1. MrDoreth's Avatar
    Wat voor accessoires heb je?

    Posted via CB10
    http://forums.crackberry.com/marketp...oires-1044896/
    Batterij, hoesjes Tempred Screenprotector
    https://www.dropbox.com/sh/8qo73gjkd...4WjxoZiGa?dl=0
    Prijzen kunnen we bespreken
    11-08-15 04:39 AM
  2. truffel's Avatar
    Als ik straks mijn Priv binnen is heb ik de Z30 te koop.
    11-09-15 05:06 AM
  3. frozenflame1988's Avatar
    Zijn er al Nederlanders die de priv al hebben?

    Posted via CB10
    11-09-15 06:05 AM
  4. dibbis's Avatar
    Jongens als ik oordopjes doe in mijn Q10 dan hoor ik geen geluid. Ligt niet aan oordopjes want op andere telefoons doet ie t gewoon. Wat kan er aan de hand zijn en hoe kan ik het oplossen? Het lijkt erop dat mijn Q10 langzaam maar zeker aan het afbrokkelen is. Heeft er iemand anders dan nog een (niet gebruikte) Q10 te koop?

    Posted via CB10
    11-09-15 12:11 PM
  5. RubenDM's Avatar
    Jongens als ik oordopjes doe in mijn Q10 dan hoor ik geen geluid. Ligt niet aan oordopjes want op andere telefoons doet ie t gewoon. Wat kan er aan de hand zijn en hoe kan ik het oplossen? Het lijkt erop dat mijn Q10 langzaam maar zeker aan het afbrokkelen is. Heeft er iemand anders dan nog een (niet gebruikte) Q10 te koop?

    Posted via CB10
    Reboot
    Kan soms es gebeuren.

    Posted via CB10
    11-09-15 12:12 PM
  6. Theilio's Avatar
    Als ik straks mijn Priv binnen is heb ik de Z30 te koop.
    Wat wil je ervoor hebben? Welke kleur heb je?

    Posted via CB10 / Z30 10.3.2.3639
    11-09-15 01:01 PM
  7. ruben1975's Avatar
    Iemand hier met een Leap? Heb vorige week een unbranded een gekocht met een Vodafone abo erin. Zit 10.3.1.1779 op?? Ik krijg echter geen update 10.3.2474 binnen. Kan dat kloppen?

    Posted via BlackBerry Passport ‎
    Last edited by ruben1975; 11-09-15 at 02:07 PM.
    11-09-15 01:49 PM
  8. dibbis's Avatar
    Reboot
    Kan soms es gebeuren.

    Posted via CB10
    Nope werkt niet.. harde reset ook niet..

    Posted via CB10
    11-09-15 03:18 PM
  9. RubenDM's Avatar
    Nope werkt niet.. harde reset ook niet..

    Posted via CB10
    En met andere oortjes werkt het wel?
    Heb hier ook een paar die niet werken op mijn passport, wel op mn z30...strange idd.

    Heb alle 9 paar getest en slechts bij 1paar oortjes is dit het geval.
    Hoe het kan, ik heb er ook het raden naar.
    Ze werken allemaal op de z30, een paar werkt nt op passport...

    Posted via CB10
    11-09-15 03:22 PM
  10. truffel's Avatar
    Wat wil je ervoor hebben? Welke kleur heb je?

    Posted via CB10 / Z30 10.3.2.3639
    Hij is zwart, krasvrij en goed werkend. Geen idee hoeveel ik moet vragen. Moet me daar nog gaan ori�nteren. Hoeveel wil je ervoor geven?
    11-10-15 02:20 AM
  11. RubenDM's Avatar
    Hij is zwart, krasvrij en goed werkend. Geen idee hoeveel ik moet vragen. Moet me daar nog gaan ori�nteren. Hoeveel wil je ervoor geven?
    Mss een kleine insteek hier.
    Vriend van mij verkocht de zijne in zeer goede staat met nog garantie voor 150�

    Posted via CB10
    11-10-15 02:44 AM
  12. ruben1975's Avatar
    Niemand een idee over 10.3.2.2474 voor de leap?

    Posted via BlackBerry Passport ‎
    11-10-15 01:22 PM
  13. dibbis's Avatar
    En met andere oortjes werkt het wel?
    Heb hier ook een paar die niet werken op mijn passport, wel op mn z30...strange idd.

    Heb alle 9 paar getest en slechts bij 1paar oortjes is dit het geval.
    Hoe het kan, ik heb er ook het raden naar.
    Ze werken allemaal op de z30, een paar werkt nt op passport...

    Posted via CB10
    Heb geen andere oortjes om te testen maar ze deden het tot gister op de Q10. Ben bang dat het tijd voor een andere wordt.

    Posted via CB10
    11-10-15 02:01 PM
  14. jelle_57's Avatar
    @ruben1975 Ook niet via BlackBerry Link?

    Posted via CB10
    Last edited by jelle_57; 11-11-15 at 03:52 AM.
    11-10-15 06:29 PM
  15. Theilio's Avatar
    Hij is zwart, krasvrij en goed werkend. Geen idee hoeveel ik moet vragen. Moet me daar nog gaan ori�nteren. Hoeveel wil je ervoor geven?
    Hoe oud is die van jou en heeft ie nog garantie?


    Posted via CB10 / Z30 10.3.2.3639
    11-11-15 02:16 AM
  16. ruben1975's Avatar
    @ruben1975 Ook niet via BlackBerry Link?

    Posted via CB10
    Nee ook niet. Snap het niet
    Dat getik van toetsenbord terwijl feedback uit staat Is best irritant..

    Posted via BlackBerry Passport ‎
    11-11-15 05:06 AM
  17. truffel's Avatar
    Hoe oud is die van jou en heeft ie nog garantie?


    Posted via CB10 / Z30 10.3.2.3639
    Ik heb hem sinds mei dit jaar. 2e hands gekocht. Ik denk niet dat ie nog garantie heeft. Heb gezocht naar de bon.. helaas niet gevonden. maar wel doos en ongebruikte oordopjes.
    11-11-15 05:50 AM
  18. Erik_1991's Avatar
    Hier ff een update en korte review..

    Heb al een tijdje een Z3 liggen en besloot gisteren om mijn Passport SE eens aan de kant te leggen en hier mee te spelen.

    Z3
    Qua vormgeving en feeling een erg fijn toestel! Scherm is smooth met swipen etc.. niet dat je z'n rand voelt bij de bezels, maar het materiaal is zo gemaakt dat het glad aanvoelt. Achterkant van dit toestel is ook top, glad maar stroef genoeg om grip te houden.. overigens blijft de Z30 en de Passport OG hier het beste in...

    Overall experience is echter niet je van het, maar dat is voornamelijk te danken aan het feit dat het een instapmodel telefoon is. Snelheid heeft ie niet, alles duurt lang.. ik kom natuurlijk ook van de Passport die gewoon een veel betere processen heeft maar het is wel een irritatie factor.

    Toetsenbord daarintegen is wel goed! Snel en aardig accuraat.. dacht dat het wisselen van fysiek naar virtueel een grote ergernis zou worden maar dat valt me alles mee! Het heeft ook wel z'n voordelen qua snelheid aangezien je alleen maar hoeft te tikken en niet de toetsen moet indrukken..., daarin tegen is VKB ondanks de de zeer goeie autocorrect minder accuraat.. dit is natuurlijk niet zo zeer een Z3 ding maar algemeen PKB vs VKB.

    Mijn plan is dit toestel een weekje te testen om een beetje te kijken wat ie doet en kan.. daarna weer happy terug naar de Passport SE!

    Passport SE
    Is hier nou veel verschil mee met de OG?.. nou niet echt, mijn idee is wel dat de SE wat fijner typt dan de OG.. of dit nou echt aan de iets grotere chin ligt durf ik niet te zeggen maar het lijkt gewoon wat beter te gaan... voor de rest is de Passport natuurlijk gewoon een top toestel! Al zie ik nu met mn m'n Z3 dat filmpjes kijken gewoon wat minder is, maar geen reden om hem niet te halen.. het scherm is met een 16:9 filmje even groot als dat van een iPhone 4..

    Vind de SE tevens een stukje degelijker en professioneler overkomen dan de OG, hij is een paar keer gevallen naar er is niets mee aan de hand.. het was weliswaar gewoon op een laminaatvloer maar toch.. Heb maar 1 deukje op de simcover doordat ie daarmee precies op de verwarming viel bij een BBM video gesprek, moet hem ook niet in de houder zetten op de leuning :P

    Nadelen van de SE zijn er voor mij ook, twee grote...
    De grip bij de SE is minder door de textuur aan de achterkant en de camera die minder afgewerkt is en uitsteekt, vergelijking met de OG. Dit draagt hier aan bij...
    En het feit dat het scherm op de SE, niet van edge tot edge loopt zoals bij de OG... dit resulteert in een randje wat je voelt bij het swipen. Dit is geen dilemma, maar toch een dingetje die ik minder vind.

    Overall ben ik erg tevreden met dit toestel! Passports in het algemeen zijn fijne toestellen in als je tevreden bent met het OS echt een aanrader! Ben ook benieuwd naar de Priv maar wacht even af wat BlackBerry gaat brengen de komende tijd, daarbij mag ik toch pas over 8 maandjes verlengen... wat sowieso een pre is voor ik naar Android ga is marshmallow OS... omdat je hierbij eindelijk je App permissies kan wijzigen en dat is voor mij een do or don't.

    Grtz Erik
    #TeamBlackBerry

    Posted via my Z3
    ruben1975 likes this.
    11-11-15 09:00 AM
  19. Ginowine's Avatar
    Ik heb enkele blogs, hands-on streaming video's en tips + trucs van de BlackBerry Priv gevolgd de laatste tijden (Zowel ook de negatieve en positieve kanten gelezen van de reviews).

    Je hebt over het algemeen al zo velen keuzes en combinaties wat ik zo tof vind aan de BB Priv.

    Echter wat ik van de BB Priv alleen minder vind is.

    1. Dat enkele built-in functies zijn beperkt (Sommige zie je ze niet meer terug als voorheen op de BB10 bijvoorbeeld apps openen vanaf de Lock Screen Notificatie scherm, via Lock Screen Notificatie scherm buiten de apps berichten intikken en verzenden naar je apps-contacten, Geen FM Radio intergratie).

    2. Sommige applicaties van de BlackBerry zijn ook beperkt (Geen BBM Video op BBM cross platform, Geen nacht modus, Geen Blend, Geen BlackBerry Link, Geen Prioriteiten Hub, Geen BlackBerry " App " World,).

    Het is inderdaad een gemis en wennen maar de rest van de overige functies vind ik top zoals de combinatie tussen de PKB en VKB op Android OS (Lollypop, Marshmellow). Ik moet Priv echt wel compleet los halen als mijn 2e (Back-up) smartphone maar OG Passport is en blijft nog steeds wel mijn 1e (Standaard) smartphone voor dagelijks gebruik.

    Posted via CB10
    Last edited by Ginowine; 11-11-15 at 09:42 PM.
    11-11-15 10:13 AM
  20. crackbb10's Avatar
    Ik heb hem sinds mei dit jaar. 2e hands gekocht. Ik denk niet dat ie nog garantie heeft. Heb gezocht naar de bon.. helaas niet gevonden. maar wel doos en ongebruikte oordopjes.
    Volgens mij is de garantie sowieso niet overdraagbaar. Garantie geldt volgens mij alleen voor de koper zelf. Ik kan me vergissen hoor.
    11-11-15 11:14 AM
  21. truffel's Avatar
    11-12-15 01:22 AM
  22. crackbb10's Avatar
    Echt lelijk. Een smalle lange SE met Classic Keyboard.
    truffel likes this.
    11-12-15 02:28 AM
  23. dibbis's Avatar
    Echt lelijk. Een smalle lange SE met Classic Keyboard.
    Wat mij meer dwars zit is dat ze BB10 dus gaan ditchen en voor android gaan

    Posted via CB10
    11-12-15 10:23 AM
  24. Ginowine's Avatar
    Priv is de enigste en laatste BlackBerry smartphone met Android OS die ik ga aanschaffen binnenkort, tenzij er een ge-upgradet / successor versie van de BB Priv met verbeteringen komt in 2016 of later.

    Posted via CB10
    11-12-15 11:20 AM
  25. backfire101's Avatar
    de priv en deze veronderstelde vienna zijn zeker niet mijn keuze. ik zie liever een full touch met 4000mah accu. Jammer vind ik ook dat het nu zo mooie os straks alleen nog zakelijk interessant is en je dus wel naar dat rommelige android moeten. Voor de duidelijkheid, apple producten zijn niet mijn keuze, teveel bepalend wat ik wel en niet mag. bb10 os geeft mij in ieder geval dat ik bepaal wat en waar ik iets opsla en bewaar.
    11-12-15 11:30 AM
3,299 ... 9596979899 ...

Similar Threads

  1. I lost my BlackBerry earphones
    By anishchowdary in forum BlackBerry Z10
    Replies: 18
    Last Post: 01-16-15, 11:31 PM
  2. Blackberry Classic Pre Order spotted (Don't get excited)
    By Matty in forum BlackBerry Classic
    Replies: 4
    Last Post: 11-08-14, 06:43 PM
  3. Replies: 1
    Last Post: 11-08-14, 05:56 AM
  4. Replies: 0
    Last Post: 11-08-14, 05:26 AM
  5. Angry Birds Transformers - get it for free on your BlackBerry 10 smartphone
    By CrackBerry News in forum CrackBerry.com News Discussion & Contests
    Replies: 0
    Last Post: 11-08-14, 04:51 AM
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD