1. backfire101's Avatar
    Haha, andere Ruben, rubendm
    10-02-14 04:48 PM
  2. cyberadje's Avatar
    Hi all,

    Goed, mogelijk herken je het! Mogelijk ook niet, zij die kinderen hebben krijgen als ze wat ouder worden vanzelf de vraag, Pap/mam mag ik een andere telefoon. Meestal beginnen we allemaal met een prepaidje of een oud toestelletje wat we ergens nog hadden liggen.

    Zo kocht laatst mijn jongste dochter van haar zelf gespaarde centen een HTC one S, tijdens de vakantie liet ze het toestel vallen en jawel het scherm aan gruzelementen. Wat nu? Repareren , een nieuwe! Terwijl ik over die vraag in de auto trachtte na te denken, hoorde ik een radio commercial van Tele2 samen met de BlackBerry Z10, na een goed gesprek waarbij ik toch echt even raar werd aangekeken dat ik een BlackBerry voorstelde ging ze overstag. Telefoon besteld. Een paar dagen later, sorry maar het zwarte model is niet meer leverbaar. Of we de witte wilde? Ja natuurlijk.... Wederom een paar dagen later, Euhhhh sorry de witte duurt wat langer we zijn druk met de levering van de Iphone6.... Goed na redelijk netjes ontploft aan de telefoon te zijn werd mij de volgende vraag gesteld " waarom ik me uberhaupt zo druk maakte, en waarom ik in hemelsnaam een BlackBerry wilde " terwijl de Iphone 6 uitkwam. Hier was duidelijk het spreekwoord " parelen voor de zwijnen" toepasbaar.

    Maar goed na ruim een maand op het toestel te hebben gewacht kwam het woensdag binnen. Nu een dag later kwam het verlossende woord. Pap, je hebt helemaal gelijk het is een fantastisch toestel. Ik snap niet waarom mensen het niet meer waarderen. Het is echt beter dan mijn HTC of Iphone.... een klein momentje waarop je heel even heel gelukkig bent

    Posted trough my Z30 or Q10 via CB10
    10-02-14 07:03 PM
  3. J_Apryono's Avatar
    Hi all,

    Goed, mogelijk herken je het! Mogelijk ook niet, zij die kinderen hebben krijgen als ze wat ouder worden vanzelf de vraag, Pap/mam mag ik een andere telefoon. Meestal beginnen we allemaal met een prepaidje of een oud toestelletje wat we ergens nog hadden liggen.

    Zo kocht laatst mijn jongste dochter van haar zelf gespaarde centen een HTC one S, tijdens de vakantie liet ze het toestel vallen en jawel het scherm aan gruzelementen. Wat nu? Repareren , een nieuwe! Terwijl ik over die vraag in de auto trachtte na te denken, hoorde ik een radio commercial van Tele2 samen met de BlackBerry Z10, na een goed gesprek waarbij ik toch echt even raar werd aangekeken dat ik een BlackBerry voorstelde ging ze overstag. Telefoon besteld. Een paar dagen later, sorry maar het zwarte model is niet meer leverbaar. Of we de witte wilde? Ja natuurlijk.... Wederom een paar dagen later, Euhhhh sorry de witte duurt wat langer we zijn druk met de levering van de Iphone6.... Goed na redelijk netjes ontploft aan de telefoon te zijn werd mij de volgende vraag gesteld " waarom ik me uberhaupt zo druk maakte, en waarom ik in hemelsnaam een BlackBerry wilde " terwijl de Iphone 6 uitkwam. Hier was duidelijk het spreekwoord " parelen voor de zwijnen" toepasbaar.

    Maar goed na ruim een maand op het toestel te hebben gewacht kwam het woensdag binnen. Nu een dag later kwam het verlossende woord. Pap, je hebt helemaal gelijk het is een fantastisch toestel. Ik snap niet waarom mensen het niet meer waarderen. Het is echt beter dan mijn HTC of Iphone.... een klein momentje waarop je heel even heel gelukkig bent

    Posted trough my Z30 or Q10 via CB10
    Mooi man! Geweldig verhaal...
    Wij zijn ook zeer tevreden BlackBerry-gebruikers. Mijn wederhelft gebruikt nu, na haar 9900, een witte Z10. Mijn oudste dochter gebruikte eerst een 9360 en nu ook een witte Z10. En ik heb een Q10, en ook een Z30.

    Merk wel dat ik voornamelijk de Q dagelijks het meest gebruik.

    Posted using my Q10 (10.3.0.1052) via CB10
    10-02-14 07:28 PM
  4. dibbis's Avatar
    Haha leuk verhaal man!

    Ik krijg vaak te horen je bent eigenlijk de enige die ik ken met een blackberry. Ik zeg dan ook altijd.. er moet toch iemand speciaal zijn?

    Posted via CB10
    10-03-14 12:31 AM
  5. RubenDM's Avatar
    Haha, andere Ruben, rubendm
    C000213A1
    Dit is em !

    Posted via CB10
    MrDoreth likes this.
    10-03-14 01:37 AM
  6. anon5817504's Avatar
    Veel Blackberry haters helaas. Hoor het ook zo vaak hoor.'nee ik neem absoluut geen blackberry!' zonder dat ze ook maar even wat onderzoek naar het nieuwe os hebben gedaan. Mijn vrouw en ik hebben allebei via belsimpel de Z10 besteld een maandje terug. Zij komt van Android maar wil absoluut niet meer terug! De fijnste telefoon die ze ooit gehad heeft

    Posted via CB10 using BlackBerry Z10 (10.3.1.396)
    10-03-14 02:42 AM
  7. Erik_1991's Avatar
    Haha prachtig verhaal Cyberadje!

    Was een lijst uit hier op CrackBerry wie de passport voerden.. Bla1ze maar ff een mail gedaan dat hij in Nederland verkrijgbaar was bij Belsimpel en PDAshop.. en nu staat het lijstje er wel goed

    Passport al binnen bij iemand?

    Posted via CB10 for my beloved Z30 running 10.2.2.1531
    ruben1975 and cyberadje like this.
    10-03-14 05:14 AM
  8. H4zN's Avatar
    Passport al binnen bij iemand?

    Posted via CB10 for my beloved Z30 running 10.2.2.1531
    Koerier komt tussen half 2 en 3. Zo naar huis racen om op tijd te zijn ;D
    anon5817504 and Erik_1991 like this.
    10-03-14 05:20 AM
  9. H4zN's Avatar
    Cyberadje, ik ken dat gevoel! Had ik ook toen m'n broer een Z30 had besteld na het uitproberen van mijn Z10! Daarna heeft een goede vriend van me m'n Q5 geleend. Die heeft hij nog steeds, want hij vindt het een heerlijk toestel. Maar dat moment dat je hoort "wow, het zoals m'n Android/ iPhone zou moeten werken' is priceless!
    cyberadje likes this.
    10-03-14 05:25 AM
  10. ruben1975's Avatar
    Ben benieuwd naar de ervaringen van degene die de Passport heeft.
    Dat ding groeit steeds meer bij mij. Hoe meer ik naar de langwerpige smartphones kijk hoe meer ik het concept van het vierkante scherm begrijp.

    posted via my Z30
    10-03-14 05:25 AM
  11. MrGlenn's Avatar
    De scherm ervaring is geweldig, bijvoorbeeld met ebooks via Kindle, of .pdf bestanden.
    Maar het wachten is tot veel apps echt aangepast zijn aan dit formaat, sommige bevatten nu veel te veel loze ruimte. (gek genoeg passen veel Android apps zich automatisch beter aan.)

    Tot nu toe is iedereen onder de indruk, ook van foto's (oh wow precies het instagram formaat!). Maar er wordt door onbekenden niet zo heel veel naar gevraagd. In de Vodafone winkel waren ze zelfs heel anti-, ze deden bijna moeite om er niet naar te hoeven kijken.

    BlackBerry Passport signed @ C0007CC89
    10-03-14 05:30 AM
  12. ruben1975's Avatar
    Veel Blackberry haters helaas. Hoor het ook zo vaak hoor.'nee ik neem absoluut geen blackberry!' zonder dat ze ook maar even wat onderzoek naar het nieuwe os hebben gedaan. Mijn vrouw en ik hebben allebei via belsimpel de Z10 besteld een maandje terug. Zij komt van Android maar wil absoluut niet meer terug! De fijnste telefoon die ze ooit gehad heeft

    Posted via CB10 using BlackBerry Z10 (10.3.1.396)
    Klopt heel kortzichtig helaas. BlackBerry heeft zo'n negatief imago gekregen. Op werk zag iemand (iPhone liefhebber) mijn Z30 liggen en zegt zo wat is dat voor een mooi toestel. Ik denk zeg niks, hij pakt hem op en ziet BlackBerry staan. Helemaal verbaasd. Oh maakt BlackBerry touchscreen toestellen? Unlocked mijn Z30 met picture password. Weer helemaal verbaasd. Gaat er meer spelen zegt hij: werkt het wel???? Nee ik heb een dummy telefoon nou goed. Ik heb dus moeten uitleggen dat BlackBerry nog bestaat, OS10 er is etc etc......
    Maar was wel onder de indruk. Ondertussen zag ik dat het scherm van zijn Iphone helemaal gebarsten....;-)

    posted via my Z30
    Erik_1991 and anon5817504 like this.
    10-03-14 05:30 AM
  13. anon5817504's Avatar
    Klopt heel kortzichtig helaas. BlackBerry heeft zo'n negatief imago gekregen. Op werk zag iemand (iPhone liefhebber) mijn Z30 liggen en zegt zo wat is dat voor een mooi toestel. Ik denk zeg niks, hij pakt hem op en ziet BlackBerry staan. Helemaal verbaasd. Oh maakt BlackBerry touchscreen toestellen? Unlocked mijn Z30 met picture password. Weer helemaal verbaasd. Gaat er meer spelen zegt hij: werkt het wel???? Nee ik heb een dummy telefoon nou goed. Ik heb dus moeten uitleggen dat BlackBerry nog bestaat, OS10 er is etc etc......
    Maar was wel onder de indruk. Ondertussen zag ik dat het scherm van zijn Iphone helemaal gebarsten....;-)

    posted via my Z30
    Zo had ik inderdaad ook een collega. Heeft nu een galaxy note. Maar toen hij deze zag was het helemaal van 'wat handig. Ik moet elke keer een andere app openen als ik een bericht wil lezen of beantwoorden en hier hoeft dat niet'. Hij ging misschien toch maar overstappen als hij een nieuw abonnement kon nemen haha!

    Als mensen nou eens even een beetje de moeite namen om zich er ook maar even een beetje in te verdiepen... kunnen ze dan altijd nog zeggen van ja of nee

    Posted via CB10 using BlackBerry Z10 (10.3.1.396)
    10-03-14 06:55 AM
  14. H4zN's Avatar
    Hij is binnen!


    Any Dutch BlackBerry users here?-baby_holding_passport_edit.jpg

    Posted via CB10
    anon5817504 and Erik_1991 like this.
    10-03-14 08:46 AM
  15. Erik_1991's Avatar
    Hahaha xD nice enjoy!

    Posted via CB10 for my beloved Z30 running 10.2.2.1531
    10-03-14 09:04 AM
  16. Shersss's Avatar
    Als het goed is komen de nieuwe vandaag! en heb ik hem morgen! finally!! jij hebt m binnen zie ik! en en en... dying over here! net zo mooi als verwacht en beter?:d
    10-03-14 10:02 AM
  17. H4zN's Avatar
    Zal ik je wat leuks vertellen? De koerier was later dan verwacht en ik moest meteen weg, dus hij ligt nog ongeopend in m'n kofferbak. Maaaar... Heb een idee voor het uitpakken..

    To be continued ;D

    Posted via CB10
    10-03-14 11:04 AM
  18. H4zN's Avatar
    Als het goed is komen de nieuwe vandaag! en heb ik hem morgen! finally!! jij hebt m binnen zie ik! en en en... dying over here! net zo mooi als verwacht en beter?:d
    Oh ik hoop trouwens dat ze het via TNT post zullen versturen en niet DPD. DPD wordt dinsdag, want ze halen het maandagavond pas op. TNT morgen al.

    Posted via CB10
    10-03-14 11:06 AM
  19. Shersss's Avatar
    hihi thnks voor de info!! dat hoop ik dan maar! kreeg trouwens ook nog geld terug aangezien die nou �575 is! wel netjes. maar de levering is nog niet binnen! check serieus om de 5 min de website hahah dus respect dat die nog ongeopend in je kofferbak ligt hahaha had m al verslonden tegen die tijd😂 en ben benieuwd naar je ideetje! hou het in de gaten! have funnnn


    EDIT: Klaar om verzonden te worden yessssssss.
    Last edited by Shersss; 10-03-14 at 11:35 AM.
    10-03-14 11:19 AM
  20. H4zN's Avatar
    hihi thnks voor de info!! dat hoop ik dan maar! kreeg trouwens ook nog geld terug aangezien die nou �575 is! wel netjes. maar de levering is nog niet binnen! check serieus om de 5 min de website hahah dus respect dat die nog ongeopend in je kofferbak ligt hahaha had m al verslonden tegen die tijd😂 en ben benieuwd naar je ideetje! hou het in de gaten! have funnnn


    EDIT: Klaar om verzonden te worden yessssssss.
    Oh beter, beter en BETER!

    Posted via CB10
    10-03-14 11:58 AM
  21. MrDoreth's Avatar
    heb mn Z10 nu 2 maanden en ben er echt zeer blij mee. Mn eerste smartphone. Hiervoor had ik een nokia C3 en daarvoor Nokia(baksteen) haha ben 17 en.krijg scheve blikken alsk ik mn Z10 uit mn Pouche haal tot ze aan mn lockscreen komen vanaf dan krijg ik al lof Hahaha heb zoals ik hier al melde nog iemand gezien die zn Z10 gratis had gekregen en vandaag wil een vriend van mij een passport bestellen Was in mn nopjes. BlackBerry is comming back bitches:P zelfs onder de jeugd

    Posted with my awesome Z10
    anon5817504 and Erik_1991 like this.
    10-03-14 12:11 PM
  22. Erik_1991's Avatar
    Haha dat je die nog dicht in je kofferbak hebt liggen... neem aan dat je naar het ziekenhuis moet of een begrafenis hebt ( zo ja dan is dit geen leuk grapje) maar anders heb je geen reden om nu met je passport te spelen haha

    Posted via CB10 for my beloved Z30 running 10.2.2.1531
    Shersss likes this.
    10-03-14 01:32 PM
  23. Erik_1991's Avatar
    Trouwens...
    Nederland.. iSheep land:

    http://www.dumpert.nl/mediabase/6619..._iphone_6.html

    Posted via CB10 for my beloved Z30 running 10.2.2.1531
    Shersss likes this.
    10-03-14 01:32 PM
  24. anon5817504's Avatar
    Hahaha! Normal vind ik Geenstijl niks maar dit is dan toch wel om te gieren haha!!

    Posted via CB10
    Shersss likes this.
    10-03-14 01:39 PM
  25. H4zN's Avatar
    Haha dat je die nog dicht in je kofferbak hebt liggen... neem aan dat je naar het ziekenhuis moet of een begrafenis hebt ( zo ja dan is dit geen leuk grapje) maar anders heb je geen reden om nu met je passport te spelen haha

    Posted via CB10 for my beloved Z30 running 10.2.2.1531
    Hahahaha familiedingetjes, vooral heen en weer rijden en 'gezellig' doen. Maar nog heel even ;D

    Posted via CB10
    10-03-14 01:56 PM
3,299 ... 2728293031 ...

Similar Threads

  1. I lost my BlackBerry earphones
    By anishchowdary in forum BlackBerry Z10
    Replies: 18
    Last Post: 01-16-15, 11:31 PM
  2. Blackberry Classic Pre Order spotted (Don't get excited)
    By Matty in forum BlackBerry Classic
    Replies: 4
    Last Post: 11-08-14, 06:43 PM
  3. Replies: 1
    Last Post: 11-08-14, 05:56 AM
  4. Replies: 0
    Last Post: 11-08-14, 05:26 AM
  5. Angry Birds Transformers - get it for free on your BlackBerry 10 smartphone
    By CrackBerry News in forum CrackBerry.com News Discussion & Contests
    Replies: 0
    Last Post: 11-08-14, 04:51 AM
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD