1. dibbis's Avatar
    Ach als ze erin willen komen, komen ze er echt wel in haha! In deze wereld moet je helaas twee keer nadenken over wat je waar neerzet, jammer genoeg!
    Hmm das niet waar. Niet in de encrypted telefoons. Politie en justitie is nog steeds bezig om de blackberry van een crimineel in te komen. Dat ding zit potdicht en hij heeft zijn wachtwoord "vergeten".

    Posted via CB10
    09-05-14 10:14 AM
  2. Shaif's Avatar
    Ik ga sowieso de BlackBerry passport halen ben erg benieuwd ernaar.

    Posted via CB10
    truffel likes this.
    09-07-14 07:51 AM
  3. Erik_1991's Avatar
    Mooi om te horen Shaif, verwacht hier wel een korte review van de PassPort als je hem eenmaal hebt!

    Posted via CB10 for my beloved Z30 running 10.2.2.1531
    09-10-14 04:25 PM
  4. Erik_1991's Avatar
    Hier overigens niet toevallig iemand die een Z10 op de plank heeft liggen waar nix mee gebeurt? Zoek nog een Z10 om leaks mee te bekijken en wil eens back to basic net BlackBerry 10.1.*** en dat kan ik niet op mijn Z30 zetten want die was er toen nog niet haha.

    Dus roep maar of PM als je toevallig wat hebt liggen ( kapot is ook prima, fixen we wel weer ) voor een schappelijk ( studenten) prijsje :P

    Posted via CB10 for my beloved Z30 running 10.2.2.1531
    09-10-14 04:29 PM
  5. W1ck3D86's Avatar
    The passport
    Verwacht: week van 29 september - 3 oktober

    BlackBerry Passport - PDAshop.be
    ruben1975, Erik_1991 and dibbis like this.
    09-11-14 12:14 PM
  6. dibbis's Avatar
    Hier overigens niet toevallig iemand die een Z10 op de plank heeft liggen waar nix mee gebeurt? Zoek nog een Z10 om leaks mee te bekijken en wil eens back to basic net BlackBerry 10.1.*** en dat kan ik niet op mijn Z30 zetten want die was er toen nog niet haha.

    Dus roep maar of PM als je toevallig wat hebt liggen ( kapot is ook prima, fixen we wel weer ) voor een schappelijk ( studenten) prijsje :P

    Posted via CB10 for my beloved Z30 running 10.2.2.1531
    Marktplaats al gechekt?

    Posted via CB10
    09-11-14 12:21 PM
  7. Erik_1991's Avatar
    Jup.. zelfs met waterschade nog 80 eu..
    Ach houd het in de gaten misschien een keer iemand met een kapot scherm ofzo..

    Posted via CB10 for my beloved Z30 running 10.2.2.1531
    09-11-14 02:05 PM
  8. J_Apryono's Avatar
    Fellas!! Check dit:

    SPIDERMAN UNLIMITED
    Any Dutch BlackBerry users here?-img_20140913_104446.png
    Any Dutch BlackBerry users here?-img_20140913_104504.png

    Werkt super op mn Q!! Gedownload via Snap..

    Posted using my Q10 (10.3.0.1052) via CB10
    truffel likes this.
    09-13-14 03:48 AM
  9. Shaif's Avatar
    Ziet er goed uit!

    Posted via CB10
    09-13-14 07:04 AM
  10. truffel's Avatar
    Ben ook heel benieuwd naar. Zoals Erik verwacht ik ook hier een review van jou;-)
    09-14-14 08:34 AM
  11. BBcroma's Avatar
    Weet iemand al wat de passport gaat kosten? Gewoon als los toestel.

    Posted via CB10
    09-15-14 04:42 AM
  12. dibbis's Avatar
    Weet iemand al wat de passport gaat kosten? Gewoon als los toestel.

    Posted via CB10
    Geen idee maar houd maar rekening met een bedrag van rond de ? 600

    Posted via CB10
    09-15-14 06:01 AM
  13. J_Apryono's Avatar
    Voor de liefhebber...


    http://www.pdashop.nl/product/493646...-passport.html

    Posted using my Q10 (10.3.0.1052) via CB10
    Erik_1991 likes this.
    09-17-14 07:47 AM
  14. Erik_1991's Avatar
    Eerste review staat er al.. ben benieuwd wie dat ding al heeft :P

    Any Dutch BlackBerry users here?-img_20140917_150919.png

    Posted via CB10 for my beloved Z30 running 10.2.2.1531
    09-17-14 08:10 AM
  15. ruben1975's Avatar
    Grappig dat er een tester in Nederland is?! Interessante review. BlackBerry heeft dus goed nagedacht over het scherm. Eerlijk gezegd was ik in het begin sceptisch maar hoe langer ik er naar kijk en over nadenk heeft BlackBerry een goed punt. En nu ik de review lees...
    Hoop dat het toestel straks ergens in een winkel ligt

    posted via my Z30
    09-17-14 08:35 AM
  16. Erik_1991's Avatar
    Dit idee aangemaakt in BlackBerry ICanMakeItBetter. Graag uw mening

    https://blackberry.icanmakeitbetter....kberry-connect

    Via de website kan je voor het idee stemmen. Kom je echter niet op de site, dit is mijn idee:

    BlackBerry Connect should be a program from BlackBerry that manages your connections.

    What does it do?
    Turns your connections like NFC, Bluetooth, WiFi etc on and off for you. So you don't have to worry about it.

    Why should it do that?
    So you can save battery life and time by only turn your connections on when you need them, and off when you don't.

    How does it work?
    BlackBerry Connect should be able to turn your connections on and off when you are in a certain area or time of day. This program should be capable to do this on schedule.
    So you have a schedule in which you can program your usual work or school week. You can do this with location services, for example your device notices you are home and turns off your bluetooth connection and turns on your NFC, when you wake up and head to work, it will notice you left your home and moved towards your work or school and it turns your bluetooth on and NFC off.
    When you don't want your location being shared the whole time due to personal reasons. You can open BlackBerry Connect go to schedule and program your normal work or school week by entering time frames when connections need to be turned on and off. So for example your NFC will be active from 0730am till 1645pm and your WiFi will be active on between 0800am till 1600 pm and between 1700pm and 0700am.

    When you program this schedule you should be able to choose from three options. Day, Week & Weekend and Day by Day.
    Day should let you program a schedule that is the same for each day of the week.
    Week & Weekend should let you program a schedule for the week and weekend separate.
    Day by Day should let you program your schedule day by day.

    BlackBerry Connect should do all your connection management for you so you don't have to bother. If somehow you need for example your WiFi to be turned on earlier just for today you should be able to just tab the WiFi button and BlackBerry Connect should recognise this command so he can cancel his normal "on" time but will proceed to stay on its normal schedule from that moment on.

    Posted via CB10 for my beloved Z30 running 10.2.2.1531
    cyberadje and ruben1975 like this.
    09-17-14 04:58 PM
  17. cyberadje's Avatar
    Ben erg benieuwd hoe dit gaat werken en wat we er allemaal van vinden. Of zijn er al forumleden die dit hebben getest?
    09-17-14 06:23 PM
  18. wralassa's Avatar
    BlackBerry Passport eind oktober naar Nederland! In Duitsland voor 599, dus een redelijke prijs! Hopelijk ook snel genoeg in amerika! Neem ik hem hier mee

    Posted with my selfmade QZ1030
    Erik_1991 likes this.
    09-17-14 06:54 PM
  19. Erik_1991's Avatar
    Ben erg benieuwd hoe dit gaat werken en wat we er allemaal van vinden. Of zijn er al forumleden die dit hebben getest?
    Nee want ik heb het net bedacht haha.. via ICanMakeItBetter kun je suggesties insturen waarmee jij denkt dat BB10 word verbeterd.
    Ik heb persoonlijk zo vaak van alles aan staan wat ik dan al lang niet meer nodig heb, zoals WiFi etc.. vandaar dat ik dit had bedacht om er niet meer naar om te kijken nadat je het goed hebt ingesteld. Geen idee of BlackBerry het ook een goed plan vind maar dan gaan we zien

    Posted via CB10 for my beloved Z30 running 10.2.2.1531
    09-18-14 12:33 AM
  20. anon5817504's Avatar
    Dit idee aangemaakt in BlackBerry ICanMakeItBetter. Graag uw mening

    https://blackberry.icanmakeitbetter....kberry-connect

    Via de website kan je voor het idee stemmen. Kom je echter niet op de site, dit is mijn idee:

    BlackBerry Connect should be a program from BlackBerry that manages your connections.

    What does it do?
    Turns your connections like NFC, Bluetooth, WiFi etc on and off for you. So you don't have to worry about it.

    Why should it do that?
    So you can save battery life and time by only turn your connections on when you need them, and off when you don't.

    How does it work?
    BlackBerry Connect should be able to turn your connections on and off when you are in a certain area or time of day. This program should be capable to do this on schedule.
    So you have a schedule in which you can program your usual work or school week. You can do this with location services, for example your device notices you are home and turns off your bluetooth connection and turns on your NFC, when you wake up and head to work, it will notice you left your home and moved towards your work or school and it turns your bluetooth on and NFC off.
    When you don't want your location being shared the whole time due to personal reasons. You can open BlackBerry Connect go to schedule and program your normal work or school week by entering time frames when connections need to be turned on and off. So for example your NFC will be active from 0730am till 1645pm and your WiFi will be active on between 0800am till 1600 pm and between 1700pm and 0700am.

    When you program this schedule you should be able to choose from three options. Day, Week & Weekend and Day by Day.
    Day should let you program a schedule that is the same for each day of the week.
    Week & Weekend should let you program a schedule for the week and weekend separate.
    Day by Day should let you program your schedule day by day.

    BlackBerry Connect should do all your connection management for you so you don't have to bother. If somehow you need for example your WiFi to be turned on earlier just for today you should be able to just tab the WiFi button and BlackBerry Connect should recognise this command so he can cancel his normal "on" time but will proceed to stay on its normal schedule from that moment on.

    Posted via CB10 for my beloved Z30 running 10.2.2.1531
    Voor Android bestaat zo'n soort programma (of programma's) al wel. Toen ik nog een Android had heb ik het ook wel gebruikt. Je kan dan inderdaad instellen op locatie of tijd. Werkt goed moet ik zeggen dus ik denk dat het voor Blackberry ook zeker welkom zou zijn :-)

    Posted via CB10 using Blackberry Q5 (10.3.0.1052)
    09-18-14 04:12 AM
  21. anon(8927521)'s Avatar
    Hallo allen, hier nog een tevreden blackberry gebruiker. Dit is me eerste blackberry, ik kom van Andriod af, maar bevalt me prima . Ben ook een beetje aan het hobbyen met apps schrijven. Tot nu toe lukt dat aardig, maar ben dan ook programmeur van beroep.
    09-18-14 01:50 PM
  22. ruben1975's Avatar
    Hallo allen, hier nog een tevreden blackberry gebruiker. Dit is me eerste blackberry, ik kom van Andriod af, maar bevalt me prima . Ben ook een beetje aan het hobbyen met apps schrijven. Tot nu toe lukt dat aardig, maar ben dan ook programmeur van beroep.
    Hallo Martin. Welkom. Goed dat BlackBerry jou bevalt. Over een paar maand de OS update naar 10.3 en dat maakt de BlackBerry ervaring nog mooier. Welk BlackBerry toestel heb je? En wat voor Android had je?

    posted via my Z30
    09-18-14 02:31 PM
  23. Erik_1991's Avatar
    Goeie vraag Ruben, wou ik ook vragen :P

    Welkom hier, erg tof om te horen dat je wat met apps aan het spelen bent. Als je een keer een beta app hebt kan je die uploaded naar de BlackBerry Beta Zone.. hoe dat precies gaat weet ik niet maar dan kun je reviews vragen voor dat je hem officieel upload in BlackBerry World.

    Beta Zone zelf is gratis te downloaden in BBW. Veel plezier met je BlackBerry en voor vragen kun je hier altijd terecht

    Grtz Erik

    Posted via CB10 for my beloved Z30 running 10.2.2.1531
    09-18-14 02:45 PM
  24. anon(8927521)'s Avatar
    Ik heb een Q10, hiervoor heb ik een S3 gehad. Een paar maanden geleden zag ik die bij de Saturn liggen voor 250 euro en wou een blackberry met toetsenbord proberen omdat ik nog steeds niet echt aan een touch screen toetsenbord kon wennen. Scherm is wel wat klein, maar vind me toestel wat te nieuw om deze te gaan vervangen voor een passport .
    Kwa app ben ik wel aan wat bezig, maar zie nog wel of het uitloopt in een serieuze app .
    09-18-14 02:54 PM
  25. ruben1975's Avatar
    BlackBerry heeft het beste touch screen ter wereld dus de Z10 of Z30 zijn perfecte toestellen als je een groter scherm wilt. Maar de Q10 is zeker ook een mooi toestel en met het beste qwerty toetsenbord wat er in het universum is ;-)

    posted via my Z30
    truffel likes this.
    09-18-14 03:31 PM
3,299 ... 1920212223 ...

Similar Threads

  1. I lost my BlackBerry earphones
    By anishchowdary in forum BlackBerry Z10
    Replies: 18
    Last Post: 01-16-15, 11:31 PM
  2. Blackberry Classic Pre Order spotted (Don't get excited)
    By Matty in forum BlackBerry Classic
    Replies: 4
    Last Post: 11-08-14, 06:43 PM
  3. Replies: 1
    Last Post: 11-08-14, 05:56 AM
  4. Replies: 0
    Last Post: 11-08-14, 05:26 AM
  5. Angry Birds Transformers - get it for free on your BlackBerry 10 smartphone
    By CrackBerry News in forum CrackBerry.com News Discussion & Contests
    Replies: 0
    Last Post: 11-08-14, 04:51 AM
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD