1. Erik_1991's Avatar
    Nee hij zoekt Sachesi, non destructive updates

    https://github.com/xsacha/Sachesi/releases

    Via dit programma kan je updaten.
    - Klik bovenaan op zoeken.
    - Toon instellingen
    - Voer de juiste zoektermen in.
    **Carrier codes staan onderaan deze post**
    - Klik het juiste toestel aan en druk op zoek.
    - Druk daarna bij de gevonden O.S. op download
    - Als deze gedownload is plug je toestel in en maak een volledig back up via BlackBerry Link.
    - Indien voltooid ga naar Sachesi en druk bovenin op installatie.
    - Sleep de map met je zojuist gedownloade O.S naar Sachesi en laat het programma zijn werk doen.
    - Als het goed is, is er een vooruitgang te zien in Sachesi, zo ja blijf van je toestel en Sachesi af tot je telefoon opnieuw is opgestart.
    - Indien voltooid en opnieuw opgestart ben je voorzien van de nieuwste O.S.

    Land Code & Provider Code
    10.2.1.3062
    - Land: 234 (UK)
    - Carrier: 015 (Vodafone)

    10.2.2.1609
    - Land: 262 (DE)
    - Carrier: 07 (O2)

    Laatste carrier en land codes zijn te vinden in de topics van de laatste O.S.

    Succes


    Posted via CB10 for my beloved Z30 running 10.2.2.1609 OR my smaller Z10Tester running 10.3.1.1016
    MrDoreth likes this.
    11-09-14 12:45 PM
  2. RubenDM's Avatar
    Hallo,

    Ik heb een jaar geleden een Iphone 5S 32GB gekocht na een Curve 8900 en een Bold 9900. Ik begin nu een Blackberry toch heel erg te missen.

    Ik vroeg me af of hier iemand die een Q10 tegen een zwarte Iphone 5S 32GB wil ruilen met lichte gebruikerschade.

    Als je ge�nteresseerd ben kun je een mailtje naar mij sturen.

    [email protected]
    Ik weet waarje de Q10 kan hebbeb voor 280?

    Posted via CB10
    11-09-14 01:16 PM
  3. MrDoreth's Avatar
    Nee hij zoekt Sachesi, non destructive updates

    https://github.com/xsacha/Sachesi/releases

    Via dit programma kan je updaten.
    - Klik bovenaan op zoeken.
    - Toon instellingen
    - Voer de juiste zoektermen in.
    **Carrier codes staan onderaan deze post**
    - Klik het juiste toestel aan en druk op zoek.
    - Druk daarna bij de gevonden O.S. op download
    - Als deze gedownload is plug je toestel in en maak een volledig back up via BlackBerry Link.
    - Indien voltooid ga naar Sachesi en druk bovenin op installatie.
    - Sleep de map met je zojuist gedownloade O.S naar Sachesi en laat het programma zijn werk doen.
    - Als het goed is, is er een vooruitgang te zien in Sachesi, zo ja blijf van je toestel en Sachesi af tot je telefoon opnieuw is opgestart.
    - Indien voltooid en opnieuw opgestart ben je voorzien van de nieuwste O.S.

    Land Code & Provider Code
    10.2.1.3062
    - Land: 234 (UK)
    - Carrier: 015 (Vodafone)

    10.2.2.1609
    - Land: 262 (DE)
    - Carrier: 07 (O2)

    Laatste carrier en land codes zijn te vinden in de topics van de laatste O.S.

    Succes


    Posted via CB10 for my beloved Z30 running 10.2.2.1609 OR my smaller Z10Tester running 10.3.1.1016
    Wauw was een van de dingen waarin ik me nog niet verdiept had sinds dat ik mijn 1ste echt smartphone z10 in augustus gekocht had. Ben niet echt aan leaks Door een gebrekkige kennis op BlackBerry vlak (IOS B�tas waren echt niet voor je dagelijks toestel) hiermee kan ik al veel nieuwe dingen ontdekken en mss neem ik er wel een Z10 bij die leaks draait.

    Posted with my awesome ? Z10
    11-09-14 01:35 PM
  4. Erik_1991's Avatar
    Sachesi zijn allemaal officiele updates en non-destructive
    Ik heb zelf ook een Z10Tester voor de leaks, want durf deze gewoon niet op mijn daily te zetten, en een Z10 hoeft niet duur te wezen als je niet zoveel geeft om krassen etc.

    Posted via CB10 for my beloved Z30 running 10.2.2.1609 OR my smaller Z10Tester running 10.3.1.1016
    11-09-14 01:43 PM
  5. MrDoreth's Avatar
    Sachesi zijn allemaal officiele updates en non-destructive
    Ik heb zelf ook een Z10Tester voor de leaks, want durf deze gewoon niet op mijn daily te zetten, en een Z10 hoeft niet duur te wezen als je niet zoveel geeft om krassen etc.

    Posted via CB10 for my beloved Z30 running 10.2.2.1609 OR my smaller Z10Tester running 10.3.1.1016
    Ik heb nu een Z10 en kan mss een Z10 van een vriend overkopen

    Posted with my awesome ? Z10
    11-09-14 01:54 PM
  6. xGanoess's Avatar
    Nee hij zoekt Sachesi, non destructive updates

    https://github.com/xsacha/Sachesi/releases

    Via dit programma kan je updaten.
    - Klik bovenaan op zoeken.
    - Toon instellingen
    - Voer de juiste zoektermen in.
    **Carrier codes staan onderaan deze post**
    - Klik het juiste toestel aan en druk op zoek.
    - Druk daarna bij de gevonden O.S. op download
    - Als deze gedownload is plug je toestel in en maak een volledig back up via BlackBerry Link.
    - Indien voltooid ga naar Sachesi en druk bovenin op installatie.
    - Sleep de map met je zojuist gedownloade O.S naar Sachesi en laat het programma zijn werk doen.
    - Als het goed is, is er een vooruitgang te zien in Sachesi, zo ja blijf van je toestel en Sachesi af tot je telefoon opnieuw is opgestart.
    - Indien voltooid en opnieuw opgestart ben je voorzien van de nieuwste O.S.

    Land Code & Provider Code
    10.2.1.3062
    - Land: 234 (UK)
    - Carrier: 015 (Vodafone)

    10.2.2.1609
    - Land: 262 (DE)
    - Carrier: 07 (O2)

    Laatste carrier en land codes zijn te vinden in de topics van de laatste O.S.

    Succes


    Posted via CB10 for my beloved Z30 running 10.2.2.1609 OR my smaller Z10Tester running 10.3.1.1016
    Dankjewel dit is wat ik zocht bedankt erik

    Posted via CB10 / BlackBerry Q10 (OS 10.2.1.3062)
    11-09-14 02:31 PM
  7. dibbis's Avatar
    Hey erik als je een update doet via sachesi uit een ander land.. maakt dat dan wat uit voor de taalinstellingen etc in t nederlands? Want we zouden dan in principe ook 10.3.1 kunnen downloaden zodra het in bv canada uitkomt?

    Posted via CB10
    11-09-14 02:57 PM
  8. backfire101's Avatar
    Nee, maakt niks uit. Enige wat kan zijn is dat je 1 of 2 provider apps vindt op je telefoon, maar die kun je gewoon verwijderen.
    11-09-14 03:20 PM
  9. Erik_1991's Avatar
    Wat Backfire zegt, je hebt gewoon het hele takenpakket dus je Nederlandse (invoer) taal blijft behouden.

    Update mijn Z30 meestal via de Sachesi codes van Vodafone UK en als Vodafone NL dan eindelijk een x uitrolt gooi ik die erop. In Sachesi, als je op het vraagteken naast 'Land' klikt komt je op een wiki site uit met alle land en carrier codes, dus ook je eigen provider.

    Enige wat je hebt is dat de apps die met je telefoon worden geleverd als Evernote, Dropbox enz er weer opstaan bij een update. Althans ik gooi dat weg want die er niets mee, dus na de update staan die er weer op..maar dat is maar 6 seconde werk om deze weer te verwijderen natuurlijk

    Posted via CB10 for my beloved Z30 running 10.2.2.1609 OR my smaller Z10Tester running 10.3.1.1016
    11-09-14 04:07 PM
  10. dibbis's Avatar
    Dankje.. ik heb sachesi gebruikt in de tijd dat 10.2 uitkwam maar merkte dat mijn telefoon er niet lekker door liep waardoor een wipe nodig was. Ik weet niet hoe t nu is, maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die nooit problemen hebben.

    Mag ik btw vragen waarom je alsnog de vodafone nl versie erop gooit nadat je de uk versie er eerst op zet?

    Posted via CB10
    11-09-14 05:23 PM
  11. Erik_1991's Avatar
    Niet echt met een bepaalde rede van beter werken ofzo :P
    Meer dat ik dan weer officieel zit soort van, maar de versie die ik nu draai is Duits en komt niet uit in NL en dat werkt prima hoor. Dus geen echte rede waarom k hem weer terugzet naar een NL versie :P
    11-10-14 08:24 AM
  12. bozzg86's Avatar
    Masterchef Australie wordt mede mogelijk gemaakt door belsimpel.nl en de BlackBerry Passport!

    (SBS6)


    Denk dat het goed is

    Posted via CB10
    Erik_1991 likes this.
    11-10-14 11:17 AM
  13. Ginowine's Avatar
    Lol. Ik had de reclame net nog gezien op TV. Ik denk dat ik ook voor de BlackBerry Passport ga, want ik had een comparison stream video op Youtube tussen iPhone 6 Plus en BlackBerry Passport naar gekeken. De meeste (voordelen) punten wijzen uit dat de BB Passport het meest geschikte toestel is voor multi-tasken (zowel prive en zakelijk) en uiteraard voor meer ge-patchte android apps en beveiliging. Ik hou gewoon van zakelijke GSM mobiele smartphones. Verse upgrade/overstap van Q10 naar Passport.

    Tenminste velen beter dan dat ik binnenkort ga overstappen van Q10 naar Classic.

    De rede waarom ik geen BB Classic meer ga nemen is 1. feit dat het toolbelt terug is en 2. die ook geen rotatie-scherm met rotatie-slotje heeft. Net twee tikkeltjes functies minder t.o.v de BB Passport.

    Posted via CB10
    Last edited by Ginowine; 11-10-14 at 12:03 PM.
    11-10-14 11:50 AM
  14. BBcroma's Avatar
    Hey jongens. Klopt het dat Facebook niet een totale overzicht laat zien van alle berichten welke gepost worden. Lijkt wel of ik maar 10 a 20% zie van alle feeds. Hebben jullie ook last van dit of is dit al een bekend probleem? Hopelijk hebben jullie een oplossing. Alvast bedankt!


    Posted via CB10
    11-10-14 11:53 AM
  15. Ginowine's Avatar
    Lol. Ik had de reclame net nog gezien op TV. Ik denk dat ik ook voor de BlackBerry Passport ga, want ik had een comparison stream video op Youtube tussen iPhone 6 Plus en BlackBerry Passport naar gekeken. De meeste (voordelen) punten wijzen uit dat de BB Passport het meest geschikte toestel is voor multi-tasken (zowel prive en zakelijk) en uiteraard voor meer ge-patchte android apps en beveiliging. Ik hou gewoon van zakelijke GSM mobiele smartphones. Verse upgrade/overstap van Q10 naar Passport.

    Tenminste velen beter dan dat ik binnenkort ga overstappen van Q10 naar Classic.

    De rede waarom ik geen BB Classic meer ga nemen is 1. feit dat het toolbelt terug is en 2. die ook geen rotatie-scherm met rotatie-slotje heeft. Net twee tikkeltjes functies minder t.o.v de BB Passport.

    Posted via CB10
    11-10-14 12:02 PM
  16. Ginowine's Avatar
    Op weg naar de tweede generatie van BlackBerry 10 met OS 10.3 en een recente (Zakelijke) BB10 toestel.

    Posted via CB10
    11-10-14 12:05 PM
  17. Erik_1991's Avatar
    Hey jongens. Klopt het dat Facebook niet een totale overzicht laat zien van alle berichten welke gepost worden. Lijkt wel of ik maar 10 a 20% zie van alle feeds. Hebben jullie ook last van dit of is dit al een bekend probleem? Hopelijk hebben jullie een oplossing. Alvast bedankt!


    Posted via CB10
    Gaat al beter maar de app blijft niet al te best, Facebook heeft geen BlackBerry10 App dus BlackBerry heeft er zelf een gemaakt als ik het goed heb begrepen. Die faalt nog wel eens, ik heb nu dat notificaties in de Hub 2x aangeklikt moeten worden om ze als gelezen te rangschikken.

    Maar na de laatste updates lijken de feeds goed binnen te komen bij mij.. misschien staat er nog een update voor je klaar in BBW?

    Posted via CB10 for my beloved Z30 running 10.2.2.1609 OR my smaller Z10Tester running 10.3.1.1016
    11-10-14 01:22 PM
  18. dibbis's Avatar
    Ik gebruik de mobiele site. Werkt perfect en als je het niet erg vind om notificaties te missen dan issie zeker aan te raden.

    Posted via CB10
    11-10-14 01:40 PM
  19. notfakeprofile's Avatar
    Hallo,

    Ik heb een jaar geleden een Iphone 5S 32GB gekocht na een Curve 8900 en een Bold 9900. Ik begin nu een Blackberry toch heel erg te missen.

    Ik vroeg me af of hier iemand die een Q10 tegen een zwarte Iphone 5S 32GB wil ruilen met lichte gebruikerschade.

    Als je ge�nteresseerd ben kun je een mailtje naar mij sturen.

    [email protected]
    Grrr! Had ik dat geweten had ik mijn q10 niet verkocht maar geruild

    Posted from my BlackBerry Passport with OS 10.3.1.1016
    11-10-14 01:57 PM
  20. BBcroma's Avatar
    Gaat al beter maar de app blijft niet al te best, Facebook heeft geen BlackBerry10 App dus BlackBerry heeft er zelf een gemaakt als ik het goed heb begrepen. Die faalt nog wel eens, ik heb nu dat notificaties in de Hub 2x aangeklikt moeten worden om ze als gelezen te rangschikken.

    Maar na de laatste updates lijken de feeds goed binnen te komen bij mij.. misschien staat er nog een update voor je klaar in BBW?

    Posted via CB10 for my beloved Z30 running 10.2.2.1609 OR my smaller Z10Tester running 10.3.1.1016
    Bedankt voor de tip. Er stond inderdaad een update klaar voor me, maar tot nu toe merk ik weing verschil. Had vorige week al een beta in gebruik genomen, maar ik ga het ff aankijken mocht dit weinig verbetering opleveren ga ik inderdaad de site gebruiken. Bedankt voor jullie expertise zover.

    Posted via CB10
    11-10-14 02:58 PM
  21. RubenDM's Avatar
    Bedankt voor de tip. Er stond inderdaad een update klaar voor me, maar tot nu toe merk ik weing verschil. Had vorige week al een beta in gebruik genomen, maar ik ga het ff aankijken mocht dit weinig verbetering opleveren ga ik inderdaad de site gebruiken. Bedankt voor jullie expertise zover.

    Posted via CB10
    Android versie kan je ook installeren

    Posted via CB10
    11-10-14 03:13 PM
  22. ruben1975's Avatar
    Zo, kpn winkel heeft de BlackBerry Passport. Maar een demo toestel die het niet doet. En ze hebben ook geen werkend toestel. Raar niet? Heeft een winkel er een en dan hebben ze geen werkend toestel. Dat BlackBerry dummy toestellen afgeeft. De verkoper zei al, laat BlackBerry nu een werkend toestel afgeven en de verkopers er ervaring mee krijgen. Toch goed voor de verkoop denk ik dan. Snap dat weer niet van BlackBerry. Als verkopers al niet er over kunnen praten hoe wil je dan mensen het gaan verkopen .
    Ik vind m mooi maar mijn Z30 blijft ook erg mooi en handig

    posted via my Z30
    11-10-14 03:16 PM
  23. xGanoess's Avatar
    Hey jongens. Klopt het dat Facebook niet een totale overzicht laat zien van alle berichten welke gepost worden. Lijkt wel of ik maar 10 a 20% zie van alle feeds. Hebben jullie ook last van dit of is dit al een bekend probleem? Hopelijk hebben jullie een oplossing. Alvast bedankt!


    Posted via CB10
    Ik heb die van mij laatst geupdate naar een nieuwe versie vanuit de beta zone hij werkt nu iets beter dan normaal maar je ziet dat blackberry nog niet de facebook app helemaal af hebt want je kan nog STEEDS niet naar je instellingen of privacy instellingen

    Posted via CB10 / BlackBerry Q10 (OS 10.2.1.3062)
    11-11-14 02:14 AM
  24. notfakeprofile's Avatar
    Zo, kpn winkel heeft de BlackBerry Passport. Maar een demo toestel die het niet doet. En ze hebben ook geen werkend toestel. Raar niet? Heeft een winkel er een en dan hebben ze geen werkend toestel. Dat BlackBerry dummy toestellen afgeeft. De verkoper zei al, laat BlackBerry nu een werkend toestel afgeven en de verkopers er ervaring mee krijgen. Toch goed voor de verkoop denk ik dan. Snap dat weer niet van BlackBerry. Als verkopers al niet er over kunnen praten hoe wil je dan mensen het gaan verkopen .
    Ik vind m mooi maar mijn Z30 blijft ook erg mooi en handig

    posted via my Z30
    Ja toen ik ging vragen zei kpn al tegen mij dat ze waarschijnlijk geen echt toestel krijgen omdat niemand BlackBerry koopt

    Posted from my BlackBerry Passport with OS 10.3.1.1016
    11-11-14 02:18 AM
  25. Miss_80's Avatar
    Hey jongens. Klopt het dat Facebook niet een totale overzicht laat zien van alle berichten welke gepost worden. Lijkt wel of ik maar 10 a 20% zie van alle feeds. Hebben jullie ook last van dit of is dit al een bekend probleem? Hopelijk hebben jullie een oplossing. Alvast bedankt!
    Posted via CB10
    Dit is bij mij altijd het probleem geweest bij elke app. Op een of andere manier filtert de app je nieuwsberichten. Ik gebruik daarom altijd de mobiele site. De app draait wel voor de notificaties
    11-11-14 02:29 AM
3,299 ... 4243444546 ...

Similar Threads

  1. I lost my BlackBerry earphones
    By anishchowdary in forum BlackBerry Z10
    Replies: 18
    Last Post: 01-16-15, 11:31 PM
  2. Blackberry Classic Pre Order spotted (Don't get excited)
    By Matty in forum BlackBerry Classic
    Replies: 4
    Last Post: 11-08-14, 06:43 PM
  3. Replies: 1
    Last Post: 11-08-14, 05:56 AM
  4. Replies: 0
    Last Post: 11-08-14, 05:26 AM
  5. Angry Birds Transformers - get it for free on your BlackBerry 10 smartphone
    By CrackBerry News in forum CrackBerry.com News Discussion & Contests
    Replies: 0
    Last Post: 11-08-14, 04:51 AM
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD