1. ruben1975's Avatar
    Heb je het probleem al verholpen? Las idd dat sommigen hier last van hadden met een ouwe O.S.. als je up2date bent zou het geen problemen moeten opleveren...

    Small update, mijn GF heeft ook eindelijk een telefoon moet uiteraard even wennen van iOS naar BB10 maar ze red zich prima.. morgen komt het witte scherm binnen zodat ik haar Z wit kan maken ( was niet meer leverbaar in wit bij Belsimpel )


    Attachment 286492

    Posted via CB10 for my beloved Z30 running 10.2.1.3247
    Ik heb het probleem nog niet verholpen. Heb de nieuwste update dus dan zou ik de OS opnieuw moeten installeren. Komt nog wel een keer of ik wacht tot 10.3 uit is ;-)

    Leuke pic trouwens :-) blij om er weer een bb10 gebruiker bij te hebben.

    posted via my Z30 ?
    07-23-14 02:25 AM
  2. crackbb10's Avatar
    Wow guys! Ik heb hem binnen en het is echt een beest. Hij is veel kleiner dan dat ie op foto's en video's lijkt. Dat toetsenbord is killing en dat geluid dan. Die batterij, mijn God. Dit ding voelt zo lekker in de hand. Zelfs mijn vrouw zei WOW! Dat ding is nog mooier dan die van mij (splinternieuwe S5). Ik ben echt blij met de Z30. Ik had niet gedacht dat ik zo snel om zou zijn met de grootte van het scherm. Was zo van de 9780 naar de 9900 naar de Z10. De BlackBerry upgrades zijn altijd nice. Begrijp niet dat ik heb getwijfeld.

    Dikke shoutout voor @erik_1991 voor de overtuiging!
    Erik_1991 and cyberadje like this.
    07-23-14 03:11 AM
  3. cyberadje's Avatar
    Top, om te lezen Crackbb10. Niets zo mooi om iemand overtuigd te zien raken.

    Posted trough my Z30 or Q10 via CB10
    07-23-14 08:23 AM
  4. crackbb10's Avatar
    Ja, ik ben echt 1 met mijn Berry's en vind het altijd moeilijk om los te laten, maar ik ben nooit teleurgesteld door de upgrades. Dit is de laatste keer geweest. Ik weet vanaf nu 100% zeker dat als er een nieuwe op de markt is, dat ie gewoon nog beter is. Ik kan nu al niet wachten op de full touch van volgend jaar. Tot die tijd rock ik de naakte Z30! Die ik by the way nu pas in de lader gegooid heb nadat ik die 20 uur geleden op 80% uit de lader heb gehaald. Wat de fak! Hij wil gewoon niet stoppen.
    07-23-14 09:12 AM
  5. Erik_1991's Avatar
    Erg goed om te horen dat je zo enthousiast bent over je Z30!

    Update btw.. heb zojuist mijn multisim ontvangen van Vodafone voor mijn PlayBook 4G en hij weigerde hem ff uitzoeken hoe dat zit, want mijn gewone sim van mijn Z30 pakt ie wel.. #Jammer maar komt goed

    Posted via CB10 for my beloved Z30 running 10.2.1.3247
    07-23-14 12:22 PM
  6. crackbb10's Avatar
    Ja ik moet ook een dezer dagen de multisim binnen krijgen. Ik heb geen PlayBook (misschien ook maar eens doen), maar ik heb een aantal verschillende tablets waarin ik de sim kan testen. Ik zal een update geven zodra het zover is.

    Kan het trouwens zijn dat de multisim nog niet geactiveerd is?
    07-23-14 02:03 PM
  7. cyberadje's Avatar
    Erg goed om te horen dat je zo enthousiast bent over je Z30!

    Update btw.. heb zojuist mijn multisim ontvangen van Vodafone voor mijn PlayBook 4G en hij weigerde hem ff uitzoeken hoe dat zit, want mijn gewone sim van mijn Z30 pakt ie wel.. #Jammer maar komt goed

    Posted via CB10 for my beloved Z30 running 10.2.1.3247
    Ola, misschien een open deur maar heb je hem al geactiveerd en twee als de data verbinding van je Z30 open staat pakt het netwerk dan wel de multisim. Ik kan me namelijk voorstellen dat het netwerk waar je gebruik van maakt dat niet accepteert?

    Oh zie nou pas dat Crackbb10 de eerste optie ook al voorstelt.. Sorry

    Posted trough my Z30 or Q10 via CB10
    07-23-14 02:23 PM
  8. Erik_1991's Avatar
    Hij staat op Vodafone als "staat aan" tot ergens 2033 haha.. maar ik bel morgen ff..
    Multisim is juist dat je tablet en smartphone op dezelfde databundel zitten..

    Kom hier ff niet uit, codes zijn ingevuld zoals staat beschreven..

    Zou het kunnen wezen dat de PlayBook nog BIS vereist? Hij is wel uitgebracht in het legacy tijdperk..

    Posted via CB10 for my beloved Z30 running 10.2.1.3247
    07-23-14 02:47 PM
  9. cyberadje's Avatar
    Bis.. naa, kan het me bijna niet voorstellen. 4G is volgens mij na Bis uitgekomen. Ik ben eerder bang dat het iets te maken heeft met een regio code in de Playbook, zoals je dat hebt met Dvd's.

    Posted trough my Z30 or Q10 via CB10
    07-23-14 02:56 PM
  10. Erik_1991's Avatar
    Nou het enige regio achtige is je frequentieband.. + misschien niet onhandig om te vermelden. De sim uit mijn Z30 ( ook Vodafone) werkt prima! Geen 4G maar 3G maar dat wist ik van te voren in verband met diezelfde frequentiebanden

    Posted via CB10 for my beloved Z30 running 10.2.1.3247
    07-23-14 03:29 PM
  11. crackbb10's Avatar
    Welke versie Z30 heb je? Ik heb Z30STA100-2/10.2.1.3247. Deze zou volgens mij gewoon 4G moeten kunnen pakken. Of heb je een 3G abbo?
    Attachment 286629
    07-23-14 04:17 PM
  12. cyberadje's Avatar
    Nou het enige regio achtige is je frequentieband.. + misschien niet onhandig om te vermelden. De sim uit mijn Z30 ( ook Vodafone) werkt prima! Geen 4G maar 3G maar dat wist ik van te voren in verband met diezelfde frequentiebanden

    Posted via CB10 for my beloved Z30 running 10.2.1.3247
    Ah op die manier, toch verbaast het me dat die frequentieband niet is aan te passen. Je zou verwachten dat dit softwarematig is. Maar ik begrijp uit jouw verhaal dat het hardwarematig is bepaald. Doet me denken aan het radiografische werk van vroeger waar je met kristallen werkte.

    Overigens sprak jij in je eerste post over die Playbook als 64gb. De advertentie spreekt over 32gb, heb ik niet goed gekeken of is het 32gb?



    Posted trough my Z30 or Q10 via CB10
    07-23-14 04:38 PM
  13. Erik_1991's Avatar
    Ik zal eens kijken hoe dit zit.. misschien kan je ergens het spul wel aanpassen, heb geen idee.. maar blijft vreemd dat ie mijn telefoon sim wel pakt en de multisim niet..

    Ga het wel eens ff uitzoeken of ik hier wat aan kan doen, zal Vodafone eerst eens bellen misschien moeten hun wat wijzigen..

    Overigens heb ik een PB 64gb en een PB 4G 32gb want de 4G versie is alleen in 32gb verkrijgbaar

    Welke versie Z30 heb je? Ik heb Z30STA100-2/10.2.1.3247. Deze zou volgens mij gewoon 4G moeten kunnen pakken. Of heb je een 3G abbo?
    Attachment 286629
    De Z30 van mij heeft gewoon 4G hoor.. het gaat hier om mijn PlayBook tablet.. die heb ik uit Engeland en werkt met de simkaart uit mijn Z30 ( op 3G ) maar met mijn multisim weigert hij te functioneren.. ff uitzoeken dus

    Posted via CB10 for my beloved Z30 running 10.2.1.3247
    07-24-14 05:39 AM
  14. crackbb10's Avatar
    Ah, ok. Dan heb ik het verkeerd opgevat. Ik heb nog steeds mijn multisim niet binnen, dus ik kan je momenteel niet helpen. Ben wel benieuwd wat het probleem blijkt te zijn als het is opgelost. Dan kan ik daar rekening mee houden wanneer ik de mijne binnen krijg.
    07-24-14 07:49 AM
  15. MarteeNL's Avatar
    Hey leuk, Hollanders hiero...

    Ik heb sinds een week een Q10, m'n eerste BlackBerry.
    Ik heb dit al gedropt op dit forum maar ik baal van 1 ding van m'n pas nieuwe q10:

    De 10 password pogingen en daarna wordt je telefoon gewist en klaargemaakt voor de nieuwe eigenaar.

    Dat is toch bizar? Zo easy?

    Het zou beter zijn als de telefoon na 10 foute pogingen lockt voor 4 uur. En daarna kan je het weer proberen en pas DAARNA worden je gegevens gewist. En vervolgens wordt je telefoon gelockt en is niet meer te gebruiken.

    Posted via CB10
    07-28-14 03:27 PM
  16. Erik_1991's Avatar
    Welkom welkom! Altijd goed om nieuwe BlackBerry gebruikers te zien verschijnen

    Bevalt de Q10 goed op het 10x paswoord issue na?

    Het is inderdaad vreemd dat dit zo makkelijk kan, nooit over nagedacht want ik heb namelijk uberhaupt geen wachtwoord als je de telefoon on blokkeert.. het is inderdaad raar. Het zal wel ter bescherming wezen van je persoonsgegevens. Privacy staat erg hoog in het vaandel bij BlackBerry. Gelukkig kun je via BlackBerry Protect bij diefstal je telefoon blokkeren tot nader order en dat gaat volgens mij buiten je gewone beveiliging om.. maar dat durf ik je niet met 100% zekerheid te zeggen.

    Regelmatig een back up maken via BlackBerry Link ( wat sws een sterke aanrader is ) is wel een must, want dan kan je indien je toestel word gewiped je oude back up terug zetten zodat je telefoon nagenoeg hetzelfde is als voorheen

    Veel plezier met je BlackBerry!

    Posted via CB10 for my beloved Z30 running 10.2.1.3247
    07-28-14 05:26 PM
  17. dibbis's Avatar
    Gefeliciteerd met je Q10. Ik heb er zelf ook een en ben er na een jaar nog steeds super blij mee.

    De 10 pogingen en dat daarna je telefoon gewist wordt gebeurd uit veiligheidsoverwegingen. Aan een blokkade van 4 uur heb je eigenlijk niets, want daarna kun je weer aan de slag om de telefoon in te komen. Het gaat eigenlijk om privacy gevoelige informatie die daarmee gewist wordt. Natuurlijk heeft het zn voor en nadelen, maar als je wat saver wilt spelen, kun je je telefoon beveiligen door middel van picture password. Op deze manier zal je je telefoon eerst beveiligen met een foto, vervolgens (als als je genoeg foute pogingen gedaan hebt) zal er om een wachtwoord gevraagd worden en pas daarna kan ie evt worden gewist. Het vertraagd het proces wel enigszins.


    Overigens kun je via instellingen het aantal wachtwoordpogingen vaststellen.

    Posted via CB10
    07-28-14 05:31 PM
  18. crackbb10's Avatar
    Welkom welkom. Mocht je issues hebben of andere vragen, dan kun je ze altijd stellen. Er zijn hier een aantal routiniers aanwezig die je altijd van goede tips en informatie kunnen voorzien. Geniet van je Q!
    07-28-14 06:10 PM
  19. MarteeNL's Avatar
    Ok cool guys... thanx.

    Ik ben erg blij met deze smartphone, vind het een gaaf ding. Eventjes wat anders als die nietszeggende geskinde androids of iphone's.

    Gewoon een mooi toestel wat qua kwaliteit goed aanvoeld. En, met een normaal toetsenbord en geen irritant scherm wat constant draait...

    :-)

    Posted via CB10
    07-28-14 06:18 PM
  20. backfire101's Avatar
    Scherm draaien kun je natuurlijk gewoon blokkeren
    07-29-14 04:27 AM
  21. MarteeNL's Avatar
    Klopt :-)

    maar ik ben hier blijer mee...

    Posted via CB10
    Erik_1991 and dibbis like this.
    07-29-14 06:49 AM
  22. Erik_1991's Avatar
    Goed om te horen! Mag je vragen hoe je zo bij BlackBerry komt? Aangezien de meesten hier ervaring hebben uit het verleden..

    #Benieuwd !

    Posted via CB10 for my beloved Z30 running 10.2.1.3247
    07-29-14 07:04 AM
  23. MarteeNL's Avatar
    Ik ken Blackberry voornamelijk uit de tijd dat de tieners er mee rondliepen vanwege pin berichtjes sturen. In die tijd heb ik er ook wel eens naar gekeken maar vond ze vrij prijzig en las steeds over slechte accu's - ze gingen snel leeg.

    Voor deze Q10 had ik een Android telefoon. Bij gemiddeld gebruik was m'n batterij ruim voor het einde van de dag leeg. Ook werd ik gek van het touchscreen, het tikken op een saaie glasplaat.
    Daarnaast vind ik smartphones er tegenwoordig allemaal hetzelfde uitzien. Saai.

    Accuduur was het belangrijkste qua prio's voor een nieuw toestel, daarna keyboard, daarna formaat/compact.
    Zo kwam ik bij de Q10 uit.

    Ik vind het het verademing tussen de eenheidsworst van Androidjes en 'design-over-function' iPhones...

    Posted via CB10
    dibbis and Erik_1991 like this.
    07-29-14 07:15 AM
  24. MarteeNL's Avatar

    Overigens kun je via instellingen het aantal wachtwoordpogingen vaststellen.

    Posted via CB10
    Bedoel je dat ik op de telefoon in kan stellen dat je bijvoorbeeld 25 pogingen hebt??? Waar doe je dat?

    Ik moet Link nog installeren, moet er eerst m'n Mac voor upgraden.. :-(





    Posted via CB10
    07-29-14 07:31 AM
  25. dibbis's Avatar
    Bedoel je dat ik op de telefoon in kan stellen dat je bijvoorbeeld 25 pogingen hebt??? Waar doe je dat?

    Ik moet Link nog installeren, moet er eerst m'n Mac voor upgraden.. :-(

    Posted via CB10
    Oke ik zie net dat het op bb10 niet kan. Op oude bb's kon dat namelijk wel. Sorry voor de verkeerde informatie :-(.

    Posted via CB10
    07-29-14 09:41 AM
3,299 ... 1011121314 ...

Similar Threads

  1. I lost my BlackBerry earphones
    By anishchowdary in forum BlackBerry Z10
    Replies: 18
    Last Post: 01-16-15, 11:31 PM
  2. Blackberry Classic Pre Order spotted (Don't get excited)
    By Matty in forum BlackBerry Classic
    Replies: 4
    Last Post: 11-08-14, 06:43 PM
  3. Replies: 1
    Last Post: 11-08-14, 05:56 AM
  4. Replies: 0
    Last Post: 11-08-14, 05:26 AM
  5. Angry Birds Transformers - get it for free on your BlackBerry 10 smartphone
    By CrackBerry News in forum CrackBerry.com News Discussion & Contests
    Replies: 0
    Last Post: 11-08-14, 04:51 AM
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD