1. ruben1975's Avatar
    Ben het wel wat met je eens Ginowine! Na wat reviews is het toestel idd niet de perfectie die ik gewend ben.. hopen dat ze tzt gewoon een Passport 2 uitbrengen met de originele formfactor

    Posted via my awesome BlackBerry Passport 10.3.2.2339 
    Hm en dat terwijl er toch wat verbeteringen zijn doorgevoerd zoals het toetsenbord? Stijfheid van het frame? Toch wel perfectie?

    Posted via CB10
    08-25-15 03:57 PM
  2. RubenDM's Avatar
    Hm en dat terwijl er toch wat verbeteringen zijn doorgevoerd zoals het toetsenbord? Stijfheid van het frame? Toch wel perfectie?

    Posted via CB10
    Er zijn al redelijk veel 'klachten' gekomen rond de Quality Control bij BlackBerry. Blijkbaar is de telefoon op verschillende plaatsen niet symmetrisch met de onderdelen

    Posted via CB10
    08-25-15 04:05 PM
  3. ruben1975's Avatar
    Er zijn al redelijk veel 'klachten' gekomen rond de Quality Control bij BlackBerry. Blijkbaar is de telefoon op verschillende plaatsen niet symmetrisch met de onderdelen

    Posted via CB10
    Jammer weer van BlackBerry......

    Posted via CB10
    08-25-15 04:23 PM
  4. RubenDM's Avatar
    Jammer weer van BlackBerry......

    Posted via CB10
    Is ergens nie anders hoor sammy en apple krijgen op dat vlak ook veel klachten. Maar dat word zoveel mogelijk uit de pers weggehouden.
    Op forum zal je mss de echte problemen daar kunnen vinden ookal zijn het fandroids en isheeps.

    Vandaag in een winkel in belgie met een verkoper gesproken.
    Bij defecten van dergelijke leveranciers wordt er zo weinig mogelijk naar buiten gebracht. !(zelfs verkopers moeten hier hun steentje bijdragen).
    Zo was mijn neef slachtoffer van die bendgate...niets gezien jongen, maar je krijgt er hier meteen een nieuwtje mee(blufbluf). Dat meteen ging uiteindelijk zo makkelijk niet..

    Ik wil maar zeggen, misschien vergroten wij alles wat uit.
    En dat lijkt me logisch op een forum

    Posted via CB10
    janzeeschuimers likes this.
    08-25-15 04:50 PM
  5. Ginowine's Avatar
    Ik begrijp het sentiment voor het origineel. De belangrijkste reden dat ik voor de silver heb gekozen is het hogere en zachtere toetsenbord. Als het de zwarte en rode dit toetsenbord hadden, dan had ik ondanks het lage prijsverschil tussen die twee gekozen. Maar comfort is toch een hogere prioriteit dan het uiterlijk voor mij. Daarin wint de silver.

    Uiterlijk is ook een prioriteit hoor. Als ik de silver lelijk vond, dan had ik het niet gedaan. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het nieuwe uiterlijk steeds mooier begin te vinden.

    Maar goed, het Is ff afwachten tot ik hem in handen heb. Meestal Is een toestel veel mooier in het echt dan op foto's of wat je ervan kunt zien in video's. Als het echt niet bevalt, dan kan ik m nog altijd terugsturen en gewoon voor de rode gaan. Alhoewel ik dan vast weer ga twijfelen of de achterkant van de zwarte niet comfortabeler is. Ik hoop �berhaupt dat ik de hele form factor wel dig uiteindelijk.

    Ik snap je punt helemaal goed, weetje voor zelfde gelden kon ik ook voor de OG WhiteBerry Passport gaan i.p.v de OG BlackBerry Passport maar ik heb het toch niet gedaan en achteraf bleef ik focussen op de OG BlackBerry Passport en ik kan hem altijd bekleden met een ander kleur (Bijvoorbeeld Wit) leren hoes voor de bescherming. De echte rede waarom ik niet voor de OG witte Passport koos was omdat ik bang zou zijn dat ik voor lange termijn qua gebruik veel beschadigingen (Zoals krassen en vlekken) op ga lopen.

    Laat ik een paar andere voorbeelden zoals schoenen en kledingstukken noemen die witte kleuren hebben als opmaak waardoor die tijdelijk kunnen worden hersteld voor lange gebruik.

    1. In de praktijk is gebleken dat je witte kledingstukken kunt wassen in een wasmachine waardoor je schone witte was voor terugkrijgt en dat is een voordeel. Nadeel alleen is wanneer je wit gekleed bent, dat ie snel vies wordt van vuilnekkige vlekken en kun je die rechtstreeks meteen weer terug gooien in de wasmachine.

    2. Bij witte schoenen bijvoorbeeld is ook in de praktijk gebleken dat je die kunt schoon poetsen met witte schoeisel verf of water met zeep om vuilnekkige vlekken te verwijderen en dat is ook een voordeel. Nadeel alleen echter is wanneer je een paar witte schoenen vaker schoon poetst, dat het achteraf toch gaat schaden waardoor je de open gaten en open strepen kunt krijgen op ieder witte schoen.


    Bij witte Smartphones zoals WhiteBerry Passport, is het qua alleen het onderhouden en schoonmaken dat ik (Voor lange termijn gebruik) echter alleen nadelen van in zie.

    Bijvoorbeeld: Wil je die helemaal dagelijks spierwit weer terug zien, moet je de gehele proces gaan uitvoeren door je smartphone naar de winkel toe brengen en vervolgens (Binnen de garantie met verzekering) die door de winkel laten opsturen voor een nieuwe vervangende dezelfde kleur smartphone of per reparatie d.m.v frames en behuizing te gaan vervangen voor een nieuw. Intussen kost het je een groot vermogen, de tijd en moeite daarmee. Zakelijk en realistisch gezien is dat niet haalbaar om zo'n handeling te laten uitvoeren. Handmatig witte kleur verven op de behuizing van de frontjes en/of op de smartphone zelf heeft ook geen zin. Kortom: de vlekken en krassen blijven gewoon op staan uiteindelijk en de kleur wit veranderd op een gegeven moment heel licht geel van vuilnekkige vlekken.

    Mijn getrokken conclusie en beslissing is ook dat qua het onderhouden en schoonmaken voor lange termijn gebruik van witte (Mag ook grijs of zilver kleur zijn) smartphones dat ik persoonlijk veel lastiger ga vinden dan bij de zwarte smartphones. Alleen om mooi te blijven houden met dat ding zegmaar.

    Zodoende ben ik verder gegaan met de OG BlackBerry Passport tot op heden. In het begin was het wel wennen met het toetsenbord en daarna later raak ik er wel aan gewend en het gaat heel goed met het bedienen van het toetsenbord op de OG BlackBerry Passport.




    Posted via CB10
    Last edited by Ginowine; 08-26-15 at 11:07 AM.
    08-25-15 09:09 PM
  6. ruben1975's Avatar
    Is ergens nie anders hoor sammy en apple krijgen op dat vlak ook veel klachten. Maar dat word zoveel mogelijk uit de pers weggehouden.
    Op forum zal je mss de echte problemen daar kunnen vinden ookal zijn het fandroids en isheeps.

    Vandaag in een winkel in belgie met een verkoper gesproken.
    Bij defecten van dergelijke leveranciers wordt er zo weinig mogelijk naar buiten gebracht. !(zelfs verkopers moeten hier hun steentje bijdragen).
    Zo was mijn neef slachtoffer van die bendgate...niets gezien jongen, maar je krijgt er hier meteen een nieuwtje mee(blufbluf). Dat meteen ging uiteindelijk zo makkelijk niet..

    Ik wil maar zeggen, misschien vergroten wij alles wat uit.
    En dat lijkt me logisch op een forum

    Posted via CB10
    Kijk de details. Maar ondanks dat blijven mensen het wel kopen want bendgate en die antenne probleem met de iphone 4 was dik in het nieuws maar doet niks af aan verkoop. En bij BlackBerry is een dingetje gelijk groot en negatief....

    Posted via CB10
    08-26-15 08:01 AM
  7. RubenDM's Avatar
    Kijk de details. Maar ondanks dat blijven mensen het wel kopen want bendgate en die antenne probleem met de iphone 4 was dik in het nieuws maar doet niks af aan verkoop. En bij BlackBerry is een dingetje gelijk groot en negatief....

    Posted via CB10
    Idd...
    Mijn neef is een echte apple fan en geeft dat ook toe.
    Toch had hij al veel hw problemen zoals de bendgate, en zijn iphone 4 had problemen met een vastlopende unlock knop etc...


    Posted via CB10
    08-26-15 08:37 AM
  8. dibbis's Avatar
    Rabobank: geen bb app.. geen android app.. geen mobiele site..

    Hoe moet ik nu in hemelsnaam mobiel bankieren?

    Posted via CB10
    09-03-15 02:16 AM
  9. RubenDM's Avatar
    Rabobank: geen bb app.. geen android app.. geen mobiele site..

    Hoe moet ik nu in hemelsnaam mobiel bankieren?

    Posted via CB10
    Iphone zeker haha

    Posted via CB10
    09-03-15 02:20 AM
  10. janzeeschuimers's Avatar
    @dibbis

    Gewoon de mobiele internet versie,

    https://mb.rabobank.nl/registreren/aanmelden

    Ik gebruikte eerst de app en nu deze als je je eenmaal hebt aangemeld werkt het net als de voormalige app.
    Ook gewoon een icoontje toevoegen aan je beginscherm , toegangscode (wel of niet onthouden, iedere keer,dit is het enige dat me stoort).

    Posted via CB10
    09-03-15 05:54 AM
  11. dibbis's Avatar
    @dibbis

    Gewoon de mobiele internet versie,

    https://mb.rabobank.nl/registreren/aanmelden

    Ik gebruikte eerst de app en nu deze als je je eenmaal hebt aangemeld werkt het net als de voormalige app.
    Ook gewoon een icoontje toevoegen aan je beginscherm , toegangscode (wel of niet onthouden, iedere keer,dit is het enige dat me stoort).

    Posted via CB10
    Dat was het probleem dus.. die deed het niet meer. Vanochtend contact met rabo gehad.. 3x doorverbonden en uiteindelijk ging het om een fout van hun. Mobiele site is weer toegankelijk.

    Posted via CB10
    09-03-15 07:42 AM
  12. Mausje75's Avatar
    Dat was het probleem dus.. die deed het niet meer. Vanochtend contact met rabo gehad.. 3x doorverbonden en uiteindelijk ging het om een fout van hun. Mobiele site is weer toegankelijk.

    Posted via CB10
    Ik was er gisteravond ook mee aan het hannessen... Maar uiteindelijk via de mb.rabobank.nl wel gelukt.

    Quot homines, tot sententiae!
    09-03-15 03:30 PM
  13. dibbis's Avatar
    Waar ik me wel aan stoor bij de mobiele versie is dat je geen toegang hebt tot je adresboek. Al aangekaart bij rabo, maar ze doen er voor nu niks aan.

    Binnenkort komt er een geheel nieuwe versie uit van de rabobank app.. fingers crossed dat deze wel zal werken op bb10!

    Posted via CB10
    09-04-15 02:28 AM
  14. Mausje75's Avatar
    Waar ik me wel aan stoor bij de mobiele versie is dat je geen toegang hebt tot je adresboek. Al aangekaart bij rabo, maar ze doen er voor nu niks aan.

    Binnenkort komt er een geheel nieuwe versie uit van de rabobank app.. fingers crossed dat deze wel zal werken op bb10!

    Posted via CB10
    Zolang ze BlackBerry niet ondersteunen ( BBW ) zul je het met de mobiele site moeten doen.


    Quot homines, tot sententiae!
    09-08-15 06:16 AM
  15. Mausje75's Avatar
    As we speak ben ik nu een offici�le OTA update aan het downloaden 10.3.2.2474

    Via kpn

    Quot homines, tot sententiae!
    MrDoreth likes this.
    09-08-15 09:47 AM
  16. janzeeschuimers's Avatar
    Wel raar op mijn z30 1.6 GB en op mijn Passport slechts 403 MB,beide 10.3.2.2474.
    Ik pak net mijn z10 uit de kast en hier is de update 410 MB.

    Posted via CB10
    Last edited by janzeeschuimers; 09-08-15 at 10:33 AM.
    09-08-15 10:14 AM
  17. Erik_1991's Avatar
    Any Dutch BlackBerry users here?-img_20150908_171607.png

    Posted via my awesome BlackBerry Passport 10.3.2.2639 
    09-08-15 10:17 AM
  18. MrDoreth's Avatar
    Ja eindelijk ook in Belgi�
    Any Dutch BlackBerry users here?-img_20150908_173931.png

    Z10 STL100-2 10.3.1779
    09-08-15 10:39 AM
  19. MrDoreth's Avatar
    Wel raar op mijn z30 1.6 GB en op mijn Passport slechts 403 MB,beide 10.3.2.2474.
    Ik pak net mijn z10 uit de kast en hier is de update 410 MB.

    Posted via CB10
    Mijn Z10 ook 409 MB


    Z10 STL100-2 10.3.1779
    09-08-15 10:40 AM
  20. Mausje75's Avatar
    431 Mb BlackBerry Classic

    Quot homines, tot sententiae!
    09-08-15 10:42 AM
  21. janzeeschuimers's Avatar
    Mijn Passport start zich nu opnieuw op, ik hoop dat het 'double typing issue' nu over is.

    Posted via CB10
    09-08-15 10:47 AM
  22. ruben1975's Avatar
    Nee! Ik ga nu kijken of ik het ook heb. Tmobile...

    Posted via BlackBerry Passport ‎
    09-08-15 11:13 AM
  23. ruben1975's Avatar
    Yeeeeeaaaah!!
    Das onverwachts!
    Hopelijk dat tussen de apps scrollen via toetsenbord nu werkt, daar zit ik echt met smart op te wachten
    En de active frames onderaan het scherm zetten want dat kan ik nog steeds niet

    Posted via BlackBerry Passport ‎
    09-08-15 11:16 AM
  24. janzeeschuimers's Avatar
    Mijn Passport start zich nu opnieuw op, ik hoop dat het 'double typing issue' nu over is.

    Posted via CB10
    Zo als het er nu uitziet is het 'double typing issue' voorbij.

    Posted via CB10
    09-08-15 11:17 AM
  25. Mausje75's Avatar
    Ik ga het langzaam aan meemaken qua verbeteringen!

    Quot homines, tot sententiae!
    09-08-15 11:41 AM
3,299 ... 8788899091 ...

Similar Threads

  1. I lost my BlackBerry earphones
    By anishchowdary in forum BlackBerry Z10
    Replies: 18
    Last Post: 01-16-15, 11:31 PM
  2. Blackberry Classic Pre Order spotted (Don't get excited)
    By Matty in forum BlackBerry Classic
    Replies: 4
    Last Post: 11-08-14, 06:43 PM
  3. Replies: 1
    Last Post: 11-08-14, 05:56 AM
  4. Replies: 0
    Last Post: 11-08-14, 05:26 AM
  5. Angry Birds Transformers - get it for free on your BlackBerry 10 smartphone
    By CrackBerry News in forum CrackBerry.com News Discussion & Contests
    Replies: 0
    Last Post: 11-08-14, 04:51 AM
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD