps.

    Posted via CB10
    Last edited by Ginowine; 10-05-16 at 06:48 PM.
    10-05-16 08:52 AM
  12. J_Apryono's Avatar
    als de dtek60 uitkomt gooi ik mijn S7 in de prullenbak dan maar een goede mix

    Posted via the CrackBerry App for Android
    10-13-16 12:33 AM
  13. ruben1975's Avatar
    als de dtek60 uitkomt gooi ik mijn S7 in de prullenbak dan maar een goede mix

    Posted via the CrackBerry App for Android
    He lang niks gehoord. Bevalt de S7 niet zo? Ben benieuwd wat je van de dtek60 gaat vinden dan.

    Posted via the CrackBerry App for Android
    10-13-16 03:08 PM
  14. J_Apryono's Avatar
    ben van de Classic naar de S7 gegaan in April. Best een verandering, maar bevalt goed. Groot scherm, wat meer apps, snelheid zijn mijn pluspunten, maar dat was 't ook. Keyboard (hw+sw), BB10 en vooral security zijn een gemis tot op de dag van vandaag. Ik heb de Dtek50 overwogen en kort daarna van de dtek60 vernomen... dan wacht ik nog wel Serieus, ik kan niet wachten tot ik weer op de Blackberry band wagon stap haha

    Posted via the CrackBerry App for Android
    10-14-16 03:31 AM
  15. ruben1975's Avatar
    ben van de Classic naar de S7 gegaan in April. Best een verandering, maar bevalt goed. Groot scherm, wat meer apps, snelheid zijn mijn pluspunten, maar dat was 't ook. Keyboard (hw+sw), BB10 en vooral security zijn een gemis tot op de dag van vandaag. Ik heb de Dtek50 overwogen en kort daarna van de dtek60 vernomen... dan wacht ik nog wel Serieus, ik kan niet wachten tot ik weer op de Blackberry band wagon stap haha

    Posted via the CrackBerry App for Android
    Vond je priv geen mooi alternatief? Android by BlackBerry is echt goed!!

    Je had toch een z30?

    Posted via the CrackBerry App for Android
    10-14-16 02:18 PM
  16. Ginowine's Avatar
    Sinds medio Mei 2016 tot op heden qua 't gebruik van mijn Priv heb ik zoveel updates van de gedownloade apps ontvangen in korte tijden.

    Jeetje man. Priv toestel wordt daardoor wel warmer.. maar gelukkig is hij wel stabiel, raakt niet overhit en explosie gevaar zoals de SG S7 Note.

    Posted via CB10
    10-14-16 06:53 PM
  17. ruben1975's Avatar
    Sinds medio Mei 2016 tot op heden qua 't gebruik van mijn Priv heb ik zoveel updates van de gedownloade apps ontvangen in korte tijden.

    Jeetje man. Priv toestel wordt daardoor wel warmer.. maar gelukkig is hij wel stabiel, raakt niet overhit en explosie gevaar zoals de SG S7 Note.

    Posted via CB10
    Haha nee wat een toestand met die Note.
    Mijn Priv kan ook wel warm worden maar na de oktober update valt het mee. Alleen bij intensief gebruik zoals een video uploaden kan de Priv warn worden

    Posted via the CrackBerry App for Android
    10-15-16 03:03 AM
  18. J_Apryono's Avatar
    Vond je priv geen mooi alternatief? Android by BlackBerry is echt goed!!

    Je had toch een z30?

    Posted via the CrackBerry App for Android
    Klopt, ik had een Z30 (en de Z10, Q10) nog v��r de Classic. De Priv sprak me persoonlijk niet zo aan ondanks het pkb.

    Please Blackberry, laat die Dtek60 maar los and take my money hahaha

    Posted via the CrackBerry App for Android
    10-15-16 03:32 AM
  19. cyberadje's Avatar
    Wow dames en heren,

    Net naar wat render werk van de BlackBerry Mercury gekeken. Ik wacht wel dat toestel. Als ik dan toch aan dat st*nk android moet dan wel op een mooi toestel. http://www.berrylink.cn/wp-content/u...1528916961.jpg



    Posted via my awesome Passport OE
    10-18-16 09:23 AM
  20. H4zN's Avatar
    lol de CB forums zijn weer heet sinds de Mercury gelekt is.
    10-18-16 09:34 AM
  21. Ginowine's Avatar
    Wow dames en heren,

    Net naar wat render werk van de BlackBerry Mercury gekeken. Ik wacht wel dat toestel. Als ik dan toch aan dat st*nk android moet dan wel op een mooi toestel. http://www.berrylink.cn/wp-content/u...1528916961.jpg



    Posted via my awesome Passport OE
    Ik vind het wel meevallen die Mercury BB-Google smartphone toestel.

    Posted via CB10
    10-18-16 02:14 PM
  22. cyberadje's Avatar
    Tja, over smaak valt niet te twisten. Ik vind hem mooi. Maar eens kijken wat het wordt.

    Posted via my awesome Passport OE
    10-21-16 12:56 AM
  23. Erik_1991's Avatar
    Vind die render ook erg gaaf! Van mij hoeft die fingerprint scanner enkel niet echt maar de rest ziet er goed uit!
    10-21-16 09:36 AM
  24. cyberadje's Avatar
    Snap wat je bedoelt Erik, maar het wordt voor mij geen showstopper als hij er wel op zit. Het zou mooi zijn wanneer BlackBerry je de optie geeft welk OS je wil gebruiken. Afwachten maar.

    Posted via my awesome Passport OE
    10-21-16 12:09 PM
  25. H4zN's Avatar
    Er zijn meerdere mensen die hebben verwezen naar de voorwaarden van Google waarin staat dat Android de basis OS moet zijn waar Google Play Services op draaien. Dat gezegd hebbende lijkt het me onwaarschijnlijk dat ze toelaten dat een telefoon waar deze combinatie op draait ook wordt voorzien van een andere OS.

    Ik hoop dat het anders zit en we de keus hebben tussen Android en BB10, maar persoonlijkt lijkt het me niet het geval.
    10-22-16 02:11 AM
3,299 ... 111112113114115 ...

Similar Threads

  1. I lost my BlackBerry earphones
    By anishchowdary in forum BlackBerry Z10
    Replies: 18
    Last Post: 01-16-15, 11:31 PM
  2. Blackberry Classic Pre Order spotted (Don't get excited)
    By Matty in forum BlackBerry Classic
    Replies: 4
    Last Post: 11-08-14, 06:43 PM
  3. Replies: 1
    Last Post: 11-08-14, 05:56 AM
  4. Replies: 0
    Last Post: 11-08-14, 05:26 AM
  5. Angry Birds Transformers - get it for free on your BlackBerry 10 smartphone
    By CrackBerry News in forum CrackBerry.com News Discussion & Contests
    Replies: 0
    Last Post: 11-08-14, 04:51 AM
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD