1. jelle_57's Avatar
    Gekke is dat veel gebruikers BlackBerry verlaten terwijl BlackBerry gewoon nog bestaat. De OS krijgt een update en als het goed is een tweede.
    Ja het is allemaal onzeker en BlackBerry lijkt nog steeds na al die jaren van ellende niet een goede koers te kunnen maken, raar genoeg. Alsof BlackBerry niet leert van haar fouten.
    En als je de geschiedenis bekijkt van BlackBerry is BlackBerry altijd al zo 'stuurloos'. Altijd maar vertragingen met toestellen, software. En zo'n enorme debacle met de PlayBook. BlackBerry heeft het ook zelf over zich uitgeroepen.

    Posted via CB10
    Ik denk eerlijk gezegd ook dat het de goodwill kwijt is van o.a. de providers. Zo verkoopt KPN wel de Priv, maar ligt ie in geen enkele winkel als demo en als je er medewerkers naar vraagt, weten ze niet eens wat je bedoelt. Echt een partij waardeloos.. De reactie die je krijgt: "waarom wil je een BlackBerry, die verkopen we nooit meer." joh, gek he als je ze nooit gezien hebt, dus laat staan verkoopt. Ook weten ze vaak zelf niet eens dat ze de Priv in het assortiment hebben. Ik denk dat er voor BlackBerry daar nog wel een flinke slag te halen valt! Want zodra je de ze bijv. Youtube reviews van de Priv laat zien is de reactie: "oh, dat ziet er gaaf uit! En ook nog Android"

    Posted via CB10
    04-02-16 05:40 AM
  2. ruben1975's Avatar
    Ik denk eerlijk gezegd ook dat het de goodwill kwijt is van o.a. de providers. Zo verkoopt KPN wel de Priv, maar ligt ie in geen enkele winkel als demo en als je er medewerkers naar vraagt, weten ze niet eens wat je bedoelt. Echt een partij waardeloos.. De reactie die je krijgt: "waarom wil je een BlackBerry, die verkopen we nooit meer." joh, gek he als je ze nooit gezien hebt, dus laat staan verkoopt. Ook weten ze vaak zelf niet eens dat ze de Priv in het assortiment hebben. Ik denk dat er voor BlackBerry daar nog wel een flinke slag te halen valt! Want zodra je de ze bijv. Youtube reviews van de Priv laat zien is de reactie: "oh, dat ziet er gaaf uit! En ook nog Android"

    Posted via CB10
    Ja klopt. Ben in meerdere kpn winkels geweest en niks. Ze weten niet eens wat het is. Dat is dus ook zo iets typisch van BlackBerry. Waarom doen ze geen moeite voor winkeliers/providers....

    Posted via CB10
    04-02-16 06:19 AM
  3. Marcaroni's Avatar
    Haha zelfde hier.
    Alleen de android/bb10 op de priv is interessant. Maar ik wil geen slider.
    Hoe moet je die OS noemen eigenlijk?

    Posted via CB10
    Een sloider...

    BlackBerry Passport | 10.3.2.2836 | SQW100-1
    04-02-16 06:34 AM
  4. cyberadje's Avatar
    Nog mensen aan de BlackBerry of iedereen overgestapt?

    Posted via CB10
    Zeker niet!! Nog steeds dolgelukkig met mijn Passport. Ik wacht rustig de updates af. Eens kijken of het zo blijft. Mijn 9900 (zakelijk) werkt ook nog steeds prima.

    Posted via my Awesome Passport or Leap.
    04-02-16 02:17 PM
  5. Ginowine's Avatar
    Nog mensen aan de BlackBerry of iedereen overgestapt?

    Posted via CB10
    Nee, nog steeds BB10. OG BlackBerry Passport Zwart.

    Ik stap binnenkort (Pas na enkele maanden later) wel over naar Android Marshmellow - BlackBerry Priv Zwart.

    Voor het eerst dat ik een peper dure, losse, slider premium zakelijk smartphone neem en nog nooit heb ik een BB7 Torches gehad in het begin, dus vandaar mijn interesse van deze ultieme slider smartphone BB Priv.

    Mijn strategie plan is het losse toestel betalen met belasting aangifte geld en een deel van mijn dubbel salaris geld van de maand Mei 2016 (Eind Mei van dit jaar) en zij worden in no time door mezelf op gespaard en gecoverd.

    Uiteindelijk draait bij mij om Android apps zoals o.a WhatsApp waardoor er nieuwe updates telkens komen voor beveiligings redenen en Native apps bij BB10 zullen binnenkort afsterven waardoor die geen nieuwe updates meer ontvangen. Wellicht kan ik wel doorgaan met Android apps op BB10 maar draaien erop worden de Android apps wel erg beperkt qua gebruik maken van hun diensten en sommige Android apps starten en functioneren daardoor niet meer zo goed om wegens de beperkingen van allerlei Android app-eisen van Google Inc. Bij sommigen Android apps lees ik ook echter dat ze bijvoorbeeld starten vanaf Android OS Lollypop / Marshmellow en hoger als eis en bij sommigen (Meestal de rest) Android apps starten ze natuurlijk zoals gewoonlijk vanaf Android OS Gingerbread, Jellybean, KitKat (Tenminste lager en oudere versies van Android OS'en)

    Wel blijf ik beide (In totaal) premium smartphones gebruiken voor in de toekomst.

    1: BlackBerry Passport (Zwart, puur gebruik ik voor hoofd)
    2: BlackBerry Priv (Zwart, puur gebruik ik voor back-up).

    Posted via CB10
    04-02-16 03:45 PM
  6. Ginowine's Avatar
    Ook gebruik ik beide premium smartphones heel erg zwaar, zowel voor multitasken en opslag capaciteiten.

    BB Priv kan ik bijvoorbeeld voor opslag geheugen uitbreiden tot 2 TB d.m.v. een SD kaart met een ex-FAT partitie.

    BB Passport is uitbreiden voor opslag geheugen tot en met 128 GB via SD kaart met ex-FAT partitie.

    Nu snap ik ook de rede waarom BB Priv zo duur kost van koopprijs achteraf voor een losse premium smartphone.

    Zoveel functies, opslag en de toegankelijkheid.

    Posted via CB10
    Last edited by Ginowine; 04-04-16 at 08:22 PM.
    04-02-16 04:01 PM
  7. ruben1975's Avatar
    Nee, nog steeds BB10. OG BlackBerry Passport Zwart.

    Ik stap binnenkort (Pas na enkele maanden later) wel over naar Android Marshmellow - BlackBerry Priv Zwart.

    Voor het eerst dat ik een peper dure, losse, slider premium zakelijk smartphone neem en nog nooit heb ik een BB7 Torches gehad in het begin, dus vandaar mijn interesse van deze ultieme slider smartphone BB Priv.

    Mijn strategie plan is het losse toestel betalen met belasting aangifte geld en een deel van mijn dubbel salaris geld van de maand Mei 2016 (Eind Mei van dit jaar) en zij worden in no time door mezelf op gespaard en gecoverd.

    Uiteindelijk draait bij mij om Android apps zoals o.a WhatsApp waardoor er nieuwe updates telkens komen voor beveiligings redenen en Native apps bij BB10 zullen binnenkort afsterven waardoor die geen nieuwe updates meer ontvangen. Wellicht kan ik wel doorgaan met Android apps op BB10 maar draaien erop worden de Android apps wel erg beperkt qua gebruik maken van hun diensten en sommige Android apps starten en functioneren daardoor niet meer zo goed om wegens de beperkingen van allerlei Android app-eisen van Google Inc. Bij sommigen Android apps lees ik ook echter dat ze bijvoorbeeld starten vanaf Android OS Lollypop / Marshmellow en hoger als eis en bij sommigen (Meestal de rest) Android apps starten ze natuurlijk zoals gewoonlijk vanaf Android OS Gingerbread, Jellybean, KitKat (Tenminste lager en oudere versies van Android OS'en)

    Wel blijf ik beide (In totaal) premium smartphones gebruiken voor in de toekomst.

    1: BlackBerry Passport (Zwart, puur gebruik ik voor hoofd)
    2: BlackBerry Priv (Zwart, puur gebruik ik voor back-up).

    Posted via CB10
    Ben benieuwd wat je van de Priv vindt. Ik weet het niet. Slider is niet mijn ding. Verder Is het een mooi toestel. Wou het in het echt zien maar ja geen kpn winkel met een demo toestel.
    Wacht nog even waar BlackBerry dit jaar nog mee komt. Las ook dat ze met een midrange toestel gaan komen. Dat snap ik dan ook niet....

    Posted via CB10
    04-02-16 04:26 PM
  8. dibbis's Avatar
    Weten jullie wat ik niet begrijp?

    Waarom smartphones alleen maar groter en groter worden. Ik vind dat maar een onprettige ontwikkeling. Als je een premium telefoon wilt, wordt je als het ware gedwongen er op den duur eentje te nemen, want vaak zijn alleen de telefoons met slechte specs nog een beetje normale grootte.

    Ik wil geen telefoon met slechte specs.. wil ook geen telefoon met tablet formaat. Ik wil gewoon een compacte telefoon met goede specs. Kennelijk te veel gevraagd..

    Mijn ideale telefoon is een telefoon met Priv/Passport specs en een Q10/ iphone 5 formaat.



    Posted via CB10
    Theilio likes this.
    04-02-16 05:10 PM
  9. Theilio's Avatar
    Mee eens!

    Ik heb best grote handen en mijn Main Machine is mijn fantastische Z30...
    Op vakanties gebruik ik mijn backup Z10... Dan ben ik weer helemaal gelukkig met de maat van die telefoon en hoop soms dat er een Z10 komt met Z30 performance of beter...

    I guess I keep dreaming... :-(

    Posted from my awesome Z30 on 10.3.2.2876
    04-02-16 09:41 PM
  10. Ginowine's Avatar
    Ben benieuwd wat je van de Priv vindt. Ik weet het niet. Slider is niet mijn ding. Verder Is het een mooi toestel. Wou het in het echt zien maar ja geen kpn winkel met een demo toestel.
    Wacht nog even waar BlackBerry dit jaar nog mee komt. Las ook dat ze met een midrange toestel gaan komen. Dat snap ik dan ook niet....

    Posted via CB10
    Midrange toestellen zijn er wel genoeg.. althans in m'n ogen.

    BlackBerry Priv weegt ietsjes zwaarder dan de Samsung Galaxy S7 Edge qua gewicht.

    Alleen op Youtube zag ik iemand wel een comparison en metingen doen tussen BB Passport en BB Priv.

    Posted via CB10
    Last edited by Ginowine; 04-03-16 at 07:47 AM.
    04-03-16 12:02 AM
  11. Ginowine's Avatar
    Weten jullie wat ik niet begrijp?

    Waarom smartphones alleen maar groter en groter worden. Ik vind dat maar een onprettige ontwikkeling. Als je een premium telefoon wilt, wordt je als het ware gedwongen er op den duur eentje te nemen, want vaak zijn alleen de telefoons met slechte specs nog een beetje normale grootte.

    Ik wil geen telefoon met slechte specs.. wil ook geen telefoon met tablet formaat. Ik wil gewoon een compacte telefoon met goede specs. Kennelijk te veel gevraagd..

    Mijn ideale telefoon is een telefoon met Priv/Passport specs en een Q10/ iphone 5 formaat.



    Posted via CB10
    Dat is inderdaad wel zo maar wat ik dan wel zo uniek aan premium smartphones vind is dat ik bijvoorbeeld niet in zeer korte termijn premium smartphones hoeft te swappen en switchen voor nieuwere premium of midrange smartphones.

    Ik vind de BlackBerry Priv daar in tegen wel iets vernieuwend en aparts hebben als combi tussen BlackBerry Hardware en Android Software.

    BlackBerry Priv heeft ook iets origineels en is van de eerste generatie met ingebouwde Android OS.

    Samsung Galaxy S7 Edge bijvoorbeeld.. vind ik alleen maar een update toestel van de vorige versies en hij is de zevende generatie van alle Samsung Galaxies (Van S1 t/m S6). Ook heeft hij alleen maar verbeteringen maar voor de rest vind ik over de S7 niet meer boeiend en juist omdat hij veel op zijn vorige predicessoren / edities van SG's begint te lijken, maak dat weer zo iets wat not done is of zo...

    Posted via CB10
    04-03-16 12:21 AM
  12. ruben1975's Avatar
    Apple komt weer met een kleinere smartphone. Misschien is de markt wat verzadigd met grote telefoons?

    Tja de Samsung S7 is niks anders dan de S6. Er is weinig innovatief aan nieuwe toestellen, kijk ook maar naar iPhone. En allemaal duur.
    En van iedere nieuwe BlackBerry wordt direct gezegd dat het duur is. En de Passport en Priv zijn toch echt heel andere toestellen en dan toch duur genoemd.

    We zullen zien wat BlackBerry dit jaar brengt. Ik hou mijn Passport voorlopig nog wel. BB10 Is niet dood, er komen nog updates en een alternatief heb ik nog niet gevonden. Jammer dat alle grote apps BlackBerry gaan verlaten, Snap biedt enigzins een alternatief dus ik red het nog wel.

    Posted via CB10
    04-03-16 05:27 AM
  13. asenabanana's Avatar
    Ik weet niet echt wat ik op dit moment moet doen. Ik heb mijn Q10 nu al bijna 2 jaar maar ben op zoek naar iets anders. De BlackBerry 10 OS wil ik liever niet kwijtraken omdat het me erg goed bevalt maar is het toch beter om iets anders te proberen? Ik heb na zitten denken en ik als ik toch bij BlackBerry blijf denk ik dat ik het liefst een Z30 koop, ik heb het net opgezocht maar het is wel lastig te vinden alle bekende betrouwbare sites verkopen het toestel niet en ik weet niet of ik het bij een onbekende site wil kopen. Als ik toch niet voor BlackBerry ga denk ik dat is misschien Samsung moet proberen. Wat vinden jullie dat ik moet doen? Het enigste wat ik op mijn mobiel doe is films/series/youtube kijken, muziek luisteren, mailen, whatsapp en natuurlijk een beetje browsen. Zoals je ziet doe ik er niet echt veel mee maar het moet natuurlijk wel goed en snel werken, beeld moet mooi zijn en audio ook. Hebben jullie misschien suggesties?
    04-03-16 06:12 AM
  14. Erik_1991's Avatar
    Sony heeft ook een erg mooi display, wat gunstig is voor je film/serie/youtube... en je kan gewoon het BlackBerry Keyboard downloaden via Cobalt's BlackBerry Manager app...

    Ik vind het allemaal maar lastig, BlackBerry qua UI werkt echt zoo veel beter! Als ze nou de runtime zouden updaten naar Android 6.0
    Want ik vind Android apps draaien opzich niet erg maar kan niets aanpassen qua toegang tot mijn telefoon... (locatie, SMS, telefoon etc)
    Dat vind ik erg hinderlijk... Maar dit Is 99,99% hoop die niet gaat gebeuren

    Ik kijk intussen rustig om me heen, mag 17Juli weer verlengen, kijken wat BlackBerry dan te bieden heeft. Waarschijnlijk de Priv.. en de Priv want ze zijn altijd bizar traag met nieuwe toestellen lanceren...

    BlackBerry Passport Silver Edition 
    04-03-16 06:37 AM
  15. Ginowine's Avatar
    Tja.. als gebruiker ben ik meer voor de verfrissing, nieuwe idee�n, nieuwe features, software updates en innovatie en haal veel voordelen uit bij een premium smartphone op gebied van hard- en software.

    BlackBerry Priv is tot nu toe de enige smartphone die ik mijn hoofd heb zitten.

    BlackBerry Passport is al top bij mij.

    Ik hou nog steeds en blijf bij BlackBerry. Binnenkort loop ik met twee smartphones op zak.

    Tussen de twee BlackBerries kan ik heel veel voordelen uithalen om bijvoorbeeld APK bestanden uitwisselen naar elkaar toe via pc met Wi-Fi en/of USB verbinding.

    Ik ben wel een type gebruiker die in het algemeen zeer strak en lang doet met premium (zowel ook op midrange) smartphones.

    BlackBerry Passport als hoofd toestel heb ik voor nu bijna twee jaar in bezit en nog steeds gebruik ik hem omdat ik hem al zo goed vind.

    BlackBerry Priv als back-up toestel hou ik hem ook vast voor een zeer lange termijn.



    Posted via CB10
    Last edited by Ginowine; 04-04-16 at 08:28 PM.
    04-03-16 07:44 AM
  16. Ginowine's Avatar
    Apple komt weer met een kleinere smartphone. Misschien is de markt wat verzadigd met grote telefoons?

    Tja de Samsung S7 is niks anders dan de S6. Er is weinig innovatief aan nieuwe toestellen, kijk ook maar naar iPhone. En allemaal duur.
    En van iedere nieuwe BlackBerry wordt direct gezegd dat het duur is. En de Passport en Priv zijn toch echt heel andere toestellen en dan toch duur genoemd.

    We zullen zien wat BlackBerry dit jaar brengt. Ik hou mijn Passport voorlopig nog wel. BB10 Is niet dood, er komen nog updates en een alternatief heb ik nog niet gevonden. Jammer dat alle grote apps BlackBerry gaan verlaten, Snap biedt enigzins een alternatief dus ik red het nog wel.

    Posted via CB10
    Inderdaad. Wel vind ik jammer dat native apps zullen afsterven. Android Runtime wordt niet up-to-date meer en iPhone had ik in het begin toen en nog steeds een hekel aan gekregen omdat ie juist ook zo beperkt is voor gebruik. Bij iPhones kon ik letterlijk geen extra voordelen uithalen en alles was en is tot op heden nog steeds zo dicht getimmerd.

    Posted via CB10
    Last edited by Ginowine; 04-03-16 at 12:40 PM.
    04-03-16 07:57 AM
  17. asenabanana's Avatar
    Ik zit nu te twijfelen tussen BlackBerry Z30 en Sony Xperia Z3 Compact. Ik heb op dit moment niet echt een grote budget wegens school etc. Dus het liefst een mobiel onder de 400,- en de Z3C lijkt mij ook wel een goed toestel. Heeft iemand hier er ervaring mee?
    04-04-16 11:24 AM
  18. jelle_57's Avatar
    Ben benieuwd wat je van de Priv vindt. Ik weet het niet. Slider is niet mijn ding. Verder Is het een mooi toestel. Wou het in het echt zien maar ja geen kpn winkel met een demo toestel.
    Wacht nog even waar BlackBerry dit jaar nog mee komt. Las ook dat ze met een midrange toestel gaan komen. Dat snap ik dan ook niet....

    Posted via CB10
    Ik weet niet waar je vandaan komt, maar uiteindelijk ben ik erachter gekomen dat de KPN XL store op ekkersrijt (bij eindhoven) een demotoestel heeft, zij het met een Azerty kb haha.

    Heb er inmiddels ff een half uurtje mee gespeeld en ga later dit jaar toch de overstap wagen. Ligt erg fijn in de hand, prachtig scherm i.c.m. full size keyboard en natuurlijk onbeperkt apps. Ik hoop alleen wel dat ze het Android OS voorlopig nog door blijven ontwikkelen (ook na marshmallow) want de BlackBerry apps zoals de hub moeten nog flink bijgeschaafd worden, willen ze aan BB10 kunnen tippen. Ik blijf er daarom voorlopig bij dat BB10 by far het beste OS is. Maar de beperkte android app support speelt mij langzamerhand steeds meer parten, helaas..

    Posted via CB10
    04-04-16 11:34 AM
  19. Ginowine's Avatar
    Ik weet niet waar je vandaan komt, maar uiteindelijk ben ik erachter gekomen dat de KPN XL store op ekkersrijt (bij eindhoven) een demotoestel heeft, zij het met een Azerty kb haha.

    Heb er inmiddels ff een half uurtje mee gespeeld en ga later dit jaar toch de overstap wagen. Ligt erg fijn in de hand, prachtig scherm i.c.m. full size keyboard en natuurlijk onbeperkt apps. Ik hoop alleen wel dat ze het Android OS voorlopig nog door blijven ontwikkelen (ook na marshmallow) want de BlackBerry apps zoals de hub moeten nog flink bijgeschaafd worden, willen ze aan BB10 kunnen tippen. Ik blijf er daarom voorlopig bij dat BB10 by far het beste OS is. Maar de beperkte android app support speelt mij langzamerhand steeds meer parten, helaas..

    Posted via CB10
    Dat is prachtig nieuws over het feit dat er demo toestellen van BB Priv in KPN telecom stores zijn in Brabant.

    Wel heb ik 't gevoel dat ik gedwongen ben om een overstap maken van OS BB10 naar OS Android Lollypop/Marshmellow. De reden hierachter is heel simpel, alles draait uiteraard om Apps als uitkomst. Echter maak ik alleen een overstap van misschien alleen priv� en werk data's en ge�nstalleerde apps. Mijn huidige BB10 smartphone toestel (Passport) doe ik echt nog langer niet weg en blijf hem gebruiken en daarnaast koop ik vervolgens een nieuwe combi BB/Android toestel erbij. Met die focus hoef ik alleen data's en apps via PC, MAC met USB, Wi-Fi verbindingen of cloud-diensten te swappen/switchen tussen twee verbonden premium BB smartphones.

    Gezien ik ook nog steeds top fan ben van OS BB10, zal mijn enige oplossing zijn dat ik met twee premium smartphones (BB Passport en BB Priv) op zak ga lopen in de toekomst.



    Posted via CB10
    04-04-16 01:29 PM
  20. Ginowine's Avatar
    Ik zit nu te twijfelen tussen BlackBerry Z30 en Sony Xperia Z3 Compact. Ik heb op dit moment niet echt een grote budget wegens school etc. Dus het liefst een mobiel onder de 400,- en de Z3C lijkt mij ook wel een goed toestel. Heeft iemand hier er ervaring mee?
    Sony Xperia Z3C ervaring heb ik helaas niet en Z30 is EOL (End Of Life) oftewel overleden.

    Als Sony Xperia Z3C alleen op Android draait, dan zou dat denk ik bij je passen en hij is up-to-date en draait op dit moment nu stabieler dan de Z30.

    Posted via CB10
    04-04-16 02:00 PM
  21. Erik_1991's Avatar
    Z3 Compact is een mooi toestel en word iig geupdate naar Android 6.0 dus das ook goed nieuws! Voor de rest doet ie niet veel onder aan de Z2 en die werkt prima. Batterijleven is ook netjes!

    Z30 is een mooie telefoon, maar oud en idd min of meer EOL

    BlackBerry Passport Silver Edition 
    04-04-16 02:13 PM
  22. jelle_57's Avatar
    Dat is prachtig nieuws over het feit dat er demo toestellen van BB Priv in KPN telecom stores zijn in Brabant.

    Wel heb ik 't gevoel dat ik gedwongen ben om een overstap maken van OS BB10 naar OS Android Lollypop/Marshmellow. De reden hierachter is heel simpel, alles draait uiteraard om Apps als uitkomst. Echter maak ik alleen een overstap van misschien alleen priv� en werk data's en ge�nstalleerde apps. Mijn huidige BB10 smartphone toestel (Passport) doe ik echt nog langer niet weg en blijf hem gebruiken en daarnaast koop ik vervolgens een nieuwe combi BB/Android toestel erbij. Met die focus hoef ik alleen data's en apps via PC, MAC met USB, Wi-Fi verbindingen of cloud-diensten te swappen/switchen tussen twee verbonden premium BB smartphones.

    Gezien ik ook nog steeds top fan ben van OS BB10, zal mijn enige oplossing zijn dat ik met twee premium smartphones (BB Passport en BB Priv) op zak ga lopen in de toekomst.



    Posted via CB10
    Gelijk heb je! Ik hou mijn passport ook gewoon als backup, net zoals ik nu nog steeds mijn z10 naar tevredenheid als backup heb

    Posted via CB10
    04-04-16 02:52 PM
  23. ruben1975's Avatar
    Ik weet niet waar je vandaan komt, maar uiteindelijk ben ik erachter gekomen dat de KPN XL store op ekkersrijt (bij eindhoven) een demotoestel heeft, zij het met een Azerty kb haha.

    Heb er inmiddels ff een half uurtje mee gespeeld en ga later dit jaar toch de overstap wagen. Ligt erg fijn in de hand, prachtig scherm i.c.m. full size keyboard en natuurlijk onbeperkt apps. Ik hoop alleen wel dat ze het Android OS voorlopig nog door blijven ontwikkelen (ook na marshmallow) want de BlackBerry apps zoals de hub moeten nog flink bijgeschaafd worden, willen ze aan BB10 kunnen tippen. Ik blijf er daarom voorlopig bij dat BB10 by far het beste OS is. Maar de beperkte android app support speelt mij langzamerhand steeds meer parten, helaas..

    Posted via CB10
    Ik kom uit Groningen maar was laatst in Anrhem en daar lag de priv ook niet. Had je een werkende demo??
    Dat de BlackBerry apps nog zoveel bijgeschaafd moeten worden?

    Snap wat je bedoelt want daar loop ik ook tegen aan wat betreft bewerkte Android apps.

    Posted via CB10
    04-04-16 03:34 PM
  24. jelle_57's Avatar
    Ik kom uit Groningen maar was laatst in Anrhem en daar lag de priv ook niet. Had je een werkende demo??
    Dat de BlackBerry apps nog zoveel bijgeschaafd moeten worden?

    Snap wat je bedoelt want daar loop ik ook tegen aan wat betreft bewerkte Android apps.

    Posted via CB10
    Ja was een werkende demo. En het werkt allemaal wel, alleen bijv. de hub voelt echt als een app zeg maar. Hij moet openen en inladen wanneer je m aantikt. Werkt allemaal net ff een fractie minder snel.. Waar hij bij BB10 hij altijd paraat is, wat je ook aan het doen bent. Hoop dat je een beetje snapt wat ik bedoel haha

    Posted via CB10
    04-04-16 03:51 PM
  25. ruben1975's Avatar
    Ja was een werkende demo. En het werkt allemaal wel, alleen bijv. de hub voelt echt als een app zeg maar. Hij moet openen en inladen wanneer je m aantikt. Werkt allemaal net ff een fractie minder snel.. Waar hij bij BB10 hij altijd paraat is, wat je ook aan het doen bent. Hoop dat je een beetje snapt wat ik bedoel haha

    Posted via CB10
    Zozo een werkende demo ;-) bijzonder.
    Ik snap wat je bedoelt. Dat is het verschil tussen BB 10 Hub en Android ..
    Ik wacht op de Hamburg en Rome toestellen. Maar ja, mid range toestellen. Wil toch echt high end.

    Posted via CB10
    04-04-16 04:31 PM
3,299 ... 102103104105106 ...

Similar Threads

  1. I lost my BlackBerry earphones
    By anishchowdary in forum BlackBerry Z10
    Replies: 18
    Last Post: 01-16-15, 11:31 PM
  2. Blackberry Classic Pre Order spotted (Don't get excited)
    By Matty in forum BlackBerry Classic
    Replies: 4
    Last Post: 11-08-14, 06:43 PM
  3. Replies: 1
    Last Post: 11-08-14, 05:56 AM
  4. Replies: 0
    Last Post: 11-08-14, 05:26 AM
  5. Angry Birds Transformers - get it for free on your BlackBerry 10 smartphone
    By CrackBerry News in forum CrackBerry.com News Discussion & Contests
    Replies: 0
    Last Post: 11-08-14, 04:51 AM
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD