1. Erik_1991's Avatar
    Eind 2016 geen WhatsApp meer en nu Facebook. Die laatste gebruik ik niet want ik zit niet op Facebook.. vind whatsapp wel erg jammer.. afwachten of er een alternatief komt. Wat vinden jullie van de snelle (app) ondergang van BlackBerry 10?

    Ik red me tot zover prima, Twitter app was slecht, dus gebruik Blaq, top app! Voor de rest enkel Whatsapp wat voor mij een must-app is.. En over naar Android... Mweh, ga liever naar Ubuntu Phone als BlackBerry echt over is.

    BlackBerry Passport Silver Edition 
    03-15-16 07:00 PM
  2. Ginowine's Avatar
    Echt zonde en jammer van Facebook inderdaad. Ik gebruik hem wel zelden.

    Dat ze de API's voor vele apps qua nieuwe updates gaan beperken bij BlackBerry10 OS.

    BlackBerry10 is langzamerhand aan het afbreken en verdwijnen. Ik stap om deze rede ook over naar Android (BlackBerry Priv).





    Posted via CB10
    Last edited by Ginowine; 03-16-16 at 12:34 AM.
    03-15-16 09:50 PM
  3. J_Apryono's Avatar
    Met pijn in mijn hart ga ik na 8 jaar ook afscheid nemen van Blackberry.

    Zojuist een Galaxy S7 Edge besteld.

    Iemand interesse in een BlackBerry Z30 of een BlackBerry Classic? Beide in zeer goede staat.

    Gr. Jurgen

    Posted via CB10 /  SQC100-1 /  STA100-2
    03-15-16 10:32 PM
  4. RubenDM's Avatar
    Hier ook een passport te koop in goede staat
    Mocht iemand interesse hebben...

    Posted via CB10
    03-16-16 02:38 AM
  5. Erik_1991's Avatar
    Wil de Classic nog wel een keer proberen, maarja.. student he :P komt wel... Passport heb ik al, de OG en de SE, bevalt nog prima!

    BlackBerry Passport Silver Edition 
    03-16-16 04:18 AM
  6. dibbis's Avatar
    Met pijn in mijn hart ga ik na 8 jaar ook afscheid nemen van Blackberry.

    Zojuist een Galaxy S7 Edge besteld.

    Iemand interesse in een BlackBerry Z30 of een BlackBerry Classic? Beide in zeer goede staat.

    Gr. Jurgen

    Posted via CB10 /  SQC100-1 /  STA100-2
    Hi wat vraag je voor de classic?

    Posted via CB10
    03-16-16 05:11 AM
  7. J_Apryono's Avatar
    Sorry ze zijn net verkocht.

    Adios amigos

    Posted via CB10 /  SQC100-1 /  STA100-2
    03-16-16 10:09 AM
  8. dibbis's Avatar
    Sorry ze zijn net verkocht.

    Adios amigos

    Posted via CB10 /  SQC100-1 /  STA100-2
    Hmm jammer.. maar goed dat je er snel vanaf bent! In tussentijd blijf ik lekker genieten van mijn Q10 :-)

    Posted via CB10
    03-16-16 11:06 AM
  9. RubenDM's Avatar
    Hmm jammer.. maar goed dat je er snel vanaf bent! In tussentijd blijf ik lekker genieten van mijn Q10 :-)

    Posted via CB10
    Hier nog een passport vrij

    Posted via CB10
    03-16-16 12:45 PM
  10. ruben1975's Avatar
    Met pijn in mijn hart ga ik na 8 jaar ook afscheid nemen van Blackberry.

    Zojuist een Galaxy S7 Edge besteld.

    Iemand interesse in een BlackBerry Z30 of een BlackBerry Classic? Beide in zeer goede staat.

    Gr. Jurgen

    Posted via CB10 /  SQC100-1 /  STA100-2
    Wat heeft jou over de drempel gekregen om over te stappen zo ineens?

    Posted via CB10
    03-16-16 02:55 PM
  11. ruben1975's Avatar
    Gaat opeens snel hier jongens, vanwege whatsapp en Facebook app?


    Posted via CB10
    03-16-16 02:56 PM
  12. RubenDM's Avatar
    Gaat opeens snel hier jongens, vanwege whatsapp en Facebook app?


    Posted via CB10
    Attitude....
    Je weet gewoon niet wat te verwachten met BlackBerry, terwijl je bij andere platformen met meer zekerheid zit.
    Jammer dat de priv veeeel te duur is.

    Posted via CB10
    03-16-16 04:36 PM
  13. ruben1975's Avatar
    Attitude....
    Je weet gewoon niet wat te verwachten met BlackBerry, terwijl je bij andere platformen met meer zekerheid zit.
    Jammer dat de priv veeeel te duur is.

    Posted via CB10
    Zit wat in, die aangekondigde 2 android toestellen wordt ook nog met geen woord over gerept. Geen gelekte foto's. En het is al halverwege maart. En er komen geen bb10 toestellen dit jaar. En ik heb gelezen over BlackBerry pivot oftewel het kantelen van de business van hardware naar een software bedrijf. Dus einde BlackBerry toestellen.....
    Eerst maar de cijfers in april afwachten en wellicht ander nieuws. Zolang de os ondersteund wordt hou ik de passport dit jaar nog. Ik heb geen idee voor een opvolger voor mijn BlackBerry. Voor de Hub en virtual keyboard en email heb ik geen waardige andere telefoon gevonden.
    Want de vraag is ook hoelang de priv ondersteund wordt.
    Erg jammer allemaal. Native apps voor BlackBerry zijn mooier en werken beter dan bv android apps. Heb de Android whatsapp geprobeerd maar de Native van BlackBerry in combi met de Hub Is veel mooier. Linkedin en Twitter zijn ook mooier dan de Android versies. Bb10 is gewoon een mooiere en betere OS....

    Posted via CB10
    dibbis likes this.
    03-17-16 02:35 AM
  14. dibbis's Avatar
    Zit wat in, die aangekondigde 2 android toestellen wordt ook nog met geen woord over gerept. Geen gelekte foto's. En het is al halverwege maart. En er komen geen bb10 toestellen dit jaar. En ik heb gelezen over BlackBerry pivot oftewel het kantelen van de business van hardware naar een software bedrijf. Dus einde BlackBerry toestellen.....
    Eerst maar de cijfers in april afwachten en wellicht ander nieuws. Zolang de os ondersteund wordt hou ik de passport dit jaar nog. Ik heb geen idee voor een opvolger voor mijn BlackBerry. Voor de Hub en virtual keyboard en email heb ik geen waardige andere telefoon gevonden.
    Want de vraag is ook hoelang de priv ondersteund wordt.
    Erg jammer allemaal. Native apps voor BlackBerry zijn mooier en werken beter dan bv android apps. Heb de Android whatsapp geprobeerd maar de Native van BlackBerry in combi met de Hub Is veel mooier. Linkedin en Twitter zijn ook mooier dan de Android versies. Bb10 is gewoon een mooiere en betere OS....

    Posted via CB10
    Amen brother!
    Ik moet er niet aan denken dat ik ooit met een telefoon zit zonder hub. Wat een uitvinding. Zo simpel maar toch effectief. Hoewel het wel op de priv zit vind ik android maar niks..

    Posted via CB10
    03-17-16 09:31 AM
  15. cyberadje's Avatar
    Jongens en meisjes wat een ellende.

    Ik moet zeggen dat Whatsapp eraf gaat Is inderdaad allemachtig irritant. Nu toch maar iedereen aan de BBM proberen te krijgen. Persoonlijk ben ik stik gelukkig met mijn Passport. Ik heb voor Facebook (alleen zakelijk) en Twitter de apps van Nemory Studio's gekocht. Al was het alleen maar omdat hij zo ongelofelijk goed ondersteunt en update. Maar ik moet zeggen dat beide apps als een dolle werken. En beide zijn dedicated bb10.

    Maar goed ik hoop stiekem iedere dag weer op een berichtje dat Chen wakker is geschrokken uit zijn natte droom naar meer software dan hardware. En vervolgens besluit om die 80 miljoen BlackBerry gebruikers te geven dat wat ze willen. Een BlackBerry en geen gemuteerde kloon volgens de laatste mode. Ook mag de Appstore met meer dan 1000 fart apps weg.

    Dank voor jullie luisterend oor. Ik voel me iets beter.

    Posted via my Awesome Passport or Leap.
    Erik_1991 and dibbis like this.
    03-17-16 04:10 PM
  16. cyberadje's Avatar
    Hmm, kennelijk wordt er toch geluisterd.

    http://m.crackberry.com/blackberry-r...oper-community



    Posted via my Awesome Passport or Leap.
    03-17-16 05:41 PM
  17. dibbis's Avatar
    Hmm, kennelijk wordt er toch geluisterd.

    http://m.crackberry.com/blackberry-r...oper-community



    Posted via my Awesome Passport or Leap.
    Er wordt geluisterd maar met weinig resultaat. Blackberry kan net als microsoft besluiten om whatsapp en facebook een vergoeding te geven voor het ontwikkelen van apps. Dan behouden wij ze tenminste .

    Posted via CB10
    03-18-16 03:34 AM
  18. ruben1975's Avatar
    Jongens en meisjes wat een ellende.

    Ik moet zeggen dat Whatsapp eraf gaat Is inderdaad allemachtig irritant. Nu toch maar iedereen aan de BBM proberen te krijgen. Persoonlijk ben ik stik gelukkig met mijn Passport. Ik heb voor Facebook (alleen zakelijk) en Twitter de apps van Nemory Studio's gekocht. Al was het alleen maar omdat hij zo ongelofelijk goed ondersteunt en update. Maar ik moet zeggen dat beide apps als een dolle werken. En beide zijn dedicated bb10.

    Maar goed ik hoop stiekem iedere dag weer op een berichtje dat Chen wakker is geschrokken uit zijn natte droom naar meer software dan hardware. En vervolgens besluit om die 80 miljoen BlackBerry gebruikers te geven dat wat ze willen. Een BlackBerry en geen gemuteerde kloon volgens de laatste mode. Ook mag de Appstore met meer dan 1000 fart apps weg.

    Dank voor jullie luisterend oor. Ik voel me iets beter.

    Posted via my Awesome Passport or Leap.
    Heb het geprobeerd om mensen aan BBM te krijgen maar heb maar 1 contact.....de vrouw...
    En het rare is is dat WhatsApp op zowel mijn Passport als Leap slecht werkt terwijl het een native App is.

    We hebben als BlackBerry gebruikers een hoop geduld gehad, spannende tijden of BlackBerry overeind zou blijven. Het is vrij stil gebleven, nu het bericht over de update van Twitter (helaas niet alles opgelost) 10.3.3 komt eraan, belofte naar de developers. Er zit nog leven in maar het wordt een spannend jaar...

    Posted via CB10
    03-18-16 03:43 AM
  19. ruben1975's Avatar
    Nog mensen aan de BlackBerry of iedereen overgestapt?

    Posted via CB10
    04-01-16 02:12 PM
  20. Erik_1991's Avatar
    Nee nogsteeds m'n Passport maar wel aan het neuzen of Android wat is... tot nu toe Is het antwoord: 'wat een (***) OS' :P

    BlackBerry Passport Silver Edition 
    04-01-16 02:15 PM
  21. ruben1975's Avatar
    Haha zelfde hier.
    Alleen de android/bb10 op de priv is interessant. Maar ik wil geen slider.
    Hoe moet je die OS noemen eigenlijk?

    Posted via CB10
    04-01-16 02:40 PM
  22. Ginowine's Avatar
    Ik denk dat ik de BlackBerry Priv pas rond de zomer periode (Tussen Juli en Augustus) van 2016 binnen in ontvangst zal hebben. Ik bestel hem ook via online bij Belsimpel.nl voor een laag koopprijs, voor een losse smartphone toestel.

    De besturingssoftware / OS zal hij verder draaien op.....

    Android Marshmellow (6.0), in plaats van Android Lollypop (5.1).

    Posted via CB10
    04-01-16 04:05 PM
  23. dibbis's Avatar
    Ik blijf bij BB10 tot zeker einde van dit jaar. Daarna miss windows 10, die 'lijkt' qua OS nog een beetje op BB10.

    Posted via CB10
    04-01-16 05:39 PM
  24. backfire101's Avatar
    Nog steeds de Z10, waarschijnlijk totdat hij uit elkaar valt.
    04-02-16 01:55 AM
  25. ruben1975's Avatar
    Gekke is dat veel gebruikers BlackBerry verlaten terwijl BlackBerry gewoon nog bestaat. De OS krijgt een update en als het goed is een tweede.
    Ja het is allemaal onzeker en BlackBerry lijkt nog steeds na al die jaren van ellende niet een goede koers te kunnen maken, raar genoeg. Alsof BlackBerry niet leert van haar fouten.
    En als je de geschiedenis bekijkt van BlackBerry is BlackBerry altijd al zo 'stuurloos'. Altijd maar vertragingen met toestellen, software. En zo'n enorme debacle met de PlayBook. BlackBerry heeft het ook zelf over zich uitgeroepen.

    Posted via CB10
    04-02-16 03:36 AM
3,299 ... 101102103104105 ...

Similar Threads

  1. I lost my BlackBerry earphones
    By anishchowdary in forum BlackBerry Z10
    Replies: 18
    Last Post: 01-16-15, 11:31 PM
  2. Blackberry Classic Pre Order spotted (Don't get excited)
    By Matty in forum BlackBerry Classic
    Replies: 4
    Last Post: 11-08-14, 06:43 PM
  3. Replies: 1
    Last Post: 11-08-14, 05:56 AM
  4. Replies: 0
    Last Post: 11-08-14, 05:26 AM
  5. Angry Birds Transformers - get it for free on your BlackBerry 10 smartphone
    By CrackBerry News in forum CrackBerry.com News Discussion & Contests
    Replies: 0
    Last Post: 11-08-14, 04:51 AM
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD