06-07-10 12:07 PM
372 123 ...
tools
  1. thinkamp's Avatar
    And the countdown will begin with 129 days to go!

    Everyone in Off-Topic knows I'm excited to turn the big 21 so I wanted to make a countdown to share with all my OT favs!

    Share yummy drinks I should try!
    Last edited by baberz; 02-24-10 at 09:21 AM.
    01-25-10 07:48 AM
  2. JustPlainJef's Avatar
    HAPPY BIRTHDAY AMBZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Sorry, I sometime pop a little early when I'm excited.....

    June 3rd? My dad's birthday is June 4th.
    01-25-10 08:06 AM
  3. thinkamp's Avatar
    HAPPY BIRTHDAY AMBZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Sorry, I sometime pop a little early when I'm excited.....

    June 3rd? My dad's birthday is June 4th.
    June 4th!
    Its on a Friiiiiday! So I'll be trashed thurssssday!
    I already told my boss I will not be at work that Friday!

    HAHA! Its okay to get excited! Shoot I'm excited!!
    01-25-10 08:09 AM
  4. JustPlainJef's Avatar
    Ylua e also June 4th? Awesome!

    So I've got 4 months to win the lottery and collect the $$$ so I can take you and your friends to Vegas for the big day.... I'm on it.
    01-25-10 08:12 AM
  5. thinkamp's Avatar
    Bahahaha! I think I am actually going to Vegas for my 22nd birthday.
    My friend Zane who is exactly a year younger is going there for his 21st...so I'll be in vegas for my 2nd annual 21st!
    01-25-10 08:14 AM
  6. JustPlainJef's Avatar
    That sounds like a good time. My mom took my sister there for her 21st...
    01-25-10 08:16 AM
  7. thinkamp's Avatar
    Yea Vegas is going to be very exciting!
    My 21st is going to be pretty low key.
    Gonna go to a local Wing Joint, but everyone there won't be able to miss me thats for sure.
    01-25-10 08:17 AM
  8. JustPlainJef's Avatar
    Hmmmmmmm....... I got some vacation time to burn, and I do loves me some wings.....

    Well AmbZ, I'm gonna get back to work, but it was nice to chat with ya. I'll bother you sometime this week...

    01-25-10 08:19 AM
  9. thinkamp's Avatar
    Alrighty have a good day at work mister! Thanks for stoppin' by my countdown thread!
    01-25-10 08:20 AM
  10. JustPlainJef's Avatar
    My pleasure!

    ...*starts the BirthdayTacklehug buildup*...


    This is gonna be a good one.........
    01-25-10 08:21 AM
  11. thinkamp's Avatar
    LOL! If everyone seriously did that...I might just die!
    there are just too many around here that love me.
    01-25-10 08:22 AM
  12. JustPlainJef's Avatar
    ...*starts recruiting people, starting with Mavis*...

    We'll be coming from the midwest, so we'll have some momentum behind us....
    01-25-10 08:24 AM
  13. thinkamp's Avatar
    I'd also like to see Mike(f29), Jason(12many), Paw(BBW) Miss Leigh(Paddy)!!

    And of course all my other awesome regulars!
    01-25-10 08:26 AM
  14. pkcable's Avatar
    You'll finally be able to drink!!!!!!!!!



























    Legally!
    01-25-10 08:31 AM
  15. thinkamp's Avatar
    LOL isn't that the truth!
    I don't see myself drinkin too much after the weekend I just had...well atleast not till I'm 21!
    01-25-10 08:46 AM
  16. wnm's Avatar
    The ball is dropping. Very, very slowly.
    01-25-10 09:49 AM
  17. thinkamp's Avatar
    Hey I don't think it is at all.
    You are just tryin' to make me think it is!
    01-25-10 10:21 AM
  18. LazyStarGazer's Avatar
    Amber, why wait. Come to Ontario. The legal drinking age here is 19.
    01-25-10 11:07 AM
  19. thinkamp's Avatar
    Well that would ruin all my fun of turning 21 in the states!
    I've been waitin for this day to come for a while now!
    01-25-10 11:57 AM
  20. KillYouWithMyMind's Avatar
    21 is over-rated. You'll see soon enough.

    I'm on the verge of screaming Happy Birthday... but I'm going to wait.
    01-25-10 12:17 PM
  21. pkcable's Avatar
    Wait till you pass 40!
    01-25-10 12:34 PM
  22. 12MaNy's Avatar
    I'd also like to see Mike(f29), Jason(12many), Paw(BBW) Miss Leigh(Paddy)!!

    And of course all my other awesome regulars!
    It'll be like "The Hangover" except we'll be looking for Mavis the next day.
    01-25-10 12:39 PM
  23. thinkamp's Avatar
    21 is over-rated. You'll see soon enough.

    I'm on the verge of screaming Happy Birthday... but I'm going to wait.
    I'm sure I'll be over it within the month.
    Aww keep your cool we have a 129 days till it hits!

    Wait till you pass 40!
    Lets not think about 40...can I get to 30 first?
    01-25-10 12:39 PM
  24. thinkamp's Avatar
    It'll be like "The Hangover" except we'll be looking for Mavis the next day.
    Lets hope there won't be any roofies involved!
    I don't think I need to drug her inorder to get my way!
    01-25-10 12:40 PM
  25. 12MaNy's Avatar
    True that!



    Amber: (on the phone) Yeah....we f****d up. We lost Mavis.

    Mavis's cat: Meow!

    Amber: Yeah....that ain't gonna happen.

    Mavis's cat: Meow!
    01-25-10 12:45 PM
372 123 ...
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD