1. Jeroen Vos's Avatar
    Klopt, 4g LTE zit op andere frequentie hier in NL.

    Posted via CB10
    10-27-14 02:49 PM
  2. Erik_1991's Avatar
    Jup 1700 en 700 mHz is 4G in England.. Hier 1800 en 800 mHz geloof ik, iig bij Vodafone. Mijn PlayBook 4G draait ook op 3G vanwege bovenstaande. Maar wel als een zonnetje

    Posted via CB10 for my beloved Z30 running 10.2.2.1531
    10-27-14 06:41 PM
  3. Bart kouwenberg's Avatar
    Hey Guys,

    Allemaal aan het smachten naar een Passport zie ik? leuk om te lezen!

    Ik zit zelf met een vraagje, via de sim van Hi komt er een 'EasyMenu' app tussen de rest van de apps te staan. Deze kan ik op een of andere manier niet deleten.

    Het irritante is, wanneer ik hem naar een map gesleept heb (gebruik 'm nl niet), hij na een reboot weer terug tussen de apps staat op m'n begin scherm. Ik hou nogal van een overzichtelijk menu zonder apps die ik niet gebruik. Iemand een oplossing toevallig?
    dibbis likes this.
    10-28-14 08:24 AM
  4. crackbb10's Avatar
    Hey Guys,

    Allemaal aan het smachten naar een Passport zie ik? leuk om te lezen!

    Ik zit zelf met een vraagje, via de sim van Hi komt er een 'EasyMenu' app tussen de rest van de apps te staan. Deze kan ik op een of andere manier niet deleten.

    Het irritante is, wanneer ik hem naar een map gesleept heb (gebruik 'm nl niet), hij na een reboot weer terug tussen de apps staat op m'n begin scherm. Ik hou nogal van een overzichtelijk menu zonder apps die ik niet gebruik. Iemand een oplossing toevallig?
    Daar is geen oplossing voor. Het is belachelijk dat er anno 2014 nog steeds van die troep wordt geladen waar niemand gebruik van maakt. Doet me denken aan de wap van 15 jaar geleden. Blijven wegstoppen in een map!
    10-28-14 08:38 AM
  5. RubenDM's Avatar
    Hey Guys,

    Allemaal aan het smachten naar een Passport zie ik? leuk om te lezen!

    Ik zit zelf met een vraagje, via de sim van Hi komt er een 'EasyMenu' app tussen de rest van de apps te staan. Deze kan ik op een of andere manier niet deleten.

    Het irritante is, wanneer ik hem naar een map gesleept heb (gebruik 'm nl niet), hij na een reboot weer terug tussen de apps staat op m'n begin scherm. Ik hou nogal van een overzichtelijk menu zonder apps die ik niet gebruik. Iemand een oplossing toevallig?
    Bij mij komt deze anti op mn 2e pagina. Dus als je hem daar dropt blijft hij er ook.
    Niet in een map welliswaar want na een reboot komt hij er idd uit.


    Posted via CB10
    10-28-14 09:32 AM
  6. dibbis's Avatar
    Hey Guys,

    Allemaal aan het smachten naar een Passport zie ik? leuk om te lezen!

    Ik zit zelf met een vraagje, via de sim van Hi komt er een 'EasyMenu' app tussen de rest van de apps te staan. Deze kan ik op een of andere manier niet deleten.

    Het irritante is, wanneer ik hem naar een map gesleept heb (gebruik 'm nl niet), hij na een reboot weer terug tussen de apps staat op m'n begin scherm. Ik hou nogal van een overzichtelijk menu zonder apps die ik niet gebruik. Iemand een oplossing toevallig?
    Dit probleem heb ik ook! Super irritant maar niks aan te doen helaas!

    Posted via CB10
    10-28-14 11:29 AM
  7. Shersss's Avatar
    Had ik ook! Maar na de automatische update is die verdwenen en niet meer terug gekomen!

    Oh net opnieuw opgestart en ja hooor.. staat er weer haha

    Blackberry Passport
    Last edited by Shersss; 10-28-14 at 12:45 PM.
    10-28-14 12:14 PM
  8. Erik_1991's Avatar
    Ja ik doe er ook nooit wat mee, niemand denk ik, maar ik erger me er nou ook weer niet aan ofzo.. staat bij mij op de laatste pagina als laatste icoon :P deel toch alles zo in dat wat ik het meeste gebruik vooraan staat en minste achteraan.. ( denk dat dat vrij standaard is btw :P)

    Posted via CB10 for my beloved Z30 running 10.2.2.1531
    truffel likes this.
    10-28-14 05:26 PM
  9. Erik_1991's Avatar
    Classic is een maand vertraagd.. nou geeft mij dat weinig maar vraag me af wat er nu gebeurt met de officiele release van 10.3.1... aangezien het lijkt, aan de leak versies te zien dat ze bijna bij een officiele update zijn aangekomen...

    Posted via CB10 for my beloved Z30 running 10.2.2.1531
    10-29-14 03:34 AM
  10. dibbis's Avatar
    Waarschijnlijk zien we de update in januari.

    Posted via CB10
    10-29-14 09:03 AM
  11. Erik_1991's Avatar
    Vandaag erg blij geweest met een mede student! Wou al een tijdje een extra Z om leaks te testen, kreeg ik vandaag gratis een Z10 van een klasgenoot. Zijn pa deed er toch niets mee en aangezien ik de enige BlackBerry fanboy was die hij kende kreeg ik hem 10.3.1.*** word nu erop geladen

    Posted via CB10 for my beloved Z30 running 10.2.2.1531 OR my smaller Z10 Tester Running 10.3.1.938
    bozzg86 likes this.
    10-29-14 11:15 AM
  12. ruben1975's Avatar
    Man als het pas januari 2015 wordt voor 10.3.1...... kan niet wachten! en wil toch gewoon de offici�le update. Ohnee! Januari 2015 betekent bij tmobile februari of maart :-(

    En mijn Z30 schiet ook al niet op.......

    Zucht...

    Posted via CB10
    10-29-14 01:25 PM
  13. Erik_1991's Avatar
    Nouja je hoeft niet te wachten op T-Mobile want zodra er een update is kan je updaten via Sachesi dat is ook een soort van OTA update.. nooit problemen mee gehad.

    10.3.1.938 is trouwens geweldig! Sommige dingen moet ik aan wennen, zoals dat je active frames nu niet meer de laatst gebruikte als eerste zetten, klik nu af en toe nog een weg die ik nog nodig hadden. Tevens bij deze zelfde frames vind ik de witte rand eronder minder mooi.. maar dat is natuurlijk geen rede om straks de Z30 niet te updaten want de rest bevalt prima!

    Posted via CB10
    10-29-14 02:08 PM
  14. kimoi's Avatar
    Hey Guys,

    Allemaal aan het smachten naar een Passport zie ik? leuk om te lezen!

    Ik zit zelf met een vraagje, via de sim van Hi komt er een 'EasyMenu' app tussen de rest van de apps te staan. Deze kan ik op een of andere manier niet deleten.

    Het irritante is, wanneer ik hem naar een map gesleept heb (gebruik 'm nl niet), hij na een reboot weer terug tussen de apps staat op m'n begin scherm. Ik hou nogal van een overzichtelijk menu zonder apps die ik niet gebruik. Iemand een oplossing toevallig?
    Dat heb ik dus ook met Tele2. Ik sleep hem elke keer naar mijn mapje genaamd 'crap'. Waar ik dingen in het gezet als help, setup, tutorials, etc. Dingen die je op je telefoon hebt maar nooit gebruikt en niet kan verwijderen.

    Posted via CB10
    10-30-14 05:25 AM
  15. truffel's Avatar
    Hoe werkt Sachesi? ik heb nog versie ........675 en wil OTA update. Hoe moet ik dat doen?

    1 uur later... ik heb Sachesi gedownd. die zegt dat er geen update is voor mijn passport. Toen aangesloten met Link en er staat ineens een upgrade naar versie....908. meteen maar geupdated. Jippie en nu eens kijken wat er verandert is.
    Last edited by truffel; 10-30-14 at 09:42 AM.
    10-30-14 07:16 AM
  16. H4zN's Avatar
    '

    Sent from my Squared Monstrosity!
    10-30-14 08:02 AM
  17. H4zN's Avatar
    :

    Sent from my Squared Monstrosity!
    10-30-14 08:02 AM
  18. Erik_1991's Avatar
    Hoe werkt Sachesi? ik heb nog versie ........675 en wil OTA update. Hoe moet ik dat doen?
    Wat is je versie? Typ "myver" en dan komt het er te staan...

    Posted via CB10 for my beloved Z30 running 10.2.2.1531 OR my smaller Z10Tester running 10.3.1.938
    10-30-14 08:38 AM
  19. kevinkbb's Avatar
    Wow, ik lees Crackberry redelijk vaak, maar kom er nu pas achter dat er een Nederlands topic is! Gaaf om te zien dat Blackberry toch niet helemaal dood is in NL. Heb zelf een Q10, maar ben slechts 1 persoon tegengekomen die ook een Blackberry heeft.

    Ik heb een vraag; ik heb de app van Knab (de bank) geinstalleerd via Snap. Ik kan me echter niet identificeren dmv cardreader omdat 'de toetsen' voor de registratie button zitten. Ik kan niet scrollen in de app en het toetsenbord ook niet wegwerken. Iemand een idee?
    10-30-14 11:28 AM
  20. Erik_1991's Avatar
    Weet zo niet wat dat jan wezen, mijn ervaring zegt wel dat Android apps ook niet alles is. Zo heb ik het spel Plague Inc. op mijn Z10T gezet via snap en die snapt ook het toetsenbord niet, rabobank app werkt ook beroerd op mijn Z30.. heb in dat laatste geval gewoon een shortcut van de mobile website geplaatst op mijn beginscherm.. maar ik gebruik hem enkel voor saldocheck...

    Misschien is er een oplossing dat de app goed gaat werken maar dat weet ik niet

    Overigens, Welkom! Bevalt de Q10 goed? En altijd al BlackBerry fan geweest of..?

    Posted via CB10 for my beloved Z30 running 10.2.2.1531 OR my smaller Z10Tester running 10.3.1.938
    10-30-14 01:22 PM
  21. kevinkbb's Avatar
    Hmm helaas. De app van de Triodos Bank werkt wel goed bij mij. ING had ik ook geen problemen mee toen ik die nog gebruikte. Hoe heb je de shortcut van de site op je beginscherm gezet? Dat vind ik namelijk wel een goede optie!

    Bedankt! Ik heb de Q10 gekocht vlak nadat deze beschikbaar was. Volgde de ontwikkelingen eromheen al een tijdje. Had een Blackberry 8520 en ben toen overgegaan op iPhone omdat mijn telefoon toen stuk ging. Vind Blackberry echter een heerlijk telefoontje en vooral door het aparte systeem en het fysieke toetsenbord. Ik heb gezocht naar telefoons met een fysiek toetsenbord, maar die vielen allemaal tegen. Toen ik de Q10 kreeg was ik ook erg blij! Het was in het begin wel een beetje uitvinden hoe je android apps etc er op kreeg maar dat is nu prima opgelost met Snap en soms de Amazon App Store. Ik wil eigenlijk de Passport kopen (Wat een heerlijke specs!), maar heb daar helaas nu niet het geld voor.

    Jij altijd bij Blackberry blijven hangen? Wel opvallend dat er toch een kleine groep die-hards is Mooi om te zien
    Erik_1991 likes this.
    10-30-14 01:28 PM
  22. Erik_1991's Avatar
    Mooi om te horen dat de Q10 bevalt! Helaas nog nooit in handen gehad.. ben van een Bold, naar de Torch 9800 naar een Torch 9810 naar een Curve 9320 naar de Z30 gegaan.. BlackBerry Fan sinds 2010. Ben overgestapt naar BlackBerry omdat ik eerst fan was van de sliders van Samsung, D900 etc.. voordat het Android werd. Toen ik hoorde dat de Torch uitkwam heb ik een Bold overgekocht om de O. S te leren kennen, beviel enorm goed en toen de 9800 beschikbaar was meteen gekocht! En sindsdien verslaaft. Wou eerst een Z10 toen BB10 uitkwan maar zat nog vast aan een abonnement, toen mijn contract afliep stond de Z30 gepland dus daar heb ik nog ff op gewacht. Momenteel heb ik een Z30, PlayBook 64GB en een PlayBook 32GB LTE een aantal gadgets zoals Music Gateway enz en sinds gister een Z10T ( mijn eigen benaming voor een Z10Tester :P )

    Afijn.. shortcut is heel simpel.. ga naar de gewenste website en klik op "Toevoegen aan beginscherm" zie de foto hieronder.
    Succes!

    Any Dutch BlackBerry users here?-img_20141030_213011.png

    Posted via CB10 for my beloved Z30 running 10.2.2.1531 OR my smaller Z10Tester running 10.3.1.938
    10-30-14 03:37 PM
  23. Erik_1991's Avatar
    P.s knopje boven het blauwe frame, hield de verkeerde in bij het screenshot, dit is de goeie haha:

    Any Dutch BlackBerry users here?-img_20141030_213920.png

    Posted via CB10 for my beloved Z30 running 10.2.2.1531 OR my smaller Z10Tester running 10.3.1.938
    10-30-14 03:39 PM
  24. kevinkbb's Avatar
    Zo, wow. Dat klinkt goed! Waarom 2 playbooks als ik vragen mag? Heb ook even een playbook gehad, heerlijke tablet maar helaas (te) weinig apps. Het toevoegen van de site aan m'n beginscherm is gelukt, thanks

    Kan niet wachten tot ik een passport heb en Blackberry weer opkrabbelt in NL! Nu krijg ik vooral de opmerking 'Huh, een Blackberry?!' Waarna ik ga uitleggen dat het een heel degelijke telefoon is..
    10-30-14 03:44 PM
  25. Erik_1991's Avatar
    Haha veel gehoorde opmerking hier in dit topic, mensen die niet snappen dat je een BlackBerry hebt en je moet uitleggen dat hun ook nieuwe telefoons ontwikkelen haha :P

    Twee PlayBook 's om het volgende. De PlayBook's gingen al een tijdje slecht en aangezien ze toen lekker goedkoop werden heb ik een 64GB gekocht, en met de kennis dat ze ( achteraf niet) maar BB10 zouden uitbrengen voor de PlayBook. De 4G LTE heb ik uit Engeland, in Nederland is er geen PlayBook uitgebracht met simkaart en heb deze afgelopen jaar gekocht zodat ik hem wat kon gebruiken voor school en op reis. Voornamelijk browsen en muziek en films/series kijken. 4G werkt niet omdat de frequentiebanden anders zijn voor 4G in NL, maar 3G werkt top! De 64GB hang momenteel aan de muur ( zie een paar pagina's terug) als muziek speler en weerbericht apparaat :P

    Posted via CB10 for my beloved Z30 running 10.2.2.1531 OR my smaller Z10Tester running 10.3.1.938
    10-30-14 03:55 PM
3,299 ... 3738394041 ...

Similar Threads

  1. I lost my BlackBerry earphones
    By anishchowdary in forum BlackBerry Z10
    Replies: 18
    Last Post: 01-16-15, 11:31 PM
  2. Blackberry Classic Pre Order spotted (Don't get excited)
    By Matty in forum BlackBerry Classic
    Replies: 4
    Last Post: 11-08-14, 06:43 PM
  3. Replies: 1
    Last Post: 11-08-14, 05:56 AM
  4. Replies: 0
    Last Post: 11-08-14, 05:26 AM
  5. Angry Birds Transformers - get it for free on your BlackBerry 10 smartphone
    By CrackBerry News in forum CrackBerry.com News Discussion & Contests
    Replies: 0
    Last Post: 11-08-14, 04:51 AM
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD