1. ruben1975's Avatar
    Heb de oem van BlackBerry. Nou ik vind het zo wel goed, dit is nr 4 namelijk. De kwaliteit Is verder goed Die luchtbellen is prima gelukt met de bankpas. Maar die kleine plekjes waar stof zit.... heb gewoon pech met een stoffige omgeving.
    ach als je hard loopt zie je het niet ;-)

    Posted via BlackBerry Passport ‎
    10-02-15 03:15 PM
  2. truffel's Avatar
    Ik heb tot voor 2 jaar geleden altijd screenprotectors op mijn toestellen gehad. (ik moet het wel laten doen want mijn lukt het nooit). Sindsdien geen meer.. en ook geen krassen. Zonder vind ik toch wel mooier.
    10-03-15 02:49 AM
  3. truffel's Avatar
    10-04-15 04:58 AM
  4. truffel's Avatar
    De Priv wordt zeker de mijne!
    10-05-15 03:11 AM
  5. cyberadje's Avatar
    De Priv wordt zeker de mijne!
    Hi Truffel, wil je uitleggen waarom? Ik ben heel benieuwd uiteraard is nee zeggen ook een optie.

    Posted via my Awesome Passport or still going strong Z30
    10-06-15 01:56 PM
  6. anon(2519836)'s Avatar
    Zelf ga ik in ieder geval niet voor de Priv, want ik wacht geduldig op het volgende succesvolle product. Die zelfs de Priv gaat overtreffen in 2016: de Passport 'N�mero Dos'!
    10-06-15 03:15 PM
  7. Erik_1991's Avatar
    Eens... als het maar hi-spec BlackBerry 10 is ben ik aan!

    Posted via my awesome BlackBerry Passport Silver Edition 
    10-06-15 03:19 PM
  8. anon(2519836)'s Avatar
    Eens... als het maar hi-spec BlackBerry 10 is ben ik aan!

    Posted via my awesome BlackBerry Passport Silver Edition 
    Dat is alvast twee gelijkgestemden, proost!
    10-06-15 03:47 PM
  9. janzeeschuimers's Avatar
    Ik vind BlackBerry 10 super, de Priv is ook een Blackberry maar wel ��n met Android.Kijk ik dan naar de LG v10 dan is die echt superieur aan de Priv op ��n ding na het fysieke toetsenbord, dit maakt de keuze ineens moeilijker, keuzes, keuzes.......

    Posted via CB10
    10-06-15 09:57 PM
  10. anon(2519836)'s Avatar
    Ik vind BlackBerry 10 super, de Priv is ook een Blackberry maar wel ��n met Android.Kijk ik dan naar de LG v10 dan is die echt superieur aan de Priv op ��n ding na het fysieke toetsenbord, dit maakt de keuze ineens moeilijker, keuzes, keuzes.......

    Posted via CB10
    Tja, als uiterlijk, de 'looks and feel' de enige doorslaggevende keuze is of zou zijn ....
    We weten het allemaal.
    10-07-15 02:21 AM
  11. truffel's Avatar
    Hi Truffel, wil je uitleggen waarom? Ik ben heel benieuwd uiteraard is nee zeggen ook een optie.

    Posted via my Awesome Passport or still going strong Z30
    Vooral vanwege het toestenbord en de beveiligde android. Ik verwacht dat de OS BB 10 zal verdwijnen.
    En vooral, de BB's hebben de beste trilfunctie aan boord. Nergens is het zo goed.
    Last edited by truffel; 10-12-15 at 07:47 AM.
    10-09-15 02:43 AM
  12. de2's Avatar
    Ik verwacht dat de OS BB 10 zal verdwijnen.
    Dat is niet te hopen maar ik weet niet erg waar ik aan toe ben met Blackberry en het BB10 OS.
    Sailfish zou me denk ik ook wel liggen maar ik meen gelezen te hebben dat Jolla stopt met het maken van telefoons.
    We kunnen nog wel een paar jaar toe met BB10 en ALS Blackberry er mee stopt is er tegen die tijd misschien een goed alternatief.
    10-10-15 09:19 AM
  13. Ginowine's Avatar
    Yo mensen.

    Weer nieuws over de nieuwe BlackBerry Priv.

    Klik op de link hieronder, want het is bevestigd dat BB Priv een virtuele toetsenbord heeft en een fysieke toetsenbord zoals de BB Passport mouse touchpad als functie.

    Ik ga sparen voor dit nieuw gebaseerde android-blackberry slider toestel voor de komende jaar 2016.

    Wat een volledige powerhouse toestel met alle blackberry functies erin. Super.





    Meet The Priv by BlackBerry - Carphone Warehouse - Hands On Video.


    Posted via CB10
    10-16-15 08:28 AM
  14. ruben1975's Avatar
    Tja ziet er wel mooi uit. Het heeft de Hub dus dat is goed. Maar of ik een zou kopen? Ondanks de mooie BlackBerry toevoegingen is het android en daar ben ik dus geen fan van. Ik moet het in het echt zien

    Posted via BlackBerry Passport ‎
    10-16-15 03:37 PM
  15. jelle_57's Avatar
    Ziet er idd niet verkeerd uit, maar bij mij is t ook eerst zien dan geloven als t om Android gaat.

    Ben wel benieuwd of het ook werkt i.c.m. draadloze toegang tot de bestanden op je computer via bestandsbeheer en vice versa, BlackBerry Blend en BlackBerry Link..? Voor mij persoonlijk 3 belangrijke zaken..

    Posted via CB10
    10-19-15 09:11 AM
  16. Ginowine's Avatar
    Ziet er idd niet verkeerd uit, maar bij mij is t ook eerst zien dan geloven als t om Android gaat.

    Ben wel benieuwd of het ook werkt i.c.m. draadloze toegang tot de bestanden op je computer via bestandsbeheer en vice versa, BlackBerry Blend en BlackBerry Link..? Voor mij persoonlijk 3 belangrijke zaken..

    Posted via CB10
    Dat is normaal gesproken waar klopt, maar dit toestel komt alleen in de zakelijke markt via online webshops terecht. Dat betekent dat je bij de consumenten Telecom-winkels nergens meer kunt vinden behalve de KPN. KPN showt echter alleen die als de dummy toestel zodat je bijvoorbeeld als zakelijk zzp'er/klant een gratis duur abonnement met vaste aansluitingskosten kunt aanvragen en halen voor gebruik.

    Ik als consument/particuliere klant bestel, schaf aan en haal nog liever een losse toestel (zonder abonnement en geen aansluitingskosten) via online webshops en doe ik er binnen enkele (paar) maanden over om aan de toestel te komen door middel van sparen en/of hard werken. Het heeft geen haast. Na enkele maanden later (2016) zal de prijs van dit toestel wel worden verlaagd naar � 550,- minimaal of ietsjes hoger tot � 600,- maximaal. Dat moet echt kunnen voor consumenten vind ik.

    Posted via CB10
    Last edited by Ginowine; 10-23-15 at 10:42 AM.
    10-19-15 01:09 PM
  17. truffel's Avatar
    De priv wordt zeker mijn nieuwe toestel. Hij heeft zowat alles aan boord wat ik wil. Hopelijk komt hij ook in Nederland!
    10-22-15 06:07 AM
  18. RubenDM's Avatar
    Hou je alvast klaar voor een serieus prijskaartje...
    BlackBerry zal het weer eens om zeep helpen met te hoge prijzen

    Posted via CB10
    10-22-15 10:46 AM
  19. ruben1975's Avatar
    Zal toch zeker in Nederland komen. Zelf de Z3 is hier te verkrijgen. Voor wat betreft de prijs, er Is nog niks officieel. En BlackBerry zal mag ik hopen toch wel eens hun lesje geleerd hebben. Nu ze met een Android komen vanwege de apps dan mag ik aannemen dat ze de priv ook redelijk gaan prijzen

    Posted via BlackBerry Passport ‎
    10-22-15 01:20 PM
  20. Erik_1991's Avatar
    Hij komt hier sowieso.
    Vraagje, whatsup met de prijs? Neem aan dan velen hem bij een verlenging halen of heb ik dat mis? Want dan hoef je misschien maar en paar honderd bij te leggen (1 jarig abbo)

    Posted via my awesome BlackBerry Passport Silver Edition 
    10-22-15 01:23 PM
  21. ruben1975's Avatar
    Denk het wel. Scheelt toch weer wat centen.

    Hoe is het met jouw passport se, Erik?

    Posted via BlackBerry Passport ‎
    10-22-15 01:48 PM
  22. RubenDM's Avatar
    Hij komt hier sowieso.
    Vraagje, whatsup met de prijs? Neem aan dan velen hem bij een verlenging halen of heb ik dat mis? Want dan hoef je misschien maar en paar honderd bij te leggen (1 jarig abbo)

    Posted via my awesome BlackBerry Passport Silver Edition 
    399 2y contract

    Posted via CB10
    10-22-15 02:56 PM
  23. Erik_1991's Avatar
    399 2y contract

    Posted via CB10
    Pittig haha, maar heb hem nog niet gespot bij de gebruikelijke retailers.. hoe kom je bij die prijs?

    Posted via my awesome BlackBerry Passport Silver Edition 
    10-22-15 03:01 PM
  24. RubenDM's Avatar
    Pittig haha, maar heb hem nog niet gespot bij de gebruikelijke retailers.. hoe kom je bij die prijs?

    Posted via my awesome BlackBerry Passport Silver Edition 
    Omdat de USD prijs zeer vaak overeen komt met onze prijzen op gebied van aankoop MET contract.
    Al merk ik wel dat de prijs iets gezakt is

    Posted via CB10
    10-23-15 09:03 AM
  25. Erik_1991's Avatar
    Omdat de USD prijs zeer vaak overeen komt met onze prijzen op gebied van aankoop MET contract.
    Al merk ik wel dat de prijs iets gezakt is

    Posted via CB10
    Ik gok zelf dat ie rond de 600 eu komt als los toestel. Verwacht een Passport prijsklasse. We wachten rustig af :P

    Posted via my awesome BlackBerry Passport Silver Edition 
    10-23-15 09:45 AM
3,299 ... 9394959697 ...

Similar Threads

  1. I lost my BlackBerry earphones
    By anishchowdary in forum BlackBerry Z10
    Replies: 18
    Last Post: 01-16-15, 11:31 PM
  2. Blackberry Classic Pre Order spotted (Don't get excited)
    By Matty in forum BlackBerry Classic
    Replies: 4
    Last Post: 11-08-14, 06:43 PM
  3. Replies: 1
    Last Post: 11-08-14, 05:56 AM
  4. Replies: 0
    Last Post: 11-08-14, 05:26 AM
  5. Angry Birds Transformers - get it for free on your BlackBerry 10 smartphone
    By CrackBerry News in forum CrackBerry.com News Discussion & Contests
    Replies: 0
    Last Post: 11-08-14, 04:51 AM
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD