1. Mausje75's Avatar
    Ik wacht nog wel ff met de update... deze versie draait tot nu toe wel goed..

    Ff een andere vraag: Hoe krijg je behalve met uitzetten, het Ram geheugen weer wat hoger? Het Ram geheugen ligt bij mij constant rond de 950Mb op mijn Classic. Hij doet wel wat ie moet doen hoor... maar ben wel benieuwd.

    Groetjes,
    Maurice

    Posted via CB10
    03-27-15 01:15 PM
  2. anon(8927521)'s Avatar
    Ik heb, na lang twijfelen, ook eens de passport besteld (2dekans van coolblue). Was aan het twijfelen omdat me Q10 pas net een jaar oud is. Als het goed is kan ik hem morgen al afhalen bij een pakketpunt hier in de buurt .
    Erik_1991 likes this.
    03-31-15 12:02 PM
  3. Erik_1991's Avatar
    Cool! Ben benieuwd wat je ervan vind! Van Z30 naar Passport was sowieso top

    Posted via my awesome BlackBerry Passport 
    03-31-15 12:13 PM
  4. anon(8927521)'s Avatar
    Ben ik ook. De Q10 vind ik een fijn toestel, alleen is het scherm wat aan de kleine kant. Het toetsenbord kan ik bijna niet meer missen. Heb een witte besteld, eens een keer wat anders na meerdere zwarte/donkere toestellen gehad te hebben.
    03-31-15 12:17 PM
  5. Mausje75's Avatar
    Het zal je maar gebeuren... je telefoon zelf gespaard, eindelijk binnen... en precies 1 week nadat je m hebt, valt er iets op je scherm, waardoor er een barst in het glas zit...gvd #*#*��*

    Altijd zuinig op al m'n telefoons geweest. Wie weet of je al glazen schermen kunt bestellen /of de tel laten maken?
    Tis voor de Classicm

    Groetjes en bedankt alvast.

    Maurice

    Posted via CB10
    03-31-15 12:23 PM
  6. Erik_1991's Avatar
    Heb helaas nog geen Q10 gehad, wil er wel binnenkort een scoren om m'n pa die alleen app't, sms't en belt over te halen naar BlackBerry. Hij vind dat 'typing on glass' met z'n S4 mini echt.... vervelend :P

    Scherm is te koop voor de classic.. maar 149 au dollar... zal nog ff voor je speuren. Waar heb je hem vandaan? Misschien kunnen hun wat voor je betekenen!

    Posted via my awesome BlackBerry Passport 
    03-31-15 12:58 PM
  7. anon(8927521)'s Avatar
    Ben zelf nog aan het denken wat ik met mijn q10 doe. Was aan het denken om hem voor nu wat rond te laten slingeren omdat die nog handig kan zijn als ik hobby met me app.
    03-31-15 01:03 PM
  8. Mausje75's Avatar
    Thanks.. ik heb m via Belsimpel gekocht.

    Ik baal als een stekker....

    Maar als ik het glas heb, zit ie er natuurlijk nog niet op. Dat moet ook nog geregeld worden.

    Groetjes,
    Maurice

    Posted via CB10
    03-31-15 01:06 PM
  9. Erik_1991's Avatar
    Jup daarvoor heb ik m'n Z10 en Z30 ook (en voornamelijk voor leaks als 10.3.2)

    En staan nog geen How to's online maar moet te doen zijn opzich.. anders laten doen bij de lokale telefoon reparateur.. zou eerst belsimpel eens bellen wat hun kunnen doen

    *edit* Z10/Z30 en m'n beide Torch's waren ook goed zelf open te maken, met de juiste tools dan natuurlijk


    Posted via my awesome BlackBerry Passport 
    03-31-15 01:21 PM
  10. RubenDM's Avatar
    Ben zelf nog aan het denken wat ik met mijn q10 doe. Was aan het denken om hem voor nu wat rond te laten slingeren omdat die nog handig kan zijn als ik hobby met me app.
    Ik heb er anders wel interesse in

    Posted via CB10
    03-31-15 01:38 PM
  11. Mausje75's Avatar
    Any Dutch BlackBerry users here?-classic-1.jpg

    Slecht te zien, maar hier zie je ongeveer waar de barst zit. En die loopt door naar beneden.

    Posted via CB10
    03-31-15 04:37 PM
  12. RubenDM's Avatar
    Ligt die effen mooi tussen de BH's

    Posted via CB10
    dibbis likes this.
    03-31-15 04:40 PM
  13. Mausje75's Avatar
    :P

    Ik ga morgen ff kijken of ik het via de verzekering geregeld krijg. En anders zelf proberen te laten maken.

    Het is deze telefoon dubbel en dwars waard, vraag me af waarom ik niet eerder BlackBerry genomen heb. Ik baal er wel stevig van.. ik ben altijd super zuinig op mijn telefoons ( en andere spullen ) Zoiets is mij in 18 jaar nog nooit gebeurd. Na 2 jaar intensief gebruik zien mijn telefoons er altijd als nieuw uit... mijn dochter is er altijd blij mee, zij heeft dan weer een "nieuwe" telefoon.
    Ik baal vooral, omdat dit de eerste telefoon is die ik zelf betaald heb, ik heb er voor moeten overwerken om het bij elkaar gespaard te krijgen.

    Posted via CB10
    03-31-15 05:01 PM
  14. ruben1975's Avatar
    :P

    Ik ga morgen ff kijken of ik het via de verzekering geregeld krijg. En anders zelf proberen te laten maken.

    Het is deze telefoon dubbel en dwars waard, vraag me af waarom ik niet eerder BlackBerry genomen heb. Ik baal er wel stevig van.. ik ben altijd super zuinig op mijn telefoons ( en andere spullen ) Zoiets is mij in 18 jaar nog nooit gebeurd. Na 2 jaar intensief gebruik zien mijn telefoons er altijd als nieuw uit... mijn dochter is er altijd blij mee, zij heeft dan weer een "nieuwe" telefoon.
    Ik baal vooral, omdat dit de eerste telefoon is die ik zelf betaald heb, ik heb er voor moeten overwerken om het bij elkaar gespaard te krijgen.

    Posted via CB10
    Zonde van de barst. Hoop dat lukt om te herstellen.
    Grappig dat je je afvraagt waarom je niet eerder een BlackBerry genomen hebt :-) gelukkig denk je nu verder kijkt dat iphone en Android ;-)

    Posted via CB10
    04-01-15 05:31 AM
  15. Mausje75's Avatar
    Ik heb mijn verzekering gebeld en de reparatiekosten worden vergoed!! Alleen een eigen risico van �45,- maar dat vind ik ok!
    Ik ben al met meerdere reperateurs bezig om te kijken of deze gerepareerd kan worden. Het wordt dan wel een compleet nieuw scherm. Losse glazen zijn er niet.

    Ik ga m niet opsturen, maar ergens terplekke laten fixen (dat kann klaar terwijl u wacht) Ik kan en wil niet dagen cq weken wachten tot ie klaar is.

    Ik hou jullie op de hoogte..

    Posted via CB10
    04-01-15 05:53 AM
  16. Erik_1991's Avatar
    Zou het via verzekering doen. Heb je geen spare BlackBerry voor de reparatie tijd als je niet 'klaar terwijl u wacht' kan regelen?

    Posted via my awesome BlackBerry Passport 
    04-01-15 06:00 AM
  17. Mausje75's Avatar
    Ik doe het sowieso via de verzekering... Maar ik mag zelf weten waar ik 'm laat repareren... ik moet het bedrag alleen eerst zelf betalen en dan via de facturen krijg ik het terug.

    En nee, die is mijn 1e en enige BlackBerry.

    Posted via CB10
    04-01-15 08:13 AM
  18. dibbis's Avatar
    Ik doe het sowieso via de verzekering... Maar ik mag zelf weten waar ik 'm laat repareren... ik moet het bedrag alleen eerst zelf betalen en dan via de facturen krijg ik het terug.

    En nee, die is mijn 1e en enige BlackBerry.

    Posted via CB10
    Smartphonerepair.nl deed mijn Q10 terwijl ik aan het wachten was

    Posted via CB10
    04-01-15 10:28 AM
  19. Mausje75's Avatar
    Ik zal het waarschijnlijk via gsm repair doen.. ook zoiets als " klaar terwijl u wacht " Zij krijgen de schermen als het goed is a.s vrijdag binnen, dan ga ik m zaterdag laten repareren.
    Ik moet natuurlijk ook kijken naar de rijafstand...Breda is goed aan te rijden van mij uit... en de prijs is ook niet onbelangrijk. Ik had eerst een ander gevonden.. die deed het voor �269,- ( katjing) Deze voor �199,- ( ik moet het wel zelf voorschieten.

    Posted via CB10
    04-01-15 10:56 AM
  20. Amhix's Avatar
    Hallo.

    Na 2 updates gehad te hebben, blijf me z10 ong 3x trillen als ik een gesprek wil aan neem.

    Zijn er meer mensen hier die dat hebben of een oplossing hebben?
    Word nu toch wel irritant!


    Posted via CB10
    04-01-15 02:14 PM
  21. Mausje75's Avatar
    Je apparaat al eens opnieuw opgestart? Dus ff helemaal uit en dan aan?

    Posted via CB10
    04-01-15 02:35 PM
  22. janzeeschuimers's Avatar
    Wat een prijzen voor de schermreparatie van de classic, is maar een 3,5 inch 720X720 lcd.


    Posted via CB10
    MrDoreth likes this.
    04-01-15 02:45 PM
  23. dibbis's Avatar
    Wat een prijzen voor de schermreparatie van de classic, is maar een 3,5 inch 720X720 lcd.


    Posted via CB10
    Probleem is dat de hele telefoon uit elkaar moet worden gehaald om het scherm te vervangen. Ik weet nog dat smartphonerepair het voor 150 euro deed (scherm +arbeid) voor mijn Q10. En dat was toen de Q10 net 2 maanden uit was.

    Posted via CB10
    04-01-15 03:16 PM
  24. dibbis's Avatar
    Hallo.

    Na 2 updates gehad te hebben, blijf me z10 ong 3x trillen als ik een gesprek wil aan neem.

    Zijn er meer mensen hier die dat hebben of een oplossing hebben?
    Word nu toch wel irritant!


    Posted via CB10
    Bij mij trilt mijn Q10 slechts 1x en dan stopt het ook. Snap er niks van!

    Posted via CB10
    04-01-15 03:17 PM
  25. Mausje75's Avatar
    Wat een prijzen voor de schermreparatie van de classic, is maar een 3,5 inch 720X720 lcd.


    Posted via CB10
    Dat is Idd zo... het glas zelf kan niet worden vervangen, je krijgt een compleet nieuw scherm.

    Posted via CB10
    04-01-15 03:41 PM
3,299 ... 7071727374 ...

Similar Threads

  1. I lost my BlackBerry earphones
    By anishchowdary in forum BlackBerry Z10
    Replies: 18
    Last Post: 01-16-15, 11:31 PM
  2. Blackberry Classic Pre Order spotted (Don't get excited)
    By Matty in forum BlackBerry Classic
    Replies: 4
    Last Post: 11-08-14, 06:43 PM
  3. Replies: 1
    Last Post: 11-08-14, 05:56 AM
  4. Replies: 0
    Last Post: 11-08-14, 05:26 AM
  5. Angry Birds Transformers - get it for free on your BlackBerry 10 smartphone
    By CrackBerry News in forum CrackBerry.com News Discussion & Contests
    Replies: 0
    Last Post: 11-08-14, 04:51 AM
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD