1. ruben1975's Avatar
    Kijk zo zie ik het graag bij 10.3.1. Verschilt dus ook per device? (q10 vs z10/30
    Hoop dat het op de passport er ook zo uit komt te zien.....
    Straks alleen maar bij de candybar vormgeving dat je een gedeelte van je afspraken ziet

    Posted via CB10
    01-14-15 03:59 PM
  2. bozzg86's Avatar
    Kijk zo zie ik het graag bij 10.3.1. Verschilt dus ook per device?

    Posted via CB10
    Yep.. omdat de Q10 enzo kleiner scherm hebben zie je dus alleen maar de maand.

    Posted via CB10 on my White BlackBerry Q10 / 10.3.1.2072
    01-14-15 04:01 PM
  3. Erik_1991's Avatar
    Beter doen ze het niet..

    Posted via CB10 on my White BlackBerry Q10 / 10.3.1.2072
    Hangt volledig af van de deal... maar als dit doorgaat vrees ik weinig goeds...

    Posted via my awesome BlackBerry Passport 
    01-14-15 04:23 PM
  4. bozzg86's Avatar
    Hangt volledig af van de deal... maar als dit doorgaat vrees ik weinig goeds...

    Posted via my awesome BlackBerry Passport 
    Ja daarom.. dan kan je al het goeds op je buik schrijven

    Posted via CB10 on my White BlackBerry Q10 / 10.3.1.2072
    01-14-15 04:26 PM
  5. bozzg86's Avatar
    http://www.cnet.com/news/how-did-bla...rom-an-iphone/

    Posted via CB10 on my White BlackBerry Q10 / 10.3.1.2072
    01-14-15 05:29 PM
  6. bozzg86's Avatar
    Hangt volledig af van de deal... maar als dit doorgaat vrees ik weinig goeds...

    Posted via my awesome BlackBerry Passport 
    http://utbblogs.com/backtoblack/blac...takeover-talk/

    Posted via CB10 on my White BlackBerry Q10 / 10.3.1.2072
    01-14-15 05:31 PM
  7. Erik_1991's Avatar
    Las het gelukkig al! Hopen dat BlackBerry BlackBerry blijft!

    Posted via my awesome BlackBerry Passport 
    01-14-15 06:52 PM
  8. bozzg86's Avatar
    Weet iemand toevallig hoe die app heet waarmee je oa met de q10 op het scherm kan typen?
    Ik ben het vergeten en kan het niet meer vinden.
    01-15-15 07:10 AM
  9. truffel's Avatar
    Weet iemand toevallig hoe die app heet waarmee je oa met de q10 op het scherm kan typen?
    Ik ben het vergeten en kan het niet meer vinden.
    Blend?
    bozzg86 likes this.
    01-15-15 07:57 AM
  10. bozzg86's Avatar
    Blend?
    Haha! Nee het is een app die je op je telefoon kan installeren

    Posted via CB10
    01-15-15 08:00 AM
  11. crackbb10's Avatar
    Kunnen Z30 gebruikers die een Nederlands toestel hebben confirmeren dat dat model STA100-2 is?

    Alvast hartelijk dank!
    Z30STA100-2/10.2.1.3442 Vodafone
    01-15-15 08:53 AM
  12. Necronas's Avatar
    Z30STA100-2/10.2.1.3442 Vodafone
    Nogmaals dank, ik heb de Z30 besteld, heb hiervoor alleen maar android gehad dus ik ben benieuwd!!!!
    bozzg86, Erik_1991 and ruben1975 like this.
    01-15-15 09:13 AM
  13. Erik_1991's Avatar
    Benieuwd hoe het bevalt!

    Posted via my awesome BlackBerry Passport 
    01-15-15 12:39 PM
  14. anon(8927521)'s Avatar
    Ben zelf aan aantal maanden geleden ook overgestapt van android (s3) naar bb10 (Q10) en heb er geen enkel moment spijt van gehad. Het enige dat ik wel mis is een programma dat automatisch een map op mijn telefoon gesynchroniseerd houd met mijn nas (via ftp/webdav oid) zonder dat ik zelf het programma hoeft te openen en de sync te starten. Iemand tips hiervoor?
    01-15-15 01:55 PM
  15. dibbis's Avatar
    Ben zelf aan aantal maanden geleden ook overgestapt van android (s3) naar bb10 (Q10) en heb er geen enkel moment spijt van gehad. Het enige dat ik wel mis is een programma dat automatisch een map op mijn telefoon gesynchroniseerd houd met mijn nas (via ftp/webdav oid) zonder dat ik zelf het programma hoeft te openen en de sync te starten. Iemand tips hiervoor?
    Zoiets?

    http://appworld.blackberry.com/webst...ntent/19042045

    Posted via CB10
    01-15-15 03:40 PM
  16. anon(8927521)'s Avatar
    Die app heb ik al geprobeerd, maar zover ik zag kun je met die app niet automatisch een map laten syncen elke dag of als er een file veranderd is.
    01-16-15 01:40 PM
  17. bozzg86's Avatar
    Die app heb ik al geprobeerd, maar zover ik zag kun je met die app niet automatisch een map laten syncen elke dag of als er een file veranderd is.
    En Miracast dan? Of is dat heel iets anders?
    01-16-15 01:47 PM
  18. backfire101's Avatar
    Heeft je nas geen optie om bijvoorbeeld box of dropbox er op te zetten?
    01-16-15 04:36 PM
  19. Erik_1991's Avatar
    Review(tje) over mijn Passport

    Zoals beloofd zou ik laten weten wat mijn gedachten zijn over dit toestel.
    Precies een week geleden in gebruik genomen, kwam vanaf de Z30 en had niet verwacht dat back to fysiek qwerty zo goed zou bevallen!

    Zaterdag, unboxed.. bij openen van het doosje had ik toch wel ff een moment (zoals waarschijnlijk elke PP gebruiker heeft gehad) damm it's wide! Maar goed ik had hem gehaald om hem te proberen en zoiets beoordeel je niet binnen 10 minuten dus via device switch alles over gezet en gaan!

    Zaterdag avond veel gespeeld met de telefoon, wende eigenlijk heel snel dat fysieke toetsenbord! Aangezien het qwerty blijft en dus wel aardig weet waar alles zit. Maar was wel groot, vanwege een ongelukje typ ik met 1 duim en ondersteun ik het toestel met mijn r-hand...

    Zondag werd het al wat normaler om vast te houden, alles was intussen ingesteld en gekoppeld zoals Facebook etc en dus kon ik er mee bezig zoals ik deed op mijn Z30. Viel me nu eigenlijk pas op hoeveel content er op je scherm staat als je sites leest zoals CrackBerry, N4BB, AnonHQ etc etc.. was best wel prettig lezen en scheelde een hoop gescroll. Daarover gesproken, wat werkt dat goed, scrollen via het toetsenbord! Niet meer je hele scherm vol met vegen. En het werkt perfect! Enige waar ik op hoop is dat ze de snelheid van het scrollen instelbaar maken, net als dat je de sensitiviteit van je trackpad in kon stellen bij de Legacy's.

    Vanaf maandag had ik weer school en deed ik m'n dagelijkse dingen ermee, alles wende beter en beter. Typsnelheid ging gestaagt omhoog en de grote was eigenlijk normaal geworden. Snelheid van het toestel was ook steeds beter merkbaar, evenals het nieuwe 10.3OS, waar toch weer wat meer handige features in zijn gestopt!

    Maar... het OS heeft in mijn ogen wel een paar downsides.
    - Willekeurig op het scherm klikken voor een foto weg
    - Willekeurig op het scherm drukken om een inkomende oproep te mute'n weg
    - App instellingen en quick settings mochten van mij qua gesture wel worden omgedraaid..

    Zaterdag, een week later. Conclusie

    Dit toestel is meer dan geweldig! Hoeveel je kan lezen op het scherm, batterijleven, snelheid, toetsenbord enz enz! Het werkt gewoon perfect! Vond de Z30 al goed maar dit ding is gewoon handiger, breeder, beter.
    Al met al ga ik dus niet terug naar mijn Z30, die overigens echt super smal is als ik er eens ff naar grijp! Wat went dat snel z'n formaat haha.

    Grtzzz Erik

    Posted via my awesome BlackBerry Passport 
    01-17-15 03:45 PM
  20. jelle_57's Avatar
    Review(tje) over mijn Passport

    Zoals beloofd zou ik laten weten wat mijn gedachten zijn over dit toestel.
    Precies een week geleden in gebruik genomen, kwam vanaf de Z30 en had niet verwacht dat back to fysiek qwerty zo goed zou bevallen!

    Zaterdag, unboxed.. bij openen van het doosje had ik toch wel ff een moment (zoals waarschijnlijk elke PP gebruiker heeft gehad) damm it's wide! Maar goed ik had hem gehaald om hem te proberen en zoiets beoordeel je niet binnen 10 minuten dus via device switch alles over gezet en gaan!

    Zaterdag avond veel gespeeld met de telefoon, wende eigenlijk heel snel dat fysieke toetsenbord! Aangezien het qwerty blijft en dus wel aardig weet waar alles zit. Maar was wel groot, vanwege een ongelukje typ ik met 1 duim en ondersteun ik het toestel met mijn r-hand...

    Zondag werd het al wat normaler om vast te houden, alles was intussen ingesteld en gekoppeld zoals Facebook etc en dus kon ik er mee bezig zoals ik deed op mijn Z30. Viel me nu eigenlijk pas op hoeveel content er op je scherm staat als je sites leest zoals CrackBerry, N4BB, AnonHQ etc etc.. was best wel prettig lezen en scheelde een hoop gescroll. Daarover gesproken, wat werkt dat goed, scrollen via het toetsenbord! Niet meer je hele scherm vol met vegen. En het werkt perfect! Enige waar ik op hoop is dat ze de snelheid van het scrollen instelbaar maken, net als dat je de sensitiviteit van je trackpad in kon stellen bij de Legacy's.

    Vanaf maandag had ik weer school en deed ik m'n dagelijkse dingen ermee, alles wende beter en beter. Typsnelheid ging gestaagt omhoog en de grote was eigenlijk normaal geworden. Snelheid van het toestel was ook steeds beter merkbaar, evenals het nieuwe 10.3OS, waar toch weer wat meer handige features in zijn gestopt!

    Maar... het OS heeft in mijn ogen wel een paar downsides.
    - Willekeurig op het scherm klikken voor een foto weg
    - Willekeurig op het scherm drukken om een inkomende oproep te mute'n weg
    - App instellingen en quick settings mochten van mij qua gesture wel worden omgedraaid..

    Zaterdag, een week later. Conclusie

    Dit toestel is meer dan geweldig! Hoeveel je kan lezen op het scherm, batterijleven, snelheid, toetsenbord enz enz! Het werkt gewoon perfect! Vond de Z30 al goed maar dit ding is gewoon handiger, breeder, beter.
    Al met al ga ik dus niet terug naar mijn Z30, die overigens echt super smal is als ik er eens ff naar grijp! Wat went dat snel z'n formaat haha.

    Grtzzz Erik

    Posted via my awesome BlackBerry Passport 
    Ik gebruik hem nu ook een week en ben er ook echt super tevreden over! Kan idd ook niet meer wennen aan het smalle scherm van mijn z10 haha.

    Wat trouwens ook echt goud is zijn de reacties van iedereen! 9 van de 10 vind het een supergaaf toestel ondanks dat ze niet wisten dat BlackBerry �berhaupt nog bestond. En, ondanks dat het allemaal diehard Apple en Android gebruikers zijn, vinden ze het gaaf dat BlackBerry (weer) dit soort toestellen maakt. Bij sommige oud-BlackBerry gebruikers haalde het weer een old school weemoedig BlackBerry gevoel naar boven haha.

    Het formaat is voor velen ff wennen, maar als je ze de voordelen ervan laat zien i.c.m. het toetsenbord kunnen ze niet anders dan bekennen dat ze het toch wel echt gaaf vinden.

    Echt kudo's voor BlackBerry (en Chen die het project niet afgeschoten heeft) om weer eens als vanouds out of the box te denken en met zo'n toestel op de proppen te komen!

    Iemand anders nog leuke reacties die hij/zij wil delen? Ben benieuwd!

    Posted via CB10
    truffel likes this.
    01-17-15 07:54 PM
  21. bozzg86's Avatar
    Any Dutch BlackBerry users here?-img_20150118_091730.png

    Dit is iets minder goed nieuws :-(

    Posted via CB10 on my beautiful white Q10
    01-18-15 02:18 AM
  22. anon(8927521)'s Avatar
    En Miracast dan? Of is dat heel iets anders?
    Zover ik weet is Miracast is om je scherm van je telefoon op je tv te laten zien oid, niks te maken met bestanden enzo.
    01-18-15 07:54 AM
  23. bozzg86's Avatar
    [deleted]
    Attached Thumbnails Any Dutch BlackBerry users here?-channel-pin.png  
    Last edited by bozzg86; 01-28-15 at 07:14 PM.
    01-18-15 09:48 AM
  24. ruben1975's Avatar
    Vraagje, iemand of ken je iemand die een z30 wil kopen? 6 maanden oud en zo goed als nieuw.

    Posted via CB10
    01-22-15 03:05 AM
  25. bozzg86's Avatar
    Zal eens rondvragen voor je :-)

    Posted via CB10 on my white Q10
    01-22-15 03:23 AM
3,299 ... 5758596061 ...

Similar Threads

  1. I lost my BlackBerry earphones
    By anishchowdary in forum BlackBerry Z10
    Replies: 18
    Last Post: 01-16-15, 11:31 PM
  2. Blackberry Classic Pre Order spotted (Don't get excited)
    By Matty in forum BlackBerry Classic
    Replies: 4
    Last Post: 11-08-14, 06:43 PM
  3. Replies: 1
    Last Post: 11-08-14, 05:56 AM
  4. Replies: 0
    Last Post: 11-08-14, 05:26 AM
  5. Angry Birds Transformers - get it for free on your BlackBerry 10 smartphone
    By CrackBerry News in forum CrackBerry.com News Discussion & Contests
    Replies: 0
    Last Post: 11-08-14, 04:51 AM
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD