1. Erik_1991's Avatar
    Ja was een werkende demo. En het werkt allemaal wel, alleen bijv. de hub voelt echt als een app zeg maar. Hij moet openen en inladen wanneer je m aantikt. Werkt allemaal net ff een fractie minder snel.. Waar hij bij BB10 hij altijd paraat is, wat je ook aan het doen bent. Hoop dat je een beetje snapt wat ik bedoel haha

    Posted via CB10
    Snap wat je bedoelt, dat Is ook mijn ervaring met de Priv (klasgenoot heeft hem). Het Is een erg mooi toestel maar het kan lang niet tippen aan BlackBerry 10 z'n flow. Wat je zegt van de Hub Is z'n dingetje... BlackBerry10 is swipen omhoog en recht en bots het werkt. Priv Is.. laadtijd. En das minder productief, mocht dat nou juist een van BlackBerry hun slogans zijn.


    Ben ook benieuwd naar het volgende high end toestel! Anders de Priv of Ubuntu. Maar heb gelukkig nog een reeks BlackBerry 10 toestellen om op terug te vallen

    BlackBerry Passport Silver Edition 
    04-04-16 04:36 PM
  2. Ginowine's Avatar
    Zozo een werkende demo ;-) bijzonder.
    Ik snap wat je bedoelt. Dat is het verschil tussen BB 10 Hub en Android ..
    Ik wacht op de Hamburg en Rome toestellen. Maar ja, mid range toestellen. Wil toch echt high end.

    Posted via CB10
    Ik had trouwens een " online " artikel gelezen over BlackBerry Hamburg en Rome.

    Via een blogsite van BlackBerry Czech waarop gerept en gelekt werd dat BlackBerry Hamburg een mid range toestel gaat worden en een full touch (Denk alleen al aan een her geboren Z10/Z30 in Android OS) en BlackBerry Rome wordt een premium toestel en die zo evenals de Priv de specs zal krijgen met uiteraard een combi van fysieke en virtuele toetsenborden (Denk alleen ook al aan een her geboren Passport of Torch 9800/9810 in Android OS).

    Zelf heb ik nog geen indicaties van beide toestellen gezien die binnenkort worden gelanceerd in 2016.

    Als ik moest kiezen tussen twee gelekte Android-BlackBerry toestellen om alleen interesse te wekken, is de BlackBerry Rome.

    Of ik voor de BB Rome of BB Priv ga voor de definitieve keus, dat is nog maar de vraag.

    Erg lastig te peilen tussen de twee high ends premium smartphones op dit moment. Ik moet intussen tijd eerst weten en zien hoe BB Rome alleen eruit ziet van de buitenkant en zijn technische specificatie lezen voordat ik een definitief besluit ga nemen welk van de twee premium toestellen zal worden als mijn toekomstige Android-BlackBerry toestel.

    Voor nu is BlackBerry Priv wel mijn eerste voorkeur en dan de rest van de overige Android-BB toestellen wat er daarna toe komt na enkele late maanden van 2016.

    Posted via CB10
    04-04-16 09:03 PM
  3. Ginowine's Avatar
    Any Dutch BlackBerry users here?-android-bb-h-r.jpg



    Any Dutch BlackBerry users here?-android-bb-h-r_edit.jpg



    BlackBerry Hamburg (Links) en BlackBerry Rome (Rechts).


    De foto's zien erg wazig uit.. ik twijfel een beetje aan de foto's of zij wel of niet ge-fotoshopped zijn.

    Hoe dan ook, mocht het blijken dat de twee gelekte toestellen officieel zijn verklaard door BlackBerry.

    Dan heb ik toch 't sterk gevoel dat ik voor m'n eerste definitieve voorkeur zal gaan en dat wordt uiteindelijk de BlackBerry Priv. Het voelt meer solide, strak, simpel, gladjes, zakelijk en (soort van) mannelijke premium toestel ooit zou ik zeggen denk ik. De edges op beide kanten van BB Priv zien er prachtig en gaaf uit qua uiterlijk. In mijn opinie maakt dat voor mij zo erg aantrekkelijker.

    Posted via CB10
    Last edited by Ginowine; 04-04-16 at 09:48 PM.
    04-04-16 09:29 PM
  4. ruben1975's Avatar
    Had ze gezien op de bb channel van Dylan Habkirk. Is een render dacht ik?Tja weet niet, die met toetsenbord kan toch niet tippen aan het design van de Passport. En de fulltouch zou een midrange zijn. Als dat het niveau van de Leap wordt....
    Moeilijk moeilijk hoor

    Posted via CB10
    04-05-16 12:02 PM
  5. Erik_1991's Avatar
    Hey krijg net een bericht op whatsapp over end to end encryptie (zo zo nu al)... Jullie toevallig ook?


    Any Dutch BlackBerry users here?-img_20160405_190337_edit.png

    BlackBerry Passport Silver Edition 
    04-05-16 12:11 PM
  6. jelle_57's Avatar
    Hey krijg net een bericht op whatsapp over end to end encryptie (zo zo nu al)... Jullie toevallig ook?


    Click image for larger version. 

Name:	IMG_20160405_190337_edit.png 
Views:	449 
Size:	110.9 KB 
ID:	396267

    BlackBerry Passport Silver Edition 
    Haha nee nog niet. Heb jij b�taversie?

    Posted via CB10
    04-05-16 12:13 PM
  7. Erik_1991's Avatar
    Jup maar volgens mij was m'n laatste download uit BBW al een paar dagen terug. Heb het ook nog maar bij een chat gezien (dat er een melding kwam, en als je erop klikt bovenstaande foto)

    BlackBerry Passport Silver Edition 
    04-05-16 12:14 PM
  8. jelle_57's Avatar
    Jup maar volgens mij was m'n laatste download uit BBW al een paar dagen terug. Heb het ook nog maar bij een chat gezien (dat er een melding kwam, en als je erop klikt bovenstaande foto)

    BlackBerry Passport Silver Edition 
    http://www.nu.nl/tech/4242118/whatsa...municatie.html

    Vandaar dus

    Posted via CB10
    04-05-16 12:32 PM
  9. Erik_1991's Avatar
    Jup, je krijgt het bericht als beide toestellen geupdated zijn en whatsapp hun end-to-end encryptie erop toe kan passen

    BlackBerry Passport Silver Edition 
    04-05-16 12:43 PM
  10. ruben1975's Avatar
    Ik hoop dat whatsapp eens normaal functioneert op mijn Passport.
    Grappig dat whatsapp nog steeds regelmatig Updates stuurt en beta's terwijl ze dit jaar de ondersteuning stoppen.

    Posted via CB10
    04-05-16 02:37 PM
  11. RubenDM's Avatar
    Jup, same here

    Posted via CB10
    04-05-16 03:18 PM
  12. Ginowine's Avatar
    Ik hoop dat whatsapp eens normaal functioneert op mijn Passport.
    Grappig dat whatsapp nog steeds regelmatig Updates stuurt en beta's terwijl ze dit jaar de ondersteuning stoppen.

    Posted via CB10
    Ja inderdaad. Zo dacht ik ook over en in de zomer van 2016 moet ik in ieder geval de BlackBerry Priv binnen handen hebben voordat het te laat is met voorgoed de stekker uittrekken van WhatsApp voor BlackBerry OS10 en BB OS7 en lager versies smartphones.

    Posted via CB10
    04-05-16 03:21 PM
  13. ruben1975's Avatar
    Tja de Android versie is niks. Te doen maar niet zo mooi als de BlackBerry versie en geen integratie met de hub.

    Posted via CB10
    04-05-16 03:58 PM
  14. Ginowine's Avatar
    Tja de Android versie is niks. Te doen maar niet zo mooi als de BlackBerry versie en geen integratie met de hub.

    Posted via CB10
    Ja dat is inderdaad wel balen, voor mezelf zal ik de BB Priv met moeite aan wennen voor gebruik binnenkort.

    Posted via CB10
    04-05-16 10:00 PM
  15. ruben1975's Avatar
    https://cobalt232.github.io/blackberrymanager/

    Dus als ik een Samsung koop en bovenstaande download heb ik eigenlijk een soort van Priv?
    Iemand die daar meer over weet?

    Posted via CB10
    04-06-16 03:03 PM
  16. Erik_1991's Avatar
    Ja en nee. Je hebt toegang tot o.a het toetsenbord en Hub. Maar deze werkt niet zo makkelijk als op de Priv (buiten de lag van de Priv om)
    Je Linux kernel is niet net zo beveiligd als die in de priv
    Je kan je Android tweaken, maar het word zeker geen priv..

    BlackBerry Passport Silver Edition 
    04-06-16 04:12 PM
  17. Erik_1991's Avatar
    Wat je kan doen Is het ff testen met een random Android telefoon met Android 4.1+ of het liefst 5.01

    BlackBerry Passport Silver Edition 
    04-06-16 04:13 PM
  18. ruben1975's Avatar
    Doe maar niet. Was gewoon nieuwsgierig.
    Of een Priv of wat nog gaat komen.....
    Contract loopt 31 juni af ;-)

    Posted via CB10
    04-07-16 01:18 PM
  19. Erik_1991's Avatar
    Heb hier een samsung s4 liggen om mee te spelen, als je specifieke dingen zou willen weten roept u maar

    BlackBerry Passport Silver Edition 
    04-07-16 01:35 PM
  20. dibbis's Avatar
    Leuke contest van CB.. wie doet mee?

    Posted via CB10
    04-07-16 05:23 PM
  21. Erik_1991's Avatar
    Altijd, winnen zal hem enkel wel niet worden :P

    BlackBerry Passport Silver Edition 
    04-08-16 04:40 AM
  22. Ginowine's Avatar
    John Chen heeft gemeld dat de twee toekomstige Android-BlackBerry toestellen mid-range zijn die rond de � 400,- a � 600,- gaan kosten.

    Dat is mooi om te weten want m'n eerste voorkeur is tot nu toe nog steeds de BlackBerry Priv.

    Posted via CB10
    Last edited by Ginowine; 04-08-16 at 04:31 PM.
    04-08-16 12:53 PM
  23. ruben1975's Avatar
    Ben echt benieuwd naar die toestellen.
    En nu toegeven dat de priv te duur en te high end is..... Tis ook nooit goed
    Alsof een iphone zo goedkoop is.

    Posted via CB10
    04-08-16 02:42 PM
  24. Erik_1991's Avatar
    Ben ook wel benieuwd... bedoel die 600dollar versie doet niets onder qua nieuwprijs aan de Passport... en das toch ook high end. Ik snap enkel het midrange gedoe niet.

    Maak gewoon goeie telefoons. Niet dan weer dit, dan weer dat... Passport formfactor, Q10/Classic formfactor en een full touch. Mid to high end.

    BlackBerry Passport Silver Edition 
    04-08-16 02:58 PM
  25. Ginowine's Avatar
    Het is een kwestie van marketing. De markten in zijn algemeenheid veranderen continu van koersen, financi�n, kwaliteiten en kwantiteiten. Ook zijn er podia voor ruimtes zoals verbeteringen, vernieuwingen en innovaties in de vier hoofd criteriums die ik zo juist heb genoemd.

    Om balansen in evenwichten te brengen, dat levert en ontstaan soms vaak wel inderdaad verwarringen waardoor er talloze concurrenten zijn die elkaar strijden gedurende de marketing.

    Posted via CB10
    04-08-16 05:02 PM
3,299 ... 103104105106107 ...

Similar Threads

  1. I lost my BlackBerry earphones
    By anishchowdary in forum BlackBerry Z10
    Replies: 18
    Last Post: 01-16-15, 11:31 PM
  2. Blackberry Classic Pre Order spotted (Don't get excited)
    By Matty in forum BlackBerry Classic
    Replies: 4
    Last Post: 11-08-14, 06:43 PM
  3. Replies: 1
    Last Post: 11-08-14, 05:56 AM
  4. Replies: 0
    Last Post: 11-08-14, 05:26 AM
  5. Angry Birds Transformers - get it for free on your BlackBerry 10 smartphone
    By CrackBerry News in forum CrackBerry.com News Discussion & Contests
    Replies: 0
    Last Post: 11-08-14, 04:51 AM
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD